Miután mindenféle rendszámmal foglalkozó topic-kal találkoztam, de olyannal nem ami az 1990 előtt kiadott rendszámokkal, azok történetével foglalkozik, vettem a bátorságot, egy ilyent nyitni.
Arra kérem az ide írókat, az általuk feltett rendszámokkal kapcsolatban a lehető legtöbb információt, képet, évjáratot tegyék fel.
Na ,egy jókora érdekesség! Most nézegettem a Mobile-t , és az általam már említett KO-03-02 -es BMW 735i ,ami később TT-40-03. lett. , ott kelleti magát CBA-S rendszámmal. ,2800 juróért! 1000% ,hogy az. Húsz éve nem láttam ,de tutti!
Kovács Sanyi bácsi 170-ese , de fiatal volt az öreg itt még!
Sokat panaszkodott , hogy hűtési gondjai vannak, míg hallgatott valaki tanácsára és leszedte a a maszk elől a plaketteket.A kocsi fiatal gazdihoz került azóta az örökösöktől.
Egyébként kifejezetten elegáns ,jó kiállású ez a darab .A minőség is egész jónak tűnik ,szépek az illesztések. '80-ban símán versenyképes lett volna ez a kivitel,nekem tetszik. Ellenben... 2004 nyarán ,tök véletlenül egy ex-szoci vetereántalálkozó kellős közepén találtam magam. Egy gyönyörű ,teljesen originál - ha jól emlékszem - zöld púpos WARTBURG meg is maradt bennem. A másik emlék - remélem a rajongókat nem bántom meg - egy szintén zöld, T 613 -as volt. Véleményem szerint ez a minősithetelenül elrondított ,'90-'92 körüli , "műanyag" kivitel", a típus , a márka és a legendás cseh mérnökök nimbuszának a szabályos arculköpése... Becsület szavamra ,ha a beltér még kapott volna egy "szilikonfürdőt" ,és beakasztanak öt-hat vaníliaillatú szagosítót ,ott helyben kidobom a taccsot... Szörnyű!
És a pink metál VW 1600 TL is megvolt? A Fiatért majd számolunk! :-) Gondolom bármelyikőtök tudna innen autót választani :)) Viszont az a kabát nem semmi, ebben biztosan nem tud beülni semmilyen személyautóba DD
ISO GRIFO! Na,ezt sem hallottam több mint 30 éve! Volt egy ilyen Matchbox-om,gyönyörű blau-met.
Egy kis érdekesség.KorábbI FELSOROLÁSOMBAN SZEREPEL A CU-97-42-es ESCORT. Úgy látszik volt egy "tesója"is. A mai nap egy "ledöglött" digóval zárul, az Italofanokat bosszantandó :)DDDDD
A héten alaposan megnéztem egy ISO Grifo-t. Hátsó lámpa Alfa Romeo GT, fékszervo és ablaktörlőmotor Mercedes-Benz, ablakmosó LUCAS. Igaz összesen 402 darabot gyártottak belőle, így nem lett volna értelme sajátot fejleszteni.
Van azon BMW meg Jaguár alkatrész is :) A 613-asnál már rájöttek a csehek, hogy ilyen kisszériás autónál érdemesebb bizonyos dolgokat megvenni, mint legyártani.
Korábban taglaltátok a T 613-as fogyasztói árát. Nem akartam beleütni az orrom ,de azt írtátok ,hogy akkor volt 630000 FT amikor egy ZSIGULI 80, EGY RENAULT 16 pedig 160 ezer. Ha jól tudom a RENAULT 16-ot csak kb '72-ig "osztogatták", és a Zsiga ára is - ha jól tudom - ekkortájt alakulhatott így. Nos '72-ben ezért a pénzért a Szécheny-hegyen egészen csinos méretű és kilátású építési telket (Ma kb 250 millió)) kínáltak ennyiért. A 630 ezer kicsit erős ,még '80 elejére is. Meg akartam már korábban is mutatni azt a rég őrzőtt cikket ,mely a korabeli árakat tükrözi. Szerintem az általatok említett ár az évtized vége felé lehetett érvényes.
A Merci lehet,hogy viszi a pálmát a"legöregebb"('58 utáni) tábla kategóriában a topic járművei közül. A JEEP természetesen nem okoz fejtörést , de a mögötte lévő fekete, és a fehér wágen miféle?