Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Carspray Creative Commons License 2016.02.07 0 0 14683

Mi a cél? Elektromos pisztolyal eleve be van határolva a végeredmény,de ha azzal fújjátok akkor lehet jó lesz a sprays lakk is rá... egyébként egyiket sem ajánlanám nagyon semmire személyszerint... 

Előzmény: sanyi1104 (14682)
sanyi1104 Creative Commons License 2016.02.07 0 0 14682

Tapasztalt ember véleményét kérném! Elektromos festékszóróval fényezek üvegszálas idomokat és a festés után elég a spray-s lakk, vagy vegyek olyat amit a pisztolyba boríthatok? Rutintalan kezdő vagyok! Köszönöm!

ksyy Creative Commons License 2016.02.04 0 0 14681

Sajnos nem csak erre a szakmára ilyen a reagálás. Az emberek többsége 1év alatt akar meggazdagodni és a filléres tételeken spórol és bukik el mindent. Vannak akik nagyon túlzásba esnek az árak terén,de egye fene,legyen drága,de akkor a munka legyen tökéletes. 

 Tuti vannak páran akik normálisan megcsinálják mind a fényezést és mind a kaszni munkát,de az kevés.

Előzmény: bádogember86 (14680)
bádogember86 Creative Commons License 2016.02.04 0 0 14680

Pont az ilyen trógerek miatt jövünk mi a politikusok után a "szeretem" ranglistán. Kikophatnának már ezek a "szakik" a szakmából mert a normális javítók renoméját is lerángatják az ilyen munkákkal. 

Néha úgy néznek rám az emberek mikor szólok hogy kéne még ez vagy az az alkatrész, színte látom a szemébe hogy "tuti csak le akarsz húzni" nézést. :) 

Nincs jó hírünk na...! ;)

Előzmény: ksyy (14679)
ksyy Creative Commons License 2016.02.04 0 0 14679