Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

gumidani Creative Commons License 2009.03.11 0 0 2214

nem mind eredeti

 

Egyik sem az. Hamisítvány-gyűjtemény.

Előzmény: lassújel (2204)
gumidani Creative Commons License 2009.03.11 0 0 2213
Én láttam is sőt egyszer segítettem kivontatni a sárból, amikor Dinnyés közelében elakadt. Két másik tgk-val cibáltuk.
Előzmény: FAV 20 (2196)
scsabi Creative Commons License 2009.03.10 0 0 2212
kb. 1980-81.
Előzmény: Lemezárugyár Játékai (2206)
603-1961 Creative Commons License 2009.03.10 0 0 2211
FT 00-28 IFA hűtődobozos ,asszem kék,Győri Húsipar, a Keresztapám járt vele a hetvenes évek második felében ! Az évjáratot nem tudom , de szerintem újonnan kapta !
Előzmény: motorkami (2208)
motorkami Creative Commons License 2009.03.09 0 0 2210
Biztos, mert hátul négyzet alakú volt rajt.
Előzmény: Nézelödő (2201)
motorkami Creative Commons License 2009.03.09 0 0 2209
Szerintem egy sem eredeti. Legalább is mind bűnjel.
Előzmény: lassújel (2204)
motorkami Creative Commons License 2009.03.09 0 0 2208
Nincs még FT-s regisztrálva, saccolni sem tudom.
Előzmény: Lemezárugyár Játékai (2206)
vadász2 Creative Commons License 2009.03.09 0 0 2207
Pedig az IA milyen jól mutatott volna a Lada szamarán! :-D
Előzmény: Mihál (2193)
Lemezárugyár Játékai Creative Commons License 2009.03.09 0 0 2206
Az FT betűkombinációt mikor adták ki?
603-1961 Creative Commons License 2009.03.09 0 0 2205
A CO 00-96 ugyanilyen MB 1000-es (embecska) pedig Győrben volt egy ismerősömnél ! Nem biztos, hogy Ő volt az első tulaj, de én már 3-4 éves korom óta emlékszem rá, tehát '72 - 73 óta !
Előzmény: Nézelödő (2200)
lassújel Creative Commons License 2009.03.08 0 0 2204

 

Kár, hogy nem mind eredeti

Előzmény: P.stephenson (2194)
p21-feri-tb Creative Commons License 2009.03.08 0 0 2203

2361-es sorozat számu:

 

Nézelödő Creative Commons License 2009.03.08 0 0 2202
MIndenesetre ' 66 - ban már létezett a VÁM rendszám mint olyan , itt a Hollós Puchon is az van : VÁM 079 66 (?)

1


De itt pl egy másik versenyen egy másik autóval : CM 60 32

2
Előzmény: motorkami (2185)
Nézelödő Creative Commons License 2009.03.08 0 0 2201
Biztos ? :)
PF 11 98
1
Előzmény: motorkami (2182)
Nézelödő Creative Commons License 2009.03.08 0 0 2200
Ismét egy új sorozat :
1
Nézelödő Creative Commons License 2009.03.08 0 0 2199
Egy kis statisztika :
1

2
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.08 0 0 2198
Egy ilyen pótba beneveznék!
Előzmény: FAV 20 (2196)
Nézelödő Creative Commons License 2009.03.08 0 0 2197

AM 1966 :

Személygépkocsik :

CM 73 09 , CM 66 36 , CL 40 35 , CG 82 48 , CL 72 72 , CG 94 56 , CM 24 06 , CM 18 12  Trabant 601 .

CF 45 59 , CM 34 60  Skoda Octavia .

CM 48 95 , CM 81 46 Moszkvics 408 . CF 24 57 , CE 67 34 Moszkvics 407 . CA 53 64 Moszkvics .

CM 88 95 Wartburg 312 , CG 71 98 Wartburg 311 .

CN 80 31 , CM 43 94 Simca 1000.

CA 37 89 Tatraplan .(felborult , kiégett . )

CN 42 29 Opel B Rekord .

CE 54 66 Ford Taunus M17 : Albert Flórián autója volt , eladó a használtautó telepen .

Teherautók : FC 74 51 Zil hókotró , YA 76 07 Garant , FA 17 00  Framo , YB 47 61 Csepel , SA 06 23 GAZ 51 , FC 49 29 Warszawa pickup .

Állami , vállalati : BA 65 58 Moszkvics 408 , AC 34 01 , AC 53 03 , AC 57 81 Warszawa , AC 99 61 Land Rover ( ! ) , AB 98 24 az Állami Biztositó Nysa mikróbusza .

Motorok : EC 86 72 , ER 07 24 Pannonia , EA 61 28 Zündapp 250 , KO 44 72 Danuvia .

XS 60 01 Egyedi készitésű motor utánfutó .

A bérautó helyzetről egy kis cikk :

 

1

Két rendszám : XX 10 01

 

2

 

XX 01 22

 

 

 

3
FAV 20 Creative Commons License 2009.03.08 0 0 2196
Ha nem látom nem hiszem el!
Előzmény: haflinger (2188)
haflinger Creative Commons License 2009.03.08 0 0 2195
Még néhány, ugyanonnan:
FE 68-70











YD 90-78













YP 30-04










XM 81-10 HK-5 pótkocsi










XA 02-87 és XI(?) 33-41
Előzmény: haflinger (2187)
P.stephenson Creative Commons License 2009.03.07 0 0 2194

Rendőrmúzeum:

Mihál Creative Commons License 2009.03.07 0 0 2193
Tudtommal IA se volt. Legalábbis sorrendben az első IB volt. Ki tudja miért?
Előzmény: motorkami (2192)
motorkami Creative Commons License 2009.03.07 0 0 2192
Nem volt IJ, de nem volt CJ sem.
Előzmény: lassújel (2191)
lassújel Creative Commons License 2009.03.07 0 0 2191

Ja és még egy dolog, amit már régóta meg akarok tudni, ha már I-s rendszámokról beszélünk.

 

Soha nem láttam IJ kombinációt. Volt ilyen egyáltalán?

 

(Egy nem hivatalos biztos: mivel már 10 éves koromban sem voltam kevésbé zakkantabb a rendszámok terén mint most, nagyanyám biciklijére papírból csináltam rendszámot. IJ-30-78):)   De valódi IJ-t akkor sem láttam egyet sem.

Előzmény: gumidani (2183)
lassújel Creative Commons License 2009.03.07 0 0 2190

 

Tényleg így van:

 

Nagyapám Pannónia motorjának rendszáma: EM-16-91. 1970-es évek végén lopták el.

 

Később még egy Pannóniával volt kapcsolatom: EN-17-41. Ez a gép keresztapám apósáé volt Debrecenben, már akkor pusztult. Csak egyszer láttam (1988-1989) Nem tudom mi lett a sorsa.

 

1989 végén aztán sokévi várakozást követően a Merkur kiutalta a kombi négyütemi Wartburgunkat. Ez volt az EI-46-34. Pár hónappal később aztán jöttek az új rendszámok.

 

 

Egyébként a K-sokkal is hasonló a helyzet. Emlékszem az egyik általános iskolai osztálytársamék autójának KB-61-61 volt a rendszáma.  Azt hiszem kocka Lada volt a gép.

 

Időközben egy lepukkant lemezvillás Csepel 125-ös került hozzánk, rendszám nélkül Mindez 1990-ben volt. Évek múlva került csak elő véletlen a forgalmija, és a rendszáma: KB-61-41!Csak 20-al ment mellé:)   

 

 

Előzmény: gumidani (2183)
vadász2 Creative Commons License 2009.03.07 0 0 2189
CT-50-80 Trabant 601 Universal
RA-38-37 Lada 1200
/Robog az úthenger/
haflinger Creative Commons License 2009.03.07 0 0 2188
Egy kuriózum, az YC 50-79 rendszámú csuklós Csepel.
haflinger Creative Commons License 2009.03.07 0 0 2187
És hogy valami újat is hozzak, pár szkennelt kép régi Volán újságokból:

FG 55-07 ZIL















FI 79-67 IFA











YC 45-97 Robur












YD 81-59 Tatra











MA 24-90 és MA 37-33
haflinger Creative Commons License 2009.03.07 0 0 2186
Bár járt már itt, de ha már egyszer az IR-es rendszámok kerültek szóba, akkor legyen még egy kép az öreg Zsigulinkról :-)
motorkami Creative Commons License 2009.03.07 0 0 2185
A nem rendezett vámállapot az rendezett volt, úgy hívták, hogy vámelőjegyzésben kezelt.
Egy talán 1947-ben aláírt nemzetközi megállapodás alapján az aláíró országokban - így Magyarországon is - minden olyan gépjárművet, amely az ország területére lépett vámelőjegyzésbe vettek. Ez nem igazán tudatosult az emberekben, mivel semmilyen adminisztrációval nem járt.
Abban az esetben viszont, ha a gépjármű tartózkodása a 3 hónapot meghaladta, akkor már nyilvántartásba vették és ilyenkor kapott belföldi rendszámot, de el lehetett kerülni a belföldesítéssel járó vámfizetést. Természetesen, mikor a belföldi használat célja megszűnt, ismételten ki kellett vinni az országból.
Gondolom a Steyr-Puchot is, meg a Coopert is valami ilyen konstrukcióban hozták be. Akkor még az IR-t használták ilyen célra, később azt hiszem a szimpla Z-t. Arra emlékszem, mikor a Hungarocamion nagy tételben vitte Németországból a Mercedes teherautókat lábon Irakba, azoknak magyar Z-s rendszámuk volt.
Előzmény: gumidani (2183)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!