Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

W50LA Z Creative Commons License 2008.09.01 0 0 1314

Akkor jöjjön az egyik nagy kedvencem az Egyetértés MGTSZ Békés

Itt összesen 28 Ifa volt, mára talán márcsak 1 van forgalomban sajna :(

Ezek fel voltak számozva a fényszóró mellett mindkét oldalt.

Csak az első 26 db W50-es volt beszámozva, a 2 db L60 már nem.

01 SE-75-57 szürke billencs, egyetlen nem terepes billencs

02 SF-92-81 kék billencs, terepes

03 ? az eredeti, (talán szürke hosszúplatós eredetileg, illetve 83-84-ben a későbbi 84-től végleges 19 számú SK-86-90 rendszámú, lásd később)

04 SD-79-57 bordó billencs, terepes

05 SG-83-30 kék billencs, terepes

06 SG-83-31 kék billencs, terepes

07 SF-45-30 kék billencs, terepes

08 SI-17-10 bordó billencs, terepes

09 SI-17-11 bordó billencs, terepes AVG-035

10 SI-39-25 kék billencs, terepes

11 SI-39-26 kék billencs, terepes BAM-269

12 SI-41-33 naracssárga szippantós, terepes ANV-359

13 SJ-00-58 kék hosszúplatós BHM-158

14 SJ-01-74 kék hosszúplatós

15 SJ-01-75 kék hosszúplatós BHM-857 fülkecsere sárga

16 SJ-10-12 sárga hosszúplatós

17 SJ-10-13 sárga hosszúplatós

18 VU-18-81 zöld, nyerges takarmányos

19 ? eredeti kék nyerges üzemanyag rövid ideig, majd eltünt a képből, 1984-től átszámozva SK-86-90 zöld billencs, terepes CJD-480

20 SK-86-89 zöld billencs, terepes

21 SN-12-44 szürke billencs, terepes

22 SN-12-45 szürke billencs, terepes BRF-362

23 SO-30-34 kék billencs, terepes BAM-507

24 SO-30-35 kék billencs, terepes BAM-620, FLT-035

25 SV-56-19 kék billencs, terepes CMX-720

26 SV-56-21 kék billencs, terepes CMX-719 az egyetlen forgalomban lévő

27 YD-70-39 világoszöld billencs, terepes BRF-361, FLT-037

28 AFA-676 kék billencs, terepes - ezen nem volt már régi rendszám, később FLT-038, JGB-097, de már nincs forgalomban

Az Ifák 22-esig a terepes kivitelűek, terepgumival érkeztek 16.00-20-val, majd csere még újkorukban 9.00-20-ra, 23-tól eleve 9.00-20-al érkeztek. - kivétel a 12-es volt-

Hosszúplatósok és nyergesek 8.25-20-al jöttek.

Évjáratot nem írok, mert nem vagyok benne biztos, de 1977-1990-ig voltak vegyesen. Egyidőben 16-18 Ifánál nem volt több, az új beszerzéssel selejtezés is járult sajnos.:(((( A számozások az IFÁK-ról 1992 után eltűntek, mikor felbomlott a TSZ, aztán lassan az utakról is eltűntek sorra.

Több rendszámra sajnos nem emlékszem, csak pótkocsikra

XU-44-64 HL8011 (10)

XU-44-66 HL8011 (11)

YN-11-07 HW6011 (05) XEM-811 talán

YN-11-08 HW6011 (06)

YN-11-09 HW6011 (07)

YN-11-10 HW6011 (09)

YP-13-75 HW8011 (08 később 20)

YP-13-76 HW8011 (09 később 19)

YP-19-73 E 5-2 (13)

YP-19-74 E 5-2 (14) egy kis ideig

YP-19-75 E 5-2 (15)

YP-19-76 E 5-2 (16)

YP-19-77 E 5-2 (17)

JM-19-99 HLS 90.48/1 (18) XEM-838

YP-26-31 HW6011 (11) ezután XU-használtan beszerzett

YP-26-32 HW6011 (10) ezután XU-használtan beszerzett

YS-30-99 HW8011 (07 később 22) XGG-393

YS-31-00 HW8011 (09 később 23, majd 21)

YS-33-25 HL8011 (05 később 21, majd 23) XHR-018

YS-33-26 HL8011 (11 később 24) XHR-241

XEM-543 BSS PS 17 21 első rendszámos kék L60

egy BSS PS 17 21-re nem emlékszek v.zöld L60

Itt volt kavarodás rendesen, alig lehetett követni.

Zárójelben a hozzátartozó IFÁ-k.

 

Végül a két busz : Bélamajor kedvéért :))

BX-29-39 IK 211 ,de az x-re nem veszek mérget

BX-29-40 IK 255

 

Előzmény: Törölt nick (1310)
lassújel Creative Commons License 2008.09.01 0 0 1313
 Akkor a 723 él még vagy már nem?
W50LA Z Creative Commons License 2008.08.31 0 0 1311

Remek!

 

Majdnem melletti rendszámok az utolsó két W50 -es nálunk is

SV-56-19 - CMX-720 - már nincs forgalomban

SV-56-21 - CMX-719 - ma is forgalomban van

Előzmény: Törölt nick (1310)
W50LA Z Creative Commons License 2008.08.30 0 0 1309
Melyik kategória induljon?
Előzmény: Törölt nick (1308)
W50LA Z Creative Commons License 2008.08.30 0 0 1307

Van egy jó pár rendszám a bírtokomban. Ismerősök, rokonok, 8 sz. Volán, Tsz-ek Békés megyéből. De 1990 előtti fényképállománnyal nem rendelkezem.

Megosszam lassan?

W50LA Z Creative Commons License 2008.08.30 0 0 1306

Hú csoda topic ez???

Ilyen jót még nem láttam.

 

ET-s így van. A mi pancsink is ET-17-60 volt, szintén T5 1968-ból.

 

Előzmény: harsanyip (1301)
haflinger Creative Commons License 2008.08.20 0 0 1305
yenoee Creative Commons License 2008.08.19 0 0 1304
CZ-69-49
harsanyip Creative Commons License 2008.08.14 0 0 1303
Valamikor 1980 körül lett elajándékozva, és átalakítva robi kapának, tehát biztos nincs meg, de még lehet utánanézek.
Előzmény: DJ FER (TS 125_76) (1302)
DJ FER (TS 125_76) Creative Commons License 2008.08.12 0 0 1302
Üdv!

Ha megvan még a váz akkor tudok benne segíteni.

Nekem a 63 novemberi T1-nek EO kezdetű volt a rendszáma...
Előzmény: harsanyip (1301)
harsanyip Creative Commons License 2008.08.09 0 0 1301
Azt lehet tudni, hogy az ET-s rendszámok, csak utánfutón voltak, vagy motorra is kerültek? Nekem van egy (ET-55-94) ami állítólag egy '65-ös Pannónia t5-ösön volt. Ez megeshet?
SZEGECS Creative Commons License 2008.08.03 0 0 1300
194 régi fénykép
magyar kamionokról...

Sajnos a vízjelezésükkel meglehetősen használhatatlanná tették a fotókat...
engé68 Creative Commons License 2008.08.03 0 0 1299
CY 65-98, FIAT 125
qualitaet Creative Commons License 2008.07.28 0 0 1298
Hű ,köszönöm!
Végignéztem a korabeli szaksajtómat, de sajna semmi "Puchosat" nem tudtam lőni viszonzásképp :(

Azért résen leszek:)
Előzmény: haflinger (1296)
haflinger Creative Commons License 2008.07.26 0 0 1296
"Hová tűnt Damon Hill? Azaz Qualitet kolléga? Elment a hegyre rendszámokat csekkolni, vagy úton van a Merciért?"

Esetleg ezt keresi? Hát most megelőztem, mert én találtam meg tegnap :-)
Előzmény: 504LACI (1284)
by-169 Creative Commons License 2008.07.24 0 0 1295
A Skoda 110R coupe-t a MERKUR személygépkocsi értékesitő vállalatól vették a pécsiek. Győr üzemegység 2 Győr rét utca 27.
Előzmény: by-169 (1294)
by-169 Creative Commons License 2008.07.24 0 0 1294

Skoda 110R coupe citromsárga UF 84-33 1974.02.22-én forgalomba helyezve. Pécs

Mai napig is forgalomban van új rendszámmal.

A.Balu Creative Commons License 2008.07.24 0 0 1293
Ez látod elképzelhető, sőt nagyon valószínű. Esetleg még az lehet, hogy az autó mondjuk film díszlet volt és kellett rá egy régi rendszám...
Előzmény: keepitretro (1292)
keepitretro Creative Commons License 2008.07.24 0 0 1292
Régebben lehetett (80-as évek) kasznit kapni trabanthoz. Valószínűleg ez is egy ilyen lehet.
Előzmény: A.Balu (1290)
Ati73 Creative Commons License 2008.07.24 0 0 1291
Megláttam, visszatolattam, lefényképeztem, feltöltöttem.
Részemről ennyi volt, többet nem tudok róla :)
Előzmény: keepitretro (1286)
A.Balu Creative Commons License 2008.07.24 0 0 1290
Akkor jól gondoltam, fenntartással néztem ezt a képet. Ez egy kb 80-81-es Trabi, kisbuckás műszerfallal, már bemélyedéses hátfallal, műanyagsarkos lökössel. És eredetinek tűnik. Nekem van egy UE-80-74-es rendszámom, a biosztanárom édesapjának Trabijáé volt. Amennyire utána tudtam nézni az '73-as kocsi lehetett.
Előzmény: keepitretro (1286)
keepitretro Creative Commons License 2008.07.21 0 0 1289
alpinafan: piros volt ez sok helyen látszik is. pl a műszerfal borítás alatt.
Előzmény: AlpinaFan (1288)
AlpinaFan Creative Commons License 2008.07.21 0 0 1288

Közös ismerősünktől hallottam, hogy nálad kevesen ismerik jobban az autót. :-)))

 

Én az elhunyt egykori tulajdonost nem ismertem személyesen, csak a család egyik ágával tartom a kapcsolatot. A kocsival kapcsolatos emlékeik egyre homályosabbak, de határozottan állítják, hogy az eredeti szín sárga volt.

Előzmény: keepitretro (1256)
AlpinaFan Creative Commons License 2008.07.21 0 0 1287

Elöljáróban szeretnék eloszlatni egy esetleges félreértést:

 

Nem azért igazítottam ki néhány korábbi hozzászólást, hogy feleslegesen fontoskodjak, és nem is azért, mert mindent jobban akarok tudni másnál.

Pusztán csak a korhűség és a pontosság kedvéért tettem.

Régi (esetenként igen-igen régi) dolgokról irogatunk itt, teljesen természetes, hogy helyenként homályosak az emlékek (olykor az én emlékeim is), szerintem nem érdemes preztízskérdést csinálni egy-egy emlékképből, mely akár téves is lehet.

 

Tedd meg légyszi, hogy válaszolsz a következő kérdésekre (akár úgy, hogy ismét beszélsz az első tulajdonos fiával):

 

1. Fogalmam sincs, hogy annak idején kié volt a jármű.

Nem kérem, hogy írd be ide az egykori tulajdonos nevét és akkori címét (még véletlenül se írd be), inkább arra lennék kíváncsi, hogy milyen státusza volt az illetőnek az akkori társadalomban.

Kiféle-miféle engedhetett meg magának akkoriban ilyen autót, illetve kiféle-miféle merte megengedni magának (kisiparos volt vagy külszolgálatos, diplomata volt vagy csak sokat örökölt)?

 

2. Mi lett a kocsival?

Eladták? Ha igen, akkor hány éves korában? Ha igen, akkor kiféle-miféle vásárolta meg? Ha igen, akkor hová került az autó? Budapesten maradt? Vagy az ország egy távoli szegletébe került? Esetleg külföldre?

 

Esetleg mindmáig az ismerősöd családjának tulajdonában van?

 

3. Létezik még egyáltalán a jármű? Ha igen, akkor üzemképes még? Vajon milyen állapotban van? Esetleg sikerült eredeti állapotában megőrizni? Vagy egy csűr mélyén korhadozik valahol?

 

Esetleges válaszodat előre is köszönöm!

Előzmény: Nézelödő (1244)
keepitretro Creative Commons License 2008.07.19 0 0 1286
A rendszám jó, de a kocsi nem hozzá való. UE időszakban alu kilincs, "gömbölyű" lökhárító, feszítős ablak gumi volt. szvsz
Előzmény: Ati73 (1283)
engé68 Creative Commons License 2008.07.19 0 0 1285
PS 22-22 BA3 2106 a rendszám már volt, de kép akkor nem volt mellé
504LACI Creative Commons License 2008.07.16 0 0 1284
Hová tűnt Damon Hill? Azaz Qualitet kolléga? Elment a hegyre rendszámokat csekkolni, vagy úton van a Merciért?
Ati73 Creative Commons License 2008.07.13 0 0 1283
Ma fényképeztem Dunakeszin.

UE-36-25


p21-feri-tb Creative Commons License 2008.07.13 0 0 1282
Előzmény: Nézelödő (1265)
myko Creative Commons License 2008.07.13 0 0 1281
Értem
Bizonyára lehetne találni.
Egyébként én sajnos csak képeket meg történeteket hallottam a "régi" időkről és valahogy mindig máshogy nézek Lovászira meg úgy az olajos falvakra ,mint egy átlagos zalai falura. Kicsit szomorú látni a sok tárgyi emléket--ami mondjuk ki, ezeknek a falvaknak egy dicsőséges korszakát mutatják --ahogy pusztulnak. Lovásziban is rengeteg mindent benőtt a gaz. De ez a kép örökre bennem van: kint állok a hegyen,a pince teraszán,jobbra völgybe nézek tankállomás,már majdnem Szlovéniában,elnézek balra,a szőlőnk kellős közepén egy olajkút,kicsit távolabb a lovászi tankállomás...
Akárhányszor megyünk arra,Apu mindig csak szrönyülködik az állapotokon
Előzmény: motorkami (1278)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!