Diaggal megvizsgáltam az autót, mert nem indult és az izzitás jelző villogott.
Mi lehet a hiba ? Injektor cserét javasoltak. Inditásnál már ha beindul akkor fehéresen füstöl . Bemelegedés után viszonylag jó és nem füstöl. Mit tegyek? Cseréljem az injektort ? Amikor villog a z izzításjelző akkor nem indul csak teker az inditó. Aztán többszöri gyujtásráadás után egyszercsak abbahagyja a villogást utána többször elindul aztán random megint nem. Elég kiábrándító a helyzet. Tud valaki segíteni?
Előre is köszönöm.
A hibakód a következő:
Szombat,17,Április,2021,16:06:59:00009 VCDS verzió: HGJ 21.3.0 Fut a Windows 8.1 x64 www.vcds-diag.hu
7594 - Feszültségellátás az A' csoport injektoroknak P2146 00 [032] - szakadás idoszakos - Nincs igazolva - Tesztelve a memóriatörlés óta hibakörülmény: Hiba állapota: 00000001 Hiba priorítása: 2 Hiba gyakorisága: 24 megtett Km: 431178 km Dátum: 2107.14.10 ido: 14:43:35
Motorfordulatszám: 0.00 /min Normált terhelésérték: 0.0 % Gépjármusebesség: 0 km/h Hutofolyadék-homérséklet: 92 °C Beszívott levego homérséklete: 32 °C Környezeti levego nyomás: 1000 mbar 30-as pont feszültség:: 12.424 V Sikertelen tanulási folyamat számláló az OBD szerint: 40 Hibainfo a kiválasztott piezo teljesítményvégfokozatról-LF_STATE_PPS_SPI[0]: 0 Vezérloegység-homérséklet-TECU: 25 °C Tápfeszültség a 1. analógkimenettol-VCC_1: 5.00 V Tápfeszültség a 2. analógkimenettol-VCC_2: 5.00 V
Kis YouTube-ozgatás után azt hiszem kiismerem magamat már kellően ehhez! Illetve csak komfort funkciókról lenne szó, szóval nem szándékozok komolyabb beállításokat piszkálni rajta! Esetleg te tudnál segíteni, vagy ismersz magánszemélyt ilyen programmal? :)
Szeretnék segítséget kérni. Octavia 3 sima kormánykerék multisra lett cserélve. Légzsákátvezető kábelből szintén másik lett beépítve. A kódolással vagyunk bajban, valaki tud ebben segíteni, hogy működjön?
Be lehet az alanyon (A4 B7)kapcsolni a sebességfüggő központi zárat. 15 km felett be is kapcsol, a kulcs kihúzásakor kattan a központi zár, kilinccsel belülről nyitható is az ajtó, de utána a távirányító se be, se ki nem nyitja a többi ajtót. Gyújtás ráadása és kézi kp zár oldás után minden rendben működik. Cserélni kellene a komfortelektronikát? Esetleg a kp zár modult? A szelektív ajtónyitás sem működik bekapcsolás után.
Másik kérdés. Mit jelentenek a komfort modul végén a betűjelzések? Van olyan oldal, ahol ezekről van leírás?
Szia! Az a probléma, hogy minden jónak tűnik, minden vezetéket külön teszteltem, a +,- szàlat egy h7-es halogén el. És vettem egy bontott vezérlőt, ami ugyanezt a hibàt hozza. Vag K+can commanderrel próbàltam törölni a hibàt, azt is írta, hogy törölte, de a kódok ugyanúgy benne vannak a vezérlőben, mindkettőben. A két ülés alatti gyorsulàsérzékelőnek ugyanannyi az ellenàllàsa, így azt gondolom azok is jók.
Ha valaki tudja törölni a légzsàk vezérlő epromjàt nem csillagàszati àron, dél Pest M0-környékén, azt megköszönném!
Sziasztok, Fabia II, 2103 as, 1,2 12V CPGA motor: azt értettem, hogy VCDS miért nem enged be a (motor-) mérőcsoportokba (..UDS protokoll miatt..)..Ugyanis szerettem volna megtudni az üzemanyag fogyasztását az autómnak (mivel a kijelzőn nem jelenik meg, illetve nincs ilyen lehetőség gyárilag, mint ahogy a napi számláló/megtett út/fogyasztások/üzemanyag tartalék km-ben, stb értékeket..). Kérdések:1. ezt miként tudnám kiolvasni, követni VCDS-el? 2. ha nem, akkor komolyabb módosítás, új egység beépítése nélkül lehetne-e aktiválni a kijelzőre? 3. kilehetne-e olvasni egy kütyüvel és másik (LCD-)kijelzőre kiíratni, -pl.arduinoval a CAN-bus -ból vagy az Instruments egységből..? Köszi!
A légzsákvezérlőd nagyon érzékeny a feszültség esésekre, és sokszor "elugrik" vezélő tartalma. Van rá módszer, sokat csináltam már. Volt olyan autó, amin mindig csak ősszel, az első nagyobb hidegek beálltakor romlott el.
A vcds ben az adaptációban lehet át állítani nekem a 10 es pont amit írsz. azaz a német /svájci terület oda raktuk mert máshol is olvastam már hogy akkor nem dudál. De sajnos ez akkor is dudál :(
Sőt most már ott tartok hogy a kulcsot mint távirányító nem ismeri fel. :-(
És ha gyújtásra rakom akkor is riaszt dudál :-(
Telljes tanácstalanság :-(
Nem lehet ennél valami gyári visszaállítást csinálni vagy akármit?
Mint írtam, a netről szedtem az infót. Elvileg a vezetőülés alatt van az egyik, ha még két külön érzékelős, a másik talán a kardánbox alatt baloldalon. Ha egybeépített már, akkor az ülés alatt mindkettő.
A 170mA az sok. 50mA alatt kellene legyen, de 10-20mA között lenne az igazi.
Szia köszi az infókat! A két gyorsulàs érzékelőt hol talàlom? Ülés alatt, vagy merre, mer még ezekre gondoltam. Az àram ellàtàsra azt írja, hogy rendben van. Az a probléma, hogy amit vettem vezérlőt, abban is egyből benne van a hiba.
Régebben is volt ezzel baj, de random engedte törölni a hibàt. Ebből gondolom, hogy valami érintkezési hiba lehet.
Az autó màsik baja, hogy rendszeresen leszívja az aksit valami 4-5 nap alatt, nyugalmi àramfelvétel 170mA, ami nem sok, valamint menet közben rendszeresen elindul a vész villogó, (volt is ütközési hiba a motorvezérlő memóriàjàban) gondolom ezek összefüggnek.
Szeretnék kérdést fel tenni esetleg aki tudna segíteni annak köszönöm előre is.
VCDS el meg oldható hogy egy passat b5 2000évjárat ból a riasztót inaktiváljuk úgy hogy csak a központi zár menjen?
Le írom miért: Most jelen esetben 2 gombos gyári bicskakulcsal zárva a kocsit azonnal szirénázik villog! nem 10-20 mp múlva hanem azonnal amint bezárom.!
Ha nyitom azonnal abba hagyja. de ugye így meg nyitva van a kocsi.
Magyarul nem tudom zárni a kocsit mert folyamatosan szirénázik.
Egy ismerős nézte VCDS el hátha van hiba 1 et talált bal hátsó ajtó nyitás erre riaszt. De VCDS el élő adattal ajtók rendeltetés szerűen működnek azaz ha nyitom azt írja nyitva ha zárom azt írja zárva ,Így az ajtó mikrokapcsoló elvileg ki lőve!
Azt is mondták hogy vezető lába alatt a szőnyeget nézzük nem ázott e be, de semmi csont száraz :-(
Így az lenne a kérdés hogy maga a riasztó funkció kikapcsolható-e? Ha igen hogyan?
Erre a hibára ennél az autónál számtalan esetet találni a neten, általában tápellátási gondokat (áram/test) emlegetnek, valamint a két gyorsulásérzékelő hibájával hozzák még kapcsolatba. A Ross-Tech szerint VCDS-sel nem törölhető.
Van nálam egy 1.9 C5 A6 2000-es világít a légzsák lámpa, 65535-ös hiba van a vezérlőben, (ez ugye komunikációs hiba a vezérlők között) Mindhárom kom kábelt kimértem, azt is ami az óracsoporthoz megy, azt is ami a centrálzárhoz, valamint az obd, hez menő is rendben van. A légzsákvezérlő csatiját szétszedtem, egyenként kitakarítottam a pineket, de a hiba továbbra is fennál és nem törölhető.
Vettem egy másik vezérlőt, azzal is ugyan az a hiba, amikor törölni akarom azt írja ki a vcds, hogy "a vezérlő nem fogadta a törlési parancsot"
Ha komunikál a vcds-el akkor, hogyan lehet komunikációs hiba? Látom a mérőblokkokat stb.
Van valakinek valami ötlete, mit lehetne még megnézni?
Odis telepítéssel kapcsolatban azt kérdezném, hogy elméletileg mindent jól csinálva fel telepítettem a programot viszont összedugva a kocsival természetesen gyújtáson csak villog a kék led és sípol. Program meg nem is látja az eszközt. Mit rontottam el?