Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

OcTAX Creative Commons License 2021.04.17 0 0 35674

Sziasztok.

Diaggal megvizsgáltam az autót, mert nem indult és az izzitás jelző villogott.

 

Mi lehet a hiba ?  Injektor cserét javasoltak. Inditásnál már ha beindul akkor fehéresen füstöl . Bemelegedés után viszonylag jó és nem füstöl. Mit tegyek? Cseréljem az injektort ? Amikor villog a z izzításjelző akkor nem indul csak teker az inditó. Aztán többszöri gyujtásráadás után egyszercsak abbahagyja a villogást utána többször elindul aztán random megint nem.  Elég kiábrándító a helyzet. Tud valaki segíteni?

Előre is köszönöm.

 

A hibakód a következő:

Szombat,17,Április,2021,16:06:59:00009
VCDS verzió: HGJ 21.3.0 Fut a Windows 8.1 x64
www.vcds-diag.hu

                Cím 01: Motor       Címke: HGJ3L-906-023-CAY.clb
Vezérlo alkatrész VAG szám: 03L 906 023 LP    HW: 03L 906 023 JH
  Alkatrész és/vagy verzió: 1,6l R4 CR td H43 9971
              Szoftver kód: 00114014032400080000
                Muhelyszám: WSC 73430 031 00126
              ASAM adatcsomag: EV_ECM16TDI02103L906023LP 003009 (SK35)
                       ROD: EV_ECM16TDI02103L906023MK_003_VW32.rod
                      VCID: 7F0DB6FBE6FD7573BA-802A
1 hibakódot talált:

7594 - Feszültségellátás az A' csoport injektoroknak
          P2146 00 [032] - szakadás
          idoszakos - Nincs igazolva - Tesztelve a memóriatörlés óta
             hibakörülmény:
                    Hiba állapota: 00000001
                    Hiba priorítása: 2
                    Hiba gyakorisága: 24
                    megtett Km: 431178 km
                    Dátum: 2107.14.10
                    ido: 14:43:35

                    Motorfordulatszám: 0.00 /min
                    Normált terhelésérték: 0.0 %
                    Gépjármusebesség: 0 km/h
                    Hutofolyadék-homérséklet: 92 °C
                    Beszívott levego homérséklete: 32 °C
                    Környezeti levego nyomás: 1000 mbar
                    30-as pont feszültség:: 12.424 V
                    Sikertelen tanulási folyamat számláló az OBD szerint: 40
                    Hibainfo a kiválasztott piezo teljesítményvégfokozatról-LF_STATE_PPS_SPI[0]: 0
                    Vezérloegység-homérséklet-TECU: 25 °C
                    Tápfeszültség a 1. analógkimenettol-VCC_1: 5.00 V
                    Tápfeszültség a 2. analógkimenettol-VCC_2: 5.00 V

shootinginstructor88 Creative Commons License 2021.04.15 0 0 35673

Kis YouTube-ozgatás után azt hiszem kiismerem magamat már kellően ehhez! Illetve csak komfort funkciókról lenne szó, szóval nem szándékozok komolyabb beállításokat piszkálni rajta! Esetleg te tudnál segíteni, vagy ismersz magánszemélyt ilyen programmal? :)

Előzmény: mica-r (35672)
mica-r Creative Commons License 2021.04.15 0 0 35672

Győrben Diagnor kft megcsinálja. Lehet hogy jobban jársz, ha szakember piszkálja!

Előzmény: shootinginstructor88 (35671)
shootinginstructor88 Creative Commons License 2021.04.15 0 0 35671

Sziasztok! Valaki esetleg tudna segíteni? Részletek a hivatkozott, eredeti posztban!

Előzmény: shootinginstructor88 (35467)
Skodás79 Creative Commons License 2021.04.15 0 0 35670

Köszönöm a segítő szándékot, de Octavia 3-hoz kellene a kódolás.

409 Creative Commons License 2021.04.15 0 0 35669

Az O3 hosszúkódos kell legyen, ahhoz meg van segédlet a VCDS-ben.

Előzmény: Skodás79 (35667)
kocka775 Creative Commons License 2021.04.15 0 0 35668
Előzmény: Skodás79 (35667)
Skodás79 Creative Commons License 2021.04.15 0 0 35667

Sziasztok!

 

Szeretnék segítséget kérni. Octavia 3 sima kormánykerék multisra lett cserélve. Légzsákátvezető kábelből szintén másik lett beépítve. A kódolással vagyunk bajban, valaki tud ebben segíteni, hogy működjön?

 

 

atuc Creative Commons License 2021.04.12 0 0 35666

Mi a jelenlegi kódolás?

Előzmény: kincses65 (35664)
atuc Creative Commons License 2021.04.12 0 0 35665

Mi van akkor, ha kikapcsolod a sebességfüggő bezárást? Akkor jól működik?

Előzmény: kincses65 (35664)
kincses65 Creative Commons License 2021.04.12 0 0 35664

Üdv Mindenkinek!
Technikai segítséget kérek!

Be lehet az alanyon (A4 B7)kapcsolni a sebességfüggő központi zárat. 15 km felett be is kapcsol, a kulcs kihúzásakor kattan a központi zár, kilinccsel belülről nyitható is az ajtó, de utána a távirányító se be, se ki nem nyitja a többi ajtót. Gyújtás ráadása és kézi kp zár oldás után minden rendben működik. Cserélni kellene a komfortelektronikát? Esetleg a kp zár modult? A szelektív ajtónyitás sem működik bekapcsolás után.

Másik kérdés. Mit jelentenek a komfort modul végén a betűjelzések? Van olyan oldal, ahol ezekről van leírás?

Köszi!

Bagsa799 Creative Commons License 2021.02.25 0 0 35663

Üdv mindenkinek! Érdeklődnék, hogy csinált e már valaki Vcds-el legkisebb mennyiségeltérés injektor illesztést (IDE 06141) csúcs csere után? 

ati790731 Creative Commons License 2021.02.17 0 0 35662

Szia! Az a probléma, hogy minden jónak tűnik, minden vezetéket külön teszteltem, a +,- szàlat egy h7-es halogén el. És vettem egy bontott vezérlőt, ami ugyanezt a hibàt hozza. Vag K+can commanderrel próbàltam törölni a hibàt, azt is írta, hogy törölte, de a kódok ugyanúgy benne vannak a vezérlőben, mindkettőben. A két ülés alatti gyorsulàsérzékelőnek ugyanannyi az ellenàllàsa, így azt gondolom azok is jók. 

Ha valaki tudja törölni a légzsàk vezérlő epromjàt nem csillagàszati àron, dél Pest M0-környékén, azt megköszönném!

Mail címem publikus.

Előzmény: Vaves (35659)
mica-r Creative Commons License 2021.02.16 0 0 35661

Nem találtál olyan csatornát, ahol valamiféle üzemanyag fogyasztást mutat? Akkor nem a kocsiban van a hiba...

:-)

Előzmény: bandici (35660)
bandici Creative Commons License 2021.02.16 0 0 35660

Sziasztok,
Fabia II, 2103 as, 1,2 12V CPGA motor: azt értettem, hogy VCDS miért nem enged be a (motor-) mérőcsoportokba (..UDS protokoll miatt..)..Ugyanis szerettem volna megtudni az üzemanyag fogyasztását az autómnak (mivel a kijelzőn nem jelenik meg, illetve nincs ilyen lehetőség gyárilag, mint ahogy a napi számláló/megtett út/fogyasztások/üzemanyag tartalék km-ben, stb értékeket..).
Kérdések:1. ezt miként tudnám kiolvasni, követni VCDS-el?
2. ha nem, akkor komolyabb módosítás, új egység beépítése nélkül lehetne-e aktiválni a kijelzőre?
3. kilehetne-e olvasni egy kütyüvel és másik (LCD-)kijelzőre kiíratni, -pl.arduinoval a CAN-bus -ból vagy az Instruments egységből..?
Köszi!

Vaves Creative Commons License 2021.02.14 0 0 35659

A légzsákvezérlőd nagyon érzékeny a feszültség esésekre, és sokszor "elugrik" vezélő tartalma. Van rá módszer, sokat csináltam már. Volt olyan autó, amin mindig csak ősszel, az első nagyobb hidegek beálltakor romlott el.

Előzmény: ati790731 (35650)
kismotoros1974 Creative Commons License 2021.02.12 0 0 35658

Na hello

 

Meg történt. Ki bontottuk, át néztük ,semmi oxidáció sem víz!

De valami biztos történt mert miután át lett feszegetve a vcds re is reagált és a kulcsot is sikerült ismét hozzá illeszteni .

Így most nyit-csuk távirányítóval. És germany ra állítva a vcds ben a duda kapcsolása . így nem dudál .

Egyenlőre ennyi.

 

Ja vezetékek is éppnek tűnnek nincs semmi sérülésnek kinéző jel.

 

egyenlőre így marad.

 

Előzmény: 409 (35656)
balabmw Creative Commons License 2021.02.11 -1 0 35657

Úgy vettem észre,hogy az a terület érzékeny pontja a passatosoknak.

De csak mert még nem volt BMW-jük. :-)

Előzmény: 409 (35656)
409 Creative Commons License 2021.02.11 0 0 35656

"Telljes tanácstalanság :-("

 

 Utolsó két mondatom???

Előzmény: kismotoros1974 (35655)
kismotoros1974 Creative Commons License 2021.02.11 0 0 35655

szia

 

A vcds ben az adaptációban lehet át állítani nekem a 10 es pont amit írsz. azaz a német /svájci terület oda raktuk mert máshol is olvastam már hogy  akkor nem dudál. De sajnos ez akkor is dudál :(

 

Sőt most már ott tartok hogy a kulcsot mint távirányító nem ismeri fel. :-(

 

És ha gyújtásra rakom akkor is riaszt dudál :-(

 

Telljes tanácstalanság :-(

 

Nem lehet ennél valami gyári visszaállítást csinálni vagy akármit?

 

Köszi

Előzmény: 409 (35653)
409 Creative Commons License 2021.02.11 0 0 35654

Mint írtam, a netről szedtem az infót. Elvileg a vezetőülés alatt van az egyik, ha még két külön érzékelős, a másik talán a kardánbox alatt baloldalon. Ha egybeépített már, akkor az ülés alatt mindkettő.

A 170mA az sok. 50mA alatt kellene legyen, de 10-20mA között lenne az igazi.

Előzmény: ati790731 (35650)
409 Creative Commons License 2021.02.11 0 0 35653

Kikapcsolni nem lehet, max, átállítani német/svájci területűre, akkor nem dudál.

A csomagtérajtó zárkapcsolója tud érdekeseket csinálni, próbaként arról húzd le a csatlakozóját.

 

Nem a szőnyeget kell nézni, hanem az alatta lévő komfortmodult. !! Piussz a kábelkötegét a küszöb közelében, ott szokott szétrohadni.

Előzmény: kismotoros1974 (35649)
kismotoros1974 Creative Commons License 2021.02.11 0 0 35652

Igen nem sziréna hanem duda visít bocsáss meg hogyha nem volt telljesen tiszta amit írtam!

Gyári riasztó és központi zár!

Előzmény: atuc (35651)
atuc Creative Commons License 2021.02.10 0 0 35651

Ha sziréna szól, akkor van benne valami utólagos amit ki kell kapni belőle. A gyári riasztó dudál.

Előzmény: kismotoros1974 (35649)
ati790731 Creative Commons License 2021.02.10 0 0 35650

Szia köszi az infókat! A két gyorsulàs érzékelőt hol talàlom? Ülés alatt, vagy merre, mer még ezekre gondoltam. Az àram ellàtàsra azt írja, hogy rendben van. Az a probléma, hogy amit vettem vezérlőt, abban is egyből benne van a hiba.

Régebben is volt ezzel baj, de random engedte törölni a hibàt. Ebből gondolom, hogy valami érintkezési hiba lehet.

Az autó màsik baja, hogy rendszeresen leszívja az aksit valami 4-5 nap alatt, nyugalmi àramfelvétel 170mA, ami nem sok, valamint menet közben rendszeresen elindul a vész villogó, (volt is ütközési hiba a motorvezérlő memóriàjàban) gondolom ezek összefüggnek.

Előzmény: 409 (35648)
kismotoros1974 Creative Commons License 2021.02.10 0 0 35649

Szép napot a fórum társaknak.

 

Szeretnék kérdést fel tenni esetleg aki tudna segíteni annak köszönöm előre is.

 

VCDS el meg oldható hogy egy passat b5 2000évjárat ból a riasztót inaktiváljuk úgy hogy csak a központi zár menjen?

 

Le írom miért: Most jelen esetben 2 gombos gyári bicskakulcsal zárva a kocsit azonnal szirénázik villog! nem 10-20 mp múlva hanem azonnal amint bezárom.!

Ha nyitom azonnal abba hagyja. de ugye így meg nyitva van a kocsi.

 

Magyarul nem tudom zárni a kocsit mert folyamatosan szirénázik.

 

Egy ismerős nézte VCDS el hátha  van hiba 1 et talált bal hátsó ajtó nyitás erre riaszt. De VCDS el élő adattal ajtók rendeltetés szerűen működnek azaz ha nyitom azt írja nyitva ha zárom azt írja zárva ,Így az ajtó mikrokapcsoló elvileg ki lőve!

Azt is mondták hogy vezető lába alatt a szőnyeget nézzük nem ázott e be, de semmi csont száraz :-(

 

Így az lenne a kérdés hogy maga a riasztó funkció kikapcsolható-e? Ha igen hogyan?

 

Köszi :-)

409 Creative Commons License 2021.02.10 0 0 35648

Az adott vezérlő belsőmemória hibáját jelenti.

Erre a hibára ennél az autónál számtalan esetet találni a neten, általában tápellátási gondokat (áram/test) emlegetnek, valamint a két gyorsulásérzékelő hibájával hozzák még kapcsolatba. A Ross-Tech szerint VCDS-sel nem törölhető.

Előzmény: ati790731 (35647)
ati790731 Creative Commons License 2021.02.09 0 0 35647

Sziasztok!

Van nálam egy 1.9 C5 A6 2000-es világít a légzsák lámpa, 65535-ös hiba van a vezérlőben, (ez ugye komunikációs hiba a vezérlők között) Mindhárom kom kábelt kimértem, azt is ami az óracsoporthoz megy, azt is ami a centrálzárhoz, valamint az obd, hez menő is rendben van. A légzsákvezérlő csatiját szétszedtem, egyenként kitakarítottam a pineket, de a hiba továbbra is fennál és nem törölhető.

Vettem egy másik vezérlőt, azzal is ugyan az a hiba, amikor törölni akarom azt írja ki a vcds, hogy "a vezérlő nem fogadta a törlési parancsot" 

Ha komunikál a vcds-el akkor, hogyan lehet komunikációs hiba? Látom a mérőblokkokat stb.

Van valakinek valami ötlete, mit lehetne még megnézni?

Köszi előre is!

kelly77 Creative Commons License 2021.02.09 0 0 35646

Sziasztok.

Odis telepítéssel kapcsolatban azt kérdezném,  hogy elméletileg mindent jól csinálva fel telepítettem a programot viszont összedugva a kocsival természetesen gyújtáson csak villog a kék led és sípol. Program meg nem is látja az eszközt. Mit rontottam el?

atuc Creative Commons License 2021.02.08 0 0 35645

A nullás csoportnál mindegy.

Előzmény: Törölt nick (35644)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!