Pont azért gyanús a terelőlapát,mert máshova okés.Amikor a szélvédőre van írányitva,az a terelőlapát valamiért nem nyit ki teljesen.Több oka is lehet pl koszos tengely müködtető bovden-rudazat-fogaskerék,ezek közül nem tudom melyik van alkalmazva,a három közül valamelyik megoldás.Azt nem gondolnám,hogy a kifulyó csőbe került volna be idegen anyag,habár sose tudni.
Egyből fejest is ugranék a dologba: adott egy 2003 1.6 benzines focus kombi.A gond az, hogy a szélvédőre még 4es fokozatban is harmat gyengén fújja a levegőt.Minden más pozícióba erős.Mi és hol lehet a hiba?
Ugyan ez a jelenség van nekem is(1,6 tdci 2013) csak nekem olyan varrógép szerü kattogó hangot ad. Ez lehet akár injektor fejszelep csattogás is, meg még jó pár dolog. Viszont amire nem is gondolná senki, egy márkatársnak varázslatossan hasonló híbánál már mindent bevízsgáltak(eredmény nélkül) és végül a jobb oldali féltengely kattogott. Ebben csak az az érdekes, hogy ez kanyarba nem kopogott, ezért nem is gondoltak rá. Amikor levette a lábát a gázpedálrol(tehermentesitette a hajtást) rögtön megszünt a hang, ki a fene gondolná így a féltengelyt. Nálam ugyan ez van, motorféknél, üres futásnál, alapjáraton híbátlan. Még nem értem rá vele foglalkozni, de ha nálad előbb megoldódik, írd meg légyszi.
Ha megfelelő diagnosztikával vizsgálod, akkor látni fogod az adott DTC utolsó előfordulásának az idejét és az akkori kilométeróra-állást is, illetve a freeze frame adataihoz is hozzáférhetsz, amiből további infók is kiderülhetnek (pl. akkufeszültség a hiba idején). Ebből már lehet majd következtetni, hogy mikor és mi okozhatta ezeket a DTC-ket.
A felsoroltak nagy része kommunikációs hiba, amiket valószínűleg a bus off okozott. Azt nem tudom, hogy azt mi válthatta ki, de pillanatnyi kommunikációs hibát rengeteg jelenség okozhat. (Nekem a sajátomban dobott már kommunikációs hibát pl. az ABS modul pusztán attól, hogy kiolvastam a BCM-ből a central configot.) Őszintén szólva nem tudom, hogy a motormosásnak volt-e köze hozzá, de ha levették az akkusarut, akkor még az is megeshet. Azt az egy body errort nem tudom, hogy micsoda, de az is lehet, hogy ezekkel függ össze.
Mindenesetre ha egyébként minden jól működik, akkor minden bizonnyal ezek sporadikus hibakódok voltak, és törlés után nem fognak visszajönni.
Ezeket a kódokat a kocsinak a test üzemmódjából olvastam ki. Beszéltem az autószerelőmmel, a héten elgurulok hozzá, és kiolvassuk hibakódolvasóval a hibákat, kódokat. Mindenesetre kíváncsi leszek, miket hoz ki hibának, mert én semmit nem tapasztalok az autón.
A múlthéten odavolt az autó egy külső-belső nagytakarításon, és ahogy látom a motorteret is megtakarították, gondolom nagynyomású mosóval, és ma az akksi alá benéztem, és vizes volt. Előfordulhat, hogy ekkor történt valami, valami vizet kaphatott volna, és bezavar?
A lentebbi listában szereplő kódok szabványos (generic), OBD II-specifikus hibakódok, minden autóban ugyanazt jelentik: https://www.obd-codes.com/trouble_codes/
Nem biztos, hogy ezek között meg fogod lelni azokat a kódokat, amiket a saját autód OBD-interfészén olvasol ki az ECU-kból, mivel ezek a listák csak a szabvány szerinti DTC-ket tartalmazzák. Magyarán ezek azok a DTC-k, amik minden autóban ugyanazzal a jelentéssel bírnak (Powertrain: P0, P2, P3; Body: B0; Chassis: C0; Network: U0). Ami gyártóspecifikus (pl. P1), azt egy generikus szoftverrel nem fogod tudni beazonosítani, mert azok nem szerepelnek a szabványban. Ahhoz vagy gyári teszter kell (amihez fel kell keresned egy márkaszervizt vagy egy olyan szerződött szakszervizt, ahol van hozzáférésük a gyártói adatbázisokhoz), vagy pedig valamilyen Ford-specifikus diagnosztikai szoftver (pl. FORScan).
Az általad beírt kódok (amiket az autód tesztüzemmódjából hoztál elő) a következőképpen azonosíthatók:
0 = P0
1 = P1
2 = P2
3 = P3
4 = C0
5 = C1
6 = C2
7 = C3
8 = B0
9 = B1
A = B2
B = B3
C = U0
D = U1
E = U2
F = U3
Magyarul a te kódjaid: U0074-88, U0121, U0140, U0184, U0257, B1A14-11. Az első kód bus off állapotot jelez, a másik 4 U0-kód is "lost communication", szóval ezek minden valószínűség szerint összefüggenek. Megkockáztatom, hogy sporadikus (egyszeri hiba következtében megtevődő) DTC-kről van szó: ki kellene törölni őket, és meg kellene nézni, hogy visszaírják-e őket az ECU-k. Ha minden jól működik egyébként, akkor nem hiszem. Az utolsó kód, a B1A14-11 viszont gyártóspecifikus, azt csak gyártóspecifikus diagnosztikával lehet azonosítani.
FORD DTC kódok: 9202 Üzemanyag-feladó nyitott áramköre 9204 Üzemanyagadagoló testzárlat 9213 A programozott kulcsok lopásgátló száma a minimum alatt van A103 Az antenna nem csatlakoztatott-hibás adó-vevő 9232 Antenna nem csatlakoztatott-hibás adó-vevő 9317 Akkumulátor magas feszültsége 9318 Az akkumulátor feszültsége alacsony 9342 ECU hibás 9356 Gyújtás futási áramkör nyitva 9364 Gyújtás indítási áramkör nyitva 9600 PATS gyújtáskulcs transzponder jel nem érkezett - sérült kulcs vagy nem PATSKey 9601 PATSA nem megfelelő kulcskódot kapott a gyújtáskulcs-transzponderről (nem programozott kódolt gyújtáskulcs) 9602 A PATS érvénytelen formátumot kapott a kulcskódtól a gyújtáskulcs-transzponderként (részleges kulcskód) 9681 A PATSTranceiver jel nem fogadott (nincs csatlakoztatva, sérült vagy bekötve) Az A139 PCM azonosító nem egyezik a műszercsoport és a PCM között A141 NVM konfigurációs hiba (nincs PCM ID csere az eszközcsoport és a PCM között) A143 NVM memóriahiba 5284 Olajnyomás-kapcsoló hiba D027 SCP Érvénytelen vagy hiányzó adatok a motor RPM-hez D041 SCP A jármű sebességének érvénytelen vagy hiányzó adatai D043 SCP Érvénytelen vagy hiányzó adatok a kipörgésgátlóhoz D073 SCP A motor hűtőfolyadékára vonatkozó adatok érvénytelen vagy hiányoznak D123 SCP Érvénytelen vagy hiányzó adat a kilométeróra számára D147 SCP A járműbiztonságra vonatkozó adatok érvénytelen vagy hiányoznak D262 Hiányzó SCP üzen
FORD KODOK:
Kód Leírás P0100 Tömeg vagy térfogat légáramkör hiba P0101 Tömeg vagy térfogatáram áramlási áramkör / teljesítményprobléma P0102 Tömeg vagy térfogat légáramkör alacsony bemenet P0103 Tömeg vagy térfogat légáramkör magas bemenet P0104 Tömeg vagy térfogat légáramkör szakadt P0105 szívócsatorna abszolút nyomás / nyomásmérő áramkör működési zavara P0106 A szívócsatorna abszolútnyomása / barometrikus nyomás áramkör-tartománya / teljesítményprobléma P0107 A szívócsatorna abszolút nyomás / barometrikus nyomásáram alacsony bemenete P0108 A szívócsatorna abszolút nyomás / barometrikus nyomásáram magas bemenete P0109 A szívócsatorna abszolút nyomása / barometrikus nyomáskapcsoló szakaszos P0109 A beszívott levegő hőmérsékletének meghibásodása P0111 Beszívott levegő hőmérséklete Circuit Range / Performance probléma P0112 Beszívott levegő hőmérséklete alacsony bemenet P0113 Beszívott levegő hőmérséklete magas bemenet P0114 A beszívott levegő hőmérséklete szakadt P0115 Motor hűtőfolyadék hőmérsékletének meghibásodása P0116 Motor hűtőfolyadék hőmérséklete áramkör / teljesítmény probléma P0117 Motor hűtőfolyadék hőmérséklete alacsony bemenet P0118 Motor hűtőfolyadék hőmérséklet áramkör magas bemenet P0119 Motor hűtőfolyadék hőmérséklete szakaszos P0120 Fojtószelep / Petal pozíció érzékelő / kapcsoló az áramkör hibás működéséhez P0121 fojtószelep / petál helyzetérzékelő / kapcsoló áramkörhöz / teljesítményprobléma P0122 Fojtószelep / Petál helyzetérzékelő / átkapcsoló áramkör alacsony bemenetére P0123 Gáz / Petál pozíció érzékelő / kapcsoló áramkör magas bemenetére P0124 Fojtószelep / Petál helyzetérzékelő / kapcsoló áramkörhöz intermittent P0125 Nincs elegendő hűtőközeg a hőmérséklet-zárt hurkú üzemanyag-szabályozáshoz P0126 Nincs elegendő hűtőközeg a hőmérséklet stabil működéséhez P0130 Érzékelő O2 áramkör hiba (1. bank 1. érzékelője) P0131 érzékelő O2 áramkör alacsony feszültsége (1. bank 1 érzékelő) P0132 Érzékelő O2 áramkör magas feszültsége (1. bank 1 érzékelő) P0133 Érzékelő O2 áramkör lassú reakciója (1. bank 1. érzékelője) P0134 érzékelő O2 áramkör nem aktivitása észlelt (1. bank 1 érzékelő) P0135 Érzékelő O2 fűtőkör áramkörének meghibásodása (1. bank 1. érzékelője) P0136 Érzékelő O2 áramkör hiba (1. bank 1. érzékelője) P0137 Érzékelő O2 áramkör alacsony feszültsége (1. bank 1. érzékelője) P0138 Érzékelő O2 áramkör magas feszültsége (1. bank 1 érzékelő) P0139 Érzékelő O2 áramkör lassú reakciója (1. bank 1. érzékelője) P0140 Érzékelő O2 áramkör nem aktivitása észlelt (1. bank 1 érzékelő) P0141 Érzékelő O2 fűtőkör áramkörének meghibásodása (1. bank 1. érzékelője) P0142 Érzékelő O2 áramkör meghibásodása (1. bank 1. érzékelője) P0143 Érzékelő O2 áramkör alacsony feszültsége (1. bank 1 érzékelő) P0144 Érzékelő O2 áramkör magas feszültsége (1. bank 1 érzékelő) P0145 Érzékelő O2 áramkör lassú (1. bank-érzékelő) P0146 érzékelő O2 áramkör nem aktivitása észlelt (1. bank 1 érzékelő) P0147 Érzékelő O2 fűtőkör áramkörének meghibásodása (1. bank 1. érzékelője) P0150 Érzékelő O2 áramkör meghibásodása (2. bank 1 érzékelő) P0151 érzékelő O2 áramkör alacsony feszültsége (2. bank 1 érzékelő) P0152 érzékelő O2 áramkör magas feszültsége (2. bank 1 érzékelő) P0153 Érzékelő O2 áramkör lassú reakciója (2. bank 1 érzékelő) P0154 érzékelő O2 áramkör nem aktivitása észlelt (2. bank 2. érzékelő) P0155 Érzékelő O2 fűtőkör áramkörének hibája (2. bank 2. érzékelője) P0156 Érzékelő O2 áramkör meghibásodása (2. bank 2. érzékelő) P0157 érzékelő O2 áramkör alacsony feszültsége (2. bank 2. érzékelő) P0158 Érzékelő O2 áramkör magas feszültsége (2. bank 2 érzékelő) P0159 Érzékelő O2 áramkör lassú reakciója (2. bank 2. érzékelője) P0160 Érzékelő O2 áramkör nem aktivitása észlelt (2. bank 2. érzékelő) P0161 Érzékelő O2 fűtőkör áramkörének meghibásodása (2. bank 2. érzékelője) P0162 Érzékelő O2 áramkör meghibásodása (2. bank 3 érzékelő) P0163 Érzékelő O2 áramkör alacsony feszültsége (2. bank-érzékelő 3) P0164 érzékelő O2 áramkör magas feszültsége (2-es 2. érzékelő) P0165 Érzékelő O2 áramkör lassú reakció (2. bank 3 érzékelő) P0166 érzékelő O2 áramkör nem aktivitása észlelt (2. bank-érzékelő 3) P0167 Érzékelő O2 fűtőkör áramköre meghibásodása (2. bank 3 érzékelő) P0170 üzemanyag-meghibásodás (1. bank) P0171 Rendszer túl sovány (Bank 1) P0172 Rendszer túl gazdag (Bank 1) P0173 Üzemanyag üzemzavar megszakítása (2. bank) P0174 Rendszer túl sovány (2. bank) P0175 rendszer túl gazdag (bank 2) P0176 Üzemanyag-érzékelő összetett áramkör meghibásodása P0177 Üzemanyag érzékelő összetétele Áramkör / teljesítmény P0178 üzemanyag érzékelő összetétel áramkör alacsony bemenet P0179 üzemanyag érzékelő összetétel áramkör magas bemenet P0180 érzékelő hőmérséklet üzemanyag áramkör hibás működéséhez P0181 Érzékelő hőmérséklet üzemanyag áramkör tartomány / teljesítmény P0182 Érzékelő hőmérséklet üzemanyag áramkör alacsony bemenetére P0183 Érzékelő hőmérséklet üzemanyag áramkör magas bemenetére P0184 Érzékelő hőmérséklet üzemanyag átmeneti áramkörhöz P0185 Üzemanyag érzékelő hőmérséklete B áramkör meghibásodása P0186 Üzemanyag érzékelő hőmérséklete B Körkörös tartomány / teljesítmény P0187 üzemanyag érzékelő hőmérséklete B áramkör alacsony bemenet P0188 üzemanyag érzékelő hőmérséklete B áramkör magas bemenet P0189 Üzemanyag-érzékelő hőmérséklete B Áramkör átmeneti P0190 Üzemanyag vezetősín érzékelő nyomása áramkör működési hibája P0191 Üzemanyag vezetősín érzékelőnyomási tartománya / teljesítménye P0192 Üzemanyag vezetősín érzékelő nyomó áramkör alacsony bemenet P0193 Üzemanyagtartály-érzékelő
P0194 Üzemanyagvezeték-érzékelő nyomáskapcsoló szakaszos P0195 Motorolaj érzékelő hőmérsékletének meghibásodása P0196 Motorolaj érzékelő hőmérséklet tartomány / teljesítmény P0197 Motorolaj érzékelő hőmérséklete alacsony P0198 Motorolaj érzékelő hőmérséklete magas P0199 A motorolaj érzékelő hőmérséklete szakadt P0200 befecskendező áramkör meghibásodása P0201 befecskendező áramkör meghibásodása - 1. henger P0202 Injektor áramkör meghibásodása - 2. henger P0203 Injektor áramkör hiba - 3. henger P0204 Injektor áramkörének hibája - 4. henger P0205 befecskendező áramkör hibája - henger 5 P0206 Injektor áramkörének hibája - Henger 6 P0207 befecskendező áramkör hibája - 7. henger P0208 befecskendező áramkör hibája - 8. henger P0209 Injektor áramkörének meghibásodása - 9. henger P0210 befecskendező áramkör meghibásodása - 10 henger P0211 befecskendező áramkör meghibásodása - henger 11 P0212 befecskendező áramkör hibája - 12. henger P0213 Hidegindító 1. beavatkozó működési hiba P0214 Hidegindító 2. beavatkozó működési hiba P0215 A motor kikapcsoló mágnesszelepének működési hibája P0216 befecskendezési időzítő vezérlő áramkör működése P0217 Motor túlnyomásos állapota P0218 Hajtómű túlhőmérsékleti állapot P0219 Motor túlfutási állapota P0220 Fojtószelep / Petál helyzetérzékelő / B kapcsoló áramkör hibás működés P0221 Fojtószelep / Petál helyzetérzékelő / B kapcsoló Áramköri lap / teljesítményprobléma P0222 Fojtószelep / Petál pozíció érzékelő / B kapcsoló áramkör alacsony bemenet P0223 Fojtószelep / Petál helyzetérzékelő / B kapcsoló áramkör magas bemenet P0224 Fojtószelep / Petal helyzetérzékelő / B kapcsoló Áramkör átmeneti P0225 Fojtószelep / Petal helyzetérzékelő / C kapcsoló áramkör működési zavara P0226 Fojtószelep / Petál helyzetérzékelő / C kapcsoló áramkör / teljesítményprobléma P0227 Fojtószelep / Petál helyzetérzékelő / C kapcsoló áramkör alacsony bemenet P0228 Gáz / Petál pozíció érzékelő / C kapcsoló áramkör magas bemenet P0229 Fojtószelep / Petál helyzetérzékelő / C kapcsoló Circuit Intermittent P0230 Üzemanyag-szivattyú primer áramkörének meghibásodása P0231 Üzemanyag-szivattyú másodlagos áramkör alacsony P0232 Üzemanyag-szivattyú másodlagos áramkör magas P0233 Üzemanyag-szivattyú másodlagos áramkör szakadt P0234 Motor túlterhelési állapot P0235 turbófeltöltő érzékelő tápfeszültség az áramkör meghibásodásához P0236 turbófeltöltő érzékelő tápellátás az áramkörhöz / teljesítményhez P0237 Turbófeltöltő Érzékelő erősítés áramkörhöz alacsony P0238 turbófeltöltő érzékelő erősítése áramkörhöz magas P0239 Turbófeltöltő érzékelési Boost B üzemzavar P0240 Turbófeltöltő érzékelő Boost B áramkör tartomány / teljesítmény P0241 turbófeltöltő érzékelő Boost B áramkör alacsony P0242 Turbófeltöltő érzékelő Boost B áramkör magas P0243 Turbófeltöltő károsodás-mágnesszelep hibás működéshez P0244 Turbófeltöltő Wastegate mágnesszelep a tartományra / teljesítményre P0245 turbófeltöltő Wastegate mágnesszelep alacsonyra P0246 turbófeltöltő nagynyomású mágnesszelepre P0247 Turbófeltöltő Wastegate mágnesszelep B üzemzavar P0248 Turbófeltöltő Wastegate mágnesszelep B tartomány / teljesítmény P0249 Turbófeltöltő Wastegate B szolenoid P0250 turbófeltöltő Wastegate mágnesszelep B Magas P0251 Befecskendező szivattyú mérés Üzemanyag-szabályozás "A" üzemképtelenséghez (Cam / Rotor / Injector) P0252 Injektáló szivattyú mérés Üzemanyag-szabályozás "A" tartományba / teljesítménybe (Cam / Rotor / Injector) P0253 Befecskendező szivattyú mérés Üzemanyag-szabályozás "túl" (Cam / Rotor / Injector) P0254 befecskendező szivattyú adagoló üzemanyag-szabályozás "nagy" (Cam / Rotor / Injector) P0255 Befecskendezési szivattyú mérés Üzemanyag-szabályozás "átmeneti" (Cam / Rotor / Injector) P0256 Injekciós szivattyú mérés Üzemanyag-szabályozás "B" üzemzavar (kamra / rotor / befecskendező) P0257 Befecskendezési szivattyú mérés Üzemanyag-szabályozás "B" tartomány / teljesítmény (kamra / rotor / befecskendező) P0258 Befecskendezési szivattyú mérés Üzemanyag-szabályozás "B" alacsony (Cam / Rotor / Injector) P0259 Befecskendező szivattyú mérés Üzemanyag-szabályozás "B" magas (Cam / Rotor / Injector) P0260 Befecskendező szivattyú mérés Üzemanyag-szabályozás "B" Intermittent (Cam / Rotor / Injector) P0261 1. hengeres befecskendező áramkör alacsony P0262 1. hengeres befecskendező áramkör magas P0263 1. hengerek hozzájárulása / mérleg hiba P0264 2. henger befecskendező áramkör alacsony P0265 2. henger befecskendező áramkör magas P0266 2. hengerek hozzájárulása / mérleg hiba P0267 3. hengeres befecskendező áramkör alacsony P0268 3. henger befecskendező áramkör magas P0269 3-as hengerek hozzájárulása / egyensúly hiba P0270 4. hengeres befecskendező áramkör alacsony P0271 4. hengeres befecskendező áramkör magas P0272 4-es hengerek hozzájárulása / mérleg hiba P0273 henger 5 injektor áramkör alacsony P0274 henger 5 injektor áramkör magas P0275 henger 5 hozzájárulás / egyensúly hiba P0276 henger 6 injektor áramkör alacsony P0277 henger 6 injektor áramkör magas P0278 Henger 6 hozzájárulás / mérleg hiba P0279 Henger 7 injektor áramkör alacsony P0280 Henger 7 injektor áramkör magas P0281 Henger 7 hozzájárulás / mérleg hiba P0282 8. hengeres befecskendező áramkör alacsony P0283 Henger 8 injektor áramkör magas P0284 Henger 8 Hozzájárulás / mérleg hiba P0285 9. henger 9. Injektor áramkör alacsony P0286 henger 9 injektor áramkör magas P0287 9. henger 9. Hozzájárulás / mérleg hiba P0288 10 hengeres befecskendező áramkör alacsony P0289 10 hengeres befecskendező áramkör magas P0290 Henger 10 hozzájárulás / mérleg hiba P0291 henger 11 Injektor áramkör alacsony P0292 henger 11 injektor áramkör Hi
P0293 Henger 11 hozzájárulás / mérleg hiba P0294 henger 12 injektor áramkör alacsony P0295 henger 12 injektor áramkör magas P0296 Henger 12 hozzájárulás / hatótávolság hiba P0300 Véletlenszerű / többszörös palack gyújtáskimaradás észlelve P0301 1. henger gyújtáskimaradás észlelve P0302 2. henger gyújtáskimaradás észlelve P0303 3. henger gyújtáskimaradás észlelve P0304 Henger 4 gyújtáskimaradás észlelve P0305 Henger 5 gyújtáskimaradás észlelve P0306 Henger 6 Gyújtáskimaradás észlelve P0307 Henger 7 Gyújtáskimaradás észlelve P0308 Henger 8 Gyújtáskimaradás észlelve P0309 Henger 9 gyújtáskimaradás észlelve P0311 Henger 11 Gyújtáskimaradás észlelve P0312 Henger 12 gyújtáskimaradás észlelve P0320 gyújtás / elosztó motor fordulatszám bemeneti áramkörének meghibásodása P0321 gyújtás / elosztó motor fordulatszám-bemeneti áramköre / teljesítmény P0322 Gyújtás / elosztó motor fordulatszám bemeneti áramkör nincs jel P0323 gyújtás / elosztó motor fordulatszám bemeneti áramköre intermittent P0325 Knock 1. érzékelő áramkörének meghibásodása (1. vagy egyszonda érzékelő) P0326 1. ütköző érzékelő áramkör / teljesítmény (1. vagy egysz. Érzékelő) P0327 Knock 1. érzékelő áramkör alacsony bemenet (1. vagy egysz. Érzékelő) P0328 Knock 1. érzékelő áramkör magas bemenete (1. vagy 1. érzékelő) P0329 1. ütközésmérő áramkör szakaszos (1. vagy egyéretű érzékelő) P0330 Knock 2. érzékelő áramkörének meghibásodása (2. bank) P0331 Knock 2. érzékelő áramkör tartománya / teljesítménye (2. bank) P0332 Knock 2. érzékelő áramkör alacsony bemenete (2. bank) P0333 Knock 2. érzékelő áramkör magas bemenete (2. bank) P0334 Knock 2. érzékelő áramkört intermittent (2. bank) P0335 Forgattyústengely helyzetérzékelőjének áramköre meghibásodása P0336 Forgattyústengely pozíció érzékelő A áramkör / teljesítmény P0337 Forgattyústengely pozíció érzékelője Az áramkör alacsony bemenete P0338 Főtengely helyzet érzékelő A áramkör magas bemenete P0339 A forgattyústengely helyzetérzékelőjének áramköre intermittáló P0340 vezérműtengely helyzetérzékelő áramkörének működési hibája P0341 vezérműtengely helyzetérzékelő áramkör tartománya / teljesítménye P0342 bütyköstengely helyzetérzékelő áramkör alacsony bemenet P0343 vezérműtengely helyzetérzékelő áramkör magas bemenete P0344 bütyköstengely helyzetérzékelő áramköre félbeszakad P0350 gyújtótekercs elsődleges / másodlagos áramkörének meghibásodása P0351 gyújtótekercs A primer / másodlagos áramkör meghibásodása P0352 B indítókulcs primer / másodlagos áramkör meghibásodása P0353 gyújtótekercs C primer / másodlagos áramkör meghibásodása P0354 D gyújtótekercs primer / másodlagos áramkör meghibásodása P0355 gyújtótekercs E primer / másodlagos áramkör meghibásodása P0356 gyújtótekercs F primer / másodlagos áramkör meghibásodása P0357 gyújtótekercs G elsődleges / másodlagos áramkör meghibásodása P0358 gyújtótekercs H primer / másodlagos áramkör hiba P0359 gyújtótekercs I primer / másodlagos áramkör meghibásodása P0360 gyújtótekercs J elsődleges / másodlagos áramkör hiba P0361 gyújtótekercs K primer / másodlagos áramkör meghibásodása P0362 gyújtótekercs L primer / másodlagos áramkör meghibásodása P0370 időzítési referencia nagy felbontású jel A hiba P0371 Időzítési referencia Nagy felbontású jel A túl sok impulzus P0372 Időzítési referencia Nagy felbontású jel Túl kevés impulzus P0373 Időzítési referencia Nagy felbontású jel A szakaszos / hibás impulzusok P0374 Időzítési referencia Nagy felbontású jel A Nincs impulzus P0375 Időzítési referencia Nagy felbontású jel B hiba P0376 Időzítési referencia Nagy felbontású jel B Túl sok impulzus P0377 Időzítési referencia Nagy felbontású jel B Túl kevés impulzus P0378 Időzítési referencia Nagy felbontású jel B Időszakos / hibás impulzusok P0379 Időzítési referencia Nagyfelbontású jel B Nincs impulzus P0380 izzítógyertya / fűtő áramkör "A" üzemzavar P0381 izzítógyertya / fűtésjelző áramkör működési zavara P0382 Kipufogógáz visszavezetés áramlási hibája P0385 Főtengely helyzetérzékelő B áramkör működési hibája P0386 Főtengely helyzetjelző B áramkör tartomány / teljesítmény P0387 Főtengely helyzet érzékelő B áramkör alacsony bemenet P0388 Főtengely helyzet érzékelő B áramkör magas bemenet P0389 Forgattyústengely helyzetérzékelő B áramkör szakadt P0400 Kipufogógáz visszavezetés áramlási hibája P0401 Kipufogógáz-visszavezetés áramlása elégtelen P0402 A kipufogógáz visszavezetési áramlása túlzottan észlelhető P0403 Kipufogógáz visszavezetés áramkörének meghibásodása P0404 Kipufogógáz-visszavezetés áramkör-tartománya / teljesítménye P0405 Kipufogógáz-visszavezetés érzékelő áramkör alacsony P0406 A kipufogógáz-visszavezetés érzékelőjének áramköre magas P0407 Kipufogógáz-visszavezetés B érzékelő áramköre alacsony P0408 Kipufogógáz-visszavezetés B érzékelő áramkör magas P0410 Másodlagos levegő befecskendező rendszer hiba P0411 másodlagos levegő befecskendező rendszer hibás áramlás észlelhető P0412 Másodlagos levegő befecskendező rendszer kapcsolószelep A áramkör meghibásodása P0413 Másodlagos levegő befecskendező rendszer kapcsolószelep A áramkör nyitva P0414 Másodlagos levegő befecskendező rendszer kapcsolószelep A áramkör rövidre zárva P0415 Másodlagos légtelenítő rendszer B kapcsolószelep B áramkör működési hibája P0416 Másodlagos légtelenítő rendszer B kapcsolószelep B áramkör nyitva P0417 Másodlagos levegő befecskendező rendszer B kapcsolószelep B áramkör rövidre zárva P0418 Másodlagos levegő befecskendező rendszer relé "A" áramkör működési hibája P0419 Másodlagos befecskendező rendszerrel működő relé "B" áramkör működési hibája
Túllépte a maximális karakterszámot
5000/5000
4396 karakterrel több, mint a(z) 5000 karakteres maximum:
rol Module Programming Error P0603 Internal Control Module Keep Alive Memory (KAM) Error P0604 Internal Control Module Random Access Memory (RAM) Error P0605 Internal Control Module Read Only Memory (ROM) Error P0606 PCM Processor Fault P0608 Control Module VSS Output "A" Malfunction P0609 Control Module VSS Output "B" Malfunction P0620 Generator Control Circuit Malfunction P0621 Generator Lamp "L" Control Circuit Malfunction P0622 Generator Field "F" Control Circuit Malfunction P0650 Malfunction Indicator Lamp (MIL) Control Circuit Malfunction P0654 Engine RPM Output Circuit Malfunction P0655 Engine Hot Lamp Output Control Circuit Malfucntion P0656 Fuel Level Output Circuit Malfunction P0700 Transmission Control System Malfunction P0701 Transmission Control System Range/Performance P0702 Transmission Control System Electrical P0703 Torque Converter/Brake Switch B Circuit Malfunction P0704 Clutch Switch Input Circuit Malfunction P0705 Transmission Range Sensor Circuit malfunction (PRNDL Input) P0706 Transmission Range Sensor Circuit Range/Performance P0707 Transmission Range Sensor Circuit Low Input P0708 Transmission Range Sensor Circuit High Input P0709 Transmission Range Sensor Circuit Intermittent P0710 Transmission Fluid Temperature Sensor Circuit Malfunction P0711 Transmission Fluid Temperature Sensor Circuit Range/Performance P0712 Transmission Fluid Temperature Sensor Circuit Low Input P0713 Transmission Fluid Temperature Sensor Circuit High Input P0714 Transmission Fluid Temperature Sensor Circuit Intermittent P0715 Input/Turbine Speed Sensor Circuit Malfunction P0716 Input/Turbine Speed Sensor Circuit Range/Performance P0717 Input/Turbine Speed Sensor Circuit No Signal P0718 Input/Turbine Speed Sensor Circuit Intermittent P0719 Torque Converter/Brake Switch B Circuit Low P0720 Output Speed Sensor Circuit Malfunction P0721 Output Speed Sensor Range/Performance P0722 Output Speed Sensor No Signal P0723 Output Speed Sensor Intermittent P0724 Torque Converter/Brake Switch B Circuit High P0725 Engine Speed input Circuit Malfunction P0726 Engine Speed Input Circuit Range/Performance P0727 Engine Speed Input Circuit No Signal P0728 Engine Speed Input Circuit Intermittent P0730 Incorrect Gear Ratio P0731 Gear 1 Incorrect ratio P0732 Gear 2 Incorrect ratio P0733 Gear 3 Incorrect ratio P0734 Gear 4 Incorrect ratio P0735 Gear 5 Incorrect ratio P0736 Reverse incorrect gear ratio P0740 Torque Converter Clutch Circuit Malfuction P0741 Torque Converter Clutch Circuit Performance or Stuck Off P0742 Torque Converter Clutch Circuit Stuck On P0743 Torque Converter Clutch Circuit Electrical P0744 Torque Converter Clutch Circuit Intermittent P0745 Pressure Control Solenoid Malfunction P0746 Pressure Control Solenoid Performance or Stuck Off P0747 Pressure Control Solenoid Stuck On P0748 Pressure Control Solenoid Electrical P0749 Pressure Control Solenoid Intermittent P0750 Shift Solenoid A Malfunction P0751 Shift Solenoid A Performance or Stuck Off P0752 Shift Solenoid A Stuck On P0753 Shift Solenoid A Electrical P0754 Shift Solenoid A Intermittent P0755 Shift Solenoid B Malfunction P0756 Shift Solenoid B Performance or Stuck Off P0757 Shift Solenoid B Stuck On P0758 Shift Solenoid B Electrical P0759 Shift Solenoid B Intermittent P0760 Shift Solenoid C Malfunction P0761 Shift Solenoid C Performance or Stuck Off P0762 Shift Solenoid C Stuck On P0763 Shift Solenoid C Electrical P0764 Shift Solenoid C Intermittent P0765 Shift Solenoid D Malfunction P0766 Shift Solenoid D Performance or Stuck Off P0767 Shift Solenoid D Stuck On P0768 Shift Solenoid D Electrical P0769 Shift Solenoid D Intermittent P0770 Shift Solenoid E Malfunction P0771 Shift Solenoid E Performance or Stuck Off P0772 Shift Solenoid E Stuck On P0773 Shift Solenoid E Electrical P0774 Shift Solenoid E Intermittent P0780 Shift Malfunction P0781 1-2 Shift Malfunction P0782 2-3 Shift Malfunction P0783 3-4 Shift Malfunction P0784 4-5 Shift Malfunction P0785 Shift/Timing Solenoid Malfunction P0786 Shift/Timing Solenoid Range/Performance P0787 Shift/Timing Solenoid Low P0788 Shift/Timing Solenoid High P0789 Shift/Timing Solenoid Intermittent P0790 Normal/Performance Switch Circuit Malfunction P0801 Reverse Inhibit Control Circuit Malfunction P0803 1-4 Upshift (Skip Shift) Solenoid Control Circuit Malfunction P0804 1-4 Upshift (Skip Shift) Lamp Control Circuit Malfunction
P0420 katalizátor-rendszer hatékonysága küszöb alatt (1. bank) P0421 A katalizátor hatékonyságának felmelegítése a küszöb alatt (1. bank) P0422 A fő katalizátor hatékonysága a küszöb alatt (1. bank) P0423 Fűtött katalizátor hatékonysága küszöb alatt (1. bank) P0424 Fűtött katalizátor hőmérséklet a küszöb alatt (1. bank) P0430 katalizátor-rendszer hatékonysága küszöb alatt (2. bank) P0431 A katalizátor hatékonyságának felmelegítése a küszöb alatt (2. bank) P0432 A fő katalizátor hatékonysága a küszöb alatt (2. bank) P0433 Fűtött katalizátor hatékonysága küszöb alatt (2. bank) P0434 Fűtött katalizátor hőmérséklet a küszöb alatt (2. bank) P0440 Párolgási kibocsátás ellenőrzési rendszer hiba P0441 Párolgási kibocsátás-ellenőrző rendszer hibás tisztítási folyamat P0442 Párolgási kibocsátás ellenőrzési rendszer szivárgás észlelt (kicsi szivárgás) P0443 Párolgási kibocsátásvezérlő rendszer Tisztításvezérlő szelep áramkör működési zavara P0444 Párolgási kibocsátásvezérlő rendszer Tisztításvezérlő szelep áramkör nyitva P0445 Párolgási kibocsátásvezérlő rendszer Tisztítás vezérlő szelep áramkör rövidre zárása P0446 Párolgási kibocsátásvezérlő rendszer szellőzővezérlő áramkör működési zavara P0447 Párolgási emissziós vezérlőrendszer szellőzővezérlő áramkör nyitva P0448 Párolgási kibocsátásvezérlő rendszer szellőzővezérlő áramkör rövidre zárva P0449 Párolgási kibocsátásvezérlő rendszer Vent szelep / mágnesszelep áramkör működési zavara P0450 Párolgási emisszió-szabályozó rendszer nyomásérzékelő működési zavar P0451 Párolgási kibocsátásvezérlő rendszer Nyomásérzékelő tartomány / teljesítmény P0452 Párolgási kibocsátásvezérlő rendszer Nyomásérzékelő alacsony bemenet P0453 Párolgási kibocsátásvezérlő rendszer Nyomásérzékelő magas bemenet P0454 Párolgási kibocsátásvezérlő rendszer Nyomásérzékelő szakaszos P0455 Párolgási kibocsátás ellenőrzési rendszer szivárgás észlelt (bruttó szivárgás) P0460 Üzemanyagszint-érzékelő áramkörének meghibásodása P0461 Üzemanyagszint-érzékelő áramkör / teljesítmény P0462 Üzemanyagszint-érzékelő áramkörének alacsony bemenete P0463 Üzemanyag szintérzékelő áramkör magas bemenete P0464 Üzemanyagszint érzékelő áramköre félbeszakad P0465 tisztítási áramlásérzékelő áramkörének hibája P0466 tisztítási áramlásérzékelő áramkör / teljesítmény P0467 tisztítási áramlásérzékelő áramkör alacsony bemenete P0468 tisztítási áramlásérzékelő áramkör magas bemenete P0469 Tisztítás áramlásérzékelő áramkör szakadt P0470 kipufogó nyomásérzékelő hiba P0471 Kipufogó nyomásérzékelő tartomány / teljesítmény P0472 Kipufogó nyomás érzékelő alacsony P0473 Kipufogó nyomásérzékelő magas P0474 Kipufogó nyomásérzékelő intermittent P0475 Kipufogógáz-nyomásszabályozó szelep meghibásodása P0476 Kipufogógáz-nyomás szabályozó szelep tartomány / teljesítmény P0477 Kipufogógáz nyomásszabályozó szelep alacsony P0478 Kipufogógáz nyomásszabályozó szelep magas P0479 Kipufogógáz nyomásszabályozó szelep szakaszosan P0480 Hűtőventilátor 1 Vezérlő áramkör működési hibája P0481 hűtőventilátor 2 vezérlő áramkör működési hibája P0482 Hűtőventilátor 3 Vezérlő áramkör működési hibája P0483 Hűtőventilátor racionalitása Ellenőrizze az üzemzavarot P0484 Hűtőventilátor áramkör áram alatt P0485 Hűtőventilátor teljesítmény / földelő áramkör működése P0500 Járműsebesség-érzékelő hibája P0501 Járműsebesség-érzékelő tartománya / teljesítménye P0502 Járműsebesség-érzékelő alacsony bemenet P0503 Járműsebesség-érzékelő szakaszos / hibás / magas P0505 Idle Control System hibás működés P0506 Idle Control System RPM alacsonyabb, mint várt P0507 Idle Control System RPM magasabb, mint várt P0510 Zárt fojtószelep helyzet kapcsoló meghibásodása P0520 Motorolaj nyomásérzékelő / kapcsoló áramkör működési zavara P0521 Motorolaj nyomásérzékelő / kapcsoló áramkör / teljesítmény P0522 Motorolaj nyomásérzékelő / kapcsoló áramkör alacsony feszültség P0523 Motorolaj-nyomásérzékelő / kapcsoló áramkör magas feszültsége P0530 A / C Hűtőközeg nyomásérzékelő áramkörének meghibásodása P0531 A / C hűtőközeg nyomásérzékelő áramkör / teljesítmény P0532 A / C hűtőközeg nyomásérzékelő áramkör alacsony bemenete P0533 A / C hűtőközeg nyomásérzékelő áramkör magas bemenete P0534 Légkondicionáló hűtőközeg töltési veszteség P0550 szervokormány nyomásérzékelő áramkörének meghibásodása P0551 Kormánykerék nyomásérzékelő áramkör / teljesítmény P0552 Kormánykerék nyomásérzékelő áramkör alacsony bemenet P0553 Kormánykerék nyomásérzékelő áramkör magas bemenete P0554 A szervokormány nyomásérzékelőjének áramköre félbeszakad P0560 rendszerfeszültség meghibásodása P0561 Rendszerfeszültség instabil P0562 Rendszerfeszültség alacsony P0563 Rendszerfeszültség magas P0565 A sebességtartó automatika bekapcsolt állapotában P0566 A sebességtartó automatika kikapcsolt jelének hibája P0567 A sebességtartó jelzőlámpájának meghibásodása P0568 A sebességtartó automatika jelének hibája P0569 A körutazásvezérlés a partmenti jel hibás működését jelenti P0570 sebességszabályozó gyorsulási jelzavar P0571 A sebességszabályozó / fékapcsoló áramköre meghibásodása P0572 A sebességszabályozó / fékapcsoló áramköre alacsony P0573 A sebességszabályozó / fékapcsoló áramköre magas P0574 sebességszabályozóval kapcsolatos hiba P0575 sebességszabályozóval kapcsolatos hiba P0576 sebességszabályozóval kapcsolatos működési hiba P0576 sebességszabályozóval kapcsolatos működési hiba P0578 sebességszabályozóval kapcsolatos működési hiba P0579 sebességszabályozóval kapcsolatos működési hiba P0580 sebességszabályozóval kapcsolatos működési hiba P0600 soros kommunikációs kapcsolat hiba P0601 Belső vezérlőmodul memória ellenőrzése Sum Error P0602 Cont
4367/5000
P0603 belső vezérlőmodul megtartja a memória (KAM) hibáját P0604 belső vezérlőmodul Véletlen hozzáférésű memória (RAM) hiba P0605 Belső vezérlőmodul olvasási memória (ROM) hiba P0606 PCM processzor hiba P0608 vezérlőmodul VSS kimenet "A" működési hiba P0609 vezérlőmodul VSS kimenet "B" működési hiba P0620 generátor vezérlő áramkör működési hibája P0621 Generátor lámpa "L" vezérlő áramkör működési hibája P0622 Generátor mezõ "F" vezérlõ áramkör meghibásodása P0650 hibajelző lámpa (MIL) vezérlő áramkör működési hibája P0654 Motor RPM kimeneti áramkör működési hibája P0655 motor forró lámpa kimeneti vezérlő áramkörének meghibásodása P0656 Üzemanyagszint kimeneti áramkör meghibásodása P0700 sebességváltó vezérlő rendszer hibás működés P0701 Sebességváltó vezérlőrendszer tartomány / teljesítmény P0702 Vezérlésvezérlő rendszer elektromos P0703 Nyomatékváltó / fékkapcsoló B áramkörhiba P0704 tengelykapcsoló kapcsoló bemeneti áramköre meghibásodása P0705 Átviteli tartomány érzékelő áramkörének hibája (PRNDL bemenet) P0706 Átviteli tartomány érzékelő áramkör / teljesítmény P0707 Átviteli tartomány érzékelő áramkör alacsony bemenet P0708 Átviteli tartomány érzékelő áramkör magas bemenet P0709 Átviteli tartomány érzékelő áramköre félbeszakad P0710 sebességváltó folyadék hőmérséklet érzékelő áramkörének meghibásodása P0711 sebességváltó folyadék hőmérséklet érzékelő áramkör tartomány / teljesítmény P0712 sebességváltó folyadék hőmérséklet érzékelő áramkör alacsony bemenet P0713 sebességváltó folyadék hőmérséklet érzékelő áramkör magas bemenet P0714 sebességváltó folyadék hőmérséklet érzékelő áramköre félbeszakad P0715 Bemenet / turbina fordulatszám érzékelő áramkörének meghibásodása P0716 Bemenet / turbina sebességérzékelő áramkör / teljesítmény P0717 bemeneti / turbina sebességérzékelő áramkör nincs jel P0718 Bemenet / turbina fordulatszám érzékelő áramkör intermittent P0719 Nyomatékváltó / fékkapcsoló B áramkör alacsony P0720 kimeneti fordulatszám érzékelő áramköre meghibásodása P0721 kimeneti fordulatszám érzékelő tartomány / teljesítmény P0722 Kimeneti sebesség érzékelő nincs jel P0723 Kimeneti fordulatszám érzékelő intermittent P0724 nyomatékváltó / fékkapcsoló B áramkör magas P0725 Motor fordulatszám bemenet áramkör hiba P0726 Motor fordulatszám bemeneti áramkör / teljesítmény P0727 Motor fordulatszám bemeneti áramkör nincs jel P0728 A motor fordulatszámának bemeneti áramköre félbeszakad P0730 Hibás fogaskerék arány P0731 Hajtómű 1 Hibás arány P0732 Hajtómű 2 Hibás arány P0733 Sebességváltó 3 Hibás arány P0734 Hajtómű 4 Hibás arány P0735 Hajtómű 5 Hibás arány P0736 Hibás áttételi arány visszafelé P0740 nyomatékváltó tengelykapcsoló áramkör csonkítás P0741 nyomatékváltó tengelykapcsoló áramkör teljesítménye vagy beszorult P0742 nyomatékváltó tengelykapcsoló áramköre be van kapcsolva P0743 Nyomatékváltó tengelykapcsoló elektromos áramköre P0744 nyomatékváltó tengelykapcsoló áramköre intermittent P0745 Nyomásszabályozó mágnesszelep működési hiba P0746 Nyomásszabályozó mágnesszelep teljesítmény vagy beszorult A P0747 nyomásszabályozó mágnesszelep be van kapcsolva P0748 Nyomásszabályozó mágnesszelep elektromos P0749 Nyomásszabályozó mágnesszelep szakaszos P0750 Shift mágnesszelep A üzemzavar P0751 váltó mágnesszelep A Performance vagy Stuck Off A P0752 váltó mágnesszelep beakadt P0753 váltó mágnesszelep A Elektromos P0754 váltó mágnesszelep A szakaszos P0755 Shift mágnesszelep B üzemzavar P0756 váltó mágnesszelep teljesítmény vagy beszorult állapotban A P0757 váltó mágnesszelep be van kapcsolva P0758 Shift mágnesszelep B Elektromos P0759 B sebességváltó mágnestekercs P0760 Shift mágnesszelep C hiba P0761 váltó mágnesszelep teljesítmény vagy beszorult A P0762 váltó mágnesszelep be van kapcsolva P0763 Shift mágnesszelep C Elektromos P0764 váltó mágnesszelep C szakaszos P0765 Shift mágnesszelep D működési zavar P0766 váltó mágnesszelep teljesítmény vagy beszorult állapotban A P0767 váltó mágnesszelep be van kapcsolva P0768 váltó mágnesszelep D Elektromos P0769 D sebességváltó mágnesszelep P0770 Shift mágnesszelep E működési zavar P0771 Shift mágnesszelep E teljesítmény vagy beszorult A P0772 váltó mágnesszelep be van kapcsolva P0773 Elektromos váltó mágnesszelep P0774 váltó mágnesszelep E szakaszos P0780 Shift hiba P0781 1-2 eltolási hiba P0782 2-3 Shift hiba P0783 3-4 Shift hiba P0784 4-5 Shift üzemzavar P0785 Shift / Időzítő mágnesszelep működési hiba P0786 Shift / Időzítő mágnesszelep tartomány / teljesítmény P0787 Shift / időzítő mágnesszelep alacsony P0788 Shift / időzítő mágnesszelep magas P0789 Shift / Időzítő mágnesszelep szakaszos P0790 Normál / teljesítmény kapcsoló áramkör működési hibája P0801 Fordított gátló vezérlő áramkör meghibásodása P0803 1-4 Upshift (Skip Shift) mágnesszelep vezérlő áramkör működési zavara P0804 1-4 Upshift (Skip Shift) A lámpa vezérlő áramkörének meghibásodása
Akár a villás is jó lehet, ha nincs berohadva. Ha a csatlakozót széthúzod, akkor csillag kulcssal is lazíthatod, ha a csati átfér a kulcson. Ha nem, akkor szoktak használni hollanderkulcsot.
Helló, valaki újított már fel mk2 focus hátsó fékmunkahengert? Jópár videót megnéztem a neten de ilyet nem találtam. Van egy csap rajta ami azt a lemezt fixálja ami a kézifékrugóhoz kapcsolódik, nem tudom eldönteni, hogy azt ki kell préselni vagy menetes lenne? Illetve a féknyeregből a menetes középrészt kivenni speciális szerszám kell? Úgy látom a dugattyúban lévő szerkezet sem sima zégerrel van megoldva hanem több menetes spirál rugóval.
Az enyem is! Melle raknom meg nem sikerult sose, de gyakori, hogy nagyon finoman kell a helyere tolni, mert "akadva" megy be.
Mas: tudtok-e ajanlani (lehetoleg Del-) Pesten olyan automosot, ahol a tapasztalatotok alapjan (!) szakszeruen vegeznek motormosast? Tudom, hogy van benne riziko, ezert kerdem, hatha.
Én is arra tippelnék. Az enyém pl. újkora óta dobálja a rükvercet ha nem kellő odafigyeléssel rakom be. (Van egy állapot amikor már úgy érzed benn van de a kuplungot ráengedve csak erős fogszámlálás kezdődik). Sztem a váltó és a kapcsoló mechanizmus nem tartozik fordék legsikerültebb konstrukciói közé, de alapvetően nem olyan nagy gond.
mk2 1.6 benzinesnek ti mar talalkoztatok avval a hibaval, hogy a harmadik sebessegfokozatot nehezen veszi? tegnap sikerult 2x uresbe tenni harmas helyett.
valtoolajat kell cserelni? ha igen milyen idokozonkent?
A leírásod szerint mintha levegősödne a rendszer. Ennek oka lehet a régen, vagy soha nem cserélt fékfolyadék. (A fékolaj nedvszívó anyag) Talán a pályás használatkor a többlet hő következtében ,,felforr" a fékfolyadék, ami a egyben kuplung folyadék is. Első sorban fékfolyadék cserét csinálnék. Nem nagy költség.
Köszönöm, hogy foglalkozol a bajommal! Igen, van ilyen mágnesszelep az olajszűrő mellett. Mivel nem nagy költség (10700.- Ft.) cserélve lett, de semmi sem változott...
Úgy tudom, hogy az olajkörben valahol van egy szabályzó szelep (ha jól gondolom egy solenoid/mágnesszelep) aminek feladata minden üzemállapotban a megfelelő olajnyomás biztosítása.
Segítségeteket szeretném kérni egy felmerült hibával kapcsolatban. Ford Focus Kombi 2015 decemberi gyártású, 2016 os modell. Városban a kuplung normális azonban ha felmegyek vele autópályára és nem váltok puhulni kezd. Egy alkalommal félállásból kellett visszahúzni. Ha többször belepumpálok akkor újra keményedik a pedál.
A pedál mögötti munkahenger kívülről száraz és a váltónál sincs folyás.
Tanácsot szeretnék kérni, hogy ilyen hibajelenséget mi okozhat. Előre is köszönöm a segítséget.
Hány kilóméter van az autóban? Újkora óta a tied? Mindig volt benne rendesen olaj cserélve s a hozzá való olaj.
Nekem is ua. autóm van csak azért érdekelne. Én is úgy tudom, hogy ez a gond a vezérműszíj kopás s ebből adodó szűrőkosár dugulás miatt van. Amit a nem megfelelő olajra vezetnek vissza.
A nagy sorozatban kigyulladó (jobb esetben "csak" motorcserés) "kisturbósok" közt ez nem számít "szarvashibának".
Amúgy se az első lenne fordéknál (se), lásd pl. fordék 1.8 TD motorját, az annyira szar motor volt, hogy szándékosan biztosan nem lehet annyira problémás motort tervezni, ahhoz "szerencse" is kellett.
Le kellene venni az olajteknőt és kipucolni az olajszivattyú szűrőjét.
El szokott tömődni,mert a vez szíjnak szőröződik a széle és ez összegyűlik az olajszivattyú szűrőkosarában. Ezért szokott turbo problémájuk is lenni....
Focus MK3 (2014) 1.0 Ecoboost 125 LE autóm hideg indításakor, de melegen is 2-3 óra állás után az olajnyomás kb. 1-2 mp. után jön meg, addig a vezérmű felől csörgő-zörgő hang hallatszik.
Állítólag mind ilyen, de szerintem azonnali nyomásnak kellene lenni, csörgés nélkül. Van tapasztalata valakinek vagy hasonló problémája?
2008-as Focus MK2 1,6 tdci tulajdonos vagyok és a problémám a következő:
Ingadozik, egyenlőtlen az alapjárat! Elindulni nagyon kellemetlen vele és 1-es fokozatban gyorsítani is, mert ott még rángat is. További fokozatokban már tökéletesen működik!
Ami eddig próbálva volt: EGR szelep falazás, porlasztók bemérése, üzemanyag szűrő cseréje, de egyik sem vezetett eredményre!
Érdekesség, hogy járó motornál lehúzogattam a csatlakozókat(légtömeg mérő, dpf, egr...stb) és nem gyulladt ki a motorcsekk lámpa, viszont utána volt hibakód olvasás és ezeket a hibákat viszont tárolta.(ezeket töröltük is).
Sziasztok, kicsit tanácstalan vagyok. 2008 as ford focusszal bajlódunk, két hibajelet dob P2585 és P1922 Motor vezérlő hiba és üzemanyag adalék hiba. Na most a motor faszán megy, tegnap előtt még regenerált is, csurig töltötték az adalék tartály és igen nullázták is, nem eredeti szoftverrel, de azonnal visszadobja a hibát. Valakinek ötlet, tapasztalat, Csongrád megyében eredeti ford szoftware e esetleg?
Valamelyik nap mentem jo nagy esoben, es gyorsitasnal elkezdett megtorpanni az auto. Elsonek arra gondoltam,hogy beazik a gyertya. Ra par napra megneztem a gyertyakat, csont szaraz a gumi, poros. Lehet akkor megsem azik be. (amugy garazsban allok)
Most visszavaltottam 95-osre 100-as benzinrol, mert irtak,h valakinek azt nem szerette. Most nem csinalja,de ha megis megint elkezdi,elviszem a szakihoz.
Eső után mindig nézd a gyertyafészket és töröld ki belőle a vizet és ehhez cseréld az ablakmosó fúvókákat is, hogy a gumiszigetelés ne öregedjen el nagyon. Mást nem tudsz tenni.
2009-es faceliftes II-es Focushoz (1.6 Ti-VCT) letezik felso motor burkolat? Elojott az esos ido, es attol tartok, hogy befolyhat a gyertyakhoz a viz. (Illetve ettol fuggetlenul is szeretnek ra venni.)
Anno szerelom vmi olyasmit mondott, hogy valamelyik Volvo burkolat passzol ra.
Kiderült, hogy szofveres okokból nem működött a kamera. Visszahívás következtében derült ki a dolog, meg az is, hogy sajnos alapból nem kértek bele navit, csak utólag lett rárakva házilag. Jó, hogy vettem hozzá 12 ezerért térképet... De mjad lehet rárakom házilag, csak nehogy megint elmenjen a kamera :D
Sziasztok! Nincs valakinek ötlete, hogy 2015-ös MK3,5-es focus-ba, sync3-at honnan lehetne rendelni? Túrom a gúglit, de csak térkép frissitéseket látok, meg bontott kijelzőt.
Sziasztok. Előjött nálam is a tipikus kombi betegség... beázik a csomagtér jobb hátul. Elvileg a tetősínnél jut be a víz, de mire lementem már csak a gumitálcán álló vizet találtam és ennek köszönhetően ugye nem folyt be a pótkerékhez. Van valakinek tapasztalata a tetőkárpit és műanyag elemek kiszerelésével, tudna ebben segíteni egy link vagy fotó, vagy bármi mással? A másik pedig az, hogy mivel érdemes tömíteni, milyen típusú szilikonnal? Annak idején a Vectrámnál erősítő táp miatt egy lyukat ilyesmi gumiámmal tömítettem be és egyáltalán nem jutott be a víz, pedig eltelt már 5 - 6 év azóta. Létezik valami szilikon vagy hab ami kitölti a teret és kiszorítja a vizet?
Unix, Bárdi, Meteor stb mindben meg tudod venni. komplett készlet helyett én mindegyik izzó fajtából egyet veszek, mert fölösleges sokat tartani. Nekünk 6 éve van meg (C-max ugyan de gyakorlatilag Focus ugye) És ezalatt 3-4 alkalommal tompított, meg rendszámtábla világítás volt 2x.
6 évesen vettem meg a 2006-os sedan MK2-esemet és most májusban adtam el közel 8,5 évnyi használat után. Ez idő alatt egyszer cseréltem rendszámtábla izzót, egyszer hátsó féklámpa izzót, 3-4 alkalommal tompított fényszóró H7-es izzót és egyszer elülső index izzót. Slussz.
Sziasztok! Remélem tud nekem valaki segíteni! Vettem nemrég egy használt 2-es Focust. Szeretném beszerezni hozzá az összes izzót, ami passzol az autóhoz. Ha valaki tudja, le írná nekem pontosan melyik foglalatba milyen izzót kell beszereznem
Csak azoknak akik hihetetlennek tarják a szerviz 300.000Ft-os árát: Ny-dunántúl i megyeszékhely márkaszervizében ,ez a egyébbként reális 10-20000Ft-munkadijas panelátforrasztás 70.000+Áfa...,plussz mellékköltségek natürlich....,igy vannak életbentartva a márkaszervizek.........
Szikrázik a szemem a sok videótól.., némelyik nagyon profi..,bár a stecker Pin - ek átforrasztásán túl én nem merészkedek kellő gyakorlat és kellő felszereltség hijján...
Azért kivánci lennék mi a helyzet az immó tanitási procedurával ha mégis egy olcsó és jó müszeregységet találnék...
Aha, ezt óracsoport hibának hívják, át kell forrasztani a csatlakozósort. Pofátlan nepperek kb. egy húszasért, a jobbak 10 pénzért megteszik ezt. Nézz körül a közösségin, ott megtalálsz mindent róla.
Ágyúval akarsz lőni a verébre, mikor első lépésben ezt kell kizárni :)
100% hogy müszercsoport hibás.., tipushibának is olvastam utólag.., milio CAN kommunikácios hibakód+ alkalmilag nemveszi a gázt+ alkalmilag gyujtaskulcs öninditóállásban semmi+ alkalmilag KM óra helyén csak " kötöjelek"..,
Bontott cseréltel nem indul., mert először immót felkell tanitani a cserélt kombimüszerhez...,
Ezt nem tudom hogyan kell.., kell hozzá két uj transzpóchip??? Valószinünek tartom, mert ugy tudom ezeket a cryptos chipeket nem lehet ujra tanitgatni csak egyszer.., nem tudod konkréten???
Immochipet már tanitottam forscannel, de az nem ez a " uj kombimüszer" csere utáni figura volt...
Vannak javitók akik rávannak állva erre a tipushibára..., de elkell küldeni Bp - re.., elönye hogy csak sima fizikai csere, semmi programozgatás stb...,
Tudna valaki segiteni..., esetleg ha kérhetném bolondbiztos- szájbarágos step by steps stilusban???
F.Focus Mk2 2007.11. 1.4i ASDA auton tönkrement a kombimüszer, ezt mindenképp cserélni kell..
mire kellene ügyelni egy bontott vásárlásnál??? Továbbá, a bontott kombimüszer miatt csere után nem fog indulni az autó..,,a régi immos kulcsokat ujralehet tanitani? Ha igen akkor hogyan? Vagy mindenképp két uj chipre is szükség lesz a tanitáshoz? Ennek a procedurának mik volnának a lépései??? Forscan extend verzióval rendelkezésre áll.
Mondjuk annyira nem fontos, hogy drágán meg legyen oldva. Az mk2 be raktam iylen android 9 es fejegységet, jó drága volt, de őszintén én csalódtam benne. Tetű lassú egy idő után. Bár lehet azért is, mert 32gb set rendeltem és 16 ost adtak, vagy nem tudom. Bár ott meg legalább friss térkép van, nem mint itt, azt hittem simán lehet frissiteni, ha már wifire is lehet csatlakozni, aztán nagy szart :D Nem is értem minek bele wifi, semmihez nem kell net.
Mondjuk ezeken kívül még kábé 4 tucatot találsz az alin a "ford focus mk3 android radio" kersőkifejezésre, bár arrafelé a vámmentes szállítás az nem nagyon ismert, viszont januártól meg már úgyis mindegy lesz.
Ha kellően sokat átnézel talán akad közte európai raktárból is rendelhető, de nagyjából sok tudja ugyanezt:
The product supports steering wheel control buttons,supports original car cameras (CANBUS required),
Hát először csak csináld úgy, hogy megállsz, rükvercben hagyod, gyújtás vissza, hátrasétálsz, megnézed. Ha világít akkor nincs szerencséd, mélyebben lesz a gond. Ha nem világít akkor én megnézném megy-e feszültség az izzóra, ha nem megy szinte biztosan a kapcsoló problémás.
A nemgyári megoldások bekötése általában úgy néz ki, hogy az egyik izzó vezetékére rá kell kötni egy plusz szálat és az ezen megjelenő feszültség kapcsolja be/át a tolatókamerát a középkonzolon. Sztem a gyári megoldásoknál eleve felvisznek egy szálat a középkonzolra, de ez csak találgatás.
Ha középkonzolodban van a hiba lehet olcsóbban jössz ki egy 100-200-nagyonsok mennyiségű dollár ellenében kapható kínai egységgel amiben van rádió, navi, lejáccó és persze tolatókamera funkció mint új gyárit venni. Persze ha nem lehet javítani.
Az egyik szervízben a laptop nem találta a hiba okát, nem is tudták kijavítani.
A lányom talált egy szervízt, ahol az ismerőse ismerőse dolgozott. Elmentem oda, ahol a laptop csatlakoztatása után elsőre azt jelezte, hogy a 2-es és 3-as henger időszakosan kap szikrát. (leegyszerűsítve írtam) Betettek egy NGK trafót, azonnal minden tökéletes lett, még bekapcsolt klímánál is jól húz.
Megkérdeztem milyen szoftver van a laptopon, annyit értettem meg, hogy nem kínai, havonta adót fizetnek érte Euróban a forgalmazónak.
Azt mondta a srác, hogy a kínai sokkal kevesebbet tud.
Szerintetek egy 2015 ös focus nál, ha a gyári tolatókamera egyáltalán nem reagál semmit rükvercnél, akkor kuka lehet, vagy akár szofveresen is lehetne valamit kezdeni? Még nincs nálam a kocsi, majd talán hétvégén, de picit zavaró, hogy végre lenne kamera és nem jó :/
Mehet még a nyári, csak ne töltsd maxra, tölts bele mondjuk egy litert, vagy kicsit többet, ha sokat pályázol. Az őszi esők, amikor még nem lesz fagy, ezt el fogják fogyasztani. Én október/november környékén szoktam elkezdeni a télit rátölteni, ha elfogy a nyári, ha nem (ráadásul a szintjelzőm halott). Bár én mínusz 40-est használok, a 19-esben nem bízom. Mire eljönnek az igazi fagyok (ez mostanság egyre inkább január-február) már csak a téli forog benne.
hat igazsag szerint nem en vettem a 4l nyari szelvedomosot, hanem tesom de mind1..
mas kerdes. ugy nez ki nalam az olajbetolto sapkanal . konnyezik gondolom a tomites elfaradt. lehet kapni csak kulon gumi tomitest hozza, vagy vegyek egy uj sapkat? ill a sapka mellett van egy gumicso ami a legszurohazba vezet. itt is erzek egy kis olajparat, viszont itt nem tudom van e tomites. hol milyen tomitest vegyek ide, hogy megszuntessem az olajpara szivargast.
Én speciel sose használok "nyárit", mikor tavaszodik már akkor bespájzolok egy 5 literes télit, az általában kihúzza a nyarat. Ha mégse akkor megy bele csapvíz, azt nem sajnálnám a maradékot elpacsálni ha jön a fagyos idő.
ertem, koszi! persze amikor toltod bele akkor figyelmesnek kell lenni, csak azon filozok hogy most mar nekem kezd kifogyni es hogy nyarit rakjak bele, vagy fagyallosat
Nálam Trend felszereltségűben volt figyelmeztetés a boardon, ha túl kevés volt már "Low washer fluid" felirattal. Egyébként meg amikor töltöd bele akkor a hangja alapján lehet következtetni, hogy mikor van már tele. Külön jelölés nincs rá szerintem és folyamatos szintjelzése sincs.
az, hogy a szelvedomoso tartalyba hany liter folyadek van, valahol a menuben elo lehet kotorni? mert az 1.6benzines mk2-nel probalom nezegetni a tartalyt, de sehol se latok min/max jelolest... ha igen merre keressem?
Nézd át a netes alkatrész-árusokat, utángyártottat 40E körül mindig lehet kapni (néha olcsóbban is) bontottan meg tucatjával kínálják 20 körül.
Nekem éppen volt már, pont ugyanerre az alkatrészre, csak éppen máshogy, télen hidegindítás után. De rájöttem, hogy ha kidobja akkor hagynom kell kell kicsit melegedni, utána leállítani és 4-5 percet várni (közben le szoktam törölni a hibakódot) újraindítani és a hiba tovatűnik. Középhideg, párás, télies időben szokott előjönni, különösen akkor ha a hidegindítás után röviddel leállítom. De mivel a probléma kezelhető így eddig nem vettem újat.