Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Ata61 Creative Commons License 2020.12.13 0 0 14422

Pont azért gyanús a terelőlapát,mert máshova okés.Amikor a szélvédőre van írányitva,az a terelőlapát valamiért nem nyit ki teljesen.Több oka is lehet pl koszos tengely müködtető bovden-rudazat-fogaskerék,ezek közül nem tudom melyik van alkalmazva,a három közül valamelyik megoldás.Azt nem gondolnám,hogy a kifulyó csőbe került volna be idegen anyag,habár sose tudni.

Előzmény: GV2 (14421)
GV2 Creative Commons License 2020.12.12 0 0 14421

Gondoltam rá én is.Igaz még nem néztem meg.De ha az lenne akkor máshol se nyomná erősen.Sehol.Mindenhol fúj jó erősen egyedül a szélvédőre nem.

Előzmény: Gecmarek Dodó (14419)
Gecmarek Dodó Creative Commons License 2020.12.12 0 0 14420

Bocs, nem olvastam el figyelmesen. Nem pollenszűrő. A terelő lapokat kellene megvizsgálni első sorban...

Előzmény: Gecmarek Dodó (14419)
Gecmarek Dodó Creative Commons License 2020.12.12 0 0 14419

Pollenszűrő?

Előzmény: GV2 (14418)
GV2 Creative Commons License 2020.12.12 0 0 14418

Sziasztok!

 

Egyből fejest is ugranék a dologba: adott egy 2003 1.6 benzines focus kombi.A gond az, hogy a szélvédőre még 4es fokozatban is harmat gyengén fújja a levegőt.Minden más pozícióba erős.Mi és hol lehet a hiba?

Előre is köszönöm!

Ata61 Creative Commons License 2020.12.08 0 0 14417

Na ezt jól benéztem, egy régi linkre válaszoltam véletlen. 

Előzmény: Ata61 (14416)
Ata61 Creative Commons License 2020.12.08 0 0 14416

Ugyan ez a jelenség van nekem is(1,6 tdci 2013) csak nekem olyan varrógép szerü kattogó hangot ad. Ez lehet akár injektor fejszelep csattogás is, meg még jó pár dolog. Viszont amire nem is gondolná senki, egy márkatársnak varázslatossan hasonló híbánál már mindent bevízsgáltak(eredmény nélkül) és végül a jobb oldali féltengely kattogott. Ebben csak az az érdekes, hogy ez kanyarba nem kopogott, ezért nem is gondoltak rá. Amikor levette a lábát a gázpedálrol(tehermentesitette a hajtást) rögtön megszünt a hang, ki a fene gondolná így a féltengelyt. Nálam ugyan ez van, motorféknél, üres futásnál, alapjáraton híbátlan. Még nem értem rá vele foglalkozni, de ha nálad előbb megoldódik, írd meg légyszi. 

Előzmény: Ticsi218 (13995)
TriCore Creative Commons License 2020.12.07 0 0 14415

Ha megfelelő diagnosztikával vizsgálod, akkor látni fogod az adott DTC utolsó előfordulásának az idejét és az akkori kilométeróra-állást is, illetve a freeze frame adataihoz is hozzáférhetsz, amiből további infók is kiderülhetnek (pl. akkufeszültség a hiba idején). Ebből már lehet majd következtetni, hogy mikor és mi okozhatta ezeket a DTC-ket.

 

A felsoroltak nagy része kommunikációs hiba, amiket valószínűleg a bus off okozott. Azt nem tudom, hogy azt mi válthatta ki, de pillanatnyi kommunikációs hibát rengeteg jelenség okozhat. (Nekem a sajátomban dobott már kommunikációs hibát pl. az ABS modul pusztán attól, hogy kiolvastam a BCM-ből a central configot.) Őszintén szólva nem tudom, hogy a motormosásnak volt-e köze hozzá, de ha levették az akkusarut, akkor még az is megeshet. Azt az egy body errort nem tudom, hogy micsoda, de az is lehet, hogy ezekkel függ össze.

 

Mindenesetre ha egyébként minden jól működik, akkor minden bizonnyal ezek sporadikus hibakódok voltak, és törlés után nem fognak visszajönni.

Előzmény: szotyika77 (14414)
szotyika77 Creative Commons License 2020.12.07 0 0 14414

Ezeket a kódokat a kocsinak a test üzemmódjából olvastam ki. Beszéltem az autószerelőmmel, a héten elgurulok hozzá, és kiolvassuk hibakódolvasóval a hibákat, kódokat. Mindenesetre kíváncsi leszek, miket hoz ki hibának, mert én semmit nem tapasztalok az autón.

A múlthéten odavolt az autó egy külső-belső nagytakarításon, és ahogy látom a motorteret is megtakarították, gondolom nagynyomású mosóval, és ma az akksi alá benéztem, és vizes volt. Előfordulhat, hogy ekkor történt valami, valami vizet kaphatott volna, és bezavar?

Előzmény: TriCore (14413)
TriCore Creative Commons License 2020.12.07 0 0 14413

A lentebbi listában szereplő kódok szabványos (generic), OBD II-specifikus hibakódok, minden autóban ugyanazt jelentik: https://www.obd-codes.com/trouble_codes/

 

Nem biztos, hogy ezek között meg fogod lelni azokat a kódokat, amiket a saját autód OBD-interfészén olvasol ki az ECU-kból, mivel ezek a listák csak a szabvány szerinti DTC-ket tartalmazzák. Magyarán ezek azok a DTC-k, amik minden autóban ugyanazzal a jelentéssel bírnak (Powertrain: P0, P2, P3; Body: B0; Chassis: C0; Network: U0). Ami gyártóspecifikus (pl. P1), azt egy generikus szoftverrel nem fogod tudni beazonosítani, mert azok nem szerepelnek a szabványban. Ahhoz vagy gyári teszter kell (amihez fel kell keresned egy márkaszervizt vagy egy olyan szerződött szakszervizt, ahol van hozzáférésük a gyártói adatbázisokhoz), vagy pedig valamilyen Ford-specifikus diagnosztikai szoftver (pl. FORScan).

 

Az általad beírt kódok (amiket az autód tesztüzemmódjából hoztál elő) a következőképpen azonosíthatók:

  • 0 = P0
  • 1 = P1
  • 2 = P2
  • 3 = P3
  • 4 = C0
  • 5 = C1
  • 6 = C2
  • 7 = C3
  • 8 = B0
  • 9 = B1
  • A = B2
  • B = B3
  • C = U0
  • D = U1
  • E = U2
  • F = U3

Magyarul a te kódjaid: U0074-88, U0121, U0140, U0184, U0257, B1A14-11. Az első kód bus off állapotot jelez, a másik 4 U0-kód is "lost communication", szóval ezek minden valószínűség szerint összefüggenek. Megkockáztatom, hogy sporadikus (egyszeri hiba következtében megtevődő) DTC-kről van szó: ki kellene törölni őket, és meg kellene nézni, hogy visszaírják-e őket az ECU-k. Ha minden jól működik egyébként, akkor nem hiszem. Az utolsó kód, a B1A14-11 viszont gyártóspecifikus, azt csak gyártóspecifikus diagnosztikával lehet azonosítani.

Előzmény: szotyika77 (14412)
szotyika77 Creative Commons License 2020.12.07 0 0 14412

Nincs is ezek között, mert minden DTC hibakódnak van egy OBD-s hibakód párja, mint pl.: a c184_00 dtc hibakód párja az U0184 obd kód.

Ezt az egyet sikerült megtalálnom.

Előzmény: Ata61 (14411)
Ata61 Creative Commons License 2020.12.06 0 0 14411

Hát ahogy én látom,ezek a kódok nincsenek közte:

c074_88

c121_00

c140_00

c184_00

c257_00

9a14_11

Előzmény: Ata61 (14410)
Ata61 Creative Commons License 2020.12.06 0 0 14410

Szia,itt nézelődj.

 


 FORD DTC kódok:
9202 Üzemanyag-feladó nyitott áramköre
9204 Üzemanyagadagoló testzárlat
9213 A programozott kulcsok lopásgátló száma a minimum alatt van
A103 Az antenna nem csatlakoztatott-hibás adó-vevő
9232 Antenna nem csatlakoztatott-hibás adó-vevő
9317 Akkumulátor magas feszültsége
9318 Az akkumulátor feszültsége alacsony
9342 ECU hibás
9356 Gyújtás futási áramkör nyitva
9364 Gyújtás indítási áramkör nyitva
9600 PATS gyújtáskulcs transzponder jel nem érkezett - sérült kulcs vagy nem PATSKey
9601 PATSA nem megfelelő kulcskódot kapott a gyújtáskulcs-transzponderről (nem programozott kódolt gyújtáskulcs)
9602 A PATS érvénytelen formátumot kapott a kulcskódtól a gyújtáskulcs-transzponderként (részleges kulcskód)
9681 A PATSTranceiver jel nem fogadott (nincs csatlakoztatva, sérült vagy bekötve)
Az A139 PCM azonosító nem egyezik a műszercsoport és a PCM között
A141 NVM konfigurációs hiba (nincs PCM ID csere az eszközcsoport és a PCM között)
A143 NVM memóriahiba
5284 Olajnyomás-kapcsoló hiba
D027 SCP Érvénytelen vagy hiányzó adatok a motor RPM-hez
D041 SCP A jármű sebességének érvénytelen vagy hiányzó adatai
D043 SCP Érvénytelen vagy hiányzó adatok a kipörgésgátlóhoz
D073 SCP A motor hűtőfolyadékára vonatkozó adatok érvénytelen vagy hiányoznak
D123 SCP Érvénytelen vagy hiányzó adat a kilométeróra számára
D147 SCP A járműbiztonságra vonatkozó adatok érvénytelen vagy hiányoznak
D262 Hiányzó SCP üzen

FORD KODOK:

Kód Leírás
P0100 Tömeg vagy térfogat légáramkör hiba
P0101 Tömeg vagy térfogatáram áramlási áramkör / teljesítményprobléma
P0102 Tömeg vagy térfogat légáramkör alacsony bemenet
P0103 Tömeg vagy térfogat légáramkör magas bemenet
P0104 Tömeg vagy térfogat légáramkör szakadt
P0105 szívócsatorna abszolút nyomás / nyomásmérő áramkör működési zavara
P0106 ​​A szívócsatorna abszolútnyomása / barometrikus nyomás áramkör-tartománya / teljesítményprobléma
P0107 A szívócsatorna abszolút nyomás / barometrikus nyomásáram alacsony bemenete
P0108 A szívócsatorna abszolút nyomás / barometrikus nyomásáram magas bemenete
P0109 A szívócsatorna abszolút nyomása / barometrikus nyomáskapcsoló szakaszos
P0109 A beszívott levegő hőmérsékletének meghibásodása
P0111 Beszívott levegő hőmérséklete Circuit Range / Performance probléma
P0112 Beszívott levegő hőmérséklete alacsony bemenet
P0113 Beszívott levegő hőmérséklete magas bemenet
P0114 A beszívott levegő hőmérséklete szakadt
P0115 Motor hűtőfolyadék hőmérsékletének meghibásodása
P0116 Motor hűtőfolyadék hőmérséklete áramkör / teljesítmény probléma
P0117 Motor hűtőfolyadék hőmérséklete alacsony bemenet
P0118 Motor hűtőfolyadék hőmérséklet áramkör magas bemenet
P0119 Motor hűtőfolyadék hőmérséklete szakaszos
P0120 Fojtószelep / Petal pozíció érzékelő / kapcsoló az áramkör hibás működéséhez
P0121 fojtószelep / petál helyzetérzékelő / kapcsoló áramkörhöz / teljesítményprobléma
P0122 Fojtószelep / Petál helyzetérzékelő / átkapcsoló áramkör alacsony bemenetére
P0123 Gáz / Petál pozíció érzékelő / kapcsoló áramkör magas bemenetére
P0124 Fojtószelep / Petál helyzetérzékelő / kapcsoló áramkörhöz intermittent
P0125 Nincs elegendő hűtőközeg a hőmérséklet-zárt hurkú üzemanyag-szabályozáshoz
P0126 Nincs elegendő hűtőközeg a hőmérséklet stabil működéséhez
P0130 Érzékelő O2 áramkör hiba (1. bank 1. érzékelője)
P0131 érzékelő O2 áramkör alacsony feszültsége (1. bank 1 érzékelő)
P0132 Érzékelő O2 áramkör magas feszültsége (1. bank 1 érzékelő)
P0133 Érzékelő O2 áramkör lassú reakciója (1. bank 1. érzékelője)
P0134 érzékelő O2 áramkör nem aktivitása észlelt (1. bank 1 érzékelő)
P0135 Érzékelő O2 fűtőkör áramkörének meghibásodása (1. bank 1. érzékelője)
P0136 Érzékelő O2 áramkör hiba (1. bank 1. érzékelője)
P0137 Érzékelő O2 áramkör alacsony feszültsége (1. bank 1. érzékelője)
P0138 Érzékelő O2 áramkör magas feszültsége (1. bank 1 érzékelő)
P0139 Érzékelő O2 áramkör lassú reakciója (1. bank 1. érzékelője)
P0140 Érzékelő O2 áramkör nem aktivitása észlelt (1. bank 1 érzékelő)
P0141 Érzékelő O2 fűtőkör áramkörének meghibásodása (1. bank 1. érzékelője)
P0142 Érzékelő O2 áramkör meghibásodása (1. bank 1. érzékelője)
P0143 Érzékelő O2 áramkör alacsony feszültsége (1. bank 1 érzékelő)
P0144 Érzékelő O2 áramkör magas feszültsége (1. bank 1 érzékelő)
P0145 Érzékelő O2 áramkör lassú (1. bank-érzékelő)
P0146 érzékelő O2 áramkör nem aktivitása észlelt (1. bank 1 érzékelő)
P0147 Érzékelő O2 fűtőkör áramkörének meghibásodása (1. bank 1. érzékelője)
P0150 Érzékelő O2 áramkör meghibásodása (2. bank 1 érzékelő)
P0151 érzékelő O2 áramkör alacsony feszültsége (2. bank 1 érzékelő)
P0152 érzékelő O2 áramkör magas feszültsége (2. bank 1 érzékelő)
P0153 Érzékelő O2 áramkör lassú reakciója (2. bank 1 érzékelő)
P0154 érzékelő O2 áramkör nem aktivitása észlelt (2. bank 2. érzékelő)
P0155 Érzékelő O2 fűtőkör áramkörének hibája (2. bank 2. érzékelője)
P0156 Érzékelő O2 áramkör meghibásodása (2. bank 2. érzékelő)
P0157 érzékelő O2 áramkör alacsony feszültsége (2. bank 2. érzékelő)
P0158 Érzékelő O2 áramkör magas feszültsége (2. bank 2 érzékelő)
P0159 Érzékelő O2 áramkör lassú reakciója (2. bank 2. érzékelője)
P0160 Érzékelő O2 áramkör nem aktivitása észlelt (2. bank 2. érzékelő)
P0161 Érzékelő O2 fűtőkör áramkörének meghibásodása (2. bank 2. érzékelője)
P0162 Érzékelő O2 áramkör meghibásodása (2. bank 3 érzékelő)
P0163 Érzékelő O2 áramkör alacsony feszültsége (2. bank-érzékelő 3)
P0164 érzékelő O2 áramkör magas feszültsége (2-es 2. érzékelő)
P0165 Érzékelő O2 áramkör lassú reakció (2. bank 3 érzékelő)
P0166 érzékelő O2 áramkör nem aktivitása észlelt (2. bank-érzékelő 3)
P0167 Érzékelő O2 fűtőkör áramköre meghibásodása (2. bank 3 érzékelő)
P0170 üzemanyag-meghibásodás (1. bank)
P0171 Rendszer túl sovány (Bank 1)
P0172 Rendszer túl gazdag (Bank 1)
P0173 Üzemanyag üzemzavar megszakítása (2. bank)
P0174 Rendszer túl sovány (2. bank)
P0175 rendszer túl gazdag (bank 2)
P0176 Üzemanyag-érzékelő összetett áramkör meghibásodása
P0177 Üzemanyag érzékelő összetétele Áramkör / teljesítmény
P0178 üzemanyag érzékelő összetétel áramkör alacsony bemenet
P0179 üzemanyag érzékelő összetétel áramkör magas bemenet
P0180 érzékelő hőmérséklet üzemanyag áramkör hibás működéséhez
P0181 Érzékelő hőmérséklet üzemanyag áramkör tartomány / teljesítmény
P0182 Érzékelő hőmérséklet üzemanyag áramkör alacsony bemenetére
P0183 Érzékelő hőmérséklet üzemanyag áramkör magas bemenetére
P0184 Érzékelő hőmérséklet üzemanyag átmeneti áramkörhöz
P0185 Üzemanyag érzékelő hőmérséklete B áramkör meghibásodása
P0186 Üzemanyag érzékelő hőmérséklete B Körkörös tartomány / teljesítmény
P0187 üzemanyag érzékelő hőmérséklete B áramkör alacsony bemenet
P0188 üzemanyag érzékelő hőmérséklete B áramkör magas bemenet
P0189 Üzemanyag-érzékelő hőmérséklete B Áramkör átmeneti
P0190 Üzemanyag vezetősín érzékelő nyomása áramkör működési hibája
P0191 Üzemanyag vezetősín érzékelőnyomási tartománya / teljesítménye
P0192 Üzemanyag vezetősín érzékelő nyomó áramkör alacsony bemenet
P0193 Üzemanyagtartály-érzékelő

P0194 Üzemanyagvezeték-érzékelő nyomáskapcsoló szakaszos
P0195 Motorolaj érzékelő hőmérsékletének meghibásodása
P0196 Motorolaj érzékelő hőmérséklet tartomány / teljesítmény
P0197 Motorolaj érzékelő hőmérséklete alacsony
P0198 Motorolaj érzékelő hőmérséklete magas
P0199 A motorolaj érzékelő hőmérséklete szakadt
P0200 befecskendező áramkör meghibásodása
P0201 befecskendező áramkör meghibásodása - 1. henger
P0202 Injektor áramkör meghibásodása - 2. henger
P0203 Injektor áramkör hiba - 3. henger
P0204 Injektor áramkörének hibája - 4. henger
P0205 befecskendező áramkör hibája - henger 5
P0206 Injektor áramkörének hibája - Henger 6
P0207 befecskendező áramkör hibája - 7. henger
P0208 befecskendező áramkör hibája - 8. henger
P0209 Injektor áramkörének meghibásodása - 9. henger
P0210 befecskendező áramkör meghibásodása - 10 henger
P0211 befecskendező áramkör meghibásodása - henger 11
P0212 befecskendező áramkör hibája - 12. henger
P0213 Hidegindító 1. beavatkozó működési hiba
P0214 Hidegindító 2. beavatkozó működési hiba
P0215 A motor kikapcsoló mágnesszelepének működési hibája
P0216 befecskendezési időzítő vezérlő áramkör működése
P0217 Motor túlnyomásos állapota
P0218 Hajtómű túlhőmérsékleti állapot
P0219 Motor túlfutási állapota
P0220 Fojtószelep / Petál helyzetérzékelő / B kapcsoló áramkör hibás működés
P0221 Fojtószelep / Petál helyzetérzékelő / B kapcsoló Áramköri lap / teljesítményprobléma
P0222 Fojtószelep / Petál pozíció érzékelő / B kapcsoló áramkör alacsony bemenet
P0223 Fojtószelep / Petál helyzetérzékelő / B kapcsoló áramkör magas bemenet
P0224 Fojtószelep / Petal helyzetérzékelő / B kapcsoló Áramkör átmeneti
P0225 Fojtószelep / Petal helyzetérzékelő / C kapcsoló áramkör működési zavara
P0226 Fojtószelep / Petál helyzetérzékelő / C kapcsoló áramkör / teljesítményprobléma
P0227 Fojtószelep / Petál helyzetérzékelő / C kapcsoló áramkör alacsony bemenet
P0228 Gáz / Petál pozíció érzékelő / C kapcsoló áramkör magas bemenet
P0229 Fojtószelep / Petál helyzetérzékelő / C kapcsoló Circuit Intermittent
P0230 Üzemanyag-szivattyú primer áramkörének meghibásodása
P0231 Üzemanyag-szivattyú másodlagos áramkör alacsony
P0232 Üzemanyag-szivattyú másodlagos áramkör magas
P0233 Üzemanyag-szivattyú másodlagos áramkör szakadt
P0234 Motor túlterhelési állapot
P0235 turbófeltöltő érzékelő tápfeszültség az áramkör meghibásodásához
P0236 turbófeltöltő érzékelő tápellátás az áramkörhöz / teljesítményhez
P0237 Turbófeltöltő Érzékelő erősítés áramkörhöz alacsony
P0238 turbófeltöltő érzékelő erősítése áramkörhöz magas
P0239 Turbófeltöltő érzékelési Boost B üzemzavar
P0240 Turbófeltöltő érzékelő Boost B áramkör tartomány / teljesítmény
P0241 turbófeltöltő érzékelő Boost B áramkör alacsony
P0242 Turbófeltöltő érzékelő Boost B áramkör magas
P0243 Turbófeltöltő károsodás-mágnesszelep hibás működéshez
P0244 Turbófeltöltő Wastegate mágnesszelep a tartományra / teljesítményre
P0245 turbófeltöltő Wastegate mágnesszelep alacsonyra
P0246 turbófeltöltő nagynyomású mágnesszelepre
P0247 Turbófeltöltő Wastegate mágnesszelep B üzemzavar
P0248 Turbófeltöltő Wastegate mágnesszelep B tartomány / teljesítmény
P0249 Turbófeltöltő Wastegate B szolenoid
P0250 turbófeltöltő Wastegate mágnesszelep B Magas
P0251 Befecskendező szivattyú mérés Üzemanyag-szabályozás "A" üzemképtelenséghez (Cam / Rotor / Injector)
P0252 Injektáló szivattyú mérés Üzemanyag-szabályozás "A" tartományba / teljesítménybe (Cam / Rotor / Injector)
P0253 Befecskendező szivattyú mérés Üzemanyag-szabályozás "túl" (Cam / Rotor / Injector)
P0254 befecskendező szivattyú adagoló üzemanyag-szabályozás "nagy" (Cam / Rotor / Injector)
P0255 Befecskendezési szivattyú mérés Üzemanyag-szabályozás "átmeneti" (Cam / Rotor / Injector)
P0256 Injekciós szivattyú mérés Üzemanyag-szabályozás "B" üzemzavar (kamra / rotor / befecskendező)
P0257 Befecskendezési szivattyú mérés Üzemanyag-szabályozás "B" tartomány / teljesítmény (kamra / rotor / befecskendező)
P0258 Befecskendezési szivattyú mérés Üzemanyag-szabályozás "B" alacsony (Cam / Rotor / Injector)
P0259 Befecskendező szivattyú mérés Üzemanyag-szabályozás "B" magas (Cam / Rotor / Injector)
P0260 Befecskendező szivattyú mérés Üzemanyag-szabályozás "B" Intermittent (Cam / Rotor / Injector)
P0261 1. hengeres befecskendező áramkör alacsony
P0262 1. hengeres befecskendező áramkör magas
P0263 1. hengerek hozzájárulása / mérleg hiba
P0264 2. henger befecskendező áramkör alacsony
P0265 2. henger befecskendező áramkör magas
P0266 2. hengerek hozzájárulása / mérleg hiba
P0267 3. hengeres befecskendező áramkör alacsony
P0268 3. henger befecskendező áramkör magas
P0269 3-as hengerek hozzájárulása / egyensúly hiba
P0270 4. hengeres befecskendező áramkör alacsony
P0271 4. hengeres befecskendező áramkör magas
P0272 4-es hengerek hozzájárulása / mérleg hiba
P0273 henger 5 injektor áramkör alacsony
P0274 henger 5 injektor áramkör magas
P0275 henger 5 hozzájárulás / egyensúly hiba
P0276 henger 6 injektor áramkör alacsony
P0277 henger 6 injektor áramkör magas
P0278 Henger 6 hozzájárulás / mérleg hiba
P0279 Henger 7 injektor áramkör alacsony
P0280 Henger 7 injektor áramkör magas
P0281 Henger 7 hozzájárulás / mérleg hiba
P0282 8. hengeres befecskendező áramkör alacsony
P0283 Henger 8 injektor áramkör magas
P0284 Henger 8 Hozzájárulás / mérleg hiba
P0285 9. henger 9. Injektor áramkör alacsony
P0286 henger 9 injektor áramkör magas
P0287 9. henger 9. Hozzájárulás / mérleg hiba
P0288 10 hengeres befecskendező áramkör alacsony
P0289 10 hengeres befecskendező áramkör magas
P0290 Henger 10 hozzájárulás / mérleg hiba
P0291 henger 11 Injektor áramkör alacsony
P0292 henger 11 injektor áramkör Hi

P0293 Henger 11 hozzájárulás / mérleg hiba
P0294 henger 12 injektor áramkör alacsony
P0295 henger 12 injektor áramkör magas
P0296 Henger 12 hozzájárulás / hatótávolság hiba
P0300 Véletlenszerű / többszörös palack gyújtáskimaradás észlelve
P0301 1. henger gyújtáskimaradás észlelve
P0302 2. henger gyújtáskimaradás észlelve
P0303 3. henger gyújtáskimaradás észlelve
P0304 Henger 4 gyújtáskimaradás észlelve
P0305 Henger 5 gyújtáskimaradás észlelve
P0306 Henger 6 Gyújtáskimaradás észlelve
P0307 Henger 7 Gyújtáskimaradás észlelve
P0308 Henger 8 Gyújtáskimaradás észlelve
P0309 Henger 9 gyújtáskimaradás észlelve
P0311 Henger 11 Gyújtáskimaradás észlelve
P0312 Henger 12 gyújtáskimaradás észlelve
P0320 gyújtás / elosztó motor fordulatszám bemeneti áramkörének meghibásodása
P0321 gyújtás / elosztó motor fordulatszám-bemeneti áramköre / teljesítmény
P0322 Gyújtás / elosztó motor fordulatszám bemeneti áramkör nincs jel
P0323 gyújtás / elosztó motor fordulatszám bemeneti áramköre intermittent
P0325 Knock 1. érzékelő áramkörének meghibásodása (1. vagy egyszonda érzékelő)
P0326 1. ütköző érzékelő áramkör / teljesítmény (1. vagy egysz. Érzékelő)
P0327 Knock 1. érzékelő áramkör alacsony bemenet (1. vagy egysz. Érzékelő)
P0328 Knock 1. érzékelő áramkör magas bemenete (1. vagy 1. érzékelő)
P0329 1. ütközésmérő áramkör szakaszos (1. vagy egyéretű érzékelő)
P0330 Knock 2. érzékelő áramkörének meghibásodása (2. bank)
P0331 Knock 2. érzékelő áramkör tartománya / teljesítménye (2. bank)
P0332 Knock 2. érzékelő áramkör alacsony bemenete (2. bank)
P0333 Knock 2. érzékelő áramkör magas bemenete (2. bank)
P0334 Knock 2. érzékelő áramkört intermittent (2. bank)
P0335 Forgattyústengely helyzetérzékelőjének áramköre meghibásodása
P0336 Forgattyústengely pozíció érzékelő A áramkör / teljesítmény
P0337 Forgattyústengely pozíció érzékelője Az áramkör alacsony bemenete
P0338 Főtengely helyzet érzékelő A áramkör magas bemenete
P0339 A forgattyústengely helyzetérzékelőjének áramköre intermittáló
P0340 vezérműtengely helyzetérzékelő áramkörének működési hibája
P0341 vezérműtengely helyzetérzékelő áramkör tartománya / teljesítménye
P0342 bütyköstengely helyzetérzékelő áramkör alacsony bemenet
P0343 vezérműtengely helyzetérzékelő áramkör magas bemenete
P0344 bütyköstengely helyzetérzékelő áramköre félbeszakad
P0350 gyújtótekercs elsődleges / másodlagos áramkörének meghibásodása
P0351 gyújtótekercs A primer / másodlagos áramkör meghibásodása
P0352 B indítókulcs primer / másodlagos áramkör meghibásodása
P0353 gyújtótekercs C primer / másodlagos áramkör meghibásodása
P0354 D gyújtótekercs primer / másodlagos áramkör meghibásodása
P0355 gyújtótekercs E primer / másodlagos áramkör meghibásodása
P0356 gyújtótekercs F primer / másodlagos áramkör meghibásodása
P0357 gyújtótekercs G elsődleges / másodlagos áramkör meghibásodása
P0358 gyújtótekercs H primer / másodlagos áramkör hiba
P0359 gyújtótekercs I primer / másodlagos áramkör meghibásodása
P0360 gyújtótekercs J elsődleges / másodlagos áramkör hiba
P0361 gyújtótekercs K primer / másodlagos áramkör meghibásodása
P0362 gyújtótekercs L primer / másodlagos áramkör meghibásodása
P0370 időzítési referencia nagy felbontású jel A hiba
P0371 Időzítési referencia Nagy felbontású jel A túl sok impulzus
P0372 Időzítési referencia Nagy felbontású jel Túl kevés impulzus
P0373 Időzítési referencia Nagy felbontású jel A szakaszos / hibás impulzusok
P0374 Időzítési referencia Nagy felbontású jel A Nincs impulzus
P0375 Időzítési referencia Nagy felbontású jel B hiba
P0376 Időzítési referencia Nagy felbontású jel B Túl sok impulzus
P0377 Időzítési referencia Nagy felbontású jel B Túl kevés impulzus
P0378 Időzítési referencia Nagy felbontású jel B Időszakos / hibás impulzusok
P0379 Időzítési referencia Nagyfelbontású jel B Nincs impulzus
P0380 izzítógyertya / fűtő áramkör "A" üzemzavar
P0381 izzítógyertya / fűtésjelző áramkör működési zavara
P0382 Kipufogógáz visszavezetés áramlási hibája
P0385 Főtengely helyzetérzékelő B áramkör működési hibája
P0386 Főtengely helyzetjelző B áramkör tartomány / teljesítmény
P0387 Főtengely helyzet érzékelő B áramkör alacsony bemenet
P0388 Főtengely helyzet érzékelő B áramkör magas bemenet
P0389 Forgattyústengely helyzetérzékelő B áramkör szakadt
P0400 Kipufogógáz visszavezetés áramlási hibája
P0401 Kipufogógáz-visszavezetés áramlása elégtelen
P0402 A kipufogógáz visszavezetési áramlása túlzottan észlelhető
P0403 Kipufogógáz visszavezetés áramkörének meghibásodása
P0404 Kipufogógáz-visszavezetés áramkör-tartománya / teljesítménye
P0405 Kipufogógáz-visszavezetés érzékelő áramkör alacsony
P0406 A kipufogógáz-visszavezetés érzékelőjének áramköre magas
P0407 Kipufogógáz-visszavezetés B érzékelő áramköre alacsony
P0408 Kipufogógáz-visszavezetés B érzékelő áramkör magas
P0410 Másodlagos levegő befecskendező rendszer hiba
P0411 másodlagos levegő befecskendező rendszer hibás áramlás észlelhető
P0412 Másodlagos levegő befecskendező rendszer kapcsolószelep A áramkör meghibásodása
P0413 Másodlagos levegő befecskendező rendszer kapcsolószelep A áramkör nyitva
P0414 Másodlagos levegő befecskendező rendszer kapcsolószelep A áramkör rövidre zárva
P0415 Másodlagos légtelenítő rendszer B kapcsolószelep B áramkör működési hibája
P0416 Másodlagos légtelenítő rendszer B kapcsolószelep B áramkör nyitva
P0417 Másodlagos levegő befecskendező rendszer B kapcsolószelep B áramkör rövidre zárva
P0418 Másodlagos levegő befecskendező rendszer relé "A" áramkör működési hibája
P0419 Másodlagos befecskendező rendszerrel működő relé "B" áramkör működési hibája

 

Túllépte a maximális karakterszámot

5000/5000

4396 karakterrel több, mint a(z) 5000 karakteres maximum:

rol Module Programming Error P0603 Internal Control Module Keep Alive Memory (KAM) Error P0604 Internal Control Module Random Access Memory (RAM) Error P0605 Internal Control Module Read Only Memory (ROM) Error P0606 PCM Processor Fault P0608 Control Module VSS Output "A" Malfunction P0609 Control Module VSS Output "B" Malfunction P0620 Generator Control Circuit Malfunction P0621 Generator Lamp "L" Control Circuit Malfunction P0622 Generator Field "F" Control Circuit Malfunction P0650 Malfunction Indicator Lamp (MIL) Control Circuit Malfunction P0654 Engine RPM Output Circuit Malfunction P0655 Engine Hot Lamp Output Control Circuit Malfucntion P0656 Fuel Level Output Circuit Malfunction P0700 Transmission Control System Malfunction P0701 Transmission Control System Range/Performance P0702 Transmission Control System Electrical P0703 Torque Converter/Brake Switch B Circuit Malfunction P0704 Clutch Switch Input Circuit Malfunction P0705 Transmission Range Sensor Circuit malfunction (PRNDL Input) P0706 Transmission Range Sensor Circuit Range/Performance P0707 Transmission Range Sensor Circuit Low Input P0708 Transmission Range Sensor Circuit High Input P0709 Transmission Range Sensor Circuit Intermittent P0710 Transmission Fluid Temperature Sensor Circuit Malfunction P0711 Transmission Fluid Temperature Sensor Circuit Range/Performance P0712 Transmission Fluid Temperature Sensor Circuit Low Input P0713 Transmission Fluid Temperature Sensor Circuit High Input P0714 Transmission Fluid Temperature Sensor Circuit Intermittent P0715 Input/Turbine Speed Sensor Circuit Malfunction P0716 Input/Turbine Speed Sensor Circuit Range/Performance P0717 Input/Turbine Speed Sensor Circuit No Signal P0718 Input/Turbine Speed Sensor Circuit Intermittent P0719 Torque Converter/Brake Switch B Circuit Low P0720 Output Speed Sensor Circuit Malfunction P0721 Output Speed Sensor Range/Performance P0722 Output Speed Sensor No Signal P0723 Output Speed Sensor Intermittent P0724 Torque Converter/Brake Switch B Circuit High P0725 Engine Speed input Circuit Malfunction P0726 Engine Speed Input Circuit Range/Performance P0727 Engine Speed Input Circuit No Signal P0728 Engine Speed Input Circuit Intermittent P0730 Incorrect Gear Ratio P0731 Gear 1 Incorrect ratio P0732 Gear 2 Incorrect ratio P0733 Gear 3 Incorrect ratio P0734 Gear 4 Incorrect ratio P0735 Gear 5 Incorrect ratio P0736 Reverse incorrect gear ratio P0740 Torque Converter Clutch Circuit Malfuction P0741 Torque Converter Clutch Circuit Performance or Stuck Off P0742 Torque Converter Clutch Circuit Stuck On P0743 Torque Converter Clutch Circuit Electrical P0744 Torque Converter Clutch Circuit Intermittent P0745 Pressure Control Solenoid Malfunction P0746 Pressure Control Solenoid Performance or Stuck Off P0747 Pressure Control Solenoid Stuck On P0748 Pressure Control Solenoid Electrical P0749 Pressure Control Solenoid Intermittent P0750 Shift Solenoid A Malfunction P0751 Shift Solenoid A Performance or Stuck Off P0752 Shift Solenoid A Stuck On P0753 Shift Solenoid A Electrical P0754 Shift Solenoid A Intermittent P0755 Shift Solenoid B Malfunction P0756 Shift Solenoid B Performance or Stuck Off P0757 Shift Solenoid B Stuck On P0758 Shift Solenoid B Electrical P0759 Shift Solenoid B Intermittent P0760 Shift Solenoid C Malfunction P0761 Shift Solenoid C Performance or Stuck Off P0762 Shift Solenoid C Stuck On P0763 Shift Solenoid C Electrical P0764 Shift Solenoid C Intermittent P0765 Shift Solenoid D Malfunction P0766 Shift Solenoid D Performance or Stuck Off P0767 Shift Solenoid D Stuck On P0768 Shift Solenoid D Electrical P0769 Shift Solenoid D Intermittent P0770 Shift Solenoid E Malfunction P0771 Shift Solenoid E Performance or Stuck Off P0772 Shift Solenoid E Stuck On P0773 Shift Solenoid E Electrical P0774 Shift Solenoid E Intermittent P0780 Shift Malfunction P0781 1-2 Shift Malfunction P0782 2-3 Shift Malfunction P0783 3-4 Shift Malfunction P0784 4-5 Shift Malfunction P0785 Shift/Timing Solenoid Malfunction P0786 Shift/Timing Solenoid Range/Performance P0787 Shift/Timing Solenoid Low P0788 Shift/Timing Solenoid High P0789 Shift/Timing Solenoid Intermittent P0790 Normal/Performance Switch Circuit Malfunction P0801 Reverse Inhibit Control Circuit Malfunction P0803 1-4 Upshift (Skip Shift) Solenoid Control Circuit Malfunction P0804 1-4 Upshift (Skip Shift) Lamp Control Circuit Malfunction

P0420 katalizátor-rendszer hatékonysága küszöb alatt (1. bank)
P0421 A katalizátor hatékonyságának felmelegítése a küszöb alatt (1. bank)
P0422 A fő katalizátor hatékonysága a küszöb alatt (1. bank)
P0423 Fűtött katalizátor hatékonysága küszöb alatt (1. bank)
P0424 Fűtött katalizátor hőmérséklet a küszöb alatt (1. bank)
P0430 katalizátor-rendszer hatékonysága küszöb alatt (2. bank)
P0431 A katalizátor hatékonyságának felmelegítése a küszöb alatt (2. bank)
P0432 A fő katalizátor hatékonysága a küszöb alatt (2. bank)
P0433 Fűtött katalizátor hatékonysága küszöb alatt (2. bank)
P0434 Fűtött katalizátor hőmérséklet a küszöb alatt (2. bank)
P0440 Párolgási kibocsátás ellenőrzési rendszer hiba
P0441 Párolgási kibocsátás-ellenőrző rendszer hibás tisztítási folyamat
P0442 Párolgási kibocsátás ellenőrzési rendszer szivárgás észlelt (kicsi szivárgás)
P0443 Párolgási kibocsátásvezérlő rendszer Tisztításvezérlő szelep áramkör működési zavara
P0444 Párolgási kibocsátásvezérlő rendszer Tisztításvezérlő szelep áramkör nyitva
P0445 Párolgási kibocsátásvezérlő rendszer Tisztítás vezérlő szelep áramkör rövidre zárása
P0446 Párolgási kibocsátásvezérlő rendszer szellőzővezérlő áramkör működési zavara
P0447 Párolgási emissziós vezérlőrendszer szellőzővezérlő áramkör nyitva
P0448 Párolgási kibocsátásvezérlő rendszer szellőzővezérlő áramkör rövidre zárva
P0449 Párolgási kibocsátásvezérlő rendszer Vent szelep / mágnesszelep áramkör működési zavara
P0450 Párolgási emisszió-szabályozó rendszer nyomásérzékelő működési zavar
P0451 Párolgási kibocsátásvezérlő rendszer Nyomásérzékelő tartomány / teljesítmény
P0452 Párolgási kibocsátásvezérlő rendszer Nyomásérzékelő alacsony bemenet
P0453 Párolgási kibocsátásvezérlő rendszer Nyomásérzékelő magas bemenet
P0454 Párolgási kibocsátásvezérlő rendszer Nyomásérzékelő szakaszos
P0455 Párolgási kibocsátás ellenőrzési rendszer szivárgás észlelt (bruttó szivárgás)
P0460 Üzemanyagszint-érzékelő áramkörének meghibásodása
P0461 Üzemanyagszint-érzékelő áramkör / teljesítmény
P0462 Üzemanyagszint-érzékelő áramkörének alacsony bemenete
P0463 Üzemanyag szintérzékelő áramkör magas bemenete
P0464 Üzemanyagszint érzékelő áramköre félbeszakad
P0465 tisztítási áramlásérzékelő áramkörének hibája
P0466 tisztítási áramlásérzékelő áramkör / teljesítmény
P0467 tisztítási áramlásérzékelő áramkör alacsony bemenete
P0468 tisztítási áramlásérzékelő áramkör magas bemenete
P0469 Tisztítás áramlásérzékelő áramkör szakadt
P0470 kipufogó nyomásérzékelő hiba
P0471 Kipufogó nyomásérzékelő tartomány / teljesítmény
P0472 Kipufogó nyomás érzékelő alacsony
P0473 Kipufogó nyomásérzékelő magas
P0474 Kipufogó nyomásérzékelő intermittent
P0475 Kipufogógáz-nyomásszabályozó szelep meghibásodása
P0476 Kipufogógáz-nyomás szabályozó szelep tartomány / teljesítmény
P0477 Kipufogógáz nyomásszabályozó szelep alacsony
P0478 Kipufogógáz nyomásszabályozó szelep magas
P0479 Kipufogógáz nyomásszabályozó szelep szakaszosan
P0480 Hűtőventilátor 1 Vezérlő áramkör működési hibája
P0481 hűtőventilátor 2 vezérlő áramkör működési hibája
P0482 Hűtőventilátor 3 Vezérlő áramkör működési hibája
P0483 Hűtőventilátor racionalitása Ellenőrizze az üzemzavarot
P0484 Hűtőventilátor áramkör áram alatt
P0485 Hűtőventilátor teljesítmény / földelő áramkör működése
P0500 Járműsebesség-érzékelő hibája
P0501 Járműsebesség-érzékelő tartománya / teljesítménye
P0502 Járműsebesség-érzékelő alacsony bemenet
P0503 Járműsebesség-érzékelő szakaszos / hibás / magas
P0505 Idle Control System hibás működés
P0506 Idle Control System RPM alacsonyabb, mint várt
P0507 Idle Control System RPM magasabb, mint várt
P0510 Zárt fojtószelep helyzet kapcsoló meghibásodása
P0520 Motorolaj nyomásérzékelő / kapcsoló áramkör működési zavara
P0521 Motorolaj nyomásérzékelő / kapcsoló áramkör / teljesítmény
P0522 Motorolaj nyomásérzékelő / kapcsoló áramkör alacsony feszültség
P0523 Motorolaj-nyomásérzékelő / kapcsoló áramkör magas feszültsége
P0530 A / C Hűtőközeg nyomásérzékelő áramkörének meghibásodása
P0531 A / C hűtőközeg nyomásérzékelő áramkör / teljesítmény
P0532 A / C hűtőközeg nyomásérzékelő áramkör alacsony bemenete
P0533 A / C hűtőközeg nyomásérzékelő áramkör magas bemenete
P0534 Légkondicionáló hűtőközeg töltési veszteség
P0550 szervokormány nyomásérzékelő áramkörének meghibásodása
P0551 Kormánykerék nyomásérzékelő áramkör / teljesítmény
P0552 Kormánykerék nyomásérzékelő áramkör alacsony bemenet
P0553 Kormánykerék nyomásérzékelő áramkör magas bemenete
P0554 A szervokormány nyomásérzékelőjének áramköre félbeszakad
P0560 rendszerfeszültség meghibásodása
P0561 Rendszerfeszültség instabil
P0562 Rendszerfeszültség alacsony
P0563 Rendszerfeszültség magas
P0565 A sebességtartó automatika bekapcsolt állapotában
P0566 A sebességtartó automatika kikapcsolt jelének hibája
P0567 A sebességtartó jelzőlámpájának meghibásodása
P0568 A sebességtartó automatika jelének hibája
P0569 A körutazásvezérlés a partmenti jel hibás működését jelenti
P0570 sebességszabályozó gyorsulási jelzavar
P0571 A sebességszabályozó / fékapcsoló áramköre meghibásodása
P0572 A sebességszabályozó / fékapcsoló áramköre alacsony
P0573 A sebességszabályozó / fékapcsoló áramköre magas
P0574 sebességszabályozóval kapcsolatos hiba
P0575 sebességszabályozóval kapcsolatos hiba
P0576 sebességszabályozóval kapcsolatos működési hiba
P0576 sebességszabályozóval kapcsolatos működési hiba
P0578 sebességszabályozóval kapcsolatos működési hiba
P0579 sebességszabályozóval kapcsolatos működési hiba
P0580 sebességszabályozóval kapcsolatos működési hiba
P0600 soros kommunikációs kapcsolat hiba
P0601 Belső vezérlőmodul memória ellenőrzése Sum Error
P0602 Cont

 

 

4367/5000

P0603 belső vezérlőmodul megtartja a memória (KAM) hibáját
P0604 belső vezérlőmodul Véletlen hozzáférésű memória (RAM) hiba
P0605 Belső vezérlőmodul olvasási memória (ROM) hiba
P0606 PCM processzor hiba
P0608 vezérlőmodul VSS kimenet "A" működési hiba
P0609 vezérlőmodul VSS kimenet "B" működési hiba
P0620 generátor vezérlő áramkör működési hibája
P0621 Generátor lámpa "L" vezérlő áramkör működési hibája
P0622 Generátor mezõ "F" vezérlõ áramkör meghibásodása
P0650 hibajelző lámpa (MIL) vezérlő áramkör működési hibája
P0654 Motor RPM kimeneti áramkör működési hibája
P0655 motor forró lámpa kimeneti vezérlő áramkörének meghibásodása
P0656 Üzemanyagszint kimeneti áramkör meghibásodása
P0700 sebességváltó vezérlő rendszer hibás működés
P0701 Sebességváltó vezérlőrendszer tartomány / teljesítmény
P0702 Vezérlésvezérlő rendszer elektromos
P0703 Nyomatékváltó / fékkapcsoló B áramkörhiba
P0704 tengelykapcsoló kapcsoló bemeneti áramköre meghibásodása
P0705 Átviteli tartomány érzékelő áramkörének hibája (PRNDL bemenet)
P0706 Átviteli tartomány érzékelő áramkör / teljesítmény
P0707 Átviteli tartomány érzékelő áramkör alacsony bemenet
P0708 Átviteli tartomány érzékelő áramkör magas bemenet
P0709 Átviteli tartomány érzékelő áramköre félbeszakad
P0710 sebességváltó folyadék hőmérséklet érzékelő áramkörének meghibásodása
P0711 sebességváltó folyadék hőmérséklet érzékelő áramkör tartomány / teljesítmény
P0712 sebességváltó folyadék hőmérséklet érzékelő áramkör alacsony bemenet
P0713 sebességváltó folyadék hőmérséklet érzékelő áramkör magas bemenet
P0714 sebességváltó folyadék hőmérséklet érzékelő áramköre félbeszakad
P0715 Bemenet / turbina fordulatszám érzékelő áramkörének meghibásodása
P0716 Bemenet / turbina sebességérzékelő áramkör / teljesítmény
P0717 bemeneti / turbina sebességérzékelő áramkör nincs jel
P0718 Bemenet / turbina fordulatszám érzékelő áramkör intermittent
P0719 Nyomatékváltó / fékkapcsoló B áramkör alacsony
P0720 kimeneti fordulatszám érzékelő áramköre meghibásodása
P0721 kimeneti fordulatszám érzékelő tartomány / teljesítmény
P0722 Kimeneti sebesség érzékelő nincs jel
P0723 Kimeneti fordulatszám érzékelő intermittent
P0724 nyomatékváltó / fékkapcsoló B áramkör magas
P0725 Motor fordulatszám bemenet áramkör hiba
P0726 Motor fordulatszám bemeneti áramkör / teljesítmény
P0727 Motor fordulatszám bemeneti áramkör nincs jel
P0728 A motor fordulatszámának bemeneti áramköre félbeszakad
P0730 Hibás fogaskerék arány
P0731 Hajtómű 1 Hibás arány
P0732 Hajtómű 2 Hibás arány
P0733 Sebességváltó 3 Hibás arány
P0734 Hajtómű 4 Hibás arány
P0735 Hajtómű 5 Hibás arány
P0736 Hibás áttételi arány visszafelé
P0740 nyomatékváltó tengelykapcsoló áramkör csonkítás
P0741 nyomatékváltó tengelykapcsoló áramkör teljesítménye vagy beszorult
P0742 nyomatékváltó tengelykapcsoló áramköre be van kapcsolva
P0743 Nyomatékváltó tengelykapcsoló elektromos áramköre
P0744 nyomatékváltó tengelykapcsoló áramköre intermittent
P0745 Nyomásszabályozó mágnesszelep működési hiba
P0746 Nyomásszabályozó mágnesszelep teljesítmény vagy beszorult
A P0747 nyomásszabályozó mágnesszelep be van kapcsolva
P0748 Nyomásszabályozó mágnesszelep elektromos
P0749 Nyomásszabályozó mágnesszelep szakaszos
P0750 Shift mágnesszelep A üzemzavar
P0751 váltó mágnesszelep A Performance vagy Stuck Off
A P0752 váltó mágnesszelep beakadt
P0753 váltó mágnesszelep A Elektromos
P0754 váltó mágnesszelep A szakaszos
P0755 Shift mágnesszelep B üzemzavar
P0756 váltó mágnesszelep teljesítmény vagy beszorult állapotban
A P0757 váltó mágnesszelep be van kapcsolva
P0758 Shift mágnesszelep B Elektromos
P0759 B sebességváltó mágnestekercs
P0760 Shift mágnesszelep C hiba
P0761 váltó mágnesszelep teljesítmény vagy beszorult
A P0762 váltó mágnesszelep be van kapcsolva
P0763 Shift mágnesszelep C Elektromos
P0764 váltó mágnesszelep C szakaszos
P0765 Shift mágnesszelep D működési zavar
P0766 váltó mágnesszelep teljesítmény vagy beszorult állapotban
A P0767 váltó mágnesszelep be van kapcsolva
P0768 váltó mágnesszelep D Elektromos
P0769 D sebességváltó mágnesszelep
P0770 Shift mágnesszelep E működési zavar
P0771 Shift mágnesszelep E teljesítmény vagy beszorult
A P0772 váltó mágnesszelep be van kapcsolva
P0773 Elektromos váltó mágnesszelep
P0774 váltó mágnesszelep E szakaszos
P0780 Shift hiba
P0781 1-2 eltolási hiba
P0782 2-3 Shift hiba
P0783 3-4 Shift hiba
P0784 4-5 Shift üzemzavar
P0785 Shift / Időzítő mágnesszelep működési hiba
P0786 Shift / Időzítő mágnesszelep tartomány / teljesítmény
P0787 Shift / időzítő mágnesszelep alacsony
P0788 Shift / időzítő mágnesszelep magas
P0789 Shift / Időzítő mágnesszelep szakaszos
P0790 Normál / teljesítmény kapcsoló áramkör működési hibája
P0801 Fordított gátló vezérlő áramkör meghibásodása
P0803 1-4 Upshift (Skip Shift) mágnesszelep vezérlő áramkör működési zavara
P0804 1-4 Upshift (Skip Shift) A lámpa vezérlő áramkörének meghibásodása

Előzmény: szotyika77 (14409)
szotyika77 Creative Commons License 2020.12.06 0 0 14409

Sziasztok!

 

Csináltam egy öndiagnosztikát, DTC hibakód olvasást a 2013 évjáratú 1.6 diesel mk3 Focus kombimon, és a következő hibákat dobta ki:

c074_88

c121_00

c140_00

c184_00

c257_00

9a14_11

 

Ezek mit jelentenek, honnan tudom kiolvastatni őket?

Gecmarek Dodó Creative Commons License 2020.12.02 0 0 14408

Igazad volt! Bár nem hittem, hogy 3 márkás szűrő is sz@r....

Előzmény: lmgs (14377)
Gecmarek Dodó Creative Commons License 2020.12.02 0 0 14407

A hiba elhárítva, tökéletesen működik! :-)

Előzmény: Gecmarek Dodó (14376)
Gecmarek Dodó Creative Commons License 2020.12.02 0 0 14406

Akár a villás is jó lehet, ha nincs berohadva. Ha a csatlakozót széthúzod, akkor csillag kulcssal is lazíthatod, ha a csati átfér a kulcson. Ha nem, akkor szoktak használni hollanderkulcsot.

Előzmény: bob lee SWAGGER (14405)
bob lee SWAGGER Creative Commons License 2020.12.02 0 0 14405

mk2 1.6 benzinesbol vett mar ki vki lamdba szondat? tenyleg kell hozza vmi specko kulcs? sima villaskulcs nem jo?

troby Creative Commons License 2020.11.25 0 1 14404

Az enyém multhéten kapott új kuplungszettet és váltóolajat talán mint ha kevésbé csinálná de elő elő fordul ugyan úgy az akadás a hármasnál. 

Előzmény: bob lee SWAGGER (14398)
troby Creative Commons License 2020.11.25 0 0 14403

Helló, valaki újított már fel mk2 focus hátsó fékmunkahengert? Jópár videót megnéztem a neten de ilyet nem találtam. Van egy csap rajta ami azt a lemezt fixálja ami a kézifékrugóhoz kapcsolódik, nem tudom eldönteni, hogy azt ki kell préselni vagy menetes lenne? Illetve a féknyeregből a menetes középrészt kivenni speciális szerszám kell? Úgy látom a dugattyúban lévő szerkezet sem sima zégerrel van megoldva hanem több menetes spirál rugóval.

Fenyőfatalp Creative Commons License 2020.11.25 0 1 14402

Az enyem is! Melle raknom meg nem sikerult sose, de gyakori, hogy nagyon finoman kell a helyere tolni, mert "akadva" megy be.

 

Mas: tudtok-e ajanlani (lehetoleg Del-) Pesten olyan automosot, ahol a tapasztalatotok alapjan (!) szakszeruen vegeznek motormosast? Tudom, hogy van benne riziko, ezert kerdem, hatha.

Előzmény: bob lee SWAGGER (14398)
reimre Creative Commons License 2020.11.25 0 0 14401

Én is arra tippelnék. Az enyém pl. újkora óta dobálja a rükvercet ha nem kellő odafigyeléssel rakom be. (Van egy állapot amikor már úgy érzed benn van de a kuplungot ráengedve csak erős fogszámlálás kezdődik). Sztem a váltó és a kapcsoló mechanizmus nem tartozik fordék legsikerültebb konstrukciói közé, de alapvetően nem olyan nagy gond.

Előzmény: Ata61 (14399)
bob lee SWAGGER Creative Commons License 2020.11.25 0 0 14400

koszi, ranezek

Előzmény: Ata61 (14399)
Ata61 Creative Commons License 2020.11.24 0 1 14399

Szerintem inkább a váltorudazat(bovden) körül lesz a gond. 

Előzmény: bob lee SWAGGER (14398)
bob lee SWAGGER Creative Commons License 2020.11.24 0 0 14398

mk2 1.6 benzinesnek ti mar talalkoztatok avval a hibaval, hogy a harmadik sebessegfokozatot nehezen veszi? tegnap sikerult 2x uresbe tenni harmas helyett.

valtoolajat kell cserelni? ha igen milyen idokozonkent?

Danoka_87 Creative Commons License 2020.11.20 0 0 14397

Csak megírom az utókornak: gyújtótrafó volt a hibás. :-) 

Előzmény: Danoka_87 (14373)
Gecmarek Dodó Creative Commons License 2020.11.19 0 0 14396

A leírásod szerint mintha levegősödne a rendszer. Ennek oka lehet a régen, vagy soha nem cserélt fékfolyadék. (A fékolaj nedvszívó anyag) Talán a pályás használatkor a többlet hő következtében ,,felforr" a fékfolyadék, ami a egyben kuplung  folyadék is. Első sorban fékfolyadék cserét csinálnék. Nem nagy költség.

Előzmény: barkacf (14393)
Gecmarek Dodó Creative Commons License 2020.11.19 0 0 14395

Köszönöm, hogy foglalkozol a bajommal! Igen, van ilyen mágnesszelep az olajszűrő mellett. Mivel nem nagy költség (10700.- Ft.) cserélve lett, de semmi sem változott...

Előzmény: zoger (14394)
zoger Creative Commons License 2020.11.19 0 0 14394

Úgy tudom, hogy az olajkörben valahol van egy szabályzó szelep (ha jól gondolom egy solenoid/mágnesszelep) aminek feladata minden üzemállapotban a megfelelő olajnyomás biztosítása.

Nem hinném ez lenne a gond, de egy próbát megér.

Ezt néztétek már?

Előzmény: Gecmarek Dodó (14391)
barkacf Creative Commons License 2020.11.19 0 0 14393

Sziasztok.

 

Segítségeteket szeretném kérni egy felmerült hibával kapcsolatban.  Ford Focus Kombi 2015 decemberi gyártású, 2016 os modell. Városban a kuplung normális azonban ha felmegyek vele autópályára és nem váltok puhulni kezd. Egy alkalommal félállásból kellett visszahúzni. Ha többször belepumpálok akkor újra keményedik a pedál.

A pedál mögötti munkahenger kívülről száraz és a váltónál sincs folyás.

Tanácsot szeretnék kérni, hogy ilyen hibajelenséget mi okozhat. Előre is köszönöm a segítséget.

 

lacipécs Creative Commons License 2020.11.18 0 0 14392

Az olajban futó vezérműszíj nem nagy múltra tekint vissza. :)

Én tudom,hogy mindkét hiba előfordul ezeknél,téged meg nem tisztem meggyőzni.

Ha érdekel akkor kérdezz rá szakszervizes szerelőknél.

Az olajpumpa kosarának eltömődéséért is a szíj a felelős...   

Előzmény: Gecmarek Dodó (14387)
Gecmarek Dodó Creative Commons License 2020.11.18 0 0 14391

110 e. 6 hónapja vettem. Végig a gyári Castrol (WSS-M2C948-B) volt benne, egyszer sem futott 20e.-ret, előéletét ismerem. Szűrőkosárról itt: 14384

Előzmény: zoger (14390)
zoger Creative Commons License 2020.11.18 0 0 14390

Szia!

 

Hány kilóméter van az autóban? Újkora óta a tied? Mindig volt benne rendesen olaj cserélve s a hozzá való olaj.

Nekem is ua. autóm van csak azért érdekelne. Én is úgy tudom, hogy ez a gond a vezérműszíj kopás s ebből adodó szűrőkosár dugulás miatt van. Amit a nem megfelelő olajra vezetnek vissza.

Előzmény: Gecmarek Dodó (14376)
Gecmarek Dodó Creative Commons License 2020.11.13 0 0 14389

Nem vagyok Ford imádó, csak a problémámra próbáltam volna megoldást találni. Erre jön a fikázás. Lehet szar a Ford, de a problémám nem oldódott meg...

Előzmény: reimre (14388)
reimre Creative Commons License 2020.11.13 0 0 14388

A nagy sorozatban kigyulladó (jobb esetben "csak" motorcserés) "kisturbósok" közt ez nem számít "szarvashibának".

Amúgy se az első lenne fordéknál (se), lásd pl. fordék 1.8 TD motorját, az annyira szar motor volt, hogy szándékosan biztosan nem lehet annyira problémás motort tervezni, ahhoz "szerencse" is kellett.

Előzmény: Gecmarek Dodó (14387)
Gecmarek Dodó Creative Commons License 2020.11.13 0 0 14387

A vezérműszíj csere periódusa 240.000 km. vagy 10 év. Csodálkoznék ha egy ekkora autógyár ilyen szarvashibát vétene....

Előzmény: lacipécs (14386)
lacipécs Creative Commons License 2020.11.12 0 0 14386

Csak azért írtam,mert tipushibájuk ezeknek a motoroknak ugyanúgy, mint a szíj lefogazódása 100E km felett.....

Előzmény: lacipécs (14385)
lacipécs Creative Commons License 2020.11.12 0 0 14385

OK!

Gondolatolvasás nem az erősségem! :)

Az előző sztoriból ez a tény kimaradt. ;)

Előzmény: Gecmarek Dodó (14380)
Gecmarek Dodó Creative Commons License 2020.11.12 0 0 14384

Ha visszaolvasod a hozzászólásomat: olajpumpát cseréltettem, tehát a szűrőkosár tiszta...

Előzmény: tmaxxx (14383)
tmaxxx Creative Commons License 2020.11.12 0 0 14383

Szia!

 

Nekem is ez volt a problémám, ugyan ilyen autón!

kb fél évig ment így, aztán teljesen elmúlt az olajnyomás.

lacipécsnek igaza van, a szűrőkosár tisztítása után javult csak meg!!!

 

üdv

Előzmény: Gecmarek Dodó (14376)
c54435 szuvenirmajom Creative Commons License 2020.11.12 0 0 14382

focus mk2 1.6 benzin p0030 hibakoddal ti mar talalkoztatok? tenyleg csak a lamdba szonda csereje oldja meg a hibat?

reimre Creative Commons License 2020.11.12 0 0 14381

Újabb meggyőző érv, hogy tartsam magam minél távolabb ezektől a "kisturbós" izéktől.......

Előzmény: lacipécs (14379)
Gecmarek Dodó Creative Commons License 2020.11.12 0 0 14380

Olajszivattyút cseréltettem. A jelenség meg van sajnos továbbra is.

Előzmény: lacipécs (14379)
lacipécs Creative Commons License 2020.11.11 0 0 14379

Le kellene venni az olajteknőt és kipucolni az olajszivattyú szűrőjét.

El szokott tömődni,mert a vez szíjnak szőröződik a széle és ez összegyűlik az olajszivattyú szűrőkosarában. Ezért szokott turbo problémájuk is lenni....

Előzmény: Gecmarek Dodó (14376)
Gecmarek Dodó Creative Commons License 2020.11.10 0 0 14378

Igen, először én is erre gondoltam. De! Volt rajta BOSCH, Hengst, jelenleg pedig gyári FoMoCo. 

Előzmény: lmgs (14377)
lmgs Creative Commons License 2020.11.10 0 0 14377

Szia!

 

Szerintem olajszűrő probléma, mivel abban van a nyomástartó szelep. Használd belőle mindig a lehető legjobb minőségűt, pl MANN W7015

Előzmény: Gecmarek Dodó (14376)
Gecmarek Dodó Creative Commons License 2020.11.09 0 0 14376

Sziasztok!

 

Focus MK3 (2014) 1.0 Ecoboost 125 LE autóm hideg indításakor, de melegen is 2-3 óra állás után az olajnyomás kb. 1-2 mp. után jön meg, addig a vezérmű felől csörgő-zörgő hang hallatszik.

Állítólag mind ilyen, de szerintem azonnali nyomásnak kellene lenni, csörgés nélkül. Van tapasztalata valakinek vagy hasonló problémája?

Előre is köszönöm a segítséget! 

 

Panesz Creative Commons License 2020.11.06 0 0 14375

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni!

2008-as Focus MK2 1,6 tdci tulajdonos vagyok és a problémám a következő:

Ingadozik, egyenlőtlen az alapjárat! Elindulni nagyon kellemetlen vele és 1-es fokozatban gyorsítani is, mert ott még rángat is. További fokozatokban már tökéletesen működik!

Ami eddig próbálva volt: EGR szelep falazás, porlasztók bemérése, üzemanyag szűrő cseréje, de egyik sem vezetett eredményre!

Érdekesség, hogy járó motornál lehúzogattam a csatlakozókat(légtömeg mérő, dpf, egr...stb) és nem gyulladt ki a motorcsekk lámpa, viszont utána volt hibakód olvasás  és ezeket a hibákat viszont tárolta.(ezeket töröltük is).

A hibatároló nem jelez hibát...

Van esetleg valakinek ötlete hogyan tovább?

 

Fordos Tomi Creative Commons License 2020.10.28 0 1 14374

Sziasztok, kicsit tanácstalan vagyok. 2008 as ford focusszal bajlódunk, két hibajelet dob P2585 és P1922 Motor vezérlő hiba és üzemanyag adalék hiba. Na most a motor faszán megy, tegnap előtt még regenerált is, csurig töltötték az adalék tartály és igen nullázták is, nem eredeti szoftverrel, de azonnal visszadobja a hibát. Valakinek ötlet, tapasztalat, Csongrád megyében eredeti ford szoftware e esetleg?

 

Minden tippet szívesen látok!! köszönöm!

Danoka_87 Creative Commons License 2020.10.27 0 0 14373

Valamelyik nap mentem jo nagy esoben, es gyorsitasnal elkezdett megtorpanni az auto. Elsonek arra gondoltam,hogy beazik a gyertya. Ra par napra megneztem a gyertyakat, csont szaraz a gumi, poros. Lehet akkor megsem azik be. (amugy garazsban allok)

Most visszavaltottam 95-osre 100-as benzinrol, mert irtak,h valakinek azt nem szerette. Most nem csinalja,de ha megis megint elkezdi,elviszem a szakihoz.

 

Előzmény: reimre (14372)
reimre Creative Commons License 2020.10.26 0 0 14372

Sztem ez szabadban parkoló autóknál probléma, de ártani nem árthat.

Előzmény: htibor (14369)
csa1 Creative Commons License 2020.10.26 0 0 14371

az ár lemaradt : 15 000 Ft

Előzmény: csa1 (14370)
csa1 Creative Commons License 2020.10.26 0 0 14370

Sziasztok!

Focus II.-höz használt (20% -os kb) téli gumi garnitúra, 4 db lemez felnivel. 5-6 szezont használt. 195/65 R16

, Képet küldök

htibor Creative Commons License 2020.10.23 0 0 14369

Sima 1.4 1.6 benzineshez jó, de a Ti-VcT-hez nem passzol.

https://cromax.hu/motorburkolat_felso_volvo_felirat_focus_1_41_6_kiveve_vct_138126

 

Eső után mindig nézd a gyertyafészket és töröld ki belőle a vizet és ehhez cseréld az ablakmosó fúvókákat is, hogy a gumiszigetelés ne öregedjen el nagyon. Mást nem tudsz tenni.

Előzmény: Danoka_87 (14368)
Danoka_87 Creative Commons License 2020.10.23 0 0 14368

Sziasztok!

 

2009-es faceliftes II-es Focushoz (1.6 Ti-VCT) letezik felso motor burkolat? Elojott az esos ido, es attol tartok, hogy befolyhat a gyertyakhoz a viz. (Illetve ettol fuggetlenul is szeretnek ra venni.)

Anno szerelom vmi olyasmit mondott, hogy valamelyik Volvo burkolat passzol ra.

 

udv:Dani

wongkok Creative Commons License 2020.10.23 0 0 14367

A kártyát csak be kell helyezni és mennie kell a navinak. Nem kell telepíteni semmit sem! (Ha jól láttam 2015-ös Sync2)
 

Előzmény: Törölt nick (14366)
Törölt nick Creative Commons License 2020.10.18 0 0 14366

Kiderült, hogy szofveres okokból nem működött a kamera. Visszahívás következtében derült ki a dolog, meg az is, hogy sajnos alapból nem kértek bele navit, csak utólag lett rárakva házilag. 
Jó, hogy vettem hozzá 12 ezerért térképet... De mjad lehet rárakom házilag, csak nehogy megint elmenjen a kamera :D 

wongkok Creative Commons License 2020.10.11 0 0 14365

Irtam!

Előzmény: totopad (14364)
totopad Creative Commons License 2020.10.11 0 0 14364

Szia,

tudnál egy mailt dobi az árakról a totopad@freemail.hu-ra?

köszi

Előzmény: wongkok (14363)
wongkok Creative Commons License 2020.10.11 0 0 14363

Szia.
Nekem van eladó Sync3-am (navi és nem navis verzió is).

Előzmény: totopad (14361)
qtc Creative Commons License 2020.10.04 0 0 14362

a sync2 hardvert ki kell dobni:

 

a google pl. így segít:

 

https://www.google.com/search?client=firefox-b-e&q=sync2+upgrade+to+sync3

 

Előzmény: totopad (14361)
totopad Creative Commons License 2020.10.04 0 0 14361

Sziasztok! Nincs valakinek ötlete, hogy 2015-ös MK3,5-es focus-ba, sync3-at honnan lehetne rendelni? Túrom a gúglit, de csak térkép frissitéseket látok, meg bontott kijelzőt. 

Gabocza555 Creative Commons License 2020.10.02 0 0 14360
csabex09 Creative Commons License 2020.09.27 0 0 14359

Sziasztok. Előjött nálam is a tipikus kombi betegség... beázik a csomagtér jobb hátul. Elvileg a tetősínnél jut be a víz, de mire lementem már csak a gumitálcán álló vizet találtam és ennek köszönhetően ugye nem folyt be a pótkerékhez. Van valakinek tapasztalata a tetőkárpit és műanyag elemek kiszerelésével, tudna ebben segíteni egy link vagy fotó, vagy bármi mással? A másik pedig az, hogy mivel érdemes tömíteni, milyen típusú szilikonnal? Annak idején a Vectrámnál erősítő táp miatt egy lyukat ilyesmi gumiámmal tömítettem be és egyáltalán nem jutott be a víz, pedig eltelt már 5 - 6 év azóta. Létezik valami szilikon vagy hab ami kitölti a teret és kiszorítja a vizet? 

Ikarus44 Creative Commons License 2020.09.16 0 0 14358

Unix, Bárdi, Meteor stb mindben meg tudod venni. komplett készlet helyett én mindegyik izzó fajtából egyet veszek, mert fölösleges sokat tartani. Nekünk 6 éve van meg (C-max ugyan de gyakorlatilag Focus ugye) És ezalatt 3-4 alkalommal tompított, meg rendszámtábla világítás volt 2x.

Előzmény: balat86 (14356)
htibor Creative Commons License 2020.09.15 0 0 14357

Én inkább csak tapasztalatot mondanék.

6 évesen vettem meg a 2006-os sedan MK2-esemet és most májusban adtam el közel 8,5 évnyi használat után. Ez idő alatt egyszer cseréltem rendszámtábla izzót, egyszer hátsó féklámpa izzót, 3-4 alkalommal tompított fényszóró H7-es izzót  és egyszer elülső index izzót. Slussz.

Előzmény: balat86 (14356)
balat86 Creative Commons License 2020.09.15 0 0 14356

Nagyon köszönöm. Még annyit hogy van-e olyan üzlet ahová betérve mindezt meg tudom venni?

Előzmény: Gézen_Gúz (14355)
Gézen_Gúz Creative Commons License 2020.09.15 0 0 14355

Előzmény: balat86 (14354)
balat86 Creative Commons License 2020.09.15 0 0 14354

Annyi lemaradt, hogy ez egy facelift-es autó, 2008-as.

balat86 Creative Commons License 2020.09.15 0 0 14353

Sziasztok! Remélem tud nekem valaki segíteni! Vettem nemrég egy használt 2-es Focust. Szeretném beszerezni hozzá az összes izzót, ami passzol az autóhoz. Ha valaki tudja, le írná nekem pontosan melyik foglalatba milyen izzót kell beszereznem

Előre is köszönöm. 

BWels Creative Commons License 2020.09.14 0 0 14352

Az a 300 ezer új panel lett volna. 

Majd segre estem mikor mondták. 

Előzmény: cobra46 (14351)
cobra46 Creative Commons License 2020.09.14 0 0 14351

Csak azoknak akik hihetetlennek tarják a szerviz 300.000Ft-os árát: Ny-dunántúl i megyeszékhely márkaszervizében ,ez a egyébbként reális 10-20000Ft-munkadijas panelátforrasztás 70.000+Áfa...,plussz mellékköltségek natürlich....,igy vannak életbentartva a márkaszervizek.........

Előzmény: BWels (14348)
cobra46 Creative Commons License 2020.09.13 0 0 14350

Köszi.... Mindenkinek

 

Szikrázik a szemem a sok videótól.., némelyik nagyon profi..,bár  a  stecker Pin - ek átforrasztásán túl én nem merészkedek kellő gyakorlat és kellő  felszereltség hijján...

 

Azért kivánci lennék mi a helyzet az immó tanitási  procedurával ha mégis egy olcsó és jó müszeregységet találnék...

Előzmény: Gézen_Gúz (14347)
BWels Creative Commons License 2020.09.13 0 0 14349
Előzmény: BWels (14348)
BWels Creative Commons License 2020.09.13 0 0 14348

Nékem is a müszercsoport volt a hibás, világított minden mint a karácsonyfa. 

Szervizbe ha jól emlékszem 300 ezerért vagy többé akarták cserélni. 

Videó alapján szétkaptam TV szerelő átforrasztotta 10ezer volt. 

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=143366072&t=9065811

Nézd meg alul láthatod a topiktáts át aki a videót betéttel. Német nyelvű. 

Előzmény: cobra46 (14344)
Gézen_Gúz Creative Commons License 2020.09.13 0 1 14347

Aha, ezt óracsoport hibának hívják, át kell forrasztani a csatlakozósort. Pofátlan nepperek kb. egy húszasért, a jobbak 10 pénzért megteszik ezt. Nézz körül a közösségin, ott megtalálsz mindent róla.

Ágyúval akarsz lőni a verébre, mikor első lépésben ezt kell kizárni :)

Előzmény: cobra46 (14346)
cobra46 Creative Commons License 2020.09.13 0 0 14346

Szia!

 

100% hogy müszercsoport hibás.., tipushibának is olvastam utólag.., milio CAN kommunikácios hibakód+ alkalmilag nemveszi a gázt+ alkalmilag gyujtaskulcs öninditóállásban semmi+ alkalmilag  KM óra helyén csak " kötöjelek"..,

 

Bontott cseréltel  nem indul., mert először immót felkell tanitani  a cserélt kombimüszerhez...,

 

Ezt nem tudom hogyan kell.., kell hozzá két uj transzpóchip???   Valószinünek tartom, mert ugy tudom ezeket a cryptos  chipeket nem lehet ujra tanitgatni csak egyszer.., nem tudod konkréten???

Immochipet már tanitottam forscannel, de az nem ez a " uj kombimüszer"  csere utáni figura volt...

 

Vannak javitók akik rávannak állva erre a tipushibára..., de elkell küldeni Bp - re.., elönye hogy csak sima fizikai csere, semmi  programozgatás stb...,

 

Üdv

Előzmény: Gézen_Gúz (14345)
Gézen_Gúz Creative Commons License 2020.09.13 0 0 14345

Ezek nem szoktak tönkremenni. Mi lett vele?

Programozni kell mert kommunikál az ecuval az immo chip ami ebben van, a menete passz.

Egyszerűbb ha megveszed a komplett bontott vonalat, ecu-műszer-immo érzékelő, immo chip a kulcsba.

Előzmény: cobra46 (14344)
cobra46 Creative Commons License 2020.09.13 0 0 14344

Sziasztok!

 

Tudna valaki segiteni..., esetleg ha kérhetném bolondbiztos- szájbarágos step by steps  stilusban???

 

F.Focus  Mk2  2007.11.  1.4i  ASDA  auton tönkrement a kombimüszer, ezt mindenképp cserélni kell.. 

 

mire kellene ügyelni egy bontott vásárlásnál??? Továbbá,   a bontott kombimüszer miatt  csere után nem fog indulni az autó..,,a régi immos kulcsokat ujralehet tanitani?   Ha igen akkor hogyan?   Vagy mindenképp két uj chipre is szükség lesz a tanitáshoz?  Ennek a procedurának mik volnának a lépései??? Forscan extend verzióval rendelkezésre áll.

 

Nagyon köszõm a segitségteteket!

qtc Creative Commons License 2020.09.08 0 0 14343

EU-ban nem megy a wifi frisítés.

 

Itt nézd meg először:

 

https://www.ford.hu/tulajdonosoknak/hasznos/sync-es-bluetooth-ismerteto/ford-sync-3-terkep-frissites#/

 

Ha fent nem találsz újabbat, akkor innen frissítheted:

 

https://cyanlabs.net/applications/ford-sync-downloader/

 

A tolatókamera több ok miatt hibásodhat meg. Javaslom, hogy ellenőrizd a csomagtérajtó kábelátveteéseket először.

 

 

Előzmény: Törölt nick (14341)
starex Creative Commons License 2020.09.08 0 0 14342

üdv.

0670 3881872

Előzmény: SL! (14306)
Törölt nick Creative Commons License 2020.09.08 0 0 14341

Mondjuk annyira nem fontos, hogy drágán meg legyen oldva. 
Az mk2 be raktam iylen android 9 es fejegységet, jó drága volt, de őszintén én csalódtam benne. Tetű lassú egy idő után. Bár lehet azért is, mert 32gb set rendeltem és 16 ost adtak, vagy nem tudom.
Bár ott meg legalább friss térkép van, nem mint itt, azt hittem simán lehet frissiteni, ha már wifire is lehet csatlakozni, aztán nagy szart :D Nem is értem minek bele wifi, semmihez nem kell net.

Előzmény: reimre (14340)
reimre Creative Commons License 2020.09.07 0 0 14340

Akkor valszín szagértő kell........

Ha sokért javítanák vagy cserélnék akkor meg én inkább bevállalnék egy ilyet pl.:

 

https://www.aliexpress.com/item/4001223944930.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.4a2d49d74J421f&algo_pvid=381383dd-498d-4ef1-b3f2-d33617508ee6&algo_expid=381383dd-498d-4ef1-b3f2-d33617508ee6-11&btsid=0bb0624415995040925476050eb8aa&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_

 

Mondjuk ezeken kívül még kábé 4 tucatot találsz az alin a "ford focus mk3 android radio" kersőkifejezésre, bár arrafelé a vámmentes szállítás az nem nagyon ismert, viszont januártól meg már úgyis mindegy lesz.

Ha kellően sokat átnézel talán akad közte európai raktárból is rendelhető, de nagyjából sok tudja ugyanezt:

 

The product supports steering wheel control buttons, supports original car cameras (CANBUS required),

supports non-original cameras (supports multiple phase mechanisms),

supports original car functions such as air conditioning settings (CANBUS required, more original car functions are related to the original car)  

 

Minél olcsóbb annál több van belőle kispórolva, pl. RDS.

De ha rám hallgatsz azt csinálsz ami akarsz. :)

Törölt nick Creative Commons License 2020.09.07 0 0 14339

Világít, mniden megy tökéletesen, csak a kamera nem :/ 
Biztosíték is benne van és jónak is tűnik.

Előzmény: reimre (14338)
reimre Creative Commons License 2020.08.31 0 0 14338

Hát először csak csináld úgy, hogy megállsz, rükvercben hagyod, gyújtás vissza, hátrasétálsz, megnézed. Ha világít akkor nincs szerencséd, mélyebben lesz a gond. Ha nem világít akkor én megnézném megy-e feszültség az izzóra, ha nem megy szinte biztosan a kapcsoló problémás.

A nemgyári megoldások bekötése általában úgy néz ki, hogy az egyik izzó vezetékére rá kell kötni egy plusz szálat és az ezen megjelenő feszültség kapcsolja be/át a tolatókamerát a középkonzolon. Sztem a gyári megoldásoknál eleve felvisznek egy szálat a középkonzolra, de ez csak találgatás.

Ha  középkonzolodban van a  hiba lehet olcsóbban jössz ki egy 100-200-nagyonsok mennyiségű dollár ellenében kapható kínai egységgel amiben van rádió, navi, lejáccó és persze tolatókamera funkció mint új gyárit venni. Persze ha nem lehet javítani.

Előzmény: Törölt nick (14337)
Törölt nick Creative Commons License 2020.08.31 0 0 14337

Okés köszi, majd ránézek, remélem megtalálom :D 

Előzmény: reimre (14335)
csak Róza Creative Commons License 2020.08.31 0 0 14336

Üdv!

Megoldódott a dolog, 46.000 Ft-ba fájt.

Az egyik szervízben a laptop nem találta a hiba okát, nem is tudták kijavítani.

A lányom talált egy szervízt, ahol az ismerőse ismerőse dolgozott. Elmentem oda, ahol a laptop csatlakoztatása után elsőre azt jelezte, hogy a 2-es és 3-as henger időszakosan kap szikrát. (leegyszerűsítve írtam) Betettek egy NGK trafót, azonnal minden tökéletes lett, még bekapcsolt klímánál is jól húz.

Megkérdeztem milyen szoftver van a laptopon, annyit értettem meg, hogy nem kínai, havonta adót fizetnek érte Euróban a forgalmazónak.

Azt mondta a srác, hogy a kínai sokkal kevesebbet tud.

Előzmény: reimre (14297)
reimre Creative Commons License 2020.08.31 0 0 14335

Első blikkre azért megnézném, hogy a tolató-lámpa kapcsoló rendben van-e. Gondolom a gyári megoldások is erre vannak kötve.

Ha nem ez a hibaok akkor tényleg mélyebben kell keresgélni.

Előzmény: Törölt nick (14334)
Törölt nick Creative Commons License 2020.08.30 0 0 14334

Szerintetek egy 2015 ös focus nál, ha a gyári tolatókamera egyáltalán nem reagál semmit rükvercnél, akkor kuka lehet, vagy akár szofveresen is lehetne valamit kezdeni?
Még nincs nálam a kocsi, majd talán hétvégén, de picit zavaró, hogy végre lenne kamera és nem jó :/ 

bob lee SWAGGER Creative Commons License 2020.08.30 0 0 14333

koszi, igy lesz

 

olajbetolto sapka tomitesre nincs otleted?

Előzmény: uraaam (14332)
uraaam Creative Commons License 2020.08.28 0 0 14332

Mehet még a nyári, csak ne töltsd maxra, tölts bele mondjuk egy litert, vagy kicsit többet, ha sokat pályázol. Az őszi esők, amikor még nem lesz fagy, ezt el fogják fogyasztani. Én október/november környékén szoktam elkezdeni a télit rátölteni, ha elfogy a nyári, ha nem (ráadásul a szintjelzőm halott). Bár én mínusz 40-est használok, a 19-esben nem bízom. Mire eljönnek az igazi fagyok (ez mostanság egyre inkább január-február) már csak a téli forog benne.

Előzmény: bob lee SWAGGER (14329)
bob lee SWAGGER Creative Commons License 2020.08.28 0 0 14331

hat igazsag szerint nem en vettem a 4l nyari szelvedomosot, hanem tesom de mind1..

 

mas kerdes. ugy nez ki nalam az olajbetolto sapkanal . konnyezik  gondolom a tomites elfaradt. lehet kapni csak kulon gumi tomitest hozza, vagy vegyek egy uj sapkat? ill a sapka mellett van egy gumicso ami a legszurohazba vezet. itt is erzek egy kis olajparat, viszont  itt nem tudom van e tomites. hol milyen tomitest vegyek ide, hogy megszuntessem az olajpara szivargast.

Előzmény: reimre (14330)
reimre Creative Commons License 2020.08.27 0 0 14330

Én speciel sose használok "nyárit", mikor tavaszodik már akkor bespájzolok egy 5 literes télit, az általában kihúzza a nyarat. Ha mégse akkor megy bele csapvíz, azt nem sajnálnám a  maradékot elpacsálni ha jön a fagyos idő.

Előzmény: bob lee SWAGGER (14329)
bob lee SWAGGER Creative Commons License 2020.08.27 0 0 14329

ertem, koszi! persze amikor toltod bele akkor figyelmesnek kell lenni, csak azon filozok hogy most mar nekem kezd kifogyni es hogy nyarit rakjak bele, vagy fagyallosat

Előzmény: htibor (14328)
htibor Creative Commons License 2020.08.27 0 0 14328

Nálam Trend felszereltségűben volt figyelmeztetés a boardon, ha túl kevés volt már "Low washer fluid" felirattal. Egyébként meg amikor töltöd bele akkor a hangja alapján lehet következtetni, hogy mikor van már tele. Külön jelölés nincs rá szerintem és folyamatos szintjelzése sincs.

Előzmény: bob lee SWAGGER (14327)
bob lee SWAGGER Creative Commons License 2020.08.27 0 0 14327

az, hogy a szelvedomoso tartalyba hany liter folyadek van, valahol a menuben elo lehet kotorni? mert az 1.6benzines mk2-nel probalom nezegetni a tartalyt, de sehol se latok min/max jelolest... ha igen merre keressem?

BWels Creative Commons License 2020.08.25 0 0 14326

Nagyon köszönöm. 

Továbbítottam a fiamnak. 

Előzmény: BWels (14324)
reimre Creative Commons License 2020.08.25 0 0 14325

Nézd át a netes alkatrész-árusokat, utángyártottat 40E körül mindig lehet kapni (néha olcsóbban is) bontottan meg tucatjával kínálják 20 körül.

 

Nekem éppen volt már, pont ugyanerre az alkatrészre, csak éppen máshogy, télen hidegindítás után. De rájöttem, hogy ha kidobja akkor hagynom kell kell kicsit melegedni, utána leállítani és 4-5 percet várni (közben le szoktam törölni a hibakódot) újraindítani és a hiba tovatűnik. Középhideg, párás, télies időben szokott előjönni, különösen akkor ha a hidegindítás után röviddel leállítom. De mivel a probléma kezelhető így eddig nem vettem újat.

 

 

https://bontoplaza.hu/hasznalt-bontott-ford/focus-ii/motor-motorikus-alkatresz/fojtoszelep---fojtoszelephaz/fojtoszelep---fojtoszelephaz-elektromos

https://www.autodoc.hu/jarmu-alkatreszek/fojtoeszelep_haz-12439/ford/focus/focus-ii-lepcsoshatu-da/18952-1-4

https://alkatreszek.hu/termekek/uzemanyag_rendszer/fojtoszelep_haz/ford/focus/focus_ii_da_hcp_dp_2004_07_2013_09/18305

Előzmény: BWels (14324)
BWels Creative Commons License 2020.08.25 0 0 14324

Köszönöm szépen a válaszokat. 

A fiam elvitte a szerelőhöz kiolvasták.

Állítólag a fojtószelep-ház a hibás. Ez valahol a gáz pedál körül van, vagy azzal van összeköttetésbe. 

Nem lessz olcsó a csere, attól függ melyik kell bele. Ha igaz 95-110 ezer körül van ez a szelep. 

 

Ezek szerint még nem volt ilyen hiba a jelenlevőknek. 

Bocs nem válaszoltam egyenként a posztokra. 

Mégegyszer köszönöm. 

Előzmény: Ata61 (14323)
Ata61 Creative Commons License 2020.08.25 0 0 14323

barom=várom

Előzmény: Ata61 (14322)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!