Am ezt is úgy bírom, hogy alig 10 éves buszon nincs fűtés, az nem gond, de ha már 25 éves 5*-os buszról van szó, mint CCX-865 az nagy gond. Komoly gondok vannak itt kérem szépen. Az lenne a normális, hogy minden gépjárművet normálisan leheten üzemeltetni és akkor nem kéne ilyenről vitatkozni sem.
Nyáron nem tapasztaltam... Azt, hogy ezek a Citarok helyi kivitelű fapados ótvarok voltak kemény üléseivel, a volvók sokkal komfortosabbak voltak, na azért. Nincs fűtés CCX-865-ben, LGS-095-ben sem volt, azért nem sírt senki se, érdekes.
Annyira imádom ezt, amikor olyanok osztják az észt, hogy melyik busz szar, akik még életükben nem vezették. Természetesen megindokolni nem tudja miért, de szar. Mert neki nem tetszik mert Merci. Apa, nyomjál le 12 Barcika-Miskolcot CCX-865-tel, -10 fokban és majd megtudod mi a magyarok Istene. Meséld már el, miért nem érnek szart se a Mercik? Az hogy nincs nyitható ablak, nem magyarázat (megsúgom egyébként, hogy azért nincs rajtuk nyitható ablak, mert van benne klíma, ami kurva jól működik).
Szemembe a Citarok egy kalap szart sem értek, IKARUS-os létemre a csuklós volvók jobban tetszettek... Legalább ma a Búzán 280-asok száma kicsivel több volt, végre minőségek. :)
A HYG-652 először alsóvadászi telephelyes volt, a régi LMU-409-LVG-285 fordát járta amit jelenleg az LSV-292 jár, amikor az ARC-ok jöttek akkor Hidasnémetibe került a vonatpótlós fordára Hidasnémeti-Abaújszántó vonalra. Talán októberbe lekerült onnan, nem tudom mi ment a helyére. Azóta mindenféle fordát jár, volt már kiadva a baktakéki NZM-440 helyére vagy Boldogkőváraljára a JMN-864 helyére. Jelenleg Telkibányán van a PIG-499-es fordáján.
PSD-133 - Járatkövetőn semmi (szerintem KMR-008 vagy HNF-494)
PSD-134 - CCX-865
KEZ-570 - CCX-875
IIP-855 - JLZ-528
JIW-412 - JOB-699
HPF-267 - BPR-184
FLZ-197 12:45-ös járatát a JIW-412 pótolta félig, onnan valami felment Szilasra, gyanítom, hogy jelenleg nincs fent Szalonnán semmi, majd reggel rohannak ki valamivel, vagy kimarad a járata.
Reggeltől folyamatosan cserélgették le a PSD-ket, este már nem láttam egyet sem belőlük. A 125-ös helyére délutánra a 183-as jutott, ha minden igaz az egyik sajóládi Conecto kerül ideiglenesen a fordájára.