Keresés

Részletes keresés

tatrafan Creative Commons License 2007.02.02 0 0 10094
hoppá!
Előzmény: 504LACI (10093)
504LACI Creative Commons License 2007.02.02 0 0 10093
Igen egyre gondolunk. A Gépfet gyártotta őket. Bizonyos darabok ráadásul léghűtéses boxermotorral...
Előzmény: tatrafan (10092)
tatrafan Creative Commons License 2007.02.02 0 0 10092
...sser)
Előzmény: tatrafan (10091)
tatrafan Creative Commons License 2007.02.02 0 0 10091
Az szimpatikus dolog volt, imádom a farmotoros autókat/buszokat. Már ha egyre gondolunk. A Párizs-Dakart is meg lehetett nyerni farmotoros kocsikkal összkerékhajtás nélkül (Schle)
Előzmény: 504LACI (10090)
504LACI Creative Commons License 2007.02.02 0 0 10090
A MH számára tervezett "Szöcske" könnyű terepjáróról és legyártott prototípusairól van valakinek infója? Gödöllőn készültek.
deps Creative Commons License 2007.02.02 0 0 10089

üdv

 

én nagy daru-örült is vok..számomra nem újdonság...... amikor első útvonalengedély csináltam egy 180T játékhoz..... az óradíjja sem volt rossz..... (160ezer... ez volt 8-9 éve)

Előzmény: haflinger (10083)
Pisti_hb Creative Commons License 2007.02.02 0 0 10088

http://static.iftk.com.br/top-5-most-dangerous-roads-of-the-world.html

Az elsö és a negyedik pontban van jónéhány ONtopic jármű. :-)

tatrafan Creative Commons License 2007.02.02 0 0 10087
Köszi.
Előzmény: haflinger (10082)
MALWIN Creative Commons License 2007.02.01 0 0 10086
Szeva pk úr,
asszem japán darvak, hidak emeléséhez szokták alkalmazni.
Előzmény: Ramsau83 (10085)
Ramsau83 Creative Commons License 2007.02.01 0 0 10085
No végre egy igazi nagyvas! GYÖNYÖRŰ! Tudod honnan van? Esetleg hol készült!
Előzmény: bigmixeres (10081)
haflinger Creative Commons License 2007.02.01 0 0 10084
Néhány kép a mai nap terméséből:

haflinger Creative Commons License 2007.02.01 0 0 10083
Én csak ilyen darukat láttam ma, ezeket is csak kocsiból. Igaz nem is darunézés volt a mai nap fő célja :-)

Előzmény: bigmixeres (10081)
haflinger Creative Commons License 2007.02.01 0 0 10082
Ha élőben is megnéznéd, szombatig megteheted az AGRO+MASHEXPOn.

Előzmény: tatrafan (10080)
bigmixeres Creative Commons License 2007.02.01 0 0 10081

Szia! Régen hallottalak. Szörföltem  egy kicsit daru ügyileg ime az eredmény (igaz vizi de akkor is jó):

 

 

Előzmény: haflinger (10079)
tatrafan Creative Commons License 2007.02.01 0 0 10080
ja a rendszámok elkerülték a figyelmemet
Előzmény: haflinger (10079)
haflinger Creative Commons License 2007.02.01 0 0 10079
Hát nem kimondottan itthon léteznek, amint a rendszám is mutatja :-( Egy szlovák vállalkozás gépei és csak bérmunkában dolgoztak nálunk.

De amint a Rába topikból lopott képek bizonyítják nálunk is voltak régebben hasonló fejlesztések, csak sajnos nem igazán terjedtek el. Nem azért, mert nem voltak jók :-(

Előzmény: tatrafan (10078)
tatrafan Creative Commons License 2007.02.01 0 0 10078
Mi a szent 'szar'... :) Ezexerint itthon is léteztek ezek a megoldások. Ilyen melóhoz nem ragaszkodnék igazán, bár biztos jókat lehet közben terepezni!
Előzmény: haflinger (10077)
haflinger Creative Commons License 2007.02.01 0 0 10077
Ha ennyire tetszik, akkor itt van még egyszer :-)
Meg az általad idézett hírlevélben bemutatott trágyaszóró felépítmények korábbi változatai Tátrán és LIAzon is.
(Nehogy valaki azt higgye, hogy kifogytam a képekből :-)

Előzmény: tatrafan (10076)
tatrafan Creative Commons License 2007.01.31 0 0 10076
Nagyon rendes kis "cégautó". Hamarabb is betehetted volna  :)
Előzmény: bigmixeres (10074)
tatrafan Creative Commons License 2007.01.31 0 0 10075
Khmm. Éppen munka nélkül vagyok...   :-)))))))))))))))
Előzmény: bigmixeres (10074)
bigmixeres Creative Commons License 2007.01.31 0 0 10074

Szia ! A mi gyöngyszemünk:

                                                                                                                                     

Előzmény: tatrafan (10073)
tatrafan Creative Commons License 2007.01.31 0 0 10073
Eléggé hadilábon állok a tudományokkal, de azt hiszem az. Nem biztos. Csak gondolom nem öntöttvas, mert az törékeny. Úgy rémlik acélöntvény. Hogy miért? Passz... 
Előzmény: rezgaras (10072)
rezgaras Creative Commons License 2007.01.31 0 0 10072
tatrafan írta:

> a csőváz és a lengőtengelyek acélöntvényei(?) helyett...

A csôváz acél _öntvény_ ??? Vajon miért?
Előzmény: tatrafan (10071)
tatrafan Creative Commons License 2007.01.31 0 0 10071
Már nem lehet országúton versenyezni a nyugatiakkal. Végzetes a lemaradás sajnos. Én is csak drukkolok csendben(?) a Tátrának, hátha az erős terepes képességek megmentik. De nekik is inkább csak a második-harmadik világ a piacuk, ahol jól jön az egyszerűség, a hosszú élettartam. A különleges, soktengelyes összkerékhajtású alvázak elmennek nyugaton is, de az nem valami szapora piac... A katonai típusokat erőltetik inkább ahogy látom, meg a saját hadseregük tartja el őket. De ez se megy örökké. Most is késik egy 550 darabos rendelés teljesítése, mert a cseh hadsereg sem áll valami jól anyagilag. Inkább halogatják a dolgot, hogy ne kelljen még kifizetni. Amit örömmel olvastam a lenti Hírmagazinban, hogy a katonai típusok után a civilekben is megjelenik hamarosan a légrugós első felfüggesztés. (ezzel akár országúton is labdába lehetne rúgni, bár oda meg felesleges túlsúly az összkerékhajtás). Ez az egész csővázas téma gyanúm szerint túl nehéz a közúti árufuvarozáshoz, szóval valami más fülkével-motorral sem lenne nyerő. Hacsak be nem bizonyosodik a pletyka, hogy valami könnyebb anyaggal kísérleteznek a csőváz és a lengőtengelyek acélöntvényei(?) helyett...
Előzmény: Gasolin (10069)
gumidani Creative Commons License 2007.01.30 0 0 10070
Ajka
Előzmény: Sinbiciklis (10067)
Gasolin Creative Commons License 2007.01.30 0 0 10069
Sok mindenbe belenyúltak.
Pár éve jártam a cég komáromi központjában. Kérdezgettem az ott dolgozókat, mi a véleményük a cégről, és a cégvezetőről, a termékekről.
Mindenki szépen beszélt a cégről, senkitől nem hallottam, hogy bármi rosszat mondott volna. /A Skoda-Liaz-t nagyon dicsérték, de én megmondtam, hogy az egy eladhatatlan termék. "Vitatkoztam" a tulajjal (ütköztettük érveinket) majd elbucsúztunk egymástól. (az élet engem igazolt, rá kb. 1 évre a gyár lehúzta a rolót)/
Előzmény: tatrafan (10068)
tatrafan Creative Commons License 2007.01.30 0 0 10068

MALWIN, ezt írtad 2003-ban a Kamionosok topikban:

 

Erről jutott eszembe az Eurotrade: kezdte az Aviával, mára az övé a Tatra, a Liaz, a Panav, a Praga, mostmár a Kamaz is...Még megérjük, hogy ő lesz az MB dealer :-))

 

Olvasd el az Eurotrade Hírmagazint!


Új, Mercedes haszon- és személygépjárművek, gyári alkatrészek, stb...  :))

 

Előzmény: tatrafan (10066)
Sinbiciklis Creative Commons License 2007.01.30 0 0 10067

Ezt hol találtad?

Előzmény: gumidani (10065)
tatrafan Creative Commons License 2007.01.30 0 0 10066

A Tatra-dealer legújabb hírmagazinja pdf-ben:

 

http://www.eurotrade.hu/szolgaltatasok/hirmagazin/html/1170062606.pdf

 

gumidani Creative Commons License 2007.01.30 0 0 10065

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!