...meg az a több tucat busz, ami a KK-sítás óta lett beszerezve és nem arányosan lett elosztva "mert hát Hajdú-Biharban úgyis korszerű a buszpark, oda minek"...
Én nem nyomtam mínuszt, de Pest megyében nincs háromtengelyes Setra. Sima szóló Setra viszont annál inkább, Cegléden is. Háromtengelyes szólóból MAN van azon a környéken.
Hát a Classic Ikarus meg a 200-as széria gyártásánál sok különbség nincs, mivel mind a kettő 2002-ig ment. Ha kicsit normálisabb világban élnénk, akkor már 10 évnél idősebb buszt nem látnánk szaladgálni :D
Igen, az exHajdús E95-ösök váltották ki a borsodi 266-osokat. Ha azokat nem kaptuk volna meg, még mindig 266-osok pattognának. Mind a két vagy három darab óriási segítség volt, valóban.
Országos szinten valóban (jóval) szarabb lett a helyzet a KK-sítás óta, de azért van olyan cég, aki nem jött ki rosszul a dologból (sőt), ezek közé tartozik az ex-Borsod is. Ha minden marad a régiben, meg merem kockáztatni, hogy még mindig 266-asok pattognának, nem "szar" ex-Hajdús E95-ösök....
amikor az egész abból indult ki, hogy "Borsod teleszórta Hajdút 30+-os Ikarusokkal"
Ki írt ilyet? Mikor? Vissza tudod keresni?
Nem, nem abból indult ki... Onnan indult ki, hogy, elviszik a Citarókat, mire valakinek az az csodálatos ötlete támadt, hogy akkor vegyék vissza a Hajdútól azt a 2(?) csuklós Volvót. Erre válaszoltam, hogy az évek alatt teljesen ki lett zsigerelve a cég, amire te azt írtad, hogy tényszerűen nem igaz. De tényeket mondjuk azóta sem sikerült mellé írni, se neked, se másnak.
Országos szinten valóban (jóval) szarabb lett a helyzet a KK-sítás óta, de azért van olyan cég, aki nem jött ki rosszul a dologból (sőt), ezek közé tartozik az ex-Borsod is. Ha minden marad a régiben, meg merem kockáztatni, hogy még mindig 266-asok pattognának, nem "szar" ex-Hajdús E95-ösök...
(Egyébként most pontosan ez történik ismét: a csongrádiak prüszkölnek, hogy roncs-lerakat lesz a megyéjük, a többi megye meg attól tart, hogy az elvitt gépek helyére még szarabbak érkeznek, vagy épp a csuklós fordákat ki se lehet majd állítani csuklósokkal.)
Neked meg az agyad nem fejlettebb, egy 1 hónapos csecsemőnél. Nem veszed észre, hogy szívatásból írom ezeket, hogy törjed magad. Nevetséges, hogy ilyen dolgokon, ilyen apró geciségeken, ki tudtok akadni, meg meg tudtok sértődni, hogy pl amit elvittek azon sárga volt a kapaszkodó, amit meg hoztak, azon meg fekete. Remélem, hogy teleszórják a térségedet még egy csomó szar busszal, mehetsz a moditopikba árulkodni, hogy uraim megbántottak á:'(
Épp olyan helyen élek, ahol évtizedek óta lubickolhatok abban, hogy a Borsod és a Hajdú Volán versengve küldi a Miskolc-Debrecen járataira az abszolút oda nem való MAN Sü-kocsijait. Rendületlenül, a járműállomány aktuális állapotától, életkorától, a távolsági buszállomány nagyságától, az utazói igényektől tökéletesen függetlenül.
Úgyhogy pontosan tudom, hogy mennyivel jobb volán volt a Hajdú, mint a Borsod...
De ha esetleg nem esett volna le egyikőtöknek sem, akkor még egyszer jelzem: az ÉMKK-n belüli jármű-, forda- stb. átcsoportosításban nem Miskolc fújta a passzátszelet. Tehát kb. most azt csináljátok, mint amikor a balra élő szomszédotokat átkozzátok, amiért a jobbra élő szomszédotok átdobálja a kertetekbe a szemetet. (És mintha ti nem is dobálnátok egyikőjük kertjébe se semmit vissza.)
Minek örüljek te szerencsétlen? Annak, hogy kaptunk egy fasza E95-öst, ami hónapok óta üzemképtelen és a süllyesztőben lenne a helye? Örüljek annak, hogy Ózdot teleszórták MAZ-okkal meg MAN SL222-vel? Örüljek annak, hogy elvittek egy halom MAN-t? Bárki bármit mond, azok a MAN-ok jók. Azok szidják csak, akik nem dolgoztak velük. A fehér ARC-oknak örülök. Azok tényleg jók.
Ezt is kitárgyaltuk már e topikon is számtalanszor, épp torqmatic-kal, csak úgy csinál, mint aki még sosem hallott róla. Igen, tudjuk: a Borsod Volán a szakadtabb volánok közé tartozott az ezredforduló óta. Ennek ezer meg millió oka van, amivel egyszer úgy tűnt, hogy kb. konszenzusra is jutottunk torqmatic-kal. (Olyanokról van szó, hogy sokkal könnyebb egy Hajdú Volán-szerű céget üzemeltetni és rendben tartani, mint egy Borsod Volánt - a megye kisebb, a települések nagyobbak, szinte nincsenek zsákfalvak stb-stb. - hadd ne folytassam.) Távolról sem arról van szó, hogy Debrecenben fedezték fel a spanyolviaszt, a hülye miskolciak meg még lemásolni sem voltak képesek.
Tehát ebben igazad van.
Ennek viszont semmi köze ahhoz, hogy "Borsod teleszórta-e 30+-os Ikarusokkal Hajdú megyét" vagy sem. Pláne egy olyan rendszerben, amiben idővel nem is Miskolcon, illetve nem is miskolciak döntöttek.
Senki nem kívánt mérleget vonni, tekintettel arra, hogy rajtad kívül kb. mindenki egyetért abban, hogy:
- az egész szektor úgy, ahogy van, le van szarva
- az egész kks-ítás mindenki számára púp volt a hátán, senki nem érzi magát benne egy picit sem nyertesnek
- aki esetleg mégis nyertesnek érzi magát, annak váljék egészségére, hogy kapott egy társvolántól nagy valószínűséggel egy olyan kocsit, amitől a leginkább meg akart szabadulni / ha nem akart tőle megszabadulni, de elvezényelték tőle, akkor az utolsó időkben úgy is bántak vele
- ha mindez nem lenne elég, akkor amit eddig kicsiben játszottak, régiók szintjén, azt most eljátsszák nagyban, országos szinten.
De azért ne nagyon játszd el itt az érzelmektől mentes, konkrétumokhoz oly bőszen ragaszkodó egyetlen objektívet, amikor az egész abból indult ki, hogy "Borsod teleszórta Hajdút 30+-os Ikarusokkal".
Beböffentettél ugyanis egy egyetlen mondatos megjegyzést (nem először, nem másodszor), aminek semmi köze sem a valósághoz, sem a konkrétumokhoz, annál több az érzelmekhez. Hogy ebből hogy vonulsz ki, az pedig színtiszta provokáció, nem több, nem kevesebb.