Miután mindenféle rendszámmal foglalkozó topic-kal találkoztam, de olyannal nem ami az 1990 előtt kiadott rendszámokkal, azok történetével foglalkozik, vettem a bátorságot, egy ilyent nyitni.
Arra kérem az ide írókat, az általuk feltett rendszámokkal kapcsolatban a lehető legtöbb információt, képet, évjáratot tegyék fel.
BV-78-14 az örök kedvenc buszom,azelőtt GF-50-22 néven élt a 6-os azaz Hajdú Volánnnál,1981 szeptembertől 1991 júniusig.(280.06)Felülmúlhatatlan hanghatásokkal rendelkezett,sem előtte,sem utána nem hallottam OLYAN Ikarus-hangot,mint amit Ő produkált.És persze sokáig gyönyörű volt,mindig tiszta...aztán persze jött az állagromlás,annyira,hogy a sofőrváltás után már nem is érte meg az átrendszámozást.És ami a legrosszabb,nincs egy darab kép sem róla...
a mentő megvan azt már én is tettem fel valamelyik topicba mentőröl volt szó de a másik az érdekes mert szerintem abba utolag van be téve a középső üveg a gyárinak a hátulja is egyenes
Most B.K. képei közül egy Mecsek rallys sorozat következik , igaz rendszám nélküli , de remélem most sem leszek kimoderálva :) Az első kép , útban a versenyre .( Mikor voltak ilyen tarifák ?? ) Az utolsó kép csak neked , yenoee ! ;)
Most B.K. fényképei közül következzenek a feleségének ( párom nagymamájának ) az autói . Motorkami figyelj , az első tetszeni fog ! ( Itt vagy még amúgy ? Mostanában nemigen írsz a topikodba ... De azért a táblázatodat vezeted ? ) Az első autó egy hófehér Zastava 750 volt piros mübőr ülésekkel .Ez a kocsi volt a Liebeling , rengeteg helyre eljutottak vele mint itthon , mint külföldön , a sok róla készült képből én most csak hármat teszek be . Az utódjai , két kispók , közelsem voltak olyan kedveltek , csak egy pár kép maradt róluk , sőt , a második teljes rendszáma sincs meg :(
Attól függetlenül , hogy a konkrét rendszám kamu , ' 92 - ben még böven jártak régi rendszámmal magán személygépkocsik . Én már az új rendszámos érában , talán ' 91 - ben vizsgáztattam az akkori Ladámat , és akkor még nem volt kötelező , csak opció az új rendszámra való csere . Meg is maradt a régi rendszám , azzal adtam el a rá következő évben . De szerintem , ' 93 - ' 94 - ig el lehetett húzni régi rendszámmal forgalomban . ( Én ilyen hülye vagyok , az okmányokban is , amíg lehet , a régit használom . A Felicia régi , könyv forgalmiját is tavalyig használtam , új személyim is csak idén lett , már csak a jogsim a régi , de az 2013 - ig kihúzza :)
Igen , lehetséges az A betű , akárhogy forgattam a képet ( és most a monitort :) , pont rossz szögből lett lefényképezve . Az ( eredeti ) kép minőségét elnézve profi fotós lehetett , de azért annyira mégsem , hogy a dísztárcsában ne tükrözödjék az állványával együtt :)
Meg mellesleg mit csinál a hölgy ? Oké , hogy beállitott kép , de adtak neki egy ecsetet , meg egy doboz javító festéket , hogy ezzel kenje be a kromózott lámpa karikát :)
Abban az időben a Marx tér, Kálvin tér, Baross tér, Flórián tér voltak a legismertebb (és legzsúfoltabb) körforgalmú terek. Kockaköves kivitelben, természetesen.
Ismét egy pár kép Pestről , rendszám sajnos egyiken sem olvasható , azért remélem nem utáltok ki emiatt :) Érdemes megfigyelni az első kép bal szélén , hogy milyen tábla figyel a macisajt felett ! Eddig azt hittem , hogy Pesten csak az alagútnál volt körforgalom ....