Keresés

Részletes keresés

VT42 Creative Commons License 2008.04.06 0 0 1465
Van valakinek információja arról, hogy a Nagykőrősi út - Soroksári Auchan között közlekedő busz mikor szűnt meg?
r_tamas Creative Commons License 2008.03.11 0 0 1464

A 75-ös "buszcsalád" történetei 1972-től:

 

75

 

1972.12.23 --- 75-ös : Öv u -- Stadionok között közlekedik.

1980.08.01 --- 75-ös : Megszűnik. ( Az "új" 77-es troli közlekedik ezen az útvonalon. )

1985.05.15 --- 75-ös : Cinkota, HÉV áll. -- Szentmihályi út között közlekedik.

2005.12.01 --- 75-ös : Cinkota, HÉV áll. -- Asia center között közlekedik.

2006.04.01 --- 75-ös : Cinkota, HÉV áll. -- Szentmihályi út között közlekedik ismét.

2007.08.20 --- 75-ös : Megszűnik. ( 2008.08.21-től 175-ös jelzéssel közlekedik. )

 

75A

 

2005.12.01 --- 75A : Cinkota, HÉV áll. -- Szentmihályi út között közlekedik.

2006.04.01 --- 75A : Nem közlekedik.

 

175

 

2007.08.21 --- 175-ös : Cinkota, HÉV áll. -- Szentmihályi út között közlekedik.

r_tamas Creative Commons License 2008.02.29 0 0 1463

"Tesco angyalföld" busz története

 

2003.05.22 - Újpest központ > Tesco anygalföld > Dózsa György út között közlekedik.

2008.02.29 - Megszűnik.

trilobit Creative Commons License 2008.02.25 0 0 1462
Üdv!
Rendezünk egy előadást és beszélgetést a Humusz Házban szerdán a vasúti közlekedés versenyképessé tételének lehetőségeiről. Pl. a vasút nagyobb mértékű bevonása a budapesti tömegközlekedési hálóba is fontos téma lesz.

A részletek:
február 27. 18 óra
"A versenyképes vasút"
Előadónk: Bödecs Barna - a Magyar Közlekedési Klub elnökségi tagja

Törvényszerű-e, hogy a „közlekedési reform" a hazai vasúti mellékvonal hálózat közel teljes leépítésével, megszűntetésével járjon? Milyen feltételei vannak egy korszerű, versenyképes „vidéki" és elővárosi vasút kialakításának? Mit tehetnek az utasok, a civilek, az önkormányzatok azért, hogy e fejlesztések még ilyen sanyarú gazdasági adottságok között is megvalósulhassanak?

Az esemény ingyenes, mindenkit várunk akit érdekel, aki ki szeretné fejteni a váleményét.
Helyszín: Humusz Ház 1111 Saru u. 11.

Előadássorozatunk további programjai: http://www.humusz.hu/programok
r_tamas Creative Commons License 2008.02.16 0 0 1461

Átszámozások - egy kis frissités...

2008-02-11-től : 79-es busz -- 179-es jelzéssel közlekedik.

2008-02-11-től : 193-as busz  --  193E jelzéssel közlekedik.

2008-02-16-tól : 79A busz  --  179A jelzéssel közlekedik.

Törölt nick Creative Commons License 2008.01.08 0 0 1460
Azért az elég abszurd, hogy ily módon a viszonylag hosszú közös szakaszon a 139-239gy párosból az alapjáratnak van kevesebb megállója... Továbbra is tartom, következetesnek kéne lenni, vagyis: ha már a 139-es fekete lett, álljon meg mindenhol, a gyorsak meg vagy álljanak meg valamennyien mindhárom megállóban (Nagyszeben-Gréti-Neszmélyi, a 40gy is), vagy ne álljon meg egyik se sehol. Mindegy, hogy pirossal vagy E-vel jelölik a gyorsjáratokat, ha ilyen megállókiosztásokat csinálnak, az csak összezavarja az adott helyen nem rendszeresen utazókat.
Előzmény: paca664 (1457)
Törölt nick Creative Commons License 2007.12.04 0 0 1459
Erre én már évek óta számítottam. Azért remélem, a 239-essel nem történik meg ugyanez (sőt, jó lenne, ha ezzel párhuzamosan valódi gyorsjárattá fejlesztenék, azaz Gazdagréti/Nagyszeben + Neszmélyi biztosan, Dayka és Fehér Ló esetleg leves).
Előzmény: paca664 (1457)
toto92 Creative Commons License 2007.12.04 0 0 1458
A legközelebbi felsorolásig kell csak visszanézni.
Előzmény: Krisz BPO-804 (1450)
paca664 Creative Commons License 2007.12.04 0 0 1457

Jövő év január 1-től a 139 gyorsból alapjárat lesz. A jelzése 139-re változik és kap +1 megállót a Gazdagréti útnál. Ha valakit érdekel.

Krisz BPO-804 Creative Commons License 2007.11.13 0 0 1456
Csak összehoztam:D
Krisz BPO-804 Creative Commons License 2007.11.13 0 0 1455
A Saját szakaszán kevés az utas!
Előzmény: Krisz BPO-804 (1454)
Krisz BPO-804 Creative Commons License 2007.11.13 0 0 1454
Mármint az utas kevés rajta!
Krisz BPO-804 Creative Commons License 2007.11.13 0 0 1453
Amúgy állítólag kevés rajta!
Előzmény: r_tamas (1451)
Dr.V.ker. Creative Commons License 2007.11.08 0 0 1452

Nem biztos hogy fontos,de:

18

Megállóhelynév változások:

Iskola->Bóbita utca

Sorompó->Gábor Dénes Főiskola(csak kifelé)

Budapest-üröm MÁV-áll.->Ürömi vasútimegállóhely

Solymári bekötőút->Solymár,Téglagyári bekötőút

Téglagyár,VOLÁN mh.->Solymár,Szarvas

Ami érdekes még,hogy a táblán így jelenik meg:

       18(áthúzva)

Környéki járat

.....

r_tamas Creative Commons License 2007.11.07 0 0 1451

Frissítés :)

 

2007.11.05  -  110-es busz Disz tér - Fény utcai piac között közlekedik.

Előzmény: BPO-700 (546)
Krisz BPO-804 Creative Commons License 2007.11.04 0 0 1450
Hát azért 600 valahány hozzászólás elég sok nem gondolod?:D
Előzmény: toto92 (1423)
bpo-169 Creative Commons License 2007.11.04 0 0 1449
1963-ban már a Gyömrői úton végállomásozott.
Előzmény: r_tamas (1448)
r_tamas Creative Commons License 2007.11.02 0 0 1448

" ... 1959.05.18.
A 95-ös autóbuszok Baross tér és Pestszentlőrinc, Gyömrői út között közlekedtek...
"


Egy 1960-as térképem találtam rá: 1960-ban a 95-ös a Keleti pu - Felsőcsatári út között közlekedett, de nem a gyömrői úton volt a végállomása. Ezek szerint a csak 1960 után valamikor hosszabbodott meg a 95-ös vonala a gyömrői útig.

Előzmény: BPO-700 (397)
r_tamas Creative Commons License 2007.10.07 0 0 1447

Köszönjük.

Előzmény: Törölt nick (1446)
Törölt nick Creative Commons License 2007.10.06 0 0 1446
Szia! Egy kis kiegésszítés, vagy pontosítás. A 93y jelzésű buszok végállomása a 40-es villamos megszüntetése után a következő volt: Ültetvény utca - Béke tér. Ez nem sokáig működött, mivel az 54-es járat lett rövidítve. Rövid idő után lett: Dózsa Gy. út - Béketér, majd meghosszabbították a Szinyei M. P. utcáig. Kezdetben csúcsidőben 6, csúcsidőn kívűl 4 kocsi járt. Az első sofőrök, akikre emlékszem : Váczi Pál, Szentpéteri László + , Tasák József +, Pomaházi József, Jobbágy József, Erdei Sándor, Kvasnika László, .... András / vezetéknevére nem emlékszem / Németh Tibor, Hegyesi István, Hegyesi László. Áts Ernőné, Szöllősy Gyuláné. Akikre nem emlékszem azoktól elnézést. A kocsik közül az alábbiak rendszámára emlékszem : GA-95-14 IK-620, GC-97-32, - 97-33, 97-42, IK-260
A 193-as járat amit említettél, az a régi FAÜ kézikönyvben "R" járatként szerepel.
Baráti üdvözlettel egy volt BKV-s, aki az említett 40-es és 93y járatának útvonalán nőtt fel.
r_tamas Creative Commons License 2007.10.04 0 0 1445

OFF

 

Köszönöm, hogy szóltál a hibáról. 

Most már működik a weboldal.  Nem tudom, hogy mi lehetett gond, de pár napja még jó volt,

Nem változattam az "index.html" oldalt már egy jó ideje. Valahogy megsérülhetett, vagy mi. Már egyszer jártam így.

Mégegyszer köszi.
<R_Tamás>

Előzmény: Blöky2 (1443)
Blöky2 Creative Commons License 2007.10.04 0 0 1444

Jav.

linkra = linkra

ürs = üres

Előzmény: Blöky2 (1443)
Blöky2 Creative Commons License 2007.10.04 0 0 1443

OFF

r_tamas!

Eltűnt a honlapod!

Ha a linkra kattintok, csak fejléc jön be, alatta nagy ürs semmi. Ezután az Explorer kiírja, hogy "Kész".

A fejlécben viszont a tárgyhoz nem tartozó linkek vannak.

 

Üdv.

- by -

r_tamas Creative Commons License 2007.09.24 0 0 1442

Szigetszentmiklóson a Flora Hungaria Nagybani Virágpiac helyszínére 3 ingyenes BKV

különjárat közlekedett. 2007-09-22-én és 2007-09-23-án.

 

- 1. Nyugati pu - Flora Hungaria Nagybani Virágpiac.
- 2. Móricz Zsigmond körtér - Flora Hungaria Nagybani Virágpiac.
- 3. Pesterzsébet városközpont - Flora Hungaria Nagybani Virágpiac.

Tömegközlekedő Creative Commons License 2007.09.07 0 0 1441
Tisztában vagyok vele. Azért írtam így, mert BPO-700 listájában is így vannak feltüntetve.
Előzmény: Blöky2 (1440)
Blöky2 Creative Commons License 2007.09.07 0 0 1440

Attól, hogy két viszonylat száma között pontosan 100 a különbség, még nem tekinthetők járatcsaládnak.

Az említetteknek a 24, 25, de a 26-oshoz aztán végképp semmi köze.

Ha már járatcsalád, akkor szvsz a 20-asból eredeztethető: 20 > 120 > 121 > 122 > 124 > 125 > 126 mind újpesti viszonylatszámok (123 kimaradt, mert olyan már van máshol).

Előzmény: Tömegközlekedő (1439)
Tömegközlekedő Creative Commons License 2007.09.06 0 0 1439
Egy kis kiegészítés:

A 24-ES AUTÓBUSZ-CSALÁD KÖZLEKEDÉSTÖRTÉNETE
2007. szeptember 3.
A 124-es autóbuszjárat megszűnt.

A 25-ÖS AUTÓBUSZ-CSALÁD KÖZLEKEDÉS TÖRTÉNETE
2007. szeptember 3.
A 125-ös autóbuszjárat viszonylatjelzését 126-ra módosították.

A 26-OS AUTÓBUSZ-CSALÁD KÖZLEKEDÉS TÖRTÉNETE
2007. szeptember 3.
A 126-os autóbuszjárat viszonylatjelzését 126A jelzésre módosították.
A 126-os számmal a korábbi 125-ös, Káposztásmegyer, Szilas-patak és Dunakeszi, Auchan Áruház közötti viszonylatot jelölik.
Előzmény: **BPO-700** (1091)
r_tamas Creative Commons License 2007.09.03 0 0 1438

Igen, tényleg budaörsig járt akkor. Köszönöm, hogy észrevetted ezt a hibát. 

A hiba javítva lett.

Előzmény: UV pót (1437)
UV pót Creative Commons License 2007.09.03 0 0 1437
Khm. 1977 márciusában a 41-es még kiment Budaörshöz.
Előzmény: r_tamas (1401)
r_tamas Creative Commons License 2007.09.03 0 0 1436
A 182-es 182A BUSZ KÖZLEKEDÉSTÖRTÉNETE


2002-05-15>> 182A busz Kőbánya-kispest - Alacsaki út lakótelep között közl.
2007-08-31 >> Megszűnik // Továbbiakban 282E jelzésel közlekedik 2007-09-03-tól //

 

2002-05-15>> 182-es busz Kőbánya-kispest - P.szentimre, Benjamin u között közl.
2007-08-31 >> Megszűnik // Továbbiakban 284E jelzésel közlekedik 2007-09-03-tól //

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!