Hát megnéztem ez a szlovén meg nem tiszta nekem, meg arra aztán tényleg nem egyértelmű az útvonal...maradunk Horvátországban :) Jól számolom elvileg, hogy 15 euro le, 15 fel, vagyis 30 euro akkor a pályadíj összesen Goricantól Opatijáig? (Fiuméig van ugye pálya)
Mi kicsit hamarabb mentünk volna... óránként néztem Rovinj helyi időjárás jelentését, 20-24 fok közt, borongós, néhol esős... a víz se volt túl jó, gondoltam, nem lőjjük el a patront, az Adria megvár.
Mi júni 20-27 közt voltunk, kis Bled, majd tengerpart. 1 éjjel volt szelesebb idő, de akkor itthon zuhogott az eső, meg tombolt a vihar , ott meg ugye csak egy kis szél..
Postojnánál lejössz, onnan Opatija 70 km úton is... és ebből még tucc menni a szlovén pályán matricáddal valamennyit, asszem -de ha nem, akkor se számít annyit, horvát pályára meg én nem mennék fel azért a 20 km-ért.
Én az Isztia másik oldalára járok, arra ismerem jobban az utat, ott van horvát pálya Puláig - amire szintén nem megyek fel, mert aza országút szép ott, a táv meg nem sok.
Akkor ha Szlovénián (Maribor-Ljubljana) keresztül megyek, sehol se kell horvát matrica? Te hol szoktál bejutni Horvátba? Rupánál? A GPS szerint 6-os út...Köszi!
Akkor ott is emelkedett az életszínvonal... mind1, így is bőven kevesebb, mint a horvát, és még sosem torlódtam. Horváton meg mindig, csak az volt kérdés, épp mennyit.
Köszönöm. De van egy kis szakasz Rupa után amiar horvát, nem szlovén. Oda már kell v nem kell matrica? És utolsó kérdésem ;) A szlovén pályáról Postojnánál kell akkor lejönni ugye? Köszönöm
(oszt miért nem olcsóbb, ha az útalap adott, minden építőanyag helyben van, csak le kell túrni a felesleget a völgybe (rá az élő fákra, ahogy ők csinálják). Hidd el síkvidéken, vizenyős, nem teherbíró talajra építkezni sokkal drágább.)
Vedd meg elektronikusan a matricát. Arra kell figyelni, h az 1 hetes az pont egy hét. Mi keddtől keddig voltunk, ez ugye 8 nap, már havit kellett venni (16 vs 32 eur)