Sziasztok. Rádió kódban lenne aki tud segíteni? Nem ingyen kérném...rádiót cseréltem, ( gyáriról-gyárira ) nincs meg a kód. Fiatban meg lesz...ják a fejem. Köszi.
Ez nem a váltó kulissza kapcsolóházának a száma? Külön, leszerelhető egység, szvsz ez nem a váltó száma! ePer-ben megnézheted alvázszám alapján a számát. De ne erőltesd a 6-os váltót egy "gyenge" benzinmotorhoz...
Régen tettem be erről képekkel prezentálva hogy milyen a jó, gyáro spricni. Keress rá a keresővel. Amit belinkeltél az nem az, ez a porlasztós fajta. Amit én mutattam, az meg a két vékony sugárban sriccelő.
Érdekes jelenség: a légszűrő ház rögzítése 3 db csavar. 1 csavar hárul, 2 a blokkon. Ezeknél a rögzítési pontnál kapja a meleget. A két csavarnál a műanyag megkeményedett, majd lényegében elporladt. Így a ház alul rátámaszkodott a blokkra.
A kiszerelésnél derült ki, hogy annyira, hogy ki is égett. Szerencsére még a szűrőn kívül.
Az 1100 alig magasabb mint a 800/min körüli alapjárat,ha pl az 1.2-1.4 16v-vel 1500 alatt akarsz elindulni,lefulladnak.....ha a benzinest elváltod 2000 alatt gyakorlatilag egy Camping bicikli sebességével gyorsulhatsz(és eközben kínzod az egész hajtásláncot).
Gondolom Jtd diesel géped van mert amit írsz,az benzines géppel a hihetetlen kategória.
Kérdésem az, hogy mitől növekedhetett meg a fogyasztásom? 1.3 mjt 75 Le. Porlasztók nem újak de bemértek és jók, szívósort,EGR tisztítva, termosztát új. Hibakód nincs. Alapjárat 900 körül van. A fogyasztás kB fél év alatt lett 4,5 ből 6 liter. Mi lehet a megoldás?
Én is keresem a megoldást, a hitvány első szélvédőmosó fúvókákra, mert a gyári, kritikán alul "teljesít"!
Álló helyzetben is!!!
Mivel tizenéves a műanyag takarólemez, nem mertem nagyon feszegetni, mert biztosan törik, és akkor rendelhetem is darabonként az újat, igaz abban már állítólag javított fúvóka lenne, de a 8000Huf / db, sokk lenne érte.
Ezért, segítséget kérek.
Van e valakinek képe a gyári fúvókáról, a lemez is jó lehet alólról fényképezve.
1.4 16v motor, pár napja, kb. 5km-rel az indulás után, éppen felmelegedett a motor, kigyulladt a check engine lámpa.
Bár a fordulatszám nem változott, egyúttal a teljesítmény leesett, lomhává és erőtlenné vált. Kísérő jelenség, hogy a pillanatnyi- és átlag fogyasztás (l/km) kijelzés megszűnt, csak vonalak, mint álló helyzetben.
Később, miután lehűlt, indításkor normális működés, majd kb. 5 km után, ahogy felmelegedett, újra jelentkezett a jelenség.
Urak! Segítséget kérek 1,4 8V 2007-es benzines Grande-hoz. Cserélve lett a komplett vezérlés, gyertyák, termosztát. Tisztítva a fojtószelep, és a két MAP is. A fojtószelep alatt tökéletes a tömítőgyűrű. Minden "ok" látszólag, indul szépen, hibaüzenet nincs. De ahogy eléri a kb 50 C fokot, és megmozdul a hőmérő mutatója, onnantól az alapjárat megbolondul. Úgy 5 sec.-ként leesik a fordulat, néha berángat, majd visszaáll, és kezdődik elölről. MES-el figyelve látszik, hogy a MAP értéke hirtelen esik, és azt is látni ahogy visszakorrigál. Hiába végeztettem el vele a fojtószelep tanulását, és azt meg is csinálta, de nem javult a helyzet. MAP szenzort cseréltem, ugyanaz maradt minden. A jelenséget a motoron figyelve az látszik, hogy először a pillangó szelep picikét zár, fordulat leesik, pillangó nyit egy "nagyobbat", pillangó visszaszabályoz a névleges alapjárati fordulatra, egy kicsit ketyeg normálisan, majd kezdődik minden elölről. Közlekedve vele, motorféknél néha iszonyatosan berángat! Kiszámíthatatlanul. Természetesen a karbantartás elött, nem volt ilyen baja. De más azért, volt bőven :( Mivel most került hozzám, ezeket meg kellett csinálni. Természetesen vissza is olvastam, kerestem, de rengeteg a hozzászólás és nem találtam még ehhez hasonló jelenséget. Akármi tippet köszönettel fogadok.