Kérdésem volna hátsó féktárcsa és fékbetét ügyben: A szervíz által adott 93e Ft+munkdíjat kicsit sokallottam. Sajnos nem tudok belépni a service box oldalra, így nem tudok rákeresni, hogy milyen típus kellene pontosan. 2006 -os peugeot 307 1.4B 16v Alvázszám: VF33CKFUC84454363 googliztam ettől függetlenül és ezt a alkatrész számot dobta ki: 424934 tárcsára, 425467 fékbetétre. Le tudnátok ellenőrizni kérlek, hogy megfelelő e a találat? Mi a véleményetek erről a tárcsáról: SNR KF159.48U
Erről jut eszembe, hogy valaki régebben beírt ide egy boltot, ahol tizedmiliméter pontosságra lehetett tömítéseket kapni. Ha valaki tudja, írja már meg nekem.
A téli csap elzárása is tud meglepetéseket okozni jeligére.
Esetleg abban tudnál segíteni, hogy hol érdemes megvennem és pontosan mit keressek? :) Sokmindent megbarkácsolok, de ezekkel bajban vagyok :) Nagyon köszönöm.
Sajnos itt is előjött a nedves szőnyeg életérzés amivel kűzdök már egy ideje.. Rengeteget olvasgattam már a fanclubon és itt is mindenféle tömítőkészletekről, szettekről 3féle cikkszámmal és különféle méretekkel... Legtöbben ezt a 6448V2 cikkszámú készletet írtátok, de olvastam olyat akinek csak csővel volt elérhető, olyat is akinek még nagy is volt a tömítés...
Valaki tudna nekem segíteni és egyöntetűen kimondani, hogy milyen tömítést kellene (és hol?) beszereznem? Vagy a legjobb ha inkább szétkapom, és magamra hagyatkozom..? Budapest, Gyömrő vonalon mozgok, ha van valaki a környékemen aki ezt már megoldotta és tud ebben egy kis segítséget nyújtani, ne tartsa magában! ;) Köszönöm! Szép Napot.
A kormány 130-nál kicsit remegett, ezért elmentem gumishoz egy centírozás erejéig.
Eddigi tapasztalatom alapján akkor szokott rázni, ha rosszul van centírozva vagy üt a felni.
Megnézte, kicentírozta, a a bal elsőre kellett 25 gr. Megnyugodtam, hogy ez volt a bibi. Azt mondta felnik jók, futóművet kézzel megmozgatva nem éreztünk kotyogást, kormánynak nincs érezhető holtjátéka.
Mentem vele, annyi változott, hogy most már 110-120-nál elkezdi a remegést.
Gondolom a gyári dísztárcsa nem csinálhat ilyet (épnek tűntek).
A WD40-nek az a baja, hogy ha belekerül egy zárba, akkor ken valamennyit (látszatra javul egy ideig), de elkezdi gyűjteni a koszt, aztán rohamosan romlik. Zárolajozó vagy echte műszerolaj. Esetleg teflon spray.
Zárolajzó volt az első csak gondoltam valami hatásosabb is jó lenne. Ezért gondoltam a WD40-re. Egyedül a kulcsra fújtam és nem közvetlen bele a zárba. Ettől függetlenül érdekes, hogy miért kezdte el csinálni minden előjel nélkül.
307 oroszlánnál mai napon elkezdett makacskodni a gyújtáskulcs szerkezet. Egyszerűen nem tudtam kioldani a kormányzárat csak hosszú próbálkozással. Ezután persze minden gond nélkül indult az autó és szépen fordult is a kulcs a zárban. Megálltam, majd kioldáskor ismét jelentkezett a hiba. Miután hazajöttem egy kis wd40-el megkenve a zárat már finomabban járt a dolog de még most sem teljesen az igazi.
Találkoztatok már ilyen jellegű hibával? Mit tudnék még tenni megoldásként?
Üdv mindenkinek! 4 éve tértem ide elösször és azóta is kisebb nagyobb kihagyásokkal, de benézegettem. Család bővülés miatt cserélnünk kellett autót és szeretném a nagyszerű közösségnek megköszönni a segítséget, valamint Jena és Zolysys-nak mikor szükségem volt az ő szakértelmükre.. Maradok a pugnál és itt fel is tenném a kérdést, hogy 807-el kapcsolatban is kereshetem e őket, ha szükségem lebne a szakértelmüktmre?. További jó fórumozást és problémamentes km.-et kívánok mindenkinek.
- Vegyük le a gyújtást. - Adjuk rá a gyújtást. - Nyomjuk meg azonnal az záró gombot, és tartsuk néhány másodpercig lenyomva. - Vegyük le a gyújtást és vegyük ki a kulcsot a gyújtáskapcsolóból. A távirányító újból működőképes.
Sziasztok Peugeot 207-es ben lemerült a kulcs a távkapcsolóban, új elemet vettünk bele és azóta nem működik a centrálzár. Van valami ötlete valakinek hogyan lehet rá tanítani vagy mi lehet a gond?
Szia! Most töltetted fel a rendszert gázzal,vagy mértétek a nyomást?A csatiját nézted a kompresszornál?
lehet kontakthibás.Ez az 1x-übb hiba. Nyomáskapcsoló is lehet,de olyan is elófordulhat,hogy az elektromos kuplung tárcsája letört. Akkor másik kompr.kell.Ha van a gép alatt motorvédő,akkor nem férsz hozzá a kompresszorhoz,meg csatijához.
A világítással is keresd Zolysyst.Lentebb katt a linkjére az elérhetőségért.
Sziasztok, most lettem tulaja egy 2002 2.0 hdi 107le 5 ajtos 307-es nek, es van egy kis probléma. A táv fényszóró felkapcsolása itán egyböl vissza kapcsol tompítottra. A klima nem kapcsol be, pedig gáz az van benne. Ha tudtok tanácsot adni azt megköszönöm.
Mármint a biztonsági övet azzal lefújni? Az miért jó neki? Ha valóban az a gond, hogy tele van a szövet zsíros porral, ha arra még ráfújok teflont attól inkább csak kevésbé lesz puha imho. Vagy van valami tapasztalat?