Amíg garanciás, érdemes többet menni vele, hogy kijöjjön, ha valami gond van...
Én az YBR-t 3 évesen kb. 4500 km-rel adtam el, de az 1000-es szervizre az átadás után kb. már egy héttel vittem, mert annyira tetszett, hogy szinte le sem szálltam róla... :-)))))))))
Szinek, fehér még van nekik most jön még egy szállítmány lesz benne RKR, állítólag az RKS -t nagyon viszik de Ő is az RKV -t próbálta fényezni, gondolom ott rohad rajtuk, az még még mindig fura nekem , hogy a RKS böl nincs használtan eladó a fehér kivételével amiről írt a kolléga. Jövö héten lesz az EICMA milan meglátjuk mit fognak jövőre kihozni. Az RkF 3 gyertya új blokk dolgot is mondta de nem tudta elmagyarázni miért is olyan jó dolog ez , a Baja tól lophatták a technológiát de ha ott valami tönkre megy nem tudod megjavitani egy bicskával mint az ybr-t
Csak piros volt kiállítva az RKS- böl, felegyenesedve tudtam ülni rajta , mellette a rkv volt de a fehérben élőben nem annyira vissza taszító, de a régi dob van rajta a " kolbász" , BN 125 más blokk már kinézetre és belvilágra, kényelmesebb volt de az ülés pozició az RKF hez közeli! de még léghűtéses, a bn 251 most nem volt kirakva , nagyon szép az összes bn 302 már nem az Én világom meg a többi , K-light meg olyan alacsony borzasztó furcsa volt. A srác mivel speed tulajdonos nem akarta nekem ami van azt eladni egyet értett velem , hogy a rks jó választás, hoztam katalógust is. De ha tesztelni akarsz be kell jelentkezni 06 26 500 005 / 13 mellék Gellért Zoltán kell keresni .
Kinézet, amit fényképeztem ez kapható most, más egyéb kinézetről nem tud hagytam is , remélem ha meg akarom venni nem valami tök más kinézetűt kapok. Mire elvihető az még + 150 rongy a mostani költségekkel.
Ma jutottam el odáig, pozitív csalódás volt, mind a motor , mind az értékesítő. A motor minőségérzetre az ybr felett áll minden szempontból, az első telő nekem vastagabbak tűnt az ybr -nél, más az ülés pozíció nincs az seprűnyélen lovaglás. Fékek fényezés műanyagok nem állnak csálén. A shad csomagtartó kapaható már náluk fel is volt rakva valami 14000 ft ami nem rossz ár! és kapható náluk elvileg doboz is/ úgy látszik hatott amit belinkeltem nekik 1 hónapja messengeren/ szóval vittem az oldal bordámat és tetszik neki mivel pont piros volt kirakva/csináltam fényképet/. A korábban említett lámpánál való lefulladást orvosolták az ecu frissítésével, remélem nem csak duma. Teljesítményre nem igen tértem ki gondolom valahol az ybr környékén mocorog, és blokk az rkv ban és az rks ben ugyanaz, a bennelinek más a blokkja de az másik kávéház. 10/10 pont pont amit vártam. Az árából viszont nem engednek egy vasat sem.
Köszönöm a leírást, a most 12 ybr-t készülök leváltani valamire, nekem gyakorlatilag bevásárolni járni és a 8 km levő melóhelyre bejárásra kéne, max 60 tudok menni a sok újgazdag terepjárós és a igazi falusiak miatt. 175 cm és 70 kg vagyok az RKV nem tetszik ronda az RKF re meg nem létezik doboz hátra
azon ültem fura egy kicsit a seprünyél ybr után de meg tudnám szokni.
Kizárt, hogy egyenes úton hátszél nélkül kicsalsz annyit abból a blokkból azzal a súlyú géppel. Még 11 lóerő sincs papíron a majd 150 kilóra..
Bár ugyanezeket a 157FMI blokkokat használják már régóta ( 2017-óta injektorral etetvén ) szinte mindegyikben.. 57mm furat, 48,8mm löket, 2 szelep és 1 gyertgya és sok-sok szeretet Kínából. A másik, egy centivel már komolyabb játékos meg a 154FMI blokk : 54,5mm furat 54 löket, 4 szelep, 2 gyertya, olajhűtő radiátor..... az van a TNT125-ösömben is.
Az RKF-ben tértek át végre a 157MJ-3-asra, ami legalább már 4 szelepes és vízhűtéses. Picivel többet is tud erőben mint a régiek. ( 9,4KW/12,8 Le ). Egyszer talán addig is eljutnak hogy a kategória limit 11KW / 15LE-re állítják be a teljesítményt. Ez a blokk alkalmas is erre, csak az injektortérképet kellene kicsit átrajzolni és 10 helyett 11-re tenni a leszabályzást...
Valamint volt alkalmam kipróbálni az új RKF-et is..
- Duke 125 koppintás teljesen egyértelműen... kb féláron
- ennyi pénzért egész minőségi hatást kelt
- Újabb, vízhűtéses ( ergo hőstabil ) 157MJ-3 blokk van benne
- 5 ezer alatt semmi nem történik, 5-10 ig ( leszabályzásig ) használható rendesen
- kívánja hogy pörgesd, és vidáman szalad bele a leszabályzásba.
- RKS-hez képest jobb a futóműve, főként az első telóra érttem ( amiben az RKS gyengébb ugye )
- nagy villaszög és rövid tengelytáv miatt könnyen manőverezhető
- nem az RKS punnyadósabb, seggelősebb üléspozíciója vár rád, hanem egyenesebben ülsz rajta egy picit előredőlvén, lábakat hátrarakván. Nekem okés így is. Duke is koppra ugyanez.
- Szentendrétől visszafelé jöbet Pestig nekem 115-be szaladt bele óra szerint a 1,83-as magasságommal és 83 kilómmal. 5-ösben kihúzatva 112-113-ig ( ott tilt ) és 6-osban ráhasalva a kormányra :) Hátszéllel biztos felküzdhető óra szerint 120 fölé is.
Azt a fehér RKS 125-öst, amit kétszer is láttatok mostanság hahu-n, azt egy haverom hajtotta az elmúlt 2-3 hónapban. Együtt vettük ( lecsaptunk rá azonnal a megjelenés után ), majd most a héten ment el szintén 1 nap alatt. Mivel nekem volt egy RKV 125-ösöm korábban, ezért is célzottan mentünk ezekre a gépekre ;)
Pro :
- Normális kinézet / megfelelő kidolgozottság / pofás műszerfal ezen az árszinten
- Az ősrégi , léghűtéses, 2 szelepes 157FMI blokk injektorral etetvén, nagyon selymesen járt, a gyári kipufogóval is jó hangja volt
- 7-8 ezer körül tartva a fordulatot egészen jól szedte a lábát, a haverom 100+ kilója alatt is ( az elmúlt hétvégén feljött utánam a Kékestetőre is vele :) )
- Budapestre és az agglomerációba első osztályú kis szaladgálógép
- tárcsafék elöl-hátul
Kontra :
- RKV-hoz képest gyengébb, vékonyabb első telók és keskenyebb kerék ( 90/90 es a 100/80 helyett ), ami miatt nekem nagyobb ( 80-100 kmh ) sebességnél bizonytalannak tűnt az első futóműve. Gumi túlfújással ( 2,5 bar-ra ) lehetett rajta kicsit javítani, cserébe pattogósabb lett ugye.
- Ez ECU néha napján nem tartotta az alapjáratot, egy hajtósabb menet után a lámpához érve szimplán leállt a gép. ( Túlszegényítette a keveréket nagy valószínűséggel ... )
- nagyon sokat csal a kilométer-órája. 120-at mutatott, miközben GPS-sel 100-at mértünk. RKV-nél 110 óra / 100 GPS volt ugyanez.
- a hátsó fék eléggé jelzésértékű volt több ezer kilométer után is.
Összességében 400-ért véve, majd ugyanennyiért eladva egy jó ár-érték arányú motort ismertünk meg benne.
Igen. Régebben egy olvastam egy lány (Sharon) blogját, aki vagy 30ekm-t belehajtott különösebb gond nélkül, bár azóta továbblépett egy 250-es Kawa felé, de a Keewayt megtartotta...
HA igaz gyalogosan eljutok Szentendrére, és összevetem az ybr 125 dimanikájával, sztem ott lesz a probléma ezek a motorok csak nagy fordulaton húznak ahol már a ybrahim könyörög a gázelvételért, mondjuk könnyen beszélek a súlyommal, közben nézegettem az ebay -t a UK-t ahol elég sokat eladnak használt egy darab se nagyon van , se negatív vélemény.
Szerintem ez ugyanaz, amit szeptember elején láttam 400eFt-ért a hahu-n, egy-két nap alatt le is vették...
Ha akkor elkelt és másfél hónap után újra eladó, akkor nem kóser vele valami...
Vagy a tulaj akkor mégsem adta el, mert megnézte az időképen a 30 napos előrejelzést. :-) most már viszont tényleg jönni fog a hidegebb idő, így most már tényleg eladó... :-)))