Három éves szerviz után a szalonban meglepő dolgot mondtak nekem max 7000 km múlva tárcsa és betét csere szükséges kb 150000 ft-os költséggel. Az 1.6 os ASX ben most 40000 km van vegyes használat mellett kicsit elszomorít.
Tudom sok múlik sofőrön de úgy gondolom amit tudtam megterem nem nyúztam szét a fékeket ( amikor tehetem a motorféket is kihasználom). Nektek mik a tapasztalatotok?
Az lehet, de itt a csere ami ér valamit. Ez egy szar anyagból készült leomló, a festék leég róla, és mindig rozsdásodni fog...na meg egy nem drága alkatrész és azonnal hallani fogod ha kifúj. Én inkább költenék egy alváz és üregvédelemre...
Majd jelentkezek mire jutottam mennyiből és hogy néz ki a kipufogó és az alváz. Én az a fajta vagyok aki a 30 éves Briggs fűnyíró motort is felújítom esztétikailag is, hogy úgy nézzen ki mint az új.
1800km múlva viszem szervízbe 40.000km lesz benne. Megkérdezem ,hogy ez így normális-e de túl sokat nem várok. Október végére kaptam is időpontot alváz és üreg védelemre. Mindenesetre volt itthon RO-55 rozsdamaró próbaként kenytem ide-oda kicsit jobban is néz már ki. De lefújatom hőálló ezüstel a csövet és a dobot, ha nem is ér sokat ,de a semmitől csak többet.5000-10000ftos ráfordítással húzhatom a 80.000-150000ft-os kipufogó rendszer cserét.
Dehogy nem. Öntött vas, nem lehet felületkezelni. A festék leégne róla. Kicsit szarabb minőség maga fém, de jó vastag itt, sokat kibír. Nekem hat és fél éves és 150.000 km-el még nem lyukadt ki.
Sziasztok! Rég jártam erre. Az alábbi képet lőttem a 25hónapja forgalomba lévő kocsimról My18ASX. Hááát a 19éves eladott autómon nem így nézett ki. Nem is tudom mit kezdjek most ezzel. Nekem drasztikusnak néz ki.
nyilván az olajon meg ezeken húznak, de pl a Skodámnak is olyan óradíjai voltak a szakszervízben,hogy álltam és bámultam... 2012-ben 100 e Ft a kötelező nagyszerviz.., vagy mintha a megane-om is hasonló lett volna sok sok évvel azelőtt.
Hát az "emberi" árakat vitatnám mert nekem 3 éve az " ingyenes " olajcsere a Lancerben 26 ezer volt. Aztán váltottam és másutt ha én vittem az olajat akkor az egész "nézegetés" volt annyi. Az autót is újként úgy adták át hogy ott ahol az üveg teteje az ajtókeretben volt még a japán ujjlenyomatra száradt kosz se volt lepucolva. Nem fikázni akarom őket, igaz van ingyenwifi meg váróterem meg szépen beszélnek veled, de hogy mi kerül a hordós olajon literenként majd 5 ezerbe amikor a 4 literes flakon ugyanabból a fajtából 7900 HUF másutt azt nem tudom.....
Most lett egy éves az ASX-em, 1.6 benzin. Miután a Budapest autószalon és szerviz, ahol vettem elköltözött, így a Duna Autóhoz vittem a kötelezőre. Meg kell mondjam kellemesen meglepődtem, nagyon kulturált hely, segítőkészek, kedvesek. Minden amit egy márkaszerviztől elvárna az ember, mindezt emberi árakon.
Még le is mosták a kocsit, mielőtt visszakaptam. Ilyen is rég történt. A kocsi teljesen hibamentes, igaz azért nincs is benne sok km, mert közben kaptam egy céges autót is. Ilyen az élet, soha nem volt céges autóm, de miután megvettem a Mitsut, elmentem máshová dolgozni és lett egy...mindegy, Mitsu marad egyelőre. Én elégedett vagyok, problémamentes autó. Nem azt mondom,hogy nem tudnék elviselni jobb kidolgozást, jobb anyagokat, erősebb motort, de igazából amire nekem kell tökéletes és nem kapok agyfaszt olyan dolgoktól,ami a céges autókkal megtörténik. (Ford, Skoda, WV) Elektronikai x akták, hol ez szarik be rajta, hol az...) Problémamentes autó, pont ilyet kerestem.
reméljük a VW nem fog kitolni veled...sok szerencsét, én eddig Skodát hajtottam (Superb), de váltottam ASX-re. Kellően problémamentes autónak ígérkezik, most lesz egy éves, én nagyon elégedett vagyok vele. Egyszerű mint a fakocka, de semmi baja és ezt várom el tőle még évekig.
Köszönöm, igyekszem hasznotokra lenni ! A szívem most is a Mitsuhoz húz, sok sok gondtalan évet nem lehet feledni amiket a Lancerekkel Coltokkal töltöttem :)
Sok százezer boldog kilométer levezetését kívánom az új autóval. Mivel említetted,hogy még maradt 2 Mitsud ezért remélhetőleg benézel a fórumra továbbra is. S hasznos tanácsaiddal továbbra is segíted a közösséget. Szép napot!
Ez lett abból az ASX- ből amire 2 évet vártam hogy gyártsák. Egyenlőre tart a szerelem, sőt egyre erősebb. A "vajúdásaimat" akit érdekel megtalálja ha vissza olvas.....
"Hát nem biztos hogy ami csili-vili beszél fütyül énekel sms-t ír stb az a jobb. kb 15 éve Mitsut hajtok és most 2 is van, semmi bajom velük. Amiért nem ez lesz a következő "templomba járó" : hosszú 1 es 2 es fokozat vontatáshoz nem szerencsés. Nincs 6 os manuál váltó amiben lehetne rövidebb 1-es. Komolyabb felszereltség csak CVT összkerékkel van, tetőablak csak bőrbelsővel van arany áron. És a T-Roc 2.0 TDI kényelmesebb erősebb és minden van ami kell. A szopás csupán az hogy áll a gyártás pedig már kész kellene hogy legyen :( "