Keresés

Részletes keresés

RegosBendeguzABecsuletes Creative Commons License 2018.07.07 0 0 1195

Azt tudjátok esetleg, hogy a fesz.szabályzónál csak az számít, hogy 12 V-os legyen? Találtam 50-es Apriliához valót, egyébként külsőre és paraméterekre ugyanolyat... Az jó lesz a Libertybe is, ugye?

Előzmény: sipi63 (1179)
djuice Creative Commons License 2018.07.07 0 0 1194

Igen, látom így, hogy itt is ki van hagyva a légbeömlő előtti rész a kép bal felső részén. Na az enyém nem ilyen matyóhímzés kivágásilag, de azért papírsablont csináltam előtte...

 

Más: "cigánykróm"

Egy újabb felírandó szakkifejezés!!! :D

Előzmény: abes (1192)
abes Creative Commons License 2018.07.07 0 2 1193

Haladok csak lassan.
Kipufogó drótkefézés után kapott két réteg rozsdára kenhető hőálló ezüst színű festéket.
Ennek elég cigánykróm színe van ezért ezt felül fújtam 24 óra száradás után antracit szürke hőállóval két rétegben.

Az utángyártott hővédő lemez 8000 Ft, de úgy gondoltam kipróbálok valamit.
Citromsavban ázott 24 órát, a rozsdát teljesen lemarta. Apám megegyengette a lemezt. Lefújom színtelen lakkal, kíváncsi vagyok meddig bírja.

 

Tegnap már mentem vele egy rövid karikát. Fék még érezhetően bekopós, de alakul.
Hétfőn már éles bevetésre kerül, Meló járat indul: oda-vissza 12 km.

 

Előzmény: abes (1190)
abes Creative Commons License 2018.07.07 0 1 1192
Előzmény: djuice (1191)
djuice Creative Commons License 2018.07.06 0 0 1191

Vettem kivágós légszűrőszivacsot. A Piaggio felirat alatt a légbeömlőnél is ki kell vágni vagy takarnia kell?

Azért kérdem mert az eddig belefabrikálton ki volt vágva, de így direktbe szívta a levegőt a fedélen belül lévő kis nyíláson át, nekem meg van olyan gyanúm hogy a légbeömlő szája előtt is szűrni kéne...

???

abes Creative Commons License 2018.07.04 0 1 1190

Előzmény: abes (1189)
abes Creative Commons License 2018.07.04 0 0 1189

Éppen nem megy.

 

Újra kell alkotnom. A jobb oldali gumi az az első heidenau. Van benne 4000 km és 6 év. Tapad, repedés sehol és még sztem simán ki fogja bírni a fortune elkopásáig.
:-D

Délután kezemben lesz az új betét fotózom.

 

 

Előzmény: djuice (1188)
djuice Creative Commons License 2018.07.04 0 0 1188

Amúgy a http://seba.veteranmotor.com oldal már nem megy?

 

Saját Libertymmel elég keserűek kezdenek lenni a tapasztalatok fogyasztásilag! Tegnap ~2,5 l benyával sikerült össz. 60 km-t megtenni 40-50-es tempóval!!! Ebben egy deka városi forgalom és csoszogás nem volt! Ez azt jelenti, hogy közel 5 l a fogyasztásom vagy a fogymérő nem mér lineárisan, de a sárgalámpa stabilan ég a mutató meg a 0-hoz "ragadva". Üzemanyagszivárgás sehol.

Most már nagyon szomorú vagyok.

djuice Creative Commons License 2018.07.04 0 0 1187

Az a gumi elég jól mutatja balra, hogy csak árnyéka egy újnak. :D

Gondolom már az új fékbetétről nem tudsz fotót csinálni?

Előzmény: abes (1185)
abes Creative Commons License 2018.07.03 0 3 1186

Hátul fékdob kipucolva, kilométer hajtás megzsírozva, elől féknyereg megpucolva, hátsó kerék félig visszarakva. Anyát kell meghúzni és új sasszeget rakni bele.

Kipufogót ledrótkeféztem és hőálló festékkel lekentem.

 

 

Holnap megjönnek a fékbetétek és szeretném készre szerelni.

abes Creative Commons License 2018.07.03 0 0 1185

Előzmény: abes (1184)
abes Creative Commons License 2018.07.02 0 1 1184

Kikaptam az első és a hátsó kereket.
Elől belső csere, hátul külső és belső is lesz cserélve.

Hátul a kingstar gumi 2 mm-re kopott. Élt 4000 km-t és 6 évet. Oldalfalán csúnya repedések lettek, szóval csere.

Tapadással nem volt gond a 2.500 Ft-ot megérte. :-)

 

Bontás közben derült ki, hogy fékbetét csere is vár rám.

 

 

Kap egy Ferodo betétet.

 

 

 

abes Creative Commons License 2018.07.02 0 0 1183

2001-es 50 2T-re keresek hátsó sárvédőt.

Enyém törött.

 

 

djuice Creative Commons License 2018.06.29 0 0 1182

Engem az vezetett meg az előtte újnak mondott (valójában mint kiderült, cellazárlatos) aksi mellett, hogy simán ki is vettem belőle, ahogy a Simsonok is mentek régen aksi nélkül. Aztán egy autószerelő felvilágosított hogy ezek a kecskék érzékenyek ám az ilyesmire, mint ahogy az autó se megy aksi nélkül...

Nesze nekem tanulópénz! (:

Előzmény: sipi63 (1181)
sipi63 Creative Commons License 2018.06.29 0 1 1181

Hál" Istennek,egy másik siker. (az enyémen kívül). Örülök,hogy sikerült. Azt hiszem örökérvényű a mondat,hogy induljunk el a kályhától. Az elejétől kezdve, sorba menni.

Előzmény: djuice (1180)
djuice Creative Commons License 2018.06.29 0 0 1180

Tettünk egy próbát egy szűz új normális akksival, előttem lett savval feltöltve és lám, csodák csodájára minden müxik elektronikailag! :)

Előzmény: sipi63 (1179)
sipi63 Creative Commons License 2018.06.29 0 1 1179

Igen,az ülés mögött a bordázott tetejű egységbe van integrálva a feszültségszabályzó és az irányjelző relé. 15-20eFt/db. Ha jó a fesszabályzás érdemes elgondolkodni az index különválasztásáról.

Előzmény: djuice (1177)
sipi63 Creative Commons License 2018.06.29 0 0 1178

A nóta vége az lett,hogy gyújtásmodult kellett cserélni. 8200Ft. Egy régi, nagytudású ismerősöm segítségével ki lettek mérve a tekercsek. Szakadás nem volt. Az ellenállások nagyságrendileg jók voltak,és a feszültség is nagyjából stimmelt ami a tekercsekről le kell hogy jöjjön.

Ezutám imitálva lett egy 9V elem segítségével a jeladó munkája. Semmi nem történt,tehát halott a cdi modul. Vásárlás- beépítés és pöcc-röff.

Előzmény: sipi63 (1171)
djuice Creative Commons License 2018.06.29 0 0 1177

Tegnap minden vezetéket stb kimértünk. Test hiba, kábel hiba nincs. Még az üzemanyag-szintjelzőt is kivettük, megtisztítottuk.

Ellenben itt találtam egy nagyon gyanús esetleírást és javaslatot:

https://www.egumotors.hu/iranyvaltas

 

Index egységet sehol nem találni. A gyujtás relé, fesszabályzó, és a gyújtótekercs van a motoron, tehát nekem is logikus hogy hátul az aluházas részben lehet az okosság.

Előzmény: volt alotos (1176)
volt alotos Creative Commons License 2018.06.28 0 0 1176

Nem valami test bajod van neked? AZ,HOGY ÖSSZE VILLOG MINDEN HÁTUL NEKEM NAGYON ARRA UTAL.

Előzmény: djuice (1175)
djuice Creative Commons License 2018.06.27 0 0 1175

Felpucoltam ma az érintkezőket ahogy lehetett (a saruk belül persze nem hozzáférhetők), azt mondták ez is befolyásolhat kontakt szinten jópár dolgot ami gondot okozhat. A helyzet viszont nem javult. Üzemanyagmérő egyszer mér egyszer nem mér. Index egyszer volt normálisan jobb oldalon, bal oldalon csak jóval gyorsabban halványan diszkózott. Most absz nincs index a tisztogatás után, de ha behúzom a fékkart, indexel az üzemanyagfogyás jelző és hátul a féklámpa!

 

Van hasonló hibaok amivel már találkozott valaki?

sipi63 Creative Commons License 2018.06.27 0 0 1174

Köszi az ötletet. Kereskedőknél érdeklődtem akiknek van szervízük is,és lebeszéltek a vásárlásról. Azt mondták, attól,hogy rajtahagytam a gyújtást nem megy tönkre a vezérlő. Elkezdem másfelé keresni a hiba okát,aztán meglátjuk. Utángyártott van 6-7 ezerért is itt pesten rendelésre (6-8nap)

Előzmény: abes (1173)
abes Creative Commons License 2018.06.26 0 0 1173
Előzmény: RegosBendeguzABecsuletes (1169)
sipi63 Creative Commons License 2018.06.26 0 0 1172

Ahogy tapasztaltam, az önindító reléje.

Előzmény: djuice (1158)
sipi63 Creative Commons License 2018.06.26 0 0 1171

Szervusztok!

Segítséget szeretnék kérni. A gyújtást hosszú ideig kb. 20 percig rajta felejtettem. "Eltünt" a gyújtásom , nincs szikra. Liberty  50 2T 1998-as.

A trafót megtaláltam, gyújtás ráadása mellett egyik szálon sem tudtam kimérni feszültséget. Aki tud érdemben segíteni ne fogja vissza magát!

Köszönöm.

 

djuice Creative Commons License 2018.06.26 0 0 1170

A gyujtáshoz minek relé? Vagy az a biztonsági indító? Múltkor néztem hogy a 2 fékkarnál lévő kis hengeres müa. pöcök amiből 2-2 derót (asszem fehér-fekete és fehér-piros) jön el, az a kar meghúzására nyit és nem zár. Akkor ezzel iktatná be azt a gyújtásrelét?

Persze berúgásra nem kell húzni a fékkart és akkor is indul!

Hátul azt a fémházas bordázott tirisztoros cuccot mondod, a kapaszkodónál, hogy abba integrált az index? Mert biz abba mennek befele az indexizzóktól a madzagok!

Előzmény: RegosBendeguzABecsuletes (1169)
RegosBendeguzABecsuletes Creative Commons License 2018.06.26 0 0 1169

Az a gyújtáshoz tartozó relé, az nem az. Mint megtudtam a burkolat alatt hátul van a feszszabályzó, abba van integrálva. Ergo szívás, az egészet cserélni kell, ha azt akarom, hogy villogjon az indexem. :(

 

Akkor már egyszerűbb ha veszek 4 db sárga villogót és felszerelem külön kapcsolóval-kábelezéssel. 

Előzmény: djuice (1158)
Patow Creative Commons License 2018.06.26 0 0 1168

Viszont nem is megy úgy a 4t !

Előzmény: Patow (1167)
Patow Creative Commons License 2018.06.26 0 0 1167

A 4t és a 2t között van 1l különbség fogyasztásban szvsz

Előzmény: djuice (1166)
djuice Creative Commons License 2018.06.26 0 0 1166

Hát pedig nekem pont ezért javasolták a Libertyt a nagy kerék mellett is, hogy 2,5-3 literrel eljár. Mondjuk az nem volt odaírva hogy fojtással meg max 50-el, szóval nem tudom. Meglátjuk mit mondanak az adatok...

Én csak 73kg vagyok, lehet alattam másképp megy, de tegnap a szembeszélben se nagyon kellett szégyenkeznem! :)

Előzmény: abes (1163)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!