Keresés

Részletes keresés

vaperova Creative Commons License 2016.08.08 0 0 557

Sziasztok!

Újrakezdő vagyok és segítség kéne!

Van egy Joytech egy aio(rba felújítható porlasztóval) és egy Eleaf istick basic+gs air 2  kazánnal.

A problémám az,hogy hiába néztem meg az összes youtube-is videót,még most sem tudom,hogy milyen ellenálláshuzalt vegyek a felújításukhoz.Jelenleg csak a vattát cserélem,a tekerést óvatosan újrahasználnom...amíg tudom.

Az aio-tól a gyári 0.6 ohm-ot ,

A gs air 2 -től szintén gyári 0.75 ohm-ot szeretnék.

Sajnos erről sehol nem találtam infót,mert leginkább komolyabb(VW,TC,)alapokkal hajtják meg a porlasztókat és mindenféle ellenálláshuzalt használnak hozzá.

Egyenlőre még nem érkezett meg az Ohm mérő,de úton van.

Ha meg tudnátok nekem mondani,hogy ezekhez a porlasztókhoz milyen huzalt válasszak sokat segítenétek!

Ha majd képben leszek az ohm/watt/volt szentháromsággal ,majd akkor én is beruházok egy komolyabb készülékre,de amíg hülye vagyok hozzá,addig nincs realitása.

Thx.

 

Siphersh Creative Commons License 2016.08.01 0 0 556
jocijocó Creative Commons License 2016.07.26 0 0 555

Cserélhető aksis módot szerez be, 20 ért már nagyon jót kapsz, meg egy felújíthatós kazánt. Én a VTC minit javaslom, és egy Tajfun Gs 2, vagy egy GT 2-őt. Minél jobb a kazán annál kisebb nikotin adag elegendő. Szépen lassan vissza tudod szorítani a nikotin mennyiséget, minden nagyobb keverésnél kevesebbet raksz bele. 

Előzmény: gyarmati1980 (554)
gyarmati1980 Creative Commons License 2016.07.18 0 0 554

Sziasztok

Segitsègre lenne szüksègem 

Nekem van egy Eleaf ijust start cigim tudtok nekem ajànlani hasonlot aminek nagyobb az aksija? Magàval az e cigivel meg vagyok elègedve csak estère mindig lemerül töltövel meg nem szeretem használni.

Nèztem a 2 est tetszik is csak èn nem vagyok oda a sok gözèrt lehet màs nagyobb ellenàllasu kazànnal hasznàlni?