Az autó teljesen jó, szuper,pillanatok alatt megbarátkoztunk!Figyelmesen olvasgatom a fórumot,nagyon sok hasznos dolog található itt!Rögtön belecsaptam a navi frissítésbe,egyenlőre csak letöltöttem a fájlokat,de hirtelen vagy 60gigát,de elég lesz az europe nbt-next2018 ha jól gondolom!Javítsatok ki ha más is kellene hozzá!Még egy dolog,a visszapillantó tükör mellett van fent ragasztva egy téglalap alakú lapocska,az mi lehet?
Nekem eszemben sincs RFT gumit venni rá. :) Inkább vettem defektjavítót, az is ér annyit. :)
Most vettem új gumikat rá (245/45 R19), ezelőtt Michelin Primacy 3 volt rajta speckó * jelzéssel, de egyáltalán nem voltam elájulva. Most hosszas vívódás után a Pirelli PZero és a Dunlop SP Sport Maxx között végül utóbbi mellett döntöttem. Hétfőn teszik fel, kíváncsi leszek.
Egyébként a téli 245/50 R18 Michelin Alpin A4-es hibátlan.
Kerékcsere során megmértem a két kerekemet, mert a derekam nagyon is érezte a különbséget.
Nyári 245/45R18 style 328 Continental SportContact RFT gumi: 26.4 kg. A felni állítólag 12.8, tehát az RFT gumi 13.6 kg.
Téli 225/55R17 style 236 és Pirelli SottZero hagyományos gumi 20.7 kg. A felni 9.9, a gumi 10.8 kg.
Rugózatlan tömegben van majdnem 30% többlet. A tehetetlenségi nyomatékot nem tudom kiszámolni, de ott nagyobb tömeg koncentrálódik nagyobb átmérőn, ott még nagyobb a különbség. Ezért érzem fürgébbnek és komfortosabbnak a téli gumival az autót.
számtalan alkalommal mindig kipróbáljuk szétszedve is , soha nem volt ilyen jellegű hiba üzenet ! lehet széthúzták az ülés csatlakozókat és úgy adtak gyújtást , akkor biztosan megtörténik amit írsz, de a rádió bekapcsoláshoz nem kell gyújtás se, a kárpiton nincs semmi extra
F11-ről G01-esre (új X3) váltani mekkora visszalépés, ha egyáltalán az?
Így első blikkre azért az kicsit puruttyább, de nekem eléggé bejön ez az új BMW bél. Kevesebb extra van hozzá, és jellemzően 20d-vel veszik az emberek.
Mindenki szeretne 6 hengert, de ha magunkba nézünk, a négyhengeres is elég mindenre.
Kiemelt figyelemmel kell takarítani a küszöböket. Autómosós srácok 100%, hogy lekapják a ronggyal. Sajnos ez ilyen minőség.
Ha elveszett a betű, akkor passz. Ha még megvan, akkor én a Palmafix ragasztót vagy vékony (nem habosított) kétoldalán öntapadós ragasztószalagot ajánlok.
Én tavaly, húsvét hétfőn szívtam vele, a kölnim is bent maradt... Megkértem az ismerőst, kocsikázzunk egy 60-ast, hogy visszatérve a másik kulccsal, meglocsolhassam a háziakat... ivászat nélkül is vidám esemény volt... lakáskulcs szerencsére nem lett becsukva, az a súlyosbító körülmény lett volna, annál asszem nem is lehetne nagyobbat szívni, esetleg ha mindez nyaraláson történik, innét 1-2 ezer km-re...
A saját házad udvarából bemész a saját házadba, előveszed a második kulcsot és kinyitod. Mi a gond? (Ugye nem olyan autót vettél, amihez egy kulcsot adtak?)
Én csak a csomagtartót nyitottam kulccsal, majd a kacatokkal együtt azt is bedobtam hátra, majd lecsuktam. Vissza is zárt... Ez vidéken volt, ismerősömmel hazakocsikáztunk a másik kulcsért. Először nem akartam elhinni, hogy ilyen buta, de beláttam, hogy én voltam az.
Néhány hete jártam fostalicska edition vadiúj céges pözsó trágyadombbal, motor leállítás után kiszálltam és becsaptam az ajtót, az meg magától lezárta az ajtókat (kulcs a gyújtászárban). (Francia meglepetés mínusz 10 fokban persze kabát lakáskulcs is a kocsiban. (Elmondtam egy miagyánkot a francia autóipar teljes pusztulásáért (remélem hallgatást nyer)). Szóval feszítővas, merev hosszú drót és némi ronggyal megoldottuk a problémát egy barátom segítségével az ajtókeret felső részénél. Ez a bmw-nél szerintem nehezebb mutatvány mert merevebb masszívabb az egész.