Üdv adott egy boxer 2002es,2.2hdi egygazdás nagyon karban tartott 400 ekm -es,de mostanában szeme lett mint az Ifáknak,,ha dombot lát nagyon lelassul üresen is
csak minőségi gázolajat kap.kissé öreguras vezetés mellett.4-esben sík úton 3000-nél leszabályoz 5-ösben 3200 max mi a teendő?
Üdv fórumozók! 3hetes ducato 2,3 mjet 2008 alváz tulaj vagyok, möglich, illetve egy profi ducatos elérhetősége kellene, ill olyan hibám van, ezért megbizható hozzáértő kellene, hogy a hátramenet fokozatot nem mindig sikerül berakni, csak 1es fokozat kapcsolása után! Egyébként nincse gondom a fokozatokkal, remélem bowden körüli gond megoldja, és nem cserértetnek rögtön váltót! Köszönöm nektek!
Sziasztok! 2008 Jumpernél vki tapasztalt már olyat h jól becsukott ajtóknál is csipog a kocsi meg a műszerfalon is jelzi h az egyik ajtó nyitva van .De ha ráteszem a menetvilágítás akkor elalszik a hibakód. Ilyenkor mi lehet a gond? Másik bicskakulcsról nem tudom bezárni az autót csak kulccsal ( elemet már cseréltem) Vmi ötlet? Másik kb 1000 f/p-nél vmi berezonál elég csúnya hangja van csörög vagy mi. Kérdeztem a szerelőt. Ő azt mondta h a kipufogó rezonál be és ezé van ilyen hangja. Ma aláfeküdtem a kocsi alá és mozgattam a kipcsit de így nem hallottam semmit se. Vkinek vmi ötlet h mi lehet a baj? Vagy törődjek bele h ilyen marad :( Mert már néha elégé zavaró.
80-90 km/h körül gázadásra nagyon erős rázkódás lép fel de ha a gázt visszaengedem akkor csökken de ha gyorsítani próbálok majd szét akar hullani úgy rázkódik.
Tartóbakok jók féltengelyeknél semmi gyanús nem látszódik.
Viszont van hogy szinte rázkódás nélkül szépen megy.
citroen jumper. 2,2hdi ford puma motor. max fordulat 2000-1500. turbo nem indul. diagnostika nem ir hibat. motor hiba jelzo vilagit . diagnosztikann , nincs hiba. CITROEN JUMPER 2,2 HDI 2014
Üdv.! Mindenkit! Van egy 2009-es Peugeot Boxer 3.0 HDI . Olyat produkál, hogy le szokott fulladni
és az újraindítás az 20-30 másodperc múlva lehetséges.(addig kell várni). Azt mondja a szerelő, hogy ezeknél ez így van megoldva. A pirosnál egy sávban ezt megcsinálja nem igen tudok ezzel érvelni.:):) Ez tényleg így van, vagy esetleg mi okozhatja ezt?
Jo lenne ha az NKH vagy ki tudja, hogy hivjak eppen megfizethetö birsagokat osztogatna. Egyik tavoli ismerösöm is belefutott es merget ivott inkabb, tegnap temettek. Szegyen ami Magyarorszagon megy. Ha meg a berek nyugati szinvonalon lennenek akkor meg hagyjan. De lassan minden hasonlo aron van vagy dragabb.
2010-es 2,3-as Ducatónk 1800-as fordulatnál menet közben minden sebességnél leáll. Újraindítás után motor lámpa világít, de finom használat mellett kb 20 perc autózás után eltűnik, de ha az 1800-as fordulatot elérjük, újra leáll, majd újra világít a motor lámpa. 91 és 92, alacsony és magas üzemanyagnyomás hibát ír a gép egyszerre. Ha valaki tud segíteni, szívesen várom a hozzászólásokat.
Az airbag defekt az lehet h azé van mert lehet h volt ülés csere és a biztonsági őv csati szét lett húzva. elvileg computerre ha rá van dugva akkor meglehet oldani
Villog a km óra számláló sokan azt mondják h olyankor vissza lett tekerve a km óra és azé villog
Olyan kérdésem lenne hogy van e valakink tapasztalat, angol jobb kormányos autó balosításában? Esetleg tudnátok szakamebert javasolni aki ilyet vállal?
Egy 2009es 2.3Mjet ducato-rol lenne szó ami egy lakóautó.
Egyedül Németországban kötelező a szintetikus olaj valós meghatározása(Rengeteg gyártó ezt sem teszi meg!)Szintetikus olaj a Group IV-V osztály,az itthon árult olajak nagy része nem teljes szintetikus,a valóságban ásványi olajnak minősülnek.https://www.castrol.com/de_de/germany/car-engine-oil/motorenol-nach-typ.html
https://extranetpli-eu.pli-petronas.com/dsp/lube-recommender/report_est.asp?id_mezzo=1587&id_livello=1&id_lingua=2&scat_from_tbl_est=A Total prémium olaja a QUARTZ 9000 ENERGY 0W30,és az INEO FIRTS 0W30,kizárólag ezek a PAO alapú,prémium adalékolású olajok.A 2.3-as és 3.0-ás motor szerkezetileg megegyezik.A Citroen-Peugeot ajánlásnak megfelelnek,de a Fiat nem ad normát a franciáknak,a franciák sem a Fiatnak.Az eredeti 2.3-as és 3.0-ás olajak az IVECO ajánlás szerint 5w30(jelenleg 0w30 Pao alapú!,csakúgy,mint a Fiatnál!)Gyakorlatilag a következő osztályok vannak:C1,C2,C3,A3-B4,A5-B5.Az összes gyári jóváhagyás ezen kategóriák valamelyikébe tartozik,amiért a gyártóknak licenszdíjat kell fizetni,ezért a TELJESEN megfelelő olaj nem mindig kap licensz jóváhagyást.Itt a logika és a tények számítanak,valamint az olaj nyelvének az ismerete!Az indexes olajtopik egyenlő a NULLÁVAL,kizárólag üzleti jellegű,az olajdokit már nem minősítem,a totalcaros cikkekkel egyetemben!A TBN vizsgálatok rendre elmaradnak,pedig azok jelzik az olaj élettartamának a végét:TBN 30%.Olajcsere a gyárilag megadott TBN érték 50%-nál KELL!
Sziasztok ! TOTAL QUARTZ 9000 ENERGY 0W30 olajat ajanlota a Kraftos forumtars , de nem talalom rajta a fiat minösiteset . En maradtam le valamiröl vagy valami valtozott a gyari ajanlasban .Nekem lakoautoba kellene tehat eleg nagy terhelessel utazunk . A motor 2011 eu4 ,2.3 mjet ,130le , reszecskeszurö nelküli 50ezer km van a motorban . Kerlek erösitsetek meg a total 0w30-as olajban hogy mehete e bele es miert ? Vagy valami mas 0w 30 ast . Mi nem hasznaljuk telen az autot Valaszokat köszönöm!