Utazások,fotók,élmények-beszámolók,vasútgépészet,vasúttörténet Győrtől-Sopronig,Soprontól-Szombathelyig és majdan Szentgotthárdig,Soprontól-Ebenfurthig,Fertőszentmiklóstól-Neusiedl am See-ig és Celldömölktől-Fertőszentmiklósig (anno).
A több mint 15 millió eurós projektből 8,2 milliónyit a GYSEV valósított meg, a többit ausztriai partnere. A hazai fejlesztés költségeiből a magyar kormány 4,68 millió eurót állt, 3,42 millió euró támogatás pedig az Európai Regionális Fejlesztési Alapból származott.
Gyakorlatilag a Gysev 100.000 eurót tett az üzletbe. A többi segélyke volt.
a GYSEV adja a szállításhoz az eszközöket és a személyzetet
Nem. Csak a személyzetet. Egyelőre. Pam-Ns közt csak ÖBB talent jár.
Ingázásra alkalmatlan, a menetrend megrendelője is alkalmatlan a feladata ellátására.
És amíg a szentmiklósi átszállás olyan, amilyen (nem merik oda tenni a 8-as és 9-es vonali személyszállítók találkozását a szintbeli átjáró miatt), addig kuka is az egész.
Semmit érő kirakatberuházás, nulla színvonalú közlekedéssel. Pár iskoláson és néhány kint dolgozón kívül teljesen üresen mennek a vonatok. Ha egy kisbusz járna át, csatlakozva a vonatokhoz még azzal is mindenki jobban járna. Ingázásra alkalmatlan, a menetrend megrendelője is alkalmatlan a feladata ellátására. Legalább elmondhatjuk, hogy jó sok EU-s forrást kidobtak a semmire.
Másik feladata a munkába járók szállítása, akik Fertőszentmiklósról átszállás nélkül juthatnak el Bécsbe.
Ja, az a kőkemény 40-50 ember..... micsoda nyereséges üzemeltetni.....
A reggeli szerelvény délután visszatér az osztrák fővárosból, de kiszolgálja a kishatárforgalmat is. Ennek alapján a vezérigazgató szerint az FHÉV nevezhető a bécsi elővárosi közlekedés részének is.
Ja, egy ember meg naponta eljut Linzbe, tehát akár nevezhetjük a linzi elővárási közlekedés részének is.
A múlt év végéig az ausztriai oldalon is a GYSEV szolgáltatott, és bár ott az idén már az ÖBB a menetvonal tulajdonosa, továbbra is a GYSEV adja a szállításhoz az eszközöket és a személyzetet.
Hétfőtől közlekedik az 1. és prémium osztályú IC+ kocsi
Október 11-én hétfőtől a kéthetes bemutató időszakban már utazhatunk az új 1. és prémium osztályú IC+ kocsin, a DÁLIA és VÉRCSE kör-IC járatokon. Aki október 11-24. között ezekre a járatokra vált másod- vagy első osztályú jegyet, kipróbálhatja az új 1. és prémium osztályú IC+ kocsi szolgáltatásait is.
Hogy járna már be szabad jelzővel Hbf-en foglaltra?
Bejár szabad jelzővel a Schutzsignalig (az tilos állású), azon van egy tolatást engedélyező jelzés (ez nem jelzőkezeléssel foglaltra járás, hanem tolatási mozgás, mind a négy méter), és annyi.
Ez az ún. "vonategyesítés" dolog, a-tól z-ig leszabályozva.
Ez volt az indok, nem pedig a parkoló kapacitás bővítése?
Mikor is? Talán 2011 vagy 2012 után?
2010 vagy 2011 nyár végén körbetekertük a tavat akkor jártam ott elsőre és akkor még volt sárga kis épület. Majd 2016-ban már nem volt, csak az a 2 db mini beálló, ahol 1-1 bicajos elfér ha nincs más ott. Nem csak minket kapott el a vihar akkor, így maradt szembe beállni a betongarázs szerü tárolókhoz.