Minden a Kisalföld Volánról, valamint Győr tervezett kötöttpályás közlekedéséről: járművek, útvonalak, menetrend, utastájékoztatás, közlekedéspolitika stb.
Közben máshogy alakult ennyi... A LOC meg lesz csinálva. Egyedüli egy, amivel annyi gond van hogy egy tappottatnyit se érne meg rááldozni. kettő Mercedes már itt van és az LKN-330 forgalomba van adva. Közben az RVY sorozat sorra műhely látogatók. KMG-s credo is fordás, holott van egy csomó osztott Conecto..
Utóbbi időben terjedt el az a sok marhaság, lásd Cicásbusz, MAN. Ugye a Lion's City szóból ered. Az ex pesti Gyors-os 280-asokra a GYROS szó. Török buszok, kebab név alatt vannak említve. Ezt hozta ez a túlfejlett világ.(sajnos)
Miért ne írhatna oda a cikkbe / mondhatnának el sajtótájékoztatón? Nem azt mondom, hogy mindenről kellene tartani, de ez most épp egybe esett. Csak ugye az nem 0 éves, hanem 18 és 1.5 millió km van bennük. A csuklós üzem nem a győri helyihez tartozik? Ott semmit nem tudnak évek óta felmutatni. Nem csak 13 kocsival gazdagodtunk, hanem többel is, ami a közszolgáltatás része. Én nekem ez a véleményem, mint az LSU-nak .
Nagyon felemàs infók làtnak napvilàgot Győr helyit illetően itt a fórumon.
A probléma,sajnos nem lehet lekeresőzni az ismert oldalról az adatokat,hogy valójàban most mi a helyzet. Nem tudom,hogy màsnàl se működik-e a rendszàmlekérdező.
Egyenlőre marad az utas és az oroszok,mert itt a fórumon màr a 671-es és a 2 CCZ-n kîvűl minden 200-ast leselejteztek a topiktàrsak.
Ha ez tényleg így van nem tudom,hogy gondoljâk a szeptembert,amikor nem volt ritka a 13-14 db 280/C80 kiadàsa csúcsban. 16-17 éves Connecto/Credo érkezett pàr db ezek helyére,ha jól olvastam vissza.
HZE-100 soha nem volt, szerintem a HFZ-100-ra gondolsz, azt 2020-ban elvitték Kecskemétre, ott 4-5 napot dolgozott, és selejt lett. A GTB-583 szintén 2020-ban lett selejt, már el is bontották.
1. Én úgy tudom, hogy a LOC-728 kapni fog műszakit.
2. Megértem a többi 280-assal szembeni selejtezést, hiszen bármennyire is vázcserézettek (a CCZ'-k kivételével), tényleg nagyon öreg buszok már és épp ezért nosztalgia forgalomban/vagy múzeumban lenne már a helyük, de ha továbbra sem megy semmi a helyükre Győrbe, akkor szeptembertől meg majd feltámasztják őket a "sírból"?? Az azért elég érdekes lesz.....
3. Ezek az infók mind biztosak? Vagy csak pletykák?
Sziasztok! Nem tudom ilyen információk mennyire elérhetőek, de ha esetleg tud valami ilyennel szolgálni, akkor érdekelne pár Sopron helyis kocsi fordája. Pontosabban az NKW és NOS rendszámú Citaroké. Előre is köszönöm ha valaki tud ebben segíteni!
Győr helyis személyzete full arrogáns, tudatlan, ostoba, munkáját semmibe vevő, mutogatós alakból áll. Sajnos utóbbi időben sok embert kellett más helyről átvezényelni az itteni problémák miatt. Azok a régi jó arcok mind eltűntek. Mára már a bölcsöde maradt az ujjakkal, de aki visszatért az is kb mintha nem azon a szinten mozogna, mint korábban.
Nem éppen az európai kultúra felé mutat irányt. Sokkal inkább a balkáni állapotok fogadhatják az embert, ha arra fele jár.
Ha lenne rá lehetőségem, és olyan helyen ülnek a polgármesteri irodán belül ahol meg lenne az ehhez szükséges befolyásom, már rég azon lennék, hogy keressen a város egy új céget vagy alapitson egy sajátot méghozzá bele teljesen más gondolkodású emberekkel, személyzettel jobb fizetést kínálva. Ezt a jelenlegit meg kilőni a Bermuda 3szöghöz.
Had kérdezzem már meg toled, hogy az alábbi kocsik kozul melyik mikor volt gyori? Mert tudtommal egyik sem sosem. Sopronba kerultek eleve és onnét a 147; 148 Óvárra 1 év után. 151 meg el a megyebol.