Gondolkodom rajta, de nem tudom megéri-e. Az egumotors.hu-n nézegettem már, hogy mi kellene (malossi hengerszett 26000 ft, Gianelli reverse kipufogó 38000 ft) kicsit sokallom, meg az a helyzet, hogy másra kell a pénz, de ha egyszer futja rá akkor megcsinálnám.
Örülök, hogy rátaláltam erre a fórumra. Én most vettem egy 2000-es Senda R Sumermotard-ot. Most van szétszerelés alatt. Ami biztos kell hozzá: lánckerekek, lánc, hengerfejtömítés, néhány cső (vízcső, olajcső), tűgörgő. Remélem dugó+gyűrű nem fog kelleni. Bár attól félek mégis, mert ahogy a lánc-lánckerék le van hajszolva..... Szóval nem nagyon bízom benne. Mármint, hogy nem kell cserélni. Tudtok valami olcsóbb beszerzési forrást, mint a gyári (értsd pl. Redrobogó Tbálint, Robogóház Érd)? Mivel eddig a lánc-lánckerék ügyben találtam Tatabányán a Pinkmotors-t, akik csomagküldéssel is szállítanak. Egy kis összehasonlítás: 1. első lánckerék: gyári 4450,- utángyártott (JT gyátrmányú) 1800,- 2. hátsó l.kerék: 12200,- kb. 4500,- (erre nem emlékszem forintra) 3. lánc 9900,- ( japán DID gyártm.) 4500,-
Gyári árak a Redrobogó-tól vannak, a Robogóház adott a láncra 6800,- árat, illetve a Pinkm... 2800,- ért is tud adni valamilyen olcsóbb láncot.
Üdv: BacsiTibi
U.i.: Ja, és én is inkább a Ridermann korosztályát képviselem inkább (ugyanis elmúltam 30 éves :-))))
Örülök, hogy segítettem, remek kis gép az az atlantis!
Óvatosan megkérdem, nem akarz bele egy jóféle 70-es hengerszettet? Persze a hozzá való sport kipufogóval, 19-es karbival, variátorral és karbonmembránnal?
Igazi kis rakéta lenne! 100-120- ból megvan, ha te csinálod!
Attól függ hol lax. Motoros, robogós boltokban van. Tudnod kell hanyas a menete. A fúvókán megy át a benzin, jobb ha járatás után egy picit nagyobb megy bele. Meg kell nézned, hanyas van most benne és ahoz képest 5-el nagyobb mehet bele.
Tudom-tudom, de azért 2-3 hetente 2-3 perced csak van egy fotóra. :-)
Foagdjunk, hogy egy szombat esti bulin 100 is készül a csajokról csúcsos-pólóban. :-) (Meg anélkül...) Úgyis olyan nagyon szorgalmaztad a Derbis összetartást, vagy mi... :-)
A fesz- szab jó volt ,kiderült azért merült le mindíg az akku és nem volt töltés , mert az akkuba vezető egyik kábel hozzászorult a fémvázhoz ami leszívta a akkut .
A karbim tök más , a csavarok se így álnak
Az egyik oldalon csak 1 csavarvan , az alapjár beállító
Persze, megy a gép, csak mindig tartogat meglepetéseket. :-) Neked mi a helyzet a fesz-szabályzóval? Sikerült venni újat? Milyen hibát mutatott a régi? Nekem most ingadozik a fesz, és túl magas. Valszeg ilyen is volt, csak most mértem meg. Tudnál képet küldeni a tiedről? Nekem a tartályok alatt van, de azért látható valamennyire. Ne szedd szét emiatt, csak amennyire hozzáférsz.
Nekem ilyen:
A karbiról azért lenne jó kép (bár úgy emlékszem, neked nem ilyen van), mert az egyik csavar kiesett belőle, és egy kép alapján talán pótolható v. legyártható lenne. Az alsó csavar hiányzik.