Ha Citroën-ekről esik szó, akkor a GS/A modelleket többnyire -méltatlanul - elfelejtik, vagy épp csak megemlítik. Pedig létük igazi sikertörténete volt a gyár történetének. Pedig a GS a Citroën második legnagyobb példányszámban elkelt típusa, elnyerte az év autója címet is (1971). Várom ebbe a topicba a típus rajongóit. További adatokra a:
http://www.citroen-gs.hu
oldalon találhattok.
Üdvözlettel: GSdriver
A Pallasé az gyárilag be van húzva szövettel. Még azt is leszedem róla mert egy hányinger az egész, foszlik, büdös stb... Megragasztom, keresek valami színben hozzá illőt behúzom aztán ennyi. A lőtéri kutya meg nem mondja, hogy javítva volt.
A középső kárpit elem 3 darabra tört, a bal hátsóból meg már eleve hiányzott egy 25 centis darab.. Letörtek a rögzítő fülek is, ha nagyon nincs más megoldás, akkor össze lehet ragasztgatni, üvegszövettel és műgyantával megerősíteni, de az már nem lesz szép.
Van még egy jó állapotú szürke darab középre, esetleg azt lehetne felcsiszolni, lefesteni, de az sem lesz olyan mint a gyári.
A szürke garnitúrának meg kb a fele hiányzik, azt még nehezebb lenne összevadászni, s a szürke kormányom csúnyább is mint a barna...
Lehajtható kartámasz van nekem több is.. sőt, tetőkárpitom is van egy felesleges.
Én Pallasból bontottam ilyen kárpitot. Asszem egy A oszlop burkolat tört el. Majd belülről megtuningolom műgyantával meg üvegszállal. A tetőkárpithoz már megvan az anyag, de a többit még nem találtam ki. Pallas zöld szett, ráadásul rossz állapotúak. Úgy meg nem lehet betenni az ezüst autóba.
Ilyen módon nem tudod megjavítani a tiédet? Illetve az X3-asban nem volt hátul/középen lehajtható kartámasz?
nekem már sajna nagyon nincs hová tennem, meg 2db kárpit elem miatt nem szívesen vennék egy komplett autót..
Habár nem biztos,h kárpitossal csináltatni olcsóbb lenne, mint a komplett autót megvenni.
Bontani való az autó, vagy még érdemes talpra állítani?
Hmm, akkor én még bíztam benne hogy használható lesz ami az x3ban van, nem is néztem mást. De sajna nem így lett :(
A bontós ajtódnak milyen színű volt a belseje?
De az üvegek miatt mindenképp menni akarok hozzád.
Igen, elég régi. 2011 áprilisi. Az autót eladták valakinek de nem tudom hova került. Sok értékelhető valóban nem volt. Kivéve a motorját!!! Többször megjárták vele a Franciaország- Szigetvár útvonalat. Úgy voltak vele hogy inkább ezzel mennek mint suzukival :P Csak sajnos hiába volt egy jó motor az autóba ha a körülötte lévő minden más kuka.. vagy ha nem is kuka de rengeteg munka és pénz..
Hja, értem, azért köszönöm a képet.
Pedig hogy leírtad az autót, nem túl sok értékelhető dolog volt benne a kárpitokon kívül :)
Jól értem, hogy ez egy régebbi sztori? Lehet hogy azóta az autó bontásra került?
Ha esetleg megvan még az elérhetősége, azt szívesen venném.. Épp ilyen zöld a bontós x3asom is :)
Szia! Sajnos az autó nem lett az enyém. Még két éve akartam megvenni, de egyrészt marhasokat kértek érte és ahoz képest nem volt valami tipp-topp állapotban. Tűzfal átrohadva többhelyen, küszöbök kuka, a hátuljába belementek autópályán és megvolt rogyva az egész kaszni. (jobb hátsó ajtó és a lemez közt egy mm rés nem volt) Szóval nem vettem meg. Abból maradtak meg a képek és amikor olvastam mit keresel akkor tettem fel. Sajnálom hogy nem tudtam segíteni!
Igen, éppen ezekre gondolok és éppen ilyen színben :) Sajna mindig csak sötétben érek ki az autóhoz, s nincs rendes fényképezőm, mobillal sötétben meg nem tudtam fotózni.. Köszönöm a képet.
Ha az a jobb oldali hosszú elem Neked egyben van (ami a csomagtér ajtó mellett van) és le tudod operálni egyben, akkor nekem nagyon kellene..
Idő közben rájöttem, h létezik direkt kárpit leszedő célszerszám, azzal le tudtam volna szedni a sajátomat is egyben. (legalábbis a középsőt és a bal oldalit, mert a jobb sajna már akkor törött volt, amikor az autó hozzám került). Ez az, amikor az ember a saját kárán tanul.
Vannak esetleg más kárpit elemeid is? Ajtó kárpitokkal is eléggé gondban vagyok.
Vannak x3 szövetbetétes kárpitjaim, meg special full műbőr kárpitjaim, de a pallasba a püss kárpit lenne az igazi..
ui: az a fekete dobozka mi lenne a szellőző alatt? Valami ilyen formájú dobozba szerettem volna hátsó ablak fűtést szerkeszteni az x3ra, de abból végül nem lett semmi.
Hja, igen azok a kárpit elemek, amik hátul a tetőkárpit alatt vannak. Amin a szellőzők vannak, meg ami az ötödik ajtó mellett a lemezt takarja. Fotó sajna nincs, de legközelebb csinálok..
Középső elemből van egy tartalékom, de az szürke, azzal nem megyek sokra sajna :(
Újabb problémába futottam bele a hétvégén, amihez szeretnék tippeket, vagy ötleteket..
A piros pallasban az x3-as kárpitjait terveztem használni, de a tetőkárpit tartó elemek közül a hátsó három (amin a szellőző lyukak vannak, és ami lefut hátul a csomagtér ajtó mellett) csúnyán széttöredeztek, megette őket a nap 30 év alatt.
Összeragasztgatni nem szeretném, bontott darabokat meg nem tudom, hogy érdemes-e keresni. A kárpitostól meg félek, hogy drágán dolgozik.. illetve akkor az összes idomot be kellene kárpitozni, hogy egyforma legyen.
Találkoztatok már ilyen problémával? Vagy a GS-ben ez teljesen máshogyan van?