Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Matula Gergely Creative Commons License 2019.11.21 0 0 13190

Tisztelt Lacetti tulajdonosok .

 

Segítségeteket szeretném kérni a szokásos fogyasztás, rángatás fordulatszám növekedés problémában.

 

Adott egy 2005 1.4 benzines Lacetti csapott seggű F14D3051387K motorkód 70kw

 

A jelenség : Az autó a nyári 7 literes fogyasztása (ami szerintem sok) 10-11 literre nőtt ( pedig még nincs is hideg "városi használat").

                  Alsó tartományban erőtlen lomha, olyan 2400-tól már jónak tűnik. A kigyorsításoknál 2000 alatt néha rángat nem mindig.

                  Váltáskor ha nem vár az ember a gáz elvétele után 1-2 másodpercet, hanem egyből kuplungol a fordulatszámmérő 600-1000

                  közötti növekedést mutat. Megálláskor a fordulatszám 2 másodperc után eseik 1000-1100-ról 800 ra . Motorfék hatás a magasan

                  lévő lassan reagáló fordulatszám csökkenés miatt szinte nem is érezhető . 2 napja műszakin mind a kocsit mind a lambda szonda CO 

                  értéket jónak ítélték ( tudom nem túl alaposan nézik de mégis irányadónak vélném) .  

                  Minden jó szándékú és építő hozzászólást szívesen veszek és segítséget kérnék. Baranya Pécs körzetéből.

                  Bárkit vissza hívok aki megcsörget 06-30-453-40-75

 

Köszönöm Matula Gergely

                  

sebike05 Creative Commons License 2019.11.21 0 0 13189

nem leszek napközben elérhető 9 től estig

 

Előzmény: Jake Peralta (13188)
Jake Peralta Creative Commons License 2019.11.21 0 0 13188

Most szombaton dolgozol?

Úgy alakult hogy utaznom kell, és csak egy 80 km-es kitérő lenne hozzád.

Előzmény: sebike05 (13187)
sebike05 Creative Commons License 2019.11.21 0 0 13187

inkább kihagyám a csergőt  egy szerencsétlen merivát sem tudtak megcsinálni, ha pest inkább a Gyulai

Előzmény: Törölt nick (13186)
Törölt nick Creative Commons License 2019.11.20 0 0 13186

Opel Csergő

Előzmény: Jake Peralta (13185)
Jake Peralta Creative Commons License 2019.11.20 0 0 13185

Váci út Schiller Opel

Előzmény: sebike05 (13184)
sebike05 Creative Commons License 2019.11.20 0 0 13184

KTS nem fogja kezelni az SSP-t csak az a baj,hogy hiába van gyári gép ha nem tudják kezelni,melyik Opelben voltál?

Előzmény: Jake Peralta (13183)
Jake Peralta Creative Commons License 2019.11.20 0 0 13183

Próbálok keresni másik szervizt, ahol ki tudják olvasni.

Ez már a 2ik hely volt ahol nem sikerült. Előtte voltam egy márkafüggetlen szervizben is. (nekik valami bosch gépük volt)

 

Ha tud alaki egy megbízható helyet akkor kérem ossza meg velem. (Kaposvár sajna túl messze van)

Előzmény: sebike05 (13182)
sebike05 Creative Commons License 2019.11.19 0 0 13182

na ők tuti nem értenek hozzá ,szervoolajnak semmi köze hozzá 95% ban a kormányszög jeladó a hiba.

melyik kontár szerviz volt az ,hogy a többiek jó nagy ívben kerüljék el!

még mindig ki kell olvasni! nem találgatunk!

Előzmény: Jake Peralta (13181)
Jake Peralta Creative Commons License 2019.11.19 0 0 13181

Opel márkaszerviz.

 

Nem tudom mi köze van hozzá. Én nem értek hozzá.

 

2 lehetséges hibát mondtak

1. a nagyon régi szervó olaj miatt dobja a hibajelzést (mivel van a tartályban valami szenzor)

2. Szervó nyomáskapcsoló hibája. (egyben van a szervó pumpával ezért drága mulatság a csere)

 

Nekik legyen mondva, egy fillért sem kértek érte.

 

Szóval most cserélek benne egy szervó olajat, aztán meglátjuk.

 

Bármilyen szervó olaj jó?

 

Esetleg ezek közül melyiket vegyem? Link

 

Előzmény: sebike05 (13179)
Törölt nick Creative Commons License 2019.11.19 0 0 13180

Hihetetlen, mennyi baromsággal tudják behülyiteni a szerelők alkatrész cserélgetők a kuncsaftokat

Előzmény: sebike05 (13179)
sebike05 Creative Commons License 2019.11.19 0 0 13179

milyen töketlen helyen voltál?? mi köze van hozzá hogy melyik piacra szállították?? 

Előzmény: Jake Peralta (13178)
Jake Peralta Creative Commons License 2019.11.18 0 0 13178

Voltam opel szervizben.

Azt mondták nem tudnak kommunikálni a kocsival, mert nem magyarországi.

(tény ausztriából lett behozva a kocsi)

 

Tudsz valakit aki Bp-en (vagy környékén) tudna segíteni a hibakód kiolvasásban?

 

Előzmény: sebike05 (13147)
peti0289 Creative Commons License 2019.11.18 0 0 13177

Sziasztok,

 

Szeretnék segítséget kérni abban, hogy szükségem lenne első fényszóró ellencsatira (járműből érkező csati, ami a fényszóró testbe csatlakozik). Bontókban próbálkoztam már sehol nem tudtak segíteni. 

 

2 db-ra lenne szükségem. Esetleg tudja valaki honnét tudnék beszerezni ilyesmit, akár újan, akár használtan.

 

Köszönöm.

 

sebike05 Creative Commons License 2019.11.18 0 0 13176

ki volt az a világtalan aki ezt mondta?? soha nem volt kuplungpedál kapcsoló a benzinesekben!Semmi sem romlott el teljesen normális működés

Előzmény: Gabi1997 (13175)
Gabi1997 Creative Commons License 2019.11.17 0 0 13175

Hello. Nekem azt is mondták, hogy a kuplung áll van egy kapcsoló az romlott el. 

Előzmény: sebike05 (13171)
sebike05 Creative Commons License 2019.11.14 0 0 13174

újdonság már nem csak javítóív létezik hanem rendes küszöb is van Lacettihez

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=2737169536313699&set=a.581358588561482&type=3&theater

ATóthG Creative Commons License 2019.11.13 0 0 13173

Ez a fórum pont erre IS jó. Ki kell olvasni, sokat segít. Bár pont a diesel motor annyira nincs vesézve, de minden másra jó.

Előzmény: badubadu (13172)
badubadu Creative Commons License 2019.11.13 0 0 13172

Szia! Köszi a választ. Valóban rosszul írtam. Nem Fiat, viszont olaszok csinálták a motort a net szerint. Mennyire megbízható a motor? Vannak típushibái? Mire kellene figyelni vásárláskor? A kaszni mennyire hajlamos a rozsdásodásra? Egy Ford Focushoz képest hova tennéd megbízhatóságilag meg úgy összességében? Bocsánat, hogy ennyit kérdezek de nehéz róla adatokat, véleményt találni. Előre is köszönöm a segítséget.

Előzmény: sebike05 (13169)
sebike05 Creative Commons License 2019.11.13 0 0 13171

fordulat emelés váltáskor természetes,semmi gond nincs vele ,folytószelep tisztítás után kaibrálni kell amihez kell a műszer

Előzmény: Gabi1997 (13164)
sebike05 Creative Commons License 2019.11.13 0 0 13170

semmi baja NINCS! Természetes jelenség!

Előzmény: Gabi1997 (13159)
sebike05 Creative Commons License 2019.11.12 0 0 13169

semmi köze a fiathoz,van benn minden finomság mint mindenkorszerű dizelben ebben a méretben,mind DPF mind kettőstömegű van benn van minden hozzá csak hiába J200(Nubira/Lacetti) a kereskedelmi név a kocsinak nem sok köze van hozzá mind a motor mind a váltó 1 kategóriával fentebbről került bele más a zajkomfort mint a benzinesben a dinamika ég és föld viszont a fenntartás is drágább!

Előzmény: badubadu (13166)
Törölt nick Creative Commons License 2019.11.12 0 0 13168

Az alkatrész ellátottság jó és az árak rendkivül olcsók. Jó konstrukció szerintem a Lacetti.

 

Szokott ide irogatni egy Sebike nevű kolléga, neki azt hiszem pont 2.0 dizel van.

 

Karácsony legújabb bejelentése miatt bizonyos dizel tulajok aggódnak, azt fedd figyelembe.

Előzmény: badubadu (13166)
Gyuri 63 Creative Commons License 2019.11.12 0 0 13167

Szívesen!

Előzmény: Gaberrácgabbi (13163)
badubadu Creative Commons License 2019.11.11 0 0 13166

Üdvözletem a kedves Fórumozóknak! A segítségeteket szeretném kérni. Autóváltás előtt állok. A kiszemeltem egy Chevrolet Lacetti kombi, dízel kivitelben. Szeretném kikérni a véleményeteket, hogy mik a tapasztalataitok a gépekkel. Azt láttam, hogy a Lacetti-Nubira egy.  Azt tudom, hogy a motor a Fiattól van. Mennyire megbízható? Az autónak vannak e típusbetegségei? Mire kell figyelni vásárláskor? Milyen az alkatrész ellátottság és az árak? Kettős tömegű lendkerék van benne? Van benne részecskeszűrő? Tudom sokan nem szeretik a dízelt, én viszont imádom. Ezért is ilyen motorral keresem. Még a Ford Focusokat nézegettem, de félek tőlük, sok velük a gond. Előre is köszönöm, ha írtok véleményt. Szép estét. István

H. úr Creative Commons License 2019.11.11 0 0 13165
Kérlek írj, ha esetleg sikerült konkrét megoldást találni a problémára.
Üdv
Előzmény: Gabi1997 (13164)
Gabi1997 Creative Commons License 2019.11.11 0 0 13164

Helló. Köszi a választ. Nekem mostanában csinálja, de nem mindig, mert, próbálok úgy váltani. Régebben olvasta hogy valami pillangó szelepet kell kitakarítani. 

Előzmény: H. úr (13161)
Gaberrácgabbi Creative Commons License 2019.11.11 0 0 13163

Gyuri 63-nak köszönöm a feltett videót!!! Ha holnap nem esik meg is próbálom.

H. úr Creative Commons License 2019.11.11 0 0 13162
Visszakerestem. 2018.01.04. kértem tanácsot, észrevételt. Utána ott is van Sebike hozzászólásai, tanácsai is....
Előzmény: Gabi1997 (13159)
H. úr Creative Commons License 2019.11.11 0 0 13161
Szia,
Az én 2007-es 1.4-es sedanom is így üzemel, régebben én is feltettem ezt a kérdést, és Sebi szaktársunk szerint ez természetes. Én magam is ültem olyan 1,4-es ötajtósban, aminél ez a jelenség nem mutatkozott ( vagyis sebváltáskor visszaesett a fordulat.) Ha az autószervíz is értetlenkedik, nem tudom mi a megoldás.... Bár érdeklődve várom más Lacetti-s tagtársak észrevételeit.
Előzmény: Gabi1997 (13159)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!