Szia! Köszönöm a segítséget, közben kiderítettük h valóban 1203as skoda buszé. Ha esetleg ismertek valakit aki vágyik rá, ajánljátok bátran, eladóak, sajnos nekem nem jók.
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni tőletek. Én skodázom elég régóta van két példányom is, egy felújított 1000mb, és egy szintén felújított, bár nem teljesen eredeti 120as (semmi csicsa, csupán 136ossá építem át). Épp ennek apropóján írok. A kérdésem az volna hozzátok, hogy melyik Tatra szgk volt 4 dugattyús első fékkel szerelve. Mert vettem 1 pár vadonat új 4 dugattyús féknyerget, mondván skodára való, de összehasonlítva egy skoda rapid, és az általam vett féknyerget, az enyém sokkal nagyobb. Kinézetre tökéletesen megegyeznek, csak minden irányba bő 5-6mm-vel nagyobb az enyém. Kérdés, h melyik Tatra-é lehet, valamint h van-e rá kereslet. Azért gondolom h Tatraé, mert a PAL jelzés benne van.
"A gépjárműkárok között a
legnagyobbak között szerepelt
idén egy különleges fafeldolgozó
felszereléssel ellátott teherautó,
amely műszaki hiba folytán
teljesen kiégett (20 millió forint),"
van tobb kép is csak nem merem feltenni a frumra mert a sz.forumon lemonták teljesen eredeti autorol van szo alváz saját felfugesztés és légpárnás rugozás tbet majd máskor
itt is egy uj projekt tatra MTX v8 raptor tatra 613 motorral ami most készuloben van feteszem a forumra csak ez az elso hozzászolásom kíváncsi vagyok a reakciokra mert egy szlovák tatra forumn kaptam érte hideget meleget
Üdvözletem minden Tatra szeretőnek és tulajdonosnak!
Egy baleset történt a Tatabányai Erdészetnél. Egy Tatra 6x6-os rövidzárlat miatt leégett, 2012.08. havában. A teherautó fülkéjének berendezésének vége lett, a hengerfejek megolvadtak. Ennyit akartam csak mondani.
Egy részét már elhoztam a Jamboo féle autóknak. Elkezdtem itthon eltárolni a dolgokat. Kiderült, hogy az 1-es és a 2-es széria rengeteg apróságban különbözik.