elméletileg egy beltérihez 3 kulcs tanítható hozzá összesen ebből a lehetőségből a gyár ugye kettőt elhasznál, így a logika alapján valamelyiknek nyitnia kellene...
Kicsit figyelmetlen autóvásárló vagyok, ezért kb 5 éve, amikor megvettem a kocsit, nem ellenőriztem a kulcsot, hogy nyitja-e az autót. Nemrég, hogy akkut cseréltem, felötlött bennem, hogy megpróbálom kinyitni, ekkor ért a meglepetés: kétféle kulcs van a két kártyához, de egyik sem nyitja. Elképzelhető, hogy csak berozsdásodott a zár és azért nem tudom elfordítani, vagy menjek biztosra és vegyek másik zárat működő kulccsal?
Kiolvasáshoz törléshez csak gyújtás kell,NEM szabad járó motornál hibát törölni.A képen kiolvastam a hibákat az autómból,szürke részen számok jelzik a hibák számát.
Még annyi jutott eszembe, hogy a csatlakozás után automatikusan ( ha jól értem ) beolvassa a hibákat. De kikapcsolt motornál, kell mindezt megtenni, a törlésre viszont járó motornál kerüljön sor?
Szerintem a téli mosó nem fogja feloldani a jeget.Ha van valami fűtött hely ahova be tudsz álni az jobb mint a"motor melege".De ha szerencsés vagy akkor
Adott egy 2007 es ,1.6 benzines scenic, a nejem jár vele és a napokban vette észre, hogy az ablaktörlő nem spriccol,elmondása szerint hallott is valami fura hangot azt hitte telefonja rezeg..
Lehetséges hogy a motor ment tönkre? Ha igen azt ki tudom cserélni? Unixnál 10.000. alatt lehet kapni ha jól néztem.