Sziasztok! Remélem tud nekem valaki segíteni! Vettem nemrég egy használt 2-es Focust. Szeretném beszerezni hozzá az összes izzót, ami passzol az autóhoz. Ha valaki tudja, le írná nekem pontosan melyik foglalatba milyen izzót kell beszereznem
Csak azoknak akik hihetetlennek tarják a szerviz 300.000Ft-os árát: Ny-dunántúl i megyeszékhely márkaszervizében ,ez a egyébbként reális 10-20000Ft-munkadijas panelátforrasztás 70.000+Áfa...,plussz mellékköltségek natürlich....,igy vannak életbentartva a márkaszervizek.........
Szikrázik a szemem a sok videótól.., némelyik nagyon profi..,bár a stecker Pin - ek átforrasztásán túl én nem merészkedek kellő gyakorlat és kellő felszereltség hijján...
Azért kivánci lennék mi a helyzet az immó tanitási procedurával ha mégis egy olcsó és jó müszeregységet találnék...
Aha, ezt óracsoport hibának hívják, át kell forrasztani a csatlakozósort. Pofátlan nepperek kb. egy húszasért, a jobbak 10 pénzért megteszik ezt. Nézz körül a közösségin, ott megtalálsz mindent róla.
Ágyúval akarsz lőni a verébre, mikor első lépésben ezt kell kizárni :)
100% hogy müszercsoport hibás.., tipushibának is olvastam utólag.., milio CAN kommunikácios hibakód+ alkalmilag nemveszi a gázt+ alkalmilag gyujtaskulcs öninditóállásban semmi+ alkalmilag KM óra helyén csak " kötöjelek"..,
Bontott cseréltel nem indul., mert először immót felkell tanitani a cserélt kombimüszerhez...,
Ezt nem tudom hogyan kell.., kell hozzá két uj transzpóchip??? Valószinünek tartom, mert ugy tudom ezeket a cryptos chipeket nem lehet ujra tanitgatni csak egyszer.., nem tudod konkréten???
Immochipet már tanitottam forscannel, de az nem ez a " uj kombimüszer" csere utáni figura volt...
Vannak javitók akik rávannak állva erre a tipushibára..., de elkell küldeni Bp - re.., elönye hogy csak sima fizikai csere, semmi programozgatás stb...,
Tudna valaki segiteni..., esetleg ha kérhetném bolondbiztos- szájbarágos step by steps stilusban???
F.Focus Mk2 2007.11. 1.4i ASDA auton tönkrement a kombimüszer, ezt mindenképp cserélni kell..
mire kellene ügyelni egy bontott vásárlásnál??? Továbbá, a bontott kombimüszer miatt csere után nem fog indulni az autó..,,a régi immos kulcsokat ujralehet tanitani? Ha igen akkor hogyan? Vagy mindenképp két uj chipre is szükség lesz a tanitáshoz? Ennek a procedurának mik volnának a lépései??? Forscan extend verzióval rendelkezésre áll.
Mondjuk annyira nem fontos, hogy drágán meg legyen oldva. Az mk2 be raktam iylen android 9 es fejegységet, jó drága volt, de őszintén én csalódtam benne. Tetű lassú egy idő után. Bár lehet azért is, mert 32gb set rendeltem és 16 ost adtak, vagy nem tudom. Bár ott meg legalább friss térkép van, nem mint itt, azt hittem simán lehet frissiteni, ha már wifire is lehet csatlakozni, aztán nagy szart :D Nem is értem minek bele wifi, semmihez nem kell net.
Mondjuk ezeken kívül még kábé 4 tucatot találsz az alin a "ford focus mk3 android radio" kersőkifejezésre, bár arrafelé a vámmentes szállítás az nem nagyon ismert, viszont januártól meg már úgyis mindegy lesz.
Ha kellően sokat átnézel talán akad közte európai raktárból is rendelhető, de nagyjából sok tudja ugyanezt:
The product supports steering wheel control buttons,supports original car cameras (CANBUS required),
Hát először csak csináld úgy, hogy megállsz, rükvercben hagyod, gyújtás vissza, hátrasétálsz, megnézed. Ha világít akkor nincs szerencséd, mélyebben lesz a gond. Ha nem világít akkor én megnézném megy-e feszültség az izzóra, ha nem megy szinte biztosan a kapcsoló problémás.
A nemgyári megoldások bekötése általában úgy néz ki, hogy az egyik izzó vezetékére rá kell kötni egy plusz szálat és az ezen megjelenő feszültség kapcsolja be/át a tolatókamerát a középkonzolon. Sztem a gyári megoldásoknál eleve felvisznek egy szálat a középkonzolra, de ez csak találgatás.
Ha középkonzolodban van a hiba lehet olcsóbban jössz ki egy 100-200-nagyonsok mennyiségű dollár ellenében kapható kínai egységgel amiben van rádió, navi, lejáccó és persze tolatókamera funkció mint új gyárit venni. Persze ha nem lehet javítani.
Az egyik szervízben a laptop nem találta a hiba okát, nem is tudták kijavítani.
A lányom talált egy szervízt, ahol az ismerőse ismerőse dolgozott. Elmentem oda, ahol a laptop csatlakoztatása után elsőre azt jelezte, hogy a 2-es és 3-as henger időszakosan kap szikrát. (leegyszerűsítve írtam) Betettek egy NGK trafót, azonnal minden tökéletes lett, még bekapcsolt klímánál is jól húz.
Megkérdeztem milyen szoftver van a laptopon, annyit értettem meg, hogy nem kínai, havonta adót fizetnek érte Euróban a forgalmazónak.
Azt mondta a srác, hogy a kínai sokkal kevesebbet tud.
Szerintetek egy 2015 ös focus nál, ha a gyári tolatókamera egyáltalán nem reagál semmit rükvercnél, akkor kuka lehet, vagy akár szofveresen is lehetne valamit kezdeni? Még nincs nálam a kocsi, majd talán hétvégén, de picit zavaró, hogy végre lenne kamera és nem jó :/
Mehet még a nyári, csak ne töltsd maxra, tölts bele mondjuk egy litert, vagy kicsit többet, ha sokat pályázol. Az őszi esők, amikor még nem lesz fagy, ezt el fogják fogyasztani. Én október/november környékén szoktam elkezdeni a télit rátölteni, ha elfogy a nyári, ha nem (ráadásul a szintjelzőm halott). Bár én mínusz 40-est használok, a 19-esben nem bízom. Mire eljönnek az igazi fagyok (ez mostanság egyre inkább január-február) már csak a téli forog benne.
hat igazsag szerint nem en vettem a 4l nyari szelvedomosot, hanem tesom de mind1..
mas kerdes. ugy nez ki nalam az olajbetolto sapkanal . konnyezik gondolom a tomites elfaradt. lehet kapni csak kulon gumi tomitest hozza, vagy vegyek egy uj sapkat? ill a sapka mellett van egy gumicso ami a legszurohazba vezet. itt is erzek egy kis olajparat, viszont itt nem tudom van e tomites. hol milyen tomitest vegyek ide, hogy megszuntessem az olajpara szivargast.
Én speciel sose használok "nyárit", mikor tavaszodik már akkor bespájzolok egy 5 literes télit, az általában kihúzza a nyarat. Ha mégse akkor megy bele csapvíz, azt nem sajnálnám a maradékot elpacsálni ha jön a fagyos idő.
ertem, koszi! persze amikor toltod bele akkor figyelmesnek kell lenni, csak azon filozok hogy most mar nekem kezd kifogyni es hogy nyarit rakjak bele, vagy fagyallosat
Nálam Trend felszereltségűben volt figyelmeztetés a boardon, ha túl kevés volt már "Low washer fluid" felirattal. Egyébként meg amikor töltöd bele akkor a hangja alapján lehet következtetni, hogy mikor van már tele. Külön jelölés nincs rá szerintem és folyamatos szintjelzése sincs.
az, hogy a szelvedomoso tartalyba hany liter folyadek van, valahol a menuben elo lehet kotorni? mert az 1.6benzines mk2-nel probalom nezegetni a tartalyt, de sehol se latok min/max jelolest... ha igen merre keressem?
Nézd át a netes alkatrész-árusokat, utángyártottat 40E körül mindig lehet kapni (néha olcsóbban is) bontottan meg tucatjával kínálják 20 körül.
Nekem éppen volt már, pont ugyanerre az alkatrészre, csak éppen máshogy, télen hidegindítás után. De rájöttem, hogy ha kidobja akkor hagynom kell kell kicsit melegedni, utána leállítani és 4-5 percet várni (közben le szoktam törölni a hibakódot) újraindítani és a hiba tovatűnik. Középhideg, párás, télies időben szokott előjönni, különösen akkor ha a hidegindítás után röviddel leállítom. De mivel a probléma kezelhető így eddig nem vettem újat.