Keresés

Részletes keresés

torqmatic Creative Commons License 2009.08.05 0 0 7601

Akkor ott elírtak valamit (csak azt nem tudom, hogy miért meg hogy); annakidején 5 darab jött egyszerre, mindegyik 280.40M.

(Most nézem, hogy a DUD-996 meg hivatalosan "ex-NDK-s" 280.03 :))

Előzmény: Ikarus 280 fan (7599)
Ikarus 280 fan Creative Commons License 2009.08.05 0 0 7599
Forgalmi alapján nem mindeggyik Ikarus 280.40M ! A KPY-669(ex.DUD-998) Ikarus 280.33-as !
Előzmény: boz-021 (7598)
boz-021 Creative Commons License 2009.08.05 0 0 7598
IK 280.40M
Előzmény: bence56 (7596)
bence56 Creative Commons License 2009.08.05 0 0 7597
Egy kicsit hülyén rendezte az index. :(
Előzmény: bence56 (7596)
bence56 Creative Commons License 2009.08.05 0 0 7596
Tess: (Az új Hajdús gépeknek nem tudom pontosan a típusát, remélem vki. segít majd.)



ANX-431 IK 280.06 1989 Kecskemét
ANX-458 IK 280.06 1987 Kecskemét classic kivitel
BOP-314 IK 260.06 1988 Kecskemét
BOP-316 IK 260.06 1989 Kecskemét classic kivitel
BOP-317 IK 280.06 1989 Kecskemét
BOP-325 IK 280.06 1987 Kecskemét classic kivitel
BOP-328 IK 280.52 1986 Kecskemét
BPF-005 IK 260.06 1989 Kecskemét classic kivitel
BPF-011 IK 280.06 1988 Kecskemét classic kivitel
BPF-017 IK 280.06 1988 Kecskemét classic kivitel
BPF-020 IK 280.06 1988 Kecskemét
BPF-025 IK 260.06 1982 Kecskemét classic kivitel
BPF-027 IK 280.06 1989 Kecskemét
BPF-031 IK 280.06 1989 Kecskemét classic kivitel
BPF-079 IK 280.52 1986 Kecskemét classic kivitel
BPF-098 IK 260.06 1989 Kecskemét classic kivitel
BPF-099 IK 260.06 1988 Kecskemét classic kivitel
EIB-389 IK 415.15B 1994 Kecskemét
EWS-885 IK 415.25B 1994 Kecskemét
EWS-886 IK 415.25B 1994 Kecskemét
EWS-888 IK 415.25B 1994 Kecskemét
EWS-892 IK 415.25B 1994 Kecskemét
EWS-897 IK 415.25B 1994 Kecskemét
GBW-510 IK 415.15C 1994 Kecskemét
GBW-511 IK 415.15C 1994 Kecskemét
GBW-512 IK 415.15C 1994 Kecskemét
GVM-005 IK 263.30M 1998 Kecskemét autómata váltóssá alakítva
GVM-006 IK 263.30M 1998 Kecskemét
GVM-007 IK 263.30M 1998 Kecskemét
GVM-008 IK 263.30M 1998 Kecskemét
GXT-130 IK 435.21A 1999 Kecskemét
HDA-013 Rába Premier 091 1999 Kecskemét
HDA-014 Rába Premier 091 1999 Kecskemét
HFT-161 Rába Premier 291 2000 Kecskemét
HGC-645 MAN SL 222 2000 Kecskemét
HOP-157 MAN SL 222 2000 Kecskemét
HSX-425 IK 412.30A 2001 Kecskemét
IDZ-516 IK 412.30/2 2002 Kecskemét
JSZ-788 BPF-041 IK 260.06 1982 Kecskemét
JZY-064 BOP-327 IK 260.06 1989 Kecskemét classic kivitel
KDU-624 Alfa Regio B12B 2006 Kecskemét
KDU-625 Alfa Regio B12B 2006 Kecskemét
KFR-597 B-V 1174 Volvo B10L-SN 12 1997 Kecskemét ex BVG Berlin
KFR-598 B-V 1179 Volvo B10L-SN 12 1997 Kecskemét ex BVG Berlin
KNL-240 Volvo 7700A 2007 Kecskemét
KNL-241 Volvo 7700A 2007 Kecskemét
KNL-244 Volvo 7700A 2007 Kecskemét
KPY-669 DUD-998 IK 280.?? 1998 Kecskemét ex Hajdú Volán
KPY-670 DUD-997 IK 280.?? 1998 Kecskemét ex Hajdú Volán
KPY-671 DUD-995 IK 280.?? 1998 Kecskemét ex Hajdú Volán
KXH-604 Volvo 7700A 2007 Kecskemét
Előzmény: JUV-053 (7591)
Ikarus 280 fan Creative Commons License 2009.08.05 0 0 7595
Sajna még nekem sem sikerült összeírni a helyis listát de rajta vagyok :)
Előzmény: balint263 (7593)
KSKs Creative Commons License 2009.08.05 0 0 7594

Sok jót továbbra is a DUD-oknak!

Én szerette őket! És engedtessék meg, hogy számomra DUD-995 stb legyenek.

Ikarus 280 fan Creative Commons License 2009.08.05 0 0 7592
FLR-039
Előzmény: Irisbus (7588)
JUV-053 Creative Commons License 2009.08.05 0 0 7591

Üdv!

 

Valaki tudna irni egy Kecskemét helyi listát évjárattal és megjegyzéssel?

 

Elöre is köszönöm!

Misteri Creative Commons License 2009.08.05 0 0 7589
Na igen ha van mivel, és egyébb testi szükségleted nincs.(WC, evés, ivás, stb.)
Előzmény: suexID (7587)
Irisbus Creative Commons License 2009.08.05 0 0 7588
Melyik FLR volt rongyátörve?
'039, '040, '041?
suexID Creative Commons License 2009.08.05 0 0 7587
Igazad van, az utasoknak is van szerepük ebben. De azért amikor télen kilométeres sár és latyak borítja az utcákat, akkor akaratlanul is koszolódik a padló. Kiállások alatt simán fel lehet söpörni, és akkor nem a 8-10 óra alatt összegyűlt koszban kell ücsörögni. :)
Előzmény: Misteri (7586)
Misteri Creative Commons License 2009.08.05 0 0 7586

"gazdája egyébként mint munkaeszközt birtokolja"

Akkor meg lehet nézni melyik busznak van gazdája, mert az rendbe van tartva.

Vagy

A munkaeszköz  "ami úgy közlekedik vagy úgy került anno selejtezésre, hogy egy kisebb homokozónyi szemét és homok volt az utastérben"

Ez a külömbség a kettő között.

"elég szerintem ha a tisztaságra ügyelnek" ez viszont az utasoknak kellene mondanod.

Előzmény: suexID (7582)
dud996 Creative Commons License 2009.08.04 0 0 7585
A '670-ről készült képet áttolnád e-mailben nagy felbontásban? Köszönet érte... :)
Előzmény: Ikarus 280 fan (7571)
dud996 Creative Commons License 2009.08.04 0 0 7584
Jut is eszembe...

Ne tessenek majd meglepődni, a '997 retardere kicsit gyenge hatásfokon dolgozik. Ő ilyen lusta fajta...
Előzmény: idz516 (7583)
suexID Creative Commons License 2009.08.04 0 0 7582
A gazdájának tetszik, nekem meg nem. A gazdája egyébként mint munkaeszközt birtokolja, a tulajdona a Kunság Volán Zrt. kezében van, ami egy állami cég, amit adófizetők pénzéből tartanak fenn. A sok matrica, meg mindenféle egyéni dekor-nyavalya helyett elég szerintem ha a tisztaságra ügyelnek. Sok helyi autóbuszban naponta 1-2 seprés és egy alapos felmosás után már mérföldekkel változna a komfortérzet. Nem írok ide rendszámokat, mert nem szeretnék ujjal mutogatni és személyeskedni, de szerintem mindenki elő tudna húzni az emlékei közül 1-2 olyan buszt, ami úgy közlekedik vagy úgy került anno selejtezésre, hogy egy kisebb homokozónyi szemét és homok volt az utastérben.
Előzmény: Misteri (7566)
suexID Creative Commons License 2009.08.04 0 0 7581
Közlekedésmérnökként van a legkisebb esélyed arra, hogy változtass a dolgok folyásán. Egyébként a munkahelyek csökkenése nem szükségszerűen von maga után ilyen mértékű utasvesztést (önmagában), itt inkább a hálózat visszafejlesztésében és a szolgáltatási színvonal visszaesésében kell keresni a probléma fő okát.
Előzmény: BOP-302 (7570)
Ikarus 280 fan Creative Commons License 2009.08.04 0 0 7580
Nem lehet igaz, hogy nem tudod megérteni !!! A KPY-670 elejéről mindenféle képpen lekerült volna az Ikarus szárny !!! Mivel teljesen átlett fényezve így ezt láttuk jobb megoldásnak mint, hogy lecsiszolják vagy kidobják a szemétbe !!!
Meg ez is nagy hülyeség, hogy a JDY-992-ről átkerült a győri farkas matrica a KNL-240-re, ugyanis a 992-őn a mai napig rajta van a győri farkas matrica csak eléggé lekopva !!!
Előzmény: balint263 (7577)
hajdubus Creative Commons License 2009.08.04 0 0 7578
Ha kár volt levenni, akkor mégis csak tetszik a matrica ;-)
Előzmény: balint263 (7577)
nemeza Creative Commons License 2009.08.04 0 0 7576
Szerintem pl. Flóra (FKU-911) is kívül-belül jól néz ki, és legalább olyan jó állapotban volt, mint egynémely FLR..
Ex.HV-s buszokhoz: Miért lettek átrendszámozva?
Előzmény: Csoki bácsi (7574)
hajdubus Creative Commons License 2009.08.04 0 0 7575
Nagy kérés lenne e-mailben és nagy méretben?? :)
Nagyon szépek. (ooohhh....)
Előzmény: Ikarus 280 fan (7571)
Csoki bácsi Creative Commons License 2009.08.04 0 0 7574
Meg kell találni az esztétikai egyensúlyt.
Nálunk is van/volt olyan busz, ami nagyon szépen néz/nézett ki, miután gondozásba vette a legénysége, de akadt olyan is, ami már kissé giccses volt...

Nem kell betiltani a díszítést, mert az ilyen buszokról megállapítható, hogy gazdái többnek tartják, mint egyszerű munkaeszközt és talán jobban is vigyáznak rá...
Előzmény: balint263 (7569)
hajdubus Creative Commons License 2009.08.04 0 0 7573
Ízlések és pofonok!
Nálunk HB-megyében egy-két busznak volt szinte csak matricás díszítőeleme, de bizton állítom, hogy mind szép volt és kiemelkedő a többi jármű közül. Egyébként láttad a hozzátok érkező (ex) DUD-997-et? A rajta lévő matrica is igen tetszetős volt, és feldobta a járgányt; ráadásul messziről felismerhető a kocsi.
Előzmény: balint263 (7569)
bretyo Creative Commons License 2009.08.04 0 0 7572
gyönyörű :)

Előzmény: Ikarus 280 fan (7571)
Ikarus 280 fan Creative Commons License 2009.08.04 0 0 7571
Én is talákoztam ma a KPY-671-el, de a KPY-670-el is a Széchenyi téren mert az új gazdája kihozta egy próbakörre :)
KPY-669 még a nagycsarnokban összerakás alatt van, de talán már hétvégre, legkésőbb jövőhét hétfőre kész lesz :)KPY-670KPY-671
BOP-302 Creative Commons License 2009.08.04 0 0 7570

 

Erre jártam, olvasgattam ezt-azt.

 

Az én véleményem erről a témáról.

Lehet itt magyarázni erről arról, egy biztos, ha jobban tudjátok mint a bentiek, meg kell szerezni egy közlekedésmérnöki diplomát és utána lehet próbálkozni.

 

Úgy gondolom, a problémák nem a a város-volán kapcsolatán hozzá nem értésén keresendők.

Véleményem szerint, a probléma a munkahelyek csökkenésében keresendő. Nincs munkahely, nincs miért buszra szállni, egykor tömött járatok konganak. Vajon kinek van pénze üres buszt közlekedtetni. Talán ha fellendülne az ország, magával hozná ( sok egyéb közt) a tömegközlekedés fellendülését is.

bence56 Creative Commons License 2009.08.04 0 0 7567
Itt egy kép róla:
Előzmény: bence56 (7564)
Misteri Creative Commons License 2009.08.04 0 0 7566

Gondolom a gazdájának tetszik azért dekorálja.

És mert ő tölt el a buszban 8-12 órát.

Félre ne értsd, NEM kötözködni akarok.

De te is ismered "ízlések és pofonok" :)

 

Előzmény: suexID (7562)
Misteri Creative Commons License 2009.08.04 0 0 7565
Előre is köszönöm
Előzmény: BV-78-14 (7559)
bence56 Creative Commons License 2009.08.04 0 0 7564
Én is a Balatonról jövök, a Volvot én is láttam Fonyódon, viszont Siófokon az egyik Uniont láttam+ a HVP 155-t.

Más: 1. Nem tudom, hogy kinek tűnt föl ez a hihetetlenül ronda piros bérlet.
2. A Noszlopyban ki látta az emlék táblát?
Előzmény: Ikarus 280 fan (7560)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!