Keresés

Részletes keresés

. kata31 Creative Commons License 2021.02.12 0 0 758

Tévedés.

1 - az 50 ezres forgalom töredéke tranzit. A városrészek közt ma a Bécsi úttól 15km a budaörsi CSP

2 - a tranzit töredéke terelhető +2 cetlivel + 70 km-t a Plisibe.(kb 3-4 ezer egység addigra...de ha 10 is lenne, akkor is itt ragad a város szélén a probléma és főleg a II.kerületben.

Előzmény: ÁsítóSárkány (752)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2021.02.12 0 0 753

bocs, valahogy félrement.  kata31-nek szólt de másik topikban.

Előzmény: ÁsítóSárkány (752)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2021.02.12 0 0 752

Pontosítok: ez itt konkrétan M100 + Tinnye-Pilisborosjenő + M10 nélkül számol. Ami mára komplett marhaság, újra kellene számolnbi az ÁEF és MOF értékeket.

 

Az a szimuláció érdekelne, ami a fentivel is számol, és az M0NY-en jelentős nehézteherforgalom korlátozást vesz figyelembe. Monjuj max 7.5t kivéve menetrendszerinti autóbusz.

Az várnám, hogy úgy a vastag piros jórésze át fog menni az M100 + új 1133 + új M10 irányra, és ezért az M0NY-on csak töredéke marad az 50000-es ÁEF-nek.

Előzmény: minoritások (750)
. kata31 Creative Commons License 2021.02.12 0 0 751

Tudod 3 csúcshegyi autó megtudja bénítani az ürömi körforgót, ha jó ütemben köröz benne. Akkor a 11-es és a 10-es is beáll egy szép reggel.. :-) -képzeld mire képes 30..

Előzmény: minoritások (750)
. kata31 Creative Commons License 2021.02.11 -1 0 749

!

Előzmény: minoritások (748)
minoritások Creative Commons License 2021.02.10 -1 1 748

?

Előzmény: . kata31 (747)
. kata31 Creative Commons License 2021.02.10 0 0 747

Schanda egy betűt nem írt M0-ról , de körgyűrűről sem! https://www.facebook.com/schandatamasjanos/posts/857125924853532 

A kormányhatározat pedig tartalmazza az eredeti M0 tovább tervezését: https://www.parlament.hu/irom41/14477/14477-0001.pdf

 

És a civilek is helyén kezelik a legújabb sajtókacsát.. 

A VEKE elnöke felhívta az Index figyelmét, hogy

EZZEL NEM AZ M0-S KÖRGYŰRŰ NYUGATI SZAKASZÁNAK ÉPÍTÉSE VAGY ANNAK KIVÁLTÁSA INDULNA EL, HISZEN – AHOGY FOGALMAZOTT – A KORMÁNY EZT EGY SZÓVAL SEM KOMMUNIKÁLTA.

A szakember hozzátette, hogy ez egy régi gazdaságfejlesztési vállalás, amelynek a megvalósítása csak most kezdődik el, így az M100-as autóút

EGYÁLTALÁN NEM FOGJA TEHERMENTESÍTENI A FŐVÁROS FORGALMÁT.

Az M0-s körgyűrű északi és nyugati szektora továbbra is hiányzik, ez az út nem erre a célra épül, másrészt nem is tudná betölteni ezt a feladatot, hiszen más irányba fut, és messze is van attól a területtől, amit mentesítenie kellene – emlékeztetett rá Dorner Lajos, a VEKE elnöke. 

https://index.hu/belfold/2021/02/09/veke-nincs-politikai-akarat-az-m0-s-befejezesere/

Előzmény: ÁsítóSárkány (746)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2021.02.09 0 1 746

talán nem véletlenül :)

Előzmény: . kata31 (744)
. kata31 Creative Commons License 2021.02.09 0 0 745

Na itt már nem keverik az M0-al az R11-et, ahogy azt tegnap próbálták Schanda szájába adni..

https://magyarepitok.hu/utepites/2021/02/meglodul-az-m100-as-projektje-mar-iden-atadhatjak-a-munkateruletet

. kata31 Creative Commons License 2021.02.08 0 0 744

..mert a fellebbezett szakasz új nyomvonal vizsgálata még tart.

Előzmény: ÁsítóSárkány (742)
. kata31 Creative Commons License 2021.02.08 0 0 743

A szokásos firkászi ferdítés.. Schandánál egy betű nem esik az ?M0,ről, körgyűrűről,de még az M100 építésről sem. Csak feltételes módban jövőre esélyt lát az M100 alapkőletételéhez.

https://www.facebook.com/schandatamasjanos/posts/857125924853532

 

Sőt a hivaatlos forrás egyértelműen minden út megépítését tartalmazza. Az M100-nak semmi köze az M0-hoz.. https://www.parlament.hu/irom41/14477/14477-0001.pdf

Előzmény: Adam Metz (741)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2021.02.08 0 1 742

Nos, én továbbra is csak a Tinnye-Piliscsaba, 1133-as forgalomnövekedése problematikát látom kritikusnak. Valahogy nagyon mély a hallgatás róla.

Előzmény: Adam Metz (741)
Adam Metz Creative Commons License 2021.02.08 -1 0 741
. kata31 Creative Commons License 2021.02.08 -1 0 740

Egyet is értek a végéig. Szombaton beszéltem Tordai Bencével és neki sem tetszik,ha a Virágosnyereg alagútja vállna inkább M0 nyugattá, csak mert az elmarad. Az neki is megfelel,ha azok a csomópontok nem épülnek ki, ahol nagy tiltakozás lenne ls elég mélyen a föld alatt elvinnék a nyomvonalat..

Előzmény: ÁsítóSárkány (739)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2021.02.05 0 0 739

Nem tudom, kivel állsz vitában. Sem Fürjestől, sem itt a fórumon nem láttam olyan állítást, hogy ezt meg kellene várni.

 

Az M0 bezárása kapcsán meg elsősorban rendbe kellene tenni a terveket, nagyon sok a buktató, és vannak civil szervezetek a környéken, akik komolyan megkapargathatják a gyenge pontokat, amiből szerény véleményem szerint nem kevés van.

 

Előzmény: . kata31 (738)
. kata31 Creative Commons License 2021.02.04 0 0 738
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2021.02.03 0 1 737

Dersze lehet a pár évvel ezelőtti tervekre úgy nézni, mint v0.1 alfa-tesztelős változat... csak ahhoz képest nagy volt körülötte a csinnadratta..

Előzmény: . kata31 (736)
. kata31 Creative Commons License 2021.02.03 0 0 736

Persze, ebben igazad van, de ne feledd ami elfogadott is ugyanabból az elefántcsonttoronyból jön.

No1 Főmterv..aztán a többi az Uvatervtől a Colasig..pár ismert cég, ismerős arcával..

 

Meglepő a sok rég ismert tervezet,ami mostanában is felfogadásra kerül..pl M8..M9..s.t.b

 

Ez nem a meglepetések országa M-akármi témában meg pláne..Itt csak a mikor téma valójában.

Előzmény: ÁsítóSárkány (735)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2021.02.03 0 1 735

Hogy elvileg nem készíthetnének, meg hogy a gyakorlatban mi megy, az két külön történet.

Nekem alapból is van egy olyan érzésem Magyarországon, hogy van egyfajta szakmai felsőbbrendűség és elefántcsonttorony.

(Kicsit olyasmi, mint hogy kevés orvos akarja megbeszéni velem, milyen terápiák elérhetőek, melyiknek mi az előnye és hátránya, hanem úgy van, hogy majd ő eldönti)

Előzmény: . kata31 (734)
. kata31 Creative Commons License 2021.02.03 0 0 734

Engedélyezési anyagokat nem készíthetnek szakbarbárok, mert akkor semmi nem lenne soha engedélyezve. - hagyjuk is ezt, amíg kijön a tervezet nyomvonal majd vitára.

 

A hír lényegét ez nem érinti.. Tervezik.

Előzmény: ÁsítóSárkány (733)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2021.02.03 0 0 733

Nem mondtam, hogy az UF Magazin szerkesztői alkották volna.

Ettől még lehettek szakbarbárok egy elefántcsonttoronyban, akikhez nem jutott el, hogy pár szempontra még oda kellene figyelni.

Előzmény: . kata31 (732)
. kata31 Creative Commons License 2021.02.03 0 0 732

Jeleztem, észleltem a figyelmetlenségem. - És azt is,hogy a régi terveket sem az UF Magazin szerkesztői alkották.

Előzmény: ÁsítóSárkány (731)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2021.02.03 0 0 731

Tervekhez nem férek hozzá, a régi NIF-es térképekre utaltam a több nyomvonallal.

Ha láttál konkrét új terveket, akkor kiváncsi lennék egy tömör összefoglalóra, már amennyiben nem köt titoktartás...

Előzmény: . kata31 (729)
. kata31 Creative Commons License 2021.02.03 0 0 730

Pardon..a régi tervek..Pont nem azokról van szó az újak készítésének folyamatával. Amiket én láttam, ott nem volt gond. Az előre tartalékolt területeket vették igénybe, azok nem voltak erdőövezetek, védett területek..

Előzmény: ÁsítóSárkány (728)
. kata31 Creative Commons License 2021.02.03 0 0 729

Megmutatnád a terveket, hogy én is minősítsem? :-) 

Előzmény: ÁsítóSárkány (728)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2021.02.03 0 0 728

Tervezés alatt -- idáig oké. De finoman szólva nem lényegtelen. Már csak azért sem, mert elvileg ilyen bénázások miatt el kellene buknia az engedélyezési eljárást a korábban mutogatott terveknek.

Előzmény: . kata31 (727)
. kata31 Creative Commons License 2021.02.02 0 0 727

Lényegtelen, tervezés alatt..várhatunk,de lesz.

A sajtó viszont nem tud szöveget értelmezni a mai M100 híreket látva.. :D 

https://www.facebook.com/photo?fbid=951065392092229&set=gm.737791130193810

Előzmény: ÁsítóSárkány (726)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2021.02.01 0 0 726

1. a csomópontok elhelyezkedése, és az, hogy milyen forgalmat vonzanak a sugárirányú utakra, független attól, milyen szintben vezetik a pályát.

Adyligethez nem jó ötlet a lehajtó, kicsit odébb, a Petneházy-rétnél kellene az, a Szépjuhásznét bekötve...  Az adyligetiek kiakadásával teljesen egyet tudok érteni.

 

2. a csomópont zajvédelme szempontjából édeskevés, ha a pálya alagútban van. Maguk a fel-lehajtó ágak is zajt generálnak. Ennek kapcsán meg a budaligetiek-solymáriak ellenszenvével értek egyet. A Hidegkúti útnál én pár száz méterrel befele vinném a csomópontot. A lapszabászat környékén zavarná a legkevesebb embert a zaj.

Előzmény: . kata31 (724)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2021.02.01 0 0 725

Továbbra sincs Facebookom. Csak amit frissen linkeltél, az (legalábbis részben) Facebook felhasználó nélkül is elérhetővé lett téve.

Előzmény: . kata31 (724)
. kata31 Creative Commons License 2021.02.01 0 0 724

Na, most hogy van facebookod végre, megtalálod a csoportban a nyomvonalváltozatokat mindet. A föld alatt nincs gyengeség, tekintve,hogy a barlangos területektől távoli, fa meg nem nő.

 

Ráadásul az Egomnak a főváros elérést az M2 felé segítő Váci híd előkészítése, nem támasztja alá, hogy Bicske-M1 lesz a fővárosba járás jövője onnan, az M10 első szakaszát kapva csak a Pilisi medencében. https://www.facebook.com/groups/112785485886158/permalink/730786630752704/

Előzmény: ÁsítóSárkány (723)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!