okés, nem érdekes (elvégre nem ismerjük egymást) szóval ha te, esetleg más ismer valakit, akinek szüksége volna ilyenre, szóljon. télleg meg lehet velem egyezni, nem szeretném irreverzibilis folyamatoknak kitenni (kidobni) a tatyót. üdv
Nem sértettél meg, okoskodni se szoktam, csak úgy gondolom, hogy az ilyen tartozék általában jár a kocsihoz ha eladják.- ha már megvan. Új autóként is szokták adni vele, használtként meg jól szok jönni. Nekem a mazdához adta a tulaj anno, az korrekt mérnökember volt. Az autó is korrekten rendben volt. Az első hondámhoz semmi se járt, le is pusztult hamar, nem volt közelében sem állapot tekintetében a mazdához, a második az mindenféle papírokkal rendelkezett, még a rádióé is egységben átadásra kerültek, pedig az is occsó gép volt. Ebből általánosítottam, én kérek elnézést!
hali! bocs ha megsértettelek a kínálatommal, de nem kell mindenből ezt a "magyar" valóságot levenni. A táskát többször próbáltam a gépem vevőjének _ingyen_ odaadni, de sajna nagyon elfoglalt így aztán fél év után se jött össze a találka. Nekem nem kell, mert a pincébe porosodik, másnak meg biztos jól jönne. Mikor a gépet vettem egy kereskedésben én is úgy kaptam, hogy egy másik ugyanilyenből átrakták. szóval mint egy volt mazdás szeretnék segíteni egy másik mazdáson. ennyi. Ja, az ár meg erősen irányár. (tart a nullához, de nem ismerheted mindenki anyagi helyzetét...) üdv
Ez korrekt, magyar valóság:((( A magyar nem kapja meg ezeket a tartozékokat vásárláskor... Valaki boldogabb lesz egy 5 ezressel, valaki meg mászkálhat utána... Inkább ne írtál volna ide ilyet!
Nagyon jutányos áron átadnám a gép (323F 1.6i, 2002-es) eladásákor nálam maradt szerviztáskát (magyar nyelvű kezelési könyv, izzókészlet, stb) és a gyári tetőantennát. A kikáltási ár legyen mondjuk 5000. Megegyezünk.
A 95-ös évjáratú MX6-os nak mi a felni osztóköre? (5 csavaros) A gumiméretét tudom 195/65 R15 csak az osztókört nem találom sehol. Köszönöm a segítséget!
uj vagyok még itt,egy hete vásároltam egy szekeret,gondoltam ide is bekukkantok. Egy 1991-es évjáratu mazda 626 gazdája vagyok. a gondom mindössze annyi,hogy véletlen sodródott elém az autó,megvásároltam,és igazábol semmit sem tudok róla.
aki esetleg rendelkezik ezzel a tipussal,örülnék némi eszmecserének. 2.0 benzin,és 4 ajtós szedan. arra már rájöttem,hogy ez a fajta nem jön szembe sehol,mindenhol csak az ötajtósokat látom.
Ja, és itt a lényeg. Szóval Acker Moray S. Callum ment át a Fordhoz a Mazdától, és ő volt az, aki a Zoom-zoom formákat megteremtette 2002 környékén. Itt is egy cikk erről.
A vicc, hogy a legutóbbi Fordok meg egészen tetszenek nekem (pl. az új Mondeo), pedig sose bírtam őket. Még a végén Fordot veszek egyszer :)
A CX7-et Iwao Koizumi főtervező főtervezte, aki az első Mazda6-ot is, meg a '95-ös RX-01 tanulmányt. Van den Acker, aki a Fordtól jött és most lelépett, meg ezeket művelte. Az új Mazda6-ost meg megint más, Youichi Sato alkotta. Szóval én nemtom ki mit csinál, de az utóbbi években kezd szétesni a Mazda formaterve, úgy látom, pedig 2002-ben jól indultak. Ez az új Mazda6/2/3 valahogy olyan nem tudom... :) Kicsit túlerőlködték őket asszem, nem érzem belőlük a "mazdás" harmóniát.
A mostani dizájner elment egy másik autógyártóhoz (most nem jut eszembe, hogy melyikhez), néhány napja volt a Totalcaron a hírek között. Ettől függetlenül lehet, hogy ezt még az ő csapata tervezte.
Az az MX6 volt Európában is, amúgy meg technikailag egy Mazda626, kivéve a karosszériát meg a belteret. Bontókban biztos lehet találni hozzá dolgokat (www.japker.hu pl.). Hogy az amerikai változatban mi lehet más, azt nem tudom, ennek az elődjénél, amit az USA-ban 1st gen. MX6-nak hívtak, itthon 626 coupe-nak, pl. nem passzolt az index meg talán a lámpa sem, mert kicsit más formája volt. Lehet, hogy ennél már nem variáltak. Amiről viszont olvastam régebben, hogy az amerikai 626 változatokban az automata váltókkal volt egy csomó gond, nem is Mazda, hanem valami ottani Ford volt bennük, és túlmelegedtek. Van is itt róla valami infó, most találtam: http://www.dustbury.com/626/trans.html
Érdeklődi szeretnék, hogy MX6-oshoz, van e alkatrészellátás itthon? Esetleg, egy jó szerelőt tudtok aki ért hozzá és megbízható? Szeretnék venni egyet, de mivel amerikai, kicsit félek. Mondjatok valami biztatót. 95-ös évjárat 2.0 Automata, 106000 mérföld van benne. Mire érdemes, illetve mire kell odafigyelni, vásárlás előtt. Köszönöm!
Ha közben egy kicsit rálépsz a fékre akkor is csinálja?
Folyamatosan kanyarodik vagy cakkozza, azaz a kormányra nem rúg vissza?
Amugy nagyon kevés ez az infó.
Az enyém balkanyarnál visított, és a féktuskó egyik rögzitő pléhlapját kellett tágabbra köszörülni, mert az új fékbetét néhány tizeddel szélesebb volt mint az előző.
"A balesetet az okozta, hogy a munkásokat szállító busz előzésbe kezdett, nekiment a szemből érkező autó oldalának, majd frontálisan ütközött egy másik gépkocsival. Ennek következtében a második autó az árokba borult, a busz pedig az oldalára fordult. Az MTI szerint a várandós nő annak a gépkocsinak a hátsó ülésén utazott, amellyel frontálisan ütközött össze az autóbusz."
Egy Mazdát vagyis annak utasait érte a tragikus baleset a kép szerint.