Bocs, autólobbit akartam irni csak a kettő szinte egybeforrt. Hiszen eleinte vszeg valami olajszármazékkal menne ez is. Egyszer a tévében mutattak olyasmit, hogy milyen pályán, rendszerben közlekedhetnének a városban/város felett.
Szerintem vannak páran, akik ezzel kisérleteznek. Ugyanis ki kell deríteni azt, hogy amíg a többi kölcsönhatás vonzó és taszító is lehet, addig a gravitáció miért csak vonzó lehet? De szerintem ha létezne is antigravitáció, lehet, hogy csak laborítóriumi körülmények között lenne működőképes.
A repülőautónak viszont nincs sok értelme. Ritkán lakott területen nincs rá szükség, sűrűn lakott területen viszont a fel és a leszállás okoz gondot, valamint a forgalomszabályozás. Mert szélesebb virtuális sávok kellenek biztonsági okokból, viszont akkor a járda felett akkor meg a gyalogosokat idegesítenék.
Amúgy meg az oljalobbit nem szabad túlbecsülni. Ott van kína. Ők elég nagyok ahhoz, hogy államilag finaszírozzák az ilyeneket. És érdemes is, mert nem dúskálnak olajban.
Ez nem meglepő. Ha majd elfogy az olaj, akkor is biztos olyan üzemanyag lesz amiből ők profitálnak. Amerikában már tankolhatsz cseppfolyós hidrogént a benzinkutakon. Vajon miért nem részesítik előnyben a vízbontással létrehozott hidrogént? Ugye.
Olyan régi személyim már nincs, és jobb is így, mert 1960-ba visszamenve hiába van régi személyid, kissé furcsa, hogy 30 éves vagy, de csak 15 év múlva fogsz megszületni. A rendőr biztosan lecsukna. Én inkább az eddig kihúzott lottószámokat vinném el, és új ötletként (nem ebből az okból) van pár dollár a péntárcámban (>10).
Na ja. Csakhogy amikor átnyújtod a fémszázast, nézett volna egy nagyot, és azt hitte volna, hogy hamis pénzt adsz. (Franciaországban talán nem volt feltűnő alakváltozás a régi és az új pénz között akkoriban, így nem tűnt fel neki.) Úgy jártál volna, mint Eperjes Károly (Tutti) amikor 5000-essel akart fizetni 1953-ban.