kb 180 Crimso' albumom van, kb 60-70 a dgm live-ról(közte Fripp is), jövő héten listát is tudok prezentálni (mailben), és cserélnék természetesen, vagy ilyesmi. mingusmingusmingus@index.hu
A Modulator közben meglett, de a Julie Slick lemezt (és esetleg K.C. lemezeket) szívesen vennék flac-ban, de akár mp3-ban is. E-mail: boross.tamas@freemail.hu.
Én is K.C. gyűjtő vagyok (több, mint 100 albumom van), és a holdudvart is szeretem. Julie Slick és Trey Gunn (Modulator) lemezekről esett itt szó. Hogyan juthatnék hozzájuk?
K.C. albumokat is szívesen csere-berélnék... Sok DGMLive és KCCC albumom is van.
Most hallgatom a Modulator-t először, az a meglátásom, hogy most kezd igazán beérni Gunn Crimson utáni munkássága, elsőre legalábbis. Nagyon jó kis lemez lesz ez! Minnemann mellesleg lehet beszáll Eric Slick helyére a Power Trioba, a b-terv szerint pedig újjáalakul a 80as évek Crimson quartettje...izgalmas időknek nézünk elébe.
no, végre megérkeztek - már kezdtem azt hinni, hogy elkallódott a pakk... a julie slick lemezen a borító szerint fripp a choke (scanning II), shadow trip (sometimes god hides), spice trade (sometimes god hides & 2006) dalokban szerepel... mastelotto pedig a aphrodite, the rivalry címűekben... a gunn lemez meg egy 51 perces dobszolóra épülne?
A Julie Slick lemezen, azt olvastam, hogy a Scanning II című dallal szerepel Fripp meg még valamival-na arra nem emlékszem. Ellenben a Trey Gunn lemezről 1 számot meghallgattam az nagyon jó kis cuccnak ígérkezik. Akartam írni itt pár lemezről, hátha kicsit beindulnak itt a dolgok, de egyre több lemez van az a helyzet :) szóval leszedtem nemrég egy 2000 októberi koncertet (Sendai - Izumi t21) nagyon erős track list, a japán koncertek mindig nagyon jól szólnak, a kommentek között olvastam, hogy összehasonlítva a 11 nappal későbbi House of Bluesbeli koncerttel, sokkal kevésbé energikus. A House of Blues cuccal egy nagy problémám volt mindig is: a hangzás. Gunn hangszerét gyakorlatilag nem lehet hallani. Összehasonlítva viszont tényleg sokkal lagymatagabb ez a Sendai téma, még ha jobban is szól, nem mondom, hogy rossz, mert zseniális, arra meg mindenképpen jó volt, hogy a House of Blues-t azóta sokkal, de sokkal jobban értékelem. Elég csak meghallgatni a Red-et mindkét koncertről, hogy érezzük a különbséget, elképesztő szörnyeteg az a Dal. A Montreux-i koncertet ismeritek? Nagyon rosszakat olvastam róla, Adrian, a Crimso' beli karrierje egyik mélypontjaként írja le, valóban elég gáz, mikor az Elektrik elején eltűnik a gitárja, viszont vannak a koncertnek elképesztően zseniális pillanatai, ráadásul ezekből van több, a Facts of Life tényleg agyszaggató, a Level Five szintén, iszonyat szépen szól Gunn hangszere (ez vesszőparipám) nagyon telt végig, és abszolút átjön, hogy ez a ritmusszekció volt képes a valódi Crimson lüktetést biztosítani. Nálam a dupla duó a csúcs egyszerűen. 1985 Picadilly 2 dollár flacben. Egy valódi hiányzó láncszem a frippertronics/soundscapes evolúcióban.
erre a Trey Gunn cuccra vagyok a leginkább kíváncsi, az utóbbi dolgai (Music for Pictures, UKZ) nem jöttek be. Viszont ma érkezett meg a Travis&Fripp Live at Coventry Cathedral lemez. Valami egészen elképesztő! A hangzás csodálatos, a program meg a Moonchilddal megfertőzve... nem is magasztalom.A dgmről a St Michaels & All Saintsbeli koncert van meg, és a Thread, de ez simán veri mindkettőt.
A norvég Shining KC-t játszik. Ez elég harmatos ahhoz a változathoz képest, ami a nemsokára megjelenő Blackjazz c. albumukon van, és ami olyan, mintha beváltanák a KC '69-es fenyegetését. Mármint hogy nesze bazmeg, igen, igazatok volt, itt vagyunk mi, 21. századi hülyegyerekek, és tényleg ilyen betegek vagyunk, kapd be Fripp!
Érdemes megvásárolni, egy nyitott fülű KC rajongó sztem nem csalódhat benne. Az egész lemezen van valami KC hangulat, nagyon erős anyag.
kiváncsi vagyok, mire jutsz velük, közben én az ITCOTCK-nél is kezdem felfedezni a finomságokat, és egyre kiváncsibb vagyok a következő újrakiadásokra. A Larks Tongues in Aspic kiemelten érdekel!!
meg kell mondjam, hogy a Lizarddal nagyon jót tett Steven Wilson. és ez még csak nem is a dvd, már a cd is sokkal jobban szól, szebben elkülönülnek a hangszerek, amiket eddig alig lehetett kihallani, most pont olyan hangerővel szólnak, ahogy kell, a mellotron az egész szobát betölti. messze a legjobb a 3 újrakiadás közül, abból a szempontból, hogy itt sikerült a legtöbbet dobni a hangzáson, ami azt illeti meg is érdemli ez a lemez, szerintem a legjobb Crimso' albumok egyike.extrákban talán kissé silány, de nézzük el.
élőben lehetne nagyon frankó ez a banda, tudtommal nem volt fellépésük, tipikusan az a zene amitől koncerten elcsúszol nagyon. itthon olyan semmi extra, olvasós-tanulós zene. a Red dvd-n lévő extra videók ellenben...nagyon jó kép és bár a hang mono, teljesen fasza. itt most a 73as Atlanta-i koncert szól (aus dgm live) bitangjó imprók, és még jól is szól.
Lehet, hogy a logika ezt diktálná, de a zenereprodukció ill. annak befogadása ritkán alakul logika szerint. Ezért is mondtam, hogy hagyjuk inkább a témát, mindenki úgy élvez, ahogy tud.
vinyl/cd/dvd meg a többi rulz, ha jó zene van rajtuk...Jakko Jakszyk keveri a Thrak lemezt?! közben találtam linket a Red dvd-hez, remélem működik, kiváncsi vagyok-pénz hiján marad az illegalítás, egyelőre.
hát... igazán nem akarok vitatkozni, de pont a két csatorna hátrányából fakadóan nem lehet szebb és valósabb tere (szumma: minnél több csatorna van, annál egészségesebb és teltebb hangzás reprodukálható... a kérdés csak az, hogy az akkori studiótechnikával készült felvételek mennyire illeszthetőek/konvertálhatóak bele - hangzáshűen - ebbe az új "térhatásba"...)... de értem mire gondolsz: én is imádom a bakeliteim...
Sokkal jobban. Nagyon jól. A hangszerek nagyon szépen elkülönülnek, az ének szépen, tisztán szól (az összehasonlítási alapom az első CD-kiadás - nem veszi meg valaki????). Ez a 2009-es újrakevert változatra vonatkozik, a lemezen szereplő másikkal még nem hasonlítottam össze.