Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

majdnemviking Creative Commons License 2023.03.20 0 0 379907

Az elso 3500NOK (Japanparts), a hatso 5000NOK/db (Arnott). De a hatsokkal szerencsem volt, felaron vettem bontatlan csomagolasban ;-)

Előzmény: Sz.G.E270CDI (379905)
Hooshee Creative Commons License 2023.03.20 0 0 379906

Ez felújított, nem?

Előzmény: majdnemviking (379904)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2023.03.19 0 0 379905

Ha nem titok, ez az akció ott mennyibe fáj?  Piszok jó dolog ez a légrugós felfüggesztés, de sokan fáznak tőle.

 

Anno én "kicsit" Citroeneztem, az is vm mesés volt, imádtam azt a "rugózást". ;-) (BX, CX...)

Előzmény: majdnemviking (379904)
majdnemviking Creative Commons License 2023.03.19 0 0 379904

Elozmeny az, hogy mult szombaton leterdelt a CLS jobb eleje 🖕

Idegallapotba kerultem, ezert nem csak elso, hanem ket hatso legrugot is rendeltem. Ma kicsereltem a maradek 3-at. Ugy nez ki sikeres volt a mutet, ugyhogy most mind a 4 uj,  nehany evig nem kell paraznom miattuk 😁

Előzmény: majdnemviking (379903)
majdnemviking Creative Commons License 2023.03.19 0 0 379903

Penteken itt jart a Mikulas, hozott egy szep nagy csomagot 😁

 

Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2023.03.18 0 1 379902

Először döntsd el, mire kell az autó, mekkora a család, mennyit mész vele, és hol, meg ilyenek...;-)

 

 

Aztán már mi is több okosságot tudunk mondani. Ja! Ha már most a fenntartási költségeken gondolkodsz, hááát, a mai világban már nem gyártanak olyan autót, amire nem kell költeni. 

 

W210-emben 20 éves volt a klímahűtő, semmi baja nem volt, tette a dolgát. W219-ben 14 év után olyan szépen kilyukadt, "öröm" volt nézni. Ilyen "apróságok" bármikor beugorhatnak, de ez már sajnos márkától független. :-( Azért az jó hír, hogy a Mercedes még talán 1 fokkal jobb, mint a többi, jó értelemben.

Előzmény: Lacat (379898)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2023.03.18 0 0 379901

...vagy 1 "jó" BMW-t, azt már is megtudja, mennyi az a költség. ;-) :-))

 

Azért a Mercit fenntartani 1 bajorhoz képest, kategóriákkal olcsóbb....;-)

Előzmény: majdnemviking (379900)
majdnemviking Creative Commons License 2023.03.18 0 0 379900

Mindkettore rakoltheted a gatyadat is, ha rosszul valasztasz. Ha a fenntartasi koltsegen parazol, vegyel Toyota Priust.

Előzmény: Lacat (379898)
jancsiii Creative Commons License 2023.03.17 0 0 379899

Nem vagyok merci szakértő de két teljesen külömböző kategóriát nézel , így szerintem a fenntartásuk is teljesen külömböző árkategória lehet.

Előzmény: Lacat (379898)
Lacat Creative Commons License 2023.03.16 0 0 379898

Sziasztok,

 

autóvásárlás előtt állok. 2003-2005 környéki w211 vagy w203 -ban gondolkozom 220CDI esetleg 270CDI motorral.

A kérdésem az lenne, hogy van-e mérvadó különbség a w211 és a w203 fenntartási költségeiben, vagy emiatt nem érdemes a kisebbet választani?

 

Előre is köszönöm a segítséget!

 

katona84 Creative Commons License 2023.03.14 0 0 379897

Ott sem találtam állitólag az az infót kaptam hogy a csomagtartóban a pótkerék mögött van a egy kis emelkedó rész a háttámla mögött ott van egy műanyag fedél alatt több minden mással együtt holnap megnézem.

Előzmény: Sz.G.E270CDI (379896)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2023.03.13 0 0 379896

Csomagtartó bal oldalán, a kárpit mögött?

Előzmény: katona84 (379894)
W211E320T4MATIC Creative Commons License 2023.03.13 0 0 379895

A kesztyűtartó alatt is van pár antennadoboz, a webastó állófűtésé biztosan, de van ott mégegy antennadoboz - igaz, abba nem mélyedtem bele.

Előzmény: katona84 (379894)
katona84 Creative Commons License 2023.03.13 0 0 379894

Köszi a linket de úgytudom hogy amit belinkeltél videó az a centrálzár távirányitó antenna erősitője nem pedig a rádióé.

Előzmény: Sz.G.E270CDI (379893)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2023.03.13 0 0 379893
Előzmény: katona84 (379892)
katona84 Creative Commons License 2023.03.12 0 0 379892

Üdv az uraknak.Volna egy kérdésem az alany egy W211 320CDI V6. 2007. Hol találom a gyári rádió fejegység FM antenna erősitőjét az autóban.Optikás a fejegység.Mert gyenge a rádióvétel érzékenysége.Stár diaggal megnézve tesztelve nem erősit az antennaerősitő.Vajon ez az erősitő is a fejegységtől kapja a 12V tápfeszt?Hátha valaki tud ötletet adni.

Hooshee Creative Commons License 2023.03.12 0 0 379891

Nincs külön erősítő, a fejegységben van a végfok. Gondolkodtam rajta hogy legyen-e az is, de úgy döntöttem kap egy esélyt nélküle, és azt kell mondjam, bőven elég, nincs hiányérzetem.

Előzmény: vilagosbarna (379890)
vilagosbarna Creative Commons License 2023.03.12 0 0 379890

Az erősítő maradt a gyári? Vagy az alap hangrendszerben nincs is dedikált erősítő, hanem a fejegységről hajtja meg a hangszórókat?

Előzmény: Hooshee (379887)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2023.03.10 0 0 379889

Előzmény: Hooshee (379887)
Hooshee Creative Commons License 2023.03.10 0 0 379888

JA, fontos, mélynyomóból így kettő lett, mert bár az alap hangrendszerben csak 1 van, a másik oldalon pedig "vakdugó", a Focal rendszerben 2 darab található úgyhogy most megduplázódott a mélysugárzók száma.

Előzmény: Hooshee (379887)
Hooshee Creative Commons License 2023.03.10 0 0 379887

No, egy kis infó a w213/w205 tulajoknak, akiket az alap hangrendszerrel ver a sors :) Sajnos aki újonnan vette és nem pipálta be a Burmester valamelyik verzióját, vagy használtan épp ilyen jött szembe, az kénytelen azt a halkan kimondottan pocsék, hangosan csak gyenge közepes hangrendszert hallgatni.

 

Nos, bár sok kört futottam tapasztalatok után, de senki nem ismerte, úgyhogy végül beleugrottam egy focal inside plug-n-play szettbe. Ez gyakorlatilag azt jelenti, hogy minden hangszórót (ez nálam 2 a hátsó ajtóban, 4 az első ajtóban, 1 a műszerfal közepén, 1 mélynyomó a lábtérben) kicserél a gyári helyre bontás/átalakítás nélkül berakható Focal hangszórókra.

Az anyag olyan 450k, a beszerelés akár házilag is simán kivitelezhető, de pl a két mélnyomóhoz már nem éreztem az ingerenciát hogy a ház előtt 8 fokban cseréljem, meg ahhoz azért sok midnent ki kell szedni a lábtérben, kb 15e forintért megcsinálták.

 

Nos, nagyon jelentős javulást hozott a rendszer. Részletes, dinamikus lett a hangzás még halk/közepes hangerőnél is. Aki beszerelte, ott azért nagyon sok autó megfordul, ő azt mondta hogy 80-90%ban hozza az alap Burmester szintjét (ha bevállaltam volan legalább még egy erősítőt, valószínűleg meg is haladja). Olyannyira más, hogy kihallható a spotify és a tidal közti minőségi különbség. Szóval alapvetően elégedett vagyok vele, ez már teljesen élhető így, és ami azért fontos, hogy semmit nem kellett átkábelezni, átalakítani, fúrni, faragni, tényleg plug and play a rendszer.

majdnemviking Creative Commons License 2023.03.07 0 1 379886

Újra pròbáltam

Előzmény: csabais (379885)
csabais Creative Commons License 2023.03.07 0 0 379885

Nem jött.

Előzmény: majdnemviking (379884)
majdnemviking Creative Commons License 2023.03.07 0 0 379884

Mester úr! 
Küldtem e-mailt ;-)

Előzmény: csabais (379868)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2023.02.28 0 0 379883

"Ha indítózok, tele nyomja benzinnel a gyertyákat."

 

Itt azért félrement kicsit az info kicsit....;-) :-))

Előzmény: Dr.Fenyvessy Egon (379881)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2023.02.28 0 0 379882

Előzmény: Dr.Fenyvessy Egon (379881)
Dr.Fenyvessy Egon Creative Commons License 2023.02.28 0 0 379881

Sziasztok!

 

Köszönöm a választok!

MIndent (is) átnéztem és cseréltem. 

A hibakódok amelyeket tárol a rendszer, teljesen félrevezetőek!

Sajnos ezek miatt rossz nyomon indultam el. Még új akksit is tettem az autóba.

Végül a gyanú az üzemanyagra terelődött. 

Megvan -e a nyomás? Mivel mérő órám nem volt hozzá, ezét egyszerűen elkezdtem az üzemanyag rendszert szétbontani.

Ja, és ami fontos, hogy közben próbálkoztam indítással féktisztítót befújva és indult.

Szóval innentől már biztos voltam az üzemanyag ellátási gondban.

Leszereltem a szűrőt és elég durva kosz, víz ,és még kitudja mi jött ki belőle.

Leszereltem a tankot és kitisztítottam.

Mára jött meg az új üzemanyag szűrő, szóval holnap már többet tudok, de szerintem ez megoldja a problémát!

Közel 3 hét szívás volt.

 

Köszi az infókat mindenkinek!!!  

Előzmény: Sz.G.E270CDI (379879)
vilagosbarna Creative Commons License 2023.02.26 0 0 379880

Volt itt, akinek az automata váltó hisztizett rossz akku miatt.

Előzmény: Sz.G.E270CDI (379878)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2023.02.25 0 0 379879

Akkusaruk tiszták? Nem árt néha megsmírglizni fényesre, meg a csatik belsejét is ugyanúgy. Sokat javít az érintkezésen, hidd el! ;-)

Előzmény: Dr.Fenyvessy Egon (379876)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2023.02.25 0 0 379878

Ezt már én is kérdeztem. ;-) Dec 26-n este jöttem haza munkából, engin világít félúton. Na mondom, f@sza, de simán hazaértem. Másnap kiolvasom, akkufesz alacsony, kevés a motorvezérlőnek. Simán indított, ülésfűtés, ablakfűtés ment.

 

Akku 11.7V, na, rendeltem is az új akkut 27-n, 28-n itt is volt. Azóta nem hisztizett ezért. :-)

 

Csak tanulságképp, hogy aksi jónak tűnik, azt mégse. ;-)

Előzmény: Hooshee (379877)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!