Aki rendszeresen olvassa ezt a blogot, tudja, hogy Köln ifjúkorom egyik meghatározó színhelye volt, és bármikor képes vagyok órákat beszélni/írni bármilyen aspektusáról: római kori épületeiről , modern épületeiről , a hídjairól , a karneválról , az áruházairól[...] Bővebben!Tovább »
Ja, Cinkotát nem ismerem, nekem a troligarázs buszgarázzsá avanzsálása óta teljesen normális látvánnyá vált a kúthoz beálló kék busz, azt meg nem tudom, hogy ezek a vállalkozós buszok a BKV garázsban laknak-e.
Végülis nem elektromosok, hanem hibridek, miért baj, ha tankolnak? Amúgy is az a legnagyobb baj velük,h goy állandóan megy a motorjuk, én kb. egyszer hallottam elektromosan elindulni, hogy csak elektronikus surrogás votl, nem töfftöff.
Ha valaki szereti ezeket az új Volvo-hibrid buszokat, az este szép fotókat lőhetett volna a Cinkotai úton. Ott állt sorba tankolni mind a benzinkútnál - MaxxMotion dízelt. Merthogy hiába svéd, beindulni ez is csak így szeret hidegben.
Elég impozáns látvány volt, a kép nem adja vissza a hangulatot. (Nagyon hosszú sor volt.)
A hamburgi Hauptbahnhof után a frankfurti Németország második legforgalmasabb pályaudvara . Kora ellenére nem olyan szép, mint a lipcsei , a város jelentőségének ellenére nem olyan tiszta, mint a müncheni , nem is olyan érdekes, mint a Dóm tövében fekvő kölni , de ha már a[...] Bővebben!Tovább »
Tavaly majdnem annyit jártam hangszerboltba, mint gimnazista koromban - szerencsére most már nem csak pengetőt tudok venni, mint akkoriban (hanem kábelt is;). Persze néha nem a vásárlás számít, hanem az, hogy kezedbe vehetsz egy-egy olyan hangszert, amilyenből gyerekkorodban csak[...] Bővebben!Tovább »
Legyen néha valami hasznos is itt, ami hátha többeket érdekel, mint az aktuális villamosos képeim: ma jelent meg a Hungarian Synthwave Allstars 2. válogatásalbuma, melynek TELJES BEVÉTELÉT (lásd "buy" felirat) egy súlyos beteg kisfiú gyógyulására, ill. rehabilitációjára[...] Bővebben!Tovább »
Hol is hagytam abba legutóbb? Ja, megvan: a frankfurti felhőkarcolók sokaságából megmutattam úgy hatot-hetet . Igazából tizenegynéhány darab után elteltem velük, de azt a párat, amit lefotóztam, még megmutatnám.
Az egyik bajom a felhőkarcolókkal, hogy a tervezők görcsösen[...] Bővebben!Tovább »
Ha "favázasokról" írok ebben a blogban, legtöbbször favázra épített kocsiszekrényű villamosokról van szó, és ritkábban épületekről . Ideje változtatni az arányokon!
Mainz amolyan kitérő úticél volt augusztusi utamon . Valamikor 15 éves koromban jártam már itt, de[...] Bővebben!Tovább »
Alice Cooper '88-89-ben nem kispályás módon tért vissza a porondra: Trash című lemezébe besegített a fél Bon Jovin túl majdnem a teljes Aerosmith is, a számok többségét pedig Desmond Child igyekezett slágerré alakítani, számos további zeneiparos - például Dianne Warren és[...] Bővebben!Tovább »
A darmstadti "borsőrlős" bejegyzésnél írtam, hogy az ottani látogatásom a német vasútnak köszönhetően rövidre sikeredett. Most ezt részletezném kicsit, hogy ne mindig csak a csillogást lássuk a kinti tömegközlekedésből :)
A kinézett útvonalam ugyan kanyargós volt, de nem[...] Bővebben!Tovább »
Gyerekkoromban Kamaraerdőbe jövet/menet a 87-es buszon vagy a kocsiban ülve mindig abban reménykedtem, hogy egyszer tilosra vált az a lámpa (azt hiszem, fedezőjelző kivitelű volt, nem háromlencsés, de lehet, hogy tévedek), mely a Kőérberki útnak azon a szakaszán állt, ami kb.[...] Bővebben!Tovább »