Arra utaltam, hogy a biciklisek ugyanezt csinálják az autóutakon, pl a 71esen... ott a kerékparút, de neki az derogál, mert hat mégsem túrista hanem biza sportoló... aztan az autósok meg kerülgethetik. De ugyanez a gyalogos a Tagore sétényon, aki a kerékpárúton andalog. Vagy az autós, aki bent felejti magát a belső sávban... alapvetően az a baj, hogy mindenki azzal van elfoglalva, hogy neki mi jár és senki sem törődik a másikkal. Empátia kéne na :)
Hát, nem tom. Azt gondolom, bicikliút - elsősorban - a bicikliseké. Nem a kutyasétáltatókocogóbabakocsizó népeké. De, lehet, h tévedek, és ez egy túl arrogáns vélemény....
Sziasztok, nem Veszprém, de majdnem: Balaton kör, bringa. Szeptember közepe. Tudtok jó szállást 11-12 főre? Fonyód környéke es aztán Badacsony magassága, 1-1 éjszaka. NER-es ne legyen, akkor inkább a nyeregben megoljuk:)
A hetek óta tartó kommunikációban nem olvastam, mással voltam elfoglalva, és tegnap ott álltam a kerítésnél értetlenkedve, azon a bringaúton, ami a kedvencem volt, még nincs egy éve, hogy átadták végig. Hogy pont ott kellett elkezdeni-szétszedni-lezárni, nem tudom, de nálunk a lezárás minden építkezésen elsődleges, minél nagyobb és minél hosszabban (ld. pl. M0-on mi megy...). Almádi felé teljesen más út megy (ráadásul egyre rosszabb az állapota, gyökerek felnyomták...), nem alternatíva. Ugye ott a Pápai út (alig járok rajta), azt is mikor barmolták szét és mikor lesz majd újra normális? (Dózsa-városiak véleményét ismerem).
Az alternatív útvonal az az, hogy menj másfelé. Kiépítve nincs és nem is lesz semmi. Azért lássuk be, hogy ez nem egy piti munka, tehát vélhetően nem két napig tart és azt is, hogy az egész egy nagy munkaterület, amin kissé nehézkes lenne megoldani a civilek keresztüljárását... már munkavédelmileg. Nem beszélve arról, hogy ismerve a biciklisek öntudatos és széles látókörű társadalmát, ha az én munkaterületem lenne, akkor még a közelébe sem engedném őket, nem hogy bárhol is keresztezzék azt...
Egy munka kapcsán szokták mondani, hogy a gyors, olcsó és jó paraméterek közül mindig csak valamelyik kettő teljesül egyszerre. Hát, ez nem lesz gyors, szerintem olcsó se :) , viszont akkor legalább jó lesz! :)
Igazad van, bocsi, de erről már hetek óta van kommunikáció, ha másban nem, a heti városi harsonában lehet olvasni. Ez olyan fura, és fárasztó is egyben, hogy egy ilyen piti, és egyébként ismert, és egyébként evidens ügyben valaki utólag értetlenkedik. Utat épitenek, útban van, elbontják, majd újra megépül. Ennyi. Addig meg kényelmetlenség, de sose legyen nagyobb probléma ebben a városban. Amig nem volt ott bicikliút, addig volt valahogy az élet.
"A projekt két szakaszban valósul meg: a Litéri és a Budapesti csomópont közötti szakasz várhatóan 2021 decemberére készül el, a Füredi csomópontig tartó folytatás kivitelezési munkái a tervek szerint 2023 elejéig tartanak majd."
Nem lehet, barátkozz meg a helyzettel. Ha még nem tűnt volna fel, pár hete autóutat épitenek azon a nyomvonalon, én speciel nem szivesen futnék össze egy lánctalpas exkavátorral a bicikliúton. Érdekes, más fórumon is olvastam, hogy ez mekkora probléma, most hogy nem lehet arra biciklivel menni... Hát pont úgy, mint kb. három évvel ezelőttig - sehogy. Majd egyszer megint, addig lehet menni másfelé. World's first problem.
A Szabadságpusztára vezető bringaúton a 8-as hídja alatt hermetikus lezárás van, még gyalogosan sem lehetne elmenni, máris fel van marva a bringaút aszfaltja, nagyon frankó. Mi a francot építenek ott hogy ekkora lezárás kell és meddig fog ez tartani? Nem lehetne úgy "építkezni", hogy minimális lezárások legyenek minimális ideig?
Ezt nem egészen értem... hogyne lenne? Pl. Tesco körforgalom. Ráadásul a kerékpárút itt sem az Almádi utat fogja keresztezni, hanem a Dornyait. Szerintem sokkal biztonságosabb lesz mint a mostani megoldás.
Az Almádi út és Stop Shop kereszteződésnél is készül valami. A burkolaton sok felfestés van az alatta húzódó közművekről. Lehet, hogy körforgalom lesz?