Szia! nekem egy 2004-es Stream-em van. Mar a rancfelvarrott valtozat, ami olyan ritka, hogy a mobile.de oldalon jelen pillanatban 2 db. van fent! 2.0 benzines. manualis valtos. Majus ota van meg. (aprilisban irtam ide, de nem nagyon kaptam segitseget...) majusban meg is vettem. semmi, de semmi gondom nincsen vele! ja de igen! a belso lampaban kiegett az izzo. es a sofor oldali ablak neha megakad, de tovabb megy. mind a 4 elektromos. vegyesben 9-9.5 literrel jarok. varos, es autopalya a nagy resze az utazasaimnak. nagyon megbizhato technika. en mindenkinek csak aajanlani tudom. igaz ez a valtozat mar csak (2004-tol) 6 szemelyes, de a masik is az volt szerintem, mert oda nem igazan lehetett ultetni senkit sem. en a sajatomon csereltettem komplett fekrendszert, mert az nagyon szar volt. vezerlessel nem kell torodni, mivel lancos, nem pedig szijas. 15000kilometerenkent van az olajcsere, en 10000utan lecsereltettem. Otthon voltam (Magyarorszagon), es a szakszervizben lecsereltettem. csak es kizarolag EREDETI olajjal. a valtoban is lecsereltettem. megtehettem, mivel masra nem igazan kell kolteni. okes, kicsit tobbet fogyaszt. de nem kell kettostomegu lendkerek, pd elem, egr, stb, stb. szoval olcsobban kijovok ha igy nezem. es nem a szerelonel all. arrol ne is beszeljunk, hogy 156 Le, es majdnem 200Nm... ha kihuzatom igen csak beindul. autopalyan en 120-al jarok ( 2gyerek van), ott 8,2-8,5 litert fogyaszt. szerintem vallalhato. a regi 1.6-os focusom 101 Le-vel 7,4-7-5-ot fogyasztott.igaz 130-nal... igazabol az szamit, hogy az elozo tulaj hogyan hasznalta. torodott-e vele. olajcseret csinalt-e... ilyenek szamitanak. itt Nemetorszagban jok az utak, nem erzekeny a futomu sem. nem ugy mint pesten. ott kicsit raz, mivel sportos a futomu. olyan kanyarsebessege van, amit en nem mertem kiprobalni. van egy angol mondas, ami szabad forditasban ugy van, hogy Egyszer sirj, utana csak nevess. Vagyis egyszer kell kiadni a penzt a minosegre, es utana mar csak orulni kell neki. ebben az esetben igaz is. poccre indul, gyorsan bemelegszik. es ez meg Japanban gyartott japan auto. most hirtelen ezt tudom mondani neked. ha van meg valami, irj nyugodtan. fel fogok nezegetni ide... en orulok hogy megvettem. nem volt olcso, 4900 euro volt. alkdtam egy kicsit,es igy jo volt. 1000kilometert mentem erte. szo szerint. repulovel mentem el erte, haza meg az autoval. ezt az osszeget alkudtam le belole... szoval ha van valami, irj.
Biztos milliószor volt már kérdés:4gen HB-re milyen szélességű,ET-jű 15"-os felni megy fel még ízlésesen-szabályosan? Eddig 6g Vti volt,de azzal nem volt kétség,érdekelne ki mit használ,már ha van még valakinek ilyen autója🤔🤘
Lenne még egy kérdésem a hondámmal kapcsolatban. Most Volt vezérlés cserén. Hidegen az alapjárat tök jó olyan 1500 körül alakul. Viszont melegen lemegy a leges legalsó csíkra ami a fordulatszám mérőben a nulla fölött van, és néha kicsivel afölött de jobbára ott forog a motor. Nem túl alacsony alapjárat ez? Az autó jól megy meg torpan nem fullad csak egy kicsit kevésnek találom az alapjáratot. Előre is köszi a válaszokat.
Sziasztok, nem tudom miért csak most találtam erre a fórumra!
2 éve vagyok Fr-V tulajdonos, kérlek segítsetek megbízható/hozzáértő Honda szerelőt találni Gödöllőn. Karosszériás is kellene, miután a csemetéim kővel "mosták le" az autót.
Szerintem sem normális csak a biztonság kedvéért megkérdeztem :) Ma utána járok autósboltban ha esetleg nem lehet kapni akkor esztergálok egyet műanyagból :)
Hello. A héten vásároltam egy 6gen civic-et. A csomagtérben a pótkerék alatt találtam némi korróziót. A csomagtér közepén van egy elég nagy méretű lyuk, ami elég gyárinak néz ki, úgyhogy nevezzük inkább furatnak. Ez normális? nem kéne ott lennie záródugónak vagy valaminek?
Én úgy kezdenék neki, h egy ilyen reggeli nem indulásnál megnézném a gyertyát, h pl. benzines-e? Vagy megnézném, h az első próbálkozásnál van-e rögtön szikra? Mert így talán el lehet különíteni, h gyújtás, vagy üzemanyag probléma.
Kis segítséget kérnék szépen: adott egy Stream 1,7 VTEC, eddig minden ok volt, egy ideje REGGEL, első alkalommal nem lehet beindítani csak sokadszori kisérletezésre(napközben EZUTÁN akárhányszor pöccre indul!!!). Autovillamosági szerelő kicseréltette a gyertyákat, akksit, letesztelte az indítómotort: NAGY SEMMI!
Van-e vkinek tapasztalata mi lehet a hiba oka? Típushiba???
NAGY KÖSZÖNET ÉRTE!!!:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Futásteljesítmény valamivel 30 ezer alatt. Konklúzió:
- nagyon alacsony szervizköltségek (három olajcsere esetenként 14,3 eFt és a vételkor szokásos dolgok: gumi cs., sebváltó olaj cs., hűtőfolydék cs., gyújtógyertyák cs., hiányzó patentok beszerzése, új szőnyegek, stb. Összesen : 237297 Ft)
- alacsony átlagfogyasztás (tankolással mért 5,89 L/100 km)
Fent leírtak okán nagyon elégedett vagyok viszont ennek a vasnak nincsenek erőtartalékai továbbra sem, így tehát ha száguldani szeretnél (látványossan kitörni szeretnél a pillanatnyi sebességhatárból) akkor semmiképpen ne ilyet végy! :)
Honda civic 1.6 vti 1992-1995-ös érdekel minden magyar karbantartási, elektronika, szervizelési utmutató vagy kézikönyv manual ha valaki tud dobjon egy linket angol nem kell azok megvannak az összes. Előre is köszönöm aki tud dobni egy linket.Erről lenne szó B16a2-es motorral szerelt ferdehátú 160LE
200 ezer km körüli autókat láttam letört kilinccsel, szétkopott pedálokkal, kormánnyal, kiült ülésekkel. Most vagy kifogtam az ütött-vágott darabokat, vagy ezek tényleg ennyit bírnak?
Nálam ('97-es Honda, 212e km a vásárláskor) az eltört vezetőoldali kilincs az megvolt, a többi amit írsz, nem jellemző. Nálam legalábbis.
Békalámpás Civic-et (1997-2001) szeretnék venni, a típusban jártas emberek segítségét kérem pár kérdésben. Az 1.5 VTEC sedan a csapásirány, lehetőleg 2000 körüli évjárat.
Megnéztem párat, az a benyomásom, hogy a beltér nem túl tartós, meg úgy egyáltalán a "perifériális" alkatrészek. Első tulajos, gyaníthatóan valós 200 ezer km körüli autókat láttam letört kilinccsel, szétkopott pedálokkal, kormánnyal, kiült ülésekkel. Most vagy kifogtam az ütött-vágott darabokat, vagy ezek tényleg ennyit bírnak? A mechanika tartós, abban biztos vagyok, de kicsit elbizonytalanodtam.
A másik kérdésem, hogy pályán 140 körüli tempónál négy személlyel mennyit eszik ez a motor? A spritmonitor-os átlagfogyasztás nagyon meggyőző, de én főleg pályán, megrakva használnám, kérdés, hogy elég-e hozzá ez a motor, nem erőlködik-e túlságosan?
Az nem baj hogy Pesten laksz,csak az hogy en meg Szolnokon. 66 evig pesti voltam,iden koltoztunk,ezert erdeklodom mester utan. Nem szeretnek itt is meg....probalkozni,bizom hogy Valaki ajanl autoszerelot meg kar.lakatost. Most vettuk a stream-et,szetetnem atnezetni,+alvazvedoztetni mert meg nem rohad es jo lenne ha igy is maradna. Viszont ha nem haragszol,nem megyek Pestre ezekert.
Nem akarok beleszólni a dógodba, de szerintem fordítva ülsz a lovon. Véleményem szerint nem a szervizes/szerelö fog megkeresni téged, nem ő akar autót venni/nézni, lát eleget hétközben.
Menj el több szervízbe, szerelőhöz és érdeklődj. Csak segíteni akarok...
Kinéztem egy 2003-as 2.0-ás CRV-t. Hondában nem vagyok nagy spíler, szükségem lenne egy hozzáértő szerelőre (lehetőleg szakszervízesre?), aki megnézni velem Bp-től nem messze. Fel tudom venni valahol Észak-Pesten, és vissza is hozom a városba. Max. másfél óra az egész. Kifizetem az árát. Írhattok az itteni email címemre is, és nézem a válaszokat is.
sziasztok . Honda accord 2,0tdi-m van 1997 es. Néha gyorsitásnál ki gyulad a motor vezérlő lámpája és nem gyorsul az autó. Majd mikor elveszem a gázt elalszik a lámpa és újra gyorsitásnál rendesen megy. Mi lehet a probléma? Köszi a segitséget
Sikerült beállítani! Nem elég hosszan nyomni a clock gombot, hanem először röviden kell, ekkor mutatja az időt a kijelző, majd ezután kell hosszan nyomva tartani és közben a 4 és 5-ös gombokkal beállítani az időt.
Eredetileg volt H és M felirat a gombok alatt, mint a neten talált képekből kiderült, de nálam már lekoptak.
De igen, viszont azt megnyomva csak megjeleníti az időt rádiózás közben is. Próbálkoztam, hogy hosszan nyomom, de semmi. Próbáltam hogy nyomva tartom és közben más gombokat nyomok, de eddig az sem vált be.