Közben sikerült vennem hézagolólemezt.Gondoltam ha már benne volt,akkor nem változtatok.Sikerült szépen összeszerelni mindent.Most minden új benne még a hengerfej is.Kivéve az egyik csapágy alatti gumi/műanyag távtartó vagy hézagoló.Annak sem igazán tudom mi a szerepe,de visszatettem,ha már az is ott volt gyárilag.Gyakorlatilag egy nullkilóméteres hengerfej lesz felszerelve.Addig amíg nem kerül vissza a motor,nem tudom meg hogy jól dolgoztam,de remélem nem lesz gond.
Szerintem viszont nem annyira fontos :) ha nem ereszt át a tömszelence, nincs funkciója azoknak a védő lemezeknek! de ha kicsit ereszt, akkor sincs, mert a túlfolyón ki kell folynia. Ha meg ott nem folyik ki, akkor megint nincs értelme azoknak a lemezeknek, mert annyi víztől már nem tudják megvédeni a csapágyat.
Van pár eltérés a 900-as Wartburgtól, pl. a fékdobok és a keréktárcsák, a dísztárcsák, lökhárítók, hűtőrács, első ülés (ez egybepad), kárpitozás, némelyik autón a két műszer is. De alapvetően W311-ről van szó. 646 db. készült Argentínában az 1960-as évek elején.
De legalább fejezte volna be. De ez valakinek az elbaxott agymenése által tönkre vagdosott sosemvolt wartburg-köpet, ami félkész, de legalább rosszul, rossz illeszkedésekkel, aránytalan, amerikai autókat majmoló stílusban. Ezért tized ennyit sem fognak adni, maximum a vastartalmának az árát.
A feszitessel azt ered el, hogy a szabadonfuto harangot rovidre zaro fogazott kerek meg jobban eltavolodik a harangtol. De valojaban ez nem jarul hozza, hogy a szabadonfuto biztosan jobban mukodjon.
Nem lehet, hogy a megenyhult ido miatt kevesbe viszkozus olaj azt okozza, hogy a szabadonfuto kevesbe szalajt?
Jelenleg azt csináltam, hogy a a váltón lévő kart, amivel lehet zárni a szabadonfutót, a bowdenjét után feszítettem, mert szerintem nem húzta meg a kart végállásig, a gumi szilentet is kicseréltem a karnál.
Most, hogy jól megvan húzva a kar, koppanásig, mert előtte szerintem nem volt végállásig húzva, lekopogom, 2 napja semmi jele sincs, hogy szalajtani akarna, remélem megtartja ezt a szokásást.
Mert előtte már az utcában elindulásnál elkezdte, de most semmi. Szóval lekopogom, most jó, remélem ez volt a hiba
Az sem mindegy, milyen hikomol olaj kerul bele. Csak az a jo, ami valtoba is jo. Az nem jo, ami pl. LADA hatso tengelyen levo differencialmube valo, mert az ide valo olaj megeszi a valto bronz alkatreszeit allitolag.
Az automata valto olaja valoban jobb a szabadonfutohoz, mert kisebb relative a viszkozitasa. Viszont nem biztosit kello kenokepesseget emiatt a hicomol hajtasnak a differencialmuben, marmint a tanyerkerek es a kupkerek kozott. Elobb fognak elkopni, es bugni fog a differencialmu allitolag.
Gyakoribb volt, amíg sűrűbb olaj volt benne, nyáron az le, Mannol ATF olaj be, s hónapokig nem jelentkezett a hiba, de szerintem ha már 30 perce megyek vele, nem foghatom a "hidegre"
Én úgy vettem a padlóváltós 2T-met, hogy előtte két évig állt az utcán. Csak a szabadonfutó bekapcsolásával tudtam hazahozni. Majd cseréltem olajat a váltóban, kapott automatába való minőségi olajat és azóta szépen rendbejött a szabadonfutó, csak most a nagyon hidegekben adja elő, hogy néha szalajt, de akkor is elég megint beraknom sebességbe és minden rendben van.
Ugyhogy először próbálj meg egy váltó olajcserét, szerintem meg fogja oldani a gondot.