Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

59th_Roy Creative Commons License 2022.01.31 0 0 150240

Ne erőltesd, látod, hogy az ATF ben hisznek! Ha egy váltó nem működik a 80w egyfokozatú hajtóműolajjal akkor hibás, ha hibás akkor meg kell javítani.

Előzmény: Sihuhu (150222)
projekt P50 Creative Commons License 2022.01.30 0 0 150239

Akkor így már érthető.Nem tudtam hogy gyártottak ilyet máshol is.Ezért volt furcsa.Először azt hittem hogy csak így tudták felújítani.

Mindig tanul az ember újat.

Előzmény: pizo (150236)
projekt P50 Creative Commons License 2022.01.30 0 0 150238

Közben sikerült vennem hézagolólemezt.Gondoltam ha már benne volt,akkor nem változtatok.Sikerült szépen összeszerelni mindent.Most minden új benne még a hengerfej is.Kivéve az egyik csapágy alatti gumi/műanyag távtartó vagy hézagoló.Annak sem igazán tudom mi a szerepe,de visszatettem,ha már az is ott volt gyárilag.Gyakorlatilag egy nullkilóméteres hengerfej lesz felszerelve.Addig amíg nem kerül vissza a motor,nem tudom meg hogy jól dolgoztam,de remélem nem lesz gond.

Előzmény: noszkovonye (150237)
noszkovonye Creative Commons License 2022.01.30 0 0 150237

Szerintem viszont nem annyira fontos :) ha nem ereszt át a tömszelence, nincs funkciója azoknak a védő lemezeknek! de ha kicsit ereszt, akkor sincs, mert a túlfolyón ki kell folynia. Ha meg ott nem folyik ki, akkor megint nincs értelme azoknak a lemezeknek, mert annyi víztől már nem tudják megvédeni a csapágyat.

Előzmény: projekt P50 (150189)
pizo Creative Commons License 2022.01.28 0 0 150236

Ez egy Justicialista Graciela W:

 

https://en.wikipedia.org/wiki/IAME_Justicialista

 

https://de.wikipedia.org/wiki/Graciela

 

Van pár eltérés a 900-as Wartburgtól, pl. a fékdobok és a keréktárcsák, a dísztárcsák, lökhárítók, hűtőrács, első ülés (ez egybepad), kárpitozás, némelyik autón a két műszer is. De alapvetően W311-ről van szó. 646 db. készült Argentínában az 1960-as évek elején.

 

Zoli   

Előzmény: projekt P50 (150235)
projekt P50 Creative Commons License 2022.01.28 0 0 150235

Szépen dolgoznak,de nekem furcsák a kerékagyai.Ezen valami másabb futómű lehet?

Előzmény: pizo (150228)
mád.max1 Creative Commons License 2022.01.28 0 0 150234

Sziasztok.Előlhűtős kormányváltós 353-at keresek, gyári citromsárga színben.laszlo.koreny@gmail.com elérhetőségre.Köszönöm.

pappgyerek Creative Commons License 2022.01.28 0 0 150233

 Megpróbálhatod még az Opel gyári manuál váltójába való olajat. A Febi-nek is van hasonló. Színre piros, hasonló az ATF olajokhoz.

 

Előzmény: Bence4093 (150217)
Atomi Creative Commons License 2022.01.27 0 0 150232

De legalább fejezte volna be.  De ez valakinek az elbaxott agymenése által tönkre vagdosott sosemvolt wartburg-köpet, ami félkész, de legalább rosszul, rossz illeszkedésekkel, aránytalan, amerikai autókat majmoló stílusban. Ezért tized ennyit sem fognak adni, maximum a vastartalmának az árát.

Előzmény: pizo (150231)
pizo Creative Commons License 2022.01.27 0 0 150231

Az biztos.

 

Évek óta árulják. Valahogy senkinek sem kell.

 

Zoli

 

Előzmény: Atomi (150229)
Atomi Creative Commons License 2022.01.27 0 0 150230

Ezért viszont megérte.

Előzmény: pizo (150228)
Atomi Creative Commons License 2022.01.27 0 0 150229

Ezért kár volt.

Előzmény: pizo (150227)
pizo Creative Commons License 2022.01.27 0 0 150228
pizo Creative Commons License 2022.01.27 0 0 150227
Sihuhu Creative Commons License 2022.01.25 0 0 150226

A feszitessel azt ered el, hogy a szabadonfuto harangot rovidre zaro fogazott kerek meg jobban eltavolodik a harangtol. De valojaban ez nem jarul hozza, hogy a szabadonfuto biztosan jobban mukodjon. 

Nem lehet, hogy a megenyhult ido miatt kevesbe viszkozus olaj azt okozza, hogy a szabadonfuto kevesbe szalajt?

Előzmény: Bence4093 (150225)
Bence4093 Creative Commons License 2022.01.25 0 0 150225

Jelenleg azt csináltam, hogy a a váltón lévő kart, amivel lehet zárni a szabadonfutót, a bowdenjét után feszítettem, mert szerintem nem húzta meg a kart végállásig, a gumi szilentet is kicseréltem a karnál.

Most, hogy jól megvan húzva a kar, koppanásig, mert előtte szerintem nem volt végállásig húzva, lekopogom, 2 napja semmi jele sincs, hogy szalajtani akarna, remélem megtartja ezt a szokásást.

Mert előtte már az utcában elindulásnál elkezdte, de most semmi. Szóval lekopogom, most jó, remélem ez volt a hiba

Köszönöm a segítséget. 

Előzmény: Billzzz (150224)
Billzzz Creative Commons License 2022.01.24 0 0 150224

Ha már most is ATF van benne, akkor próbáld meg inkább amit Sihuhu ír. Bár lehet, hogy nálad már csak a szabadonfutó javítás maradt... :(

Előzmény: Törölt nick (150219)
Billzzz Creative Commons License 2022.01.24 0 0 150223

Hát nehezen, de meglett a Mannol adattáblája, igaz elég hiányos, így nehéz összehasonlítani.

 

- Freezing point Mannol -48°C; Repsol -51°C

- Flash point Mannol 216°C; Repsol 226°C

 

Viszkozitást nem adják meg sem -40°C-on, sem 100°C-on a Mannol esetében. 40°C-on pedig kb. hasonló a Repsolhoz.

A minősítésekben is vannak átfedések.

Én a Mannol-t nem próbáltam, mert a Repsol bevált, nem kerestem tovább. 4-5 évente, vagy 50E km-kén érdemes a váltóolajat lecserélni.

Előzmény: Bence4093 (150221)
Sihuhu Creative Commons License 2022.01.24 0 0 150222

https://hun.sciencedevices.com/chto-takoe-gipoidnaya-peredacha-news-397262

 

Itt irja, hogy hipoid hajtashoz csak megfelelo hipoid olajt szabad hasznalni.

Előzmény: Sihuhu (150218)
Bence4093 Creative Commons License 2022.01.24 0 0 150221

Az vajon miben lehet másabb, mint a Mannol Dexron III?

Előzmény: Billzzz (150220)
Billzzz Creative Commons License 2022.01.24 0 0 150220

Nekem bevált a Repsol Matic III ATF. Előtte nekem is szalajtott hidegben. Ezt beletöltve hibátlan lett.

Előzmény: Bence4093 (150217)
Törölt nick Creative Commons License 2022.01.23 0 0 150219

Hááát...

 

A Mannol Dexron III (ami most van benne atf olaj) előtt GL 80W volt benne , akkor gyakoribb volt a hiba.

Előzmény: Sihuhu (150218)
Sihuhu Creative Commons License 2022.01.23 0 0 150218
Előzmény: Bence4093 (150217)
Bence4093 Creative Commons License 2022.01.23 0 0 150217

Te mit ajánlasz?

Előzmény: Sihuhu (150216)
Sihuhu Creative Commons License 2022.01.23 0 0 150216

Az sem mindegy, milyen hikomol olaj kerul bele. Csak az a jo, ami valtoba is jo. Az nem jo, ami pl. LADA hatso tengelyen levo differencialmube valo, mert az ide valo olaj megeszi a valto bronz alkatreszeit allitolag.

Előzmény: Sihuhu (150214)
Sihuhu Creative Commons License 2022.01.23 0 0 150215

Igen.

Előzmény: Bence4093 (150211)
Sihuhu Creative Commons License 2022.01.23 0 0 150214

Az automata valto olaja valoban jobb a szabadonfutohoz, mert kisebb relative a viszkozitasa. Viszont nem biztosit kello kenokepesseget emiatt a hicomol hajtasnak a differencialmuben, marmint a tanyerkerek es a kupkerek kozott. Elobb fognak elkopni, es bugni fog a differencialmu allitolag.

Előzmény: Oldjawás (150212)
Bence4093 Creative Commons License 2022.01.23 0 0 150213

Gyakoribb volt, amíg sűrűbb olaj volt benne, nyáron az le, Mannol ATF olaj be, s hónapokig nem jelentkezett a hiba, de szerintem ha már 30 perce megyek vele, nem foghatom a "hidegre"

Előzmény: Oldjawás (150212)
Oldjawás Creative Commons License 2022.01.23 0 0 150212

Én úgy vettem a padlóváltós 2T-met, hogy előtte két évig állt az utcán. Csak a szabadonfutó bekapcsolásával tudtam hazahozni. Majd cseréltem olajat a váltóban, kapott automatába való minőségi olajat és azóta szépen rendbejött a szabadonfutó, csak most a nagyon hidegekben adja elő, hogy néha szalajt, de akkor is elég megint beraknom sebességbe és minden rendben van. 

 

Ugyhogy először próbálj meg egy váltó olajcserét, szerintem meg fogja oldani a gondot.

Előzmény: Bence4093 (150211)
Bence4093 Creative Commons License 2022.01.23 0 0 150211

Abba a pillanatba, ahogy jelentkezett a probléma, rögtön zártam a szabadonfutót, s rögtön megszűnt a probléma.  

 

Gondolom csak a szabadonfutó cseréjével lehet megszűntetni a hibát.

Előzmény: Sihuhu (150210)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!