Problemad nem lehet, ha kifizetik, amiben megegyeztek es az neked is megfelel. De tipikus modszerük, hogy latatlanban kinalnak jo magas arat, csak hogy vidd be hozzajuk telephelyre. Aztan ott csak a felet kinaljak, közben esetleg orakig varatnak.
Ugy hogy alap, hogy a vevö jön hazhoz, alku a verda mellett.
Új vagyok itt. Azt már értem, sőt régen is tudtam már forrásokból, hogy nem szabad ettől a cégtől autót vásárolni.
De mi van akkor, ha ők akarják megvenni az én meghirdetett autómat? Ha készpénzért eladom nekik, akkor abból lehet bármilyen problémám? Valakinek van valamilyen tapasztalata ilyen téren?
Ha ennek a hibának az oka a vásárláskor fennállt volna, akkor az autó a telepet se nagyon tudta volna önerejéből elhagyni. Ebben az esetben szerintem nagyon kis eséllyel indul bárki jogi csatába a kereskedés ellen.
Mai napon kaptam egy tertivevenyes levelet, amiben az allt, hogy megteritik a karomat 50.000forinttal..
Ugyhogy, most hetvegen valasz emailben/es levelben irok vissza nekik, hogy ez maximum a treleres szallitast, illetve a kameraval atnezest fedezi, azert ne legyunk vicceskek..
Bele foglaltak, hogy nem szeretnek ha bekelteto testulethez/es vagy, birosaghoz fordulnek.. :D :D :D
Dragaim.. A hozza(nem) erto jelezte mar az elso pillanatban a hibat, de addig meg nem volt teljeskoruen atvizsgalas, nem csinaltak semmit sem.. A kicserelesekrol viszont tudott a ceg.. Az adott perctol mindenrol tajekoztatas, email, szamlak vannak..
Egyebkent pedig, elismerem.. Nem olvastam utana ennek a cegnek.. de az dobja ram az elso kovet, aki mindent tokeletesen csinal.. :)
Így van. A fő baj nem is ez, hanem hogy egy ilyen cég, amelyik szisztematikusan vágja át a népeket, hogy a lekvárba tud sok éven keresztül anélkül működni, hogy szénné büntetnék? De tényleg szénné, nem csak úgy ímmel-ámmal :o
Amit kifelejtesz, hogy az éves díj többszörösébe is kerülhet egy-egy szakértői díj és ügyvédi képviselet. Amúgy nem is ügyvédként aposztrofálják magukat, hanem jogvédő BIZTOSÍTÁSként.
Nem mindenki érthet hozzá, de akkor el kell vinni egy autószerelő ismerőst vagy megfizetni egy autószerelőt, hogy nézze át a kocsit. Plusz a Carverticalon ellenőrizni a kocsi előéletét.
De ha egy kisebb, új kereskedésről van szó, akkor nem nagyon lehet utánaolvasni.
Én pl. érdeklődtem a monorierdei Szalai Használtautó-kereskedésről, de senki sem tudott róluk mondani semmit. Később derült ki, hogy tavaly nyáron nyitottak csak.
Viszont szimpatikus, amit írnak: "Járműveink többnyire idősek és kis értékűek, igy azokra csak eredetiség- és átírási garanciát tudunk biztositani. Újszerű és karcmentes autókkal ebben az árkategóriában nem tudunk szolgálni. 1-5 millió ft közötti árkategóriában is tudunk ajánlani autókat partnereinknél."
Legalább nem kamuznak és leírják, hogy nincs garancia. Mondjuk ilyen 90 és 900 ezer közötti kocsiktól amúgy se várjon sokat az ember.
Igen, ez lenne a kerdes, amit en is feltennek a hölgynek. Hanyadek cegnek nevezi ugy,hogy meg nem ment vissza reklamalni. Miert tartja annak? Vagy mar visszament, csak lepattinttottak?
Médiában, TV-ben különböző hír/magazin műsorokban, újságokban, internetes oldalakon évek óta lehet erről a cégről olvasni, általában csak negatívumot.
Nem csak itt a TC fórumon lehet róluk híreket olvasni.
Persze vannak akik sehol semmire sem kíváncsiak, nem néznek TV-s hírműsort, és nem is olvasnak sem honlapokat sem pedig újságokat.....na ezek mennek oda vásárolni.
A legtöbbünk tudja igazolni Pitagorasz tételét, és le tudja vezetni a másodfokú egyenlet megoldó képletét, ellenben egy szimpla vásárlás kifog rajtu(n)k.