Miután mindenféle rendszámmal foglalkozó topic-kal találkoztam, de olyannal nem ami az 1990 előtt kiadott rendszámokkal, azok történetével foglalkozik, vettem a bátorságot, egy ilyent nyitni.
Arra kérem az ide írókat, az általuk feltett rendszámokkal kapcsolatban a lehető legtöbb információt, képet, évjáratot tegyék fel.
Ugy legyen.Szóval a lényeg a GA 89-40 Ikarus 55-ös 74-ben került bontóba.Viszont innen megvette a Szekszárdi Állami Gazdaság.Sikerült szerezni egy javítási naplót melyben van pár GD-s rendszám.Ezek lenének:GD 03-10,GD84-90,GD50-33,GD71-68,GD23-60,GD95-47,GD91-60.Ebből vmelyik az általam keresett 74-ben esteleg 75-ben farosra adott rendszám.Köszi előre is.
1984 karácsonyán igen hideg volt , legalább is a Tátrában , egy kis szlovák faluban , minusz 22 fok alatt volt higanyszál a hőmérőben . A párom nagynénjét és a barátját a kispók ( TP 86 54 ) szétfagyott szélvédője fogadta reggel az udvaron . Hogy volt - e rajta elötte kavics feverődés és ( vagy ) repedés , arról nem szól a fáma ... Természetesen karácsony és újév közt ott is minden zárva volt , így tehát január elején a hazafelé vezető út szélvédő pótlékkal volt abszolválva . Mondjuk a híresen kitünő kispók fűtés mellett az összes ruhát magukra vették , de így is 20 km - ént megálltak tornázni :) Itthon Vácnál álltak meg egy szervíznél , hogy tegyenek be szélvédőt , de ott meg nem fogadták öket , mondván , hogy nincs náluk személyi igazolvány :o Végül Pesten lett orvosolva a probléma ....
Visszavont busz rendszám volt! Majd újra kiadták. 1984-1986-ig le is futott a G sorozat a személy gépkocsikon. A buszokon 1958-1984-ig volt használatban,és GA-tól GH közepéig.