Ezt a sufnitunningot nézzétek meg!! A múlt pénteken fotóztam a kcsiból. Még üzemel az öreg bringa. Jut eszembe! Kinek van bővebb infója a STYRIA bringákról? :)) üdv! eseres
Igaza van Csabinak,ez egy SHB,elsővilla,és kerekek,nekem is pont ilyenek a felnik,bár az agy nekem még kontrás elől.A villánál a lapos vaslemezen,benne kellene lebbi az SHB beütésnek.A lámpát nem tudom mi.A vázon az a hosszu,az mi?Pumpatartó?? A TIÉD??????????
Ez kellett a 700-as kód! Most már csak a csikozásról kellene kép,ugyan is nem tudom,hogy voltak az ujabb turák is csikozva,halvány sejtésem van,hogy a vázon arany keretek voltak,a kék körbe volt huzva,de hogy voltak a keretek,a vázon,a villán,és a sárvédőn!
Trinát magasfényű zománcfesték: 700 kék színét ajánlom. 480 forint a 0.25 literes kiszerelés az ÁFÉSZ Gazdaboltokban :D Szerintem az a legjobb szín ehhez.
Érdekesek az agyak! Elvileg ha azonos évjárat akkor stimmelnie kellene az alkatrészeknek, de könnyen elképzelhető h a 2. agy belsejét kicserélték, innen pl a Styria cucc.
Na, én is segítek picit: a kék részeknek arany a szegéje, TURA felirat csak a táblán volt! A sárvédők és a felni csíkozása megegyezik a későbbi Túráékéval, a villaszárakon pedig 20-25 cm-es aranycsík volt.
Szia! Itt van egy kép, remélem a színt betudod saccolni:) Láttam már több féle kék árnyalatot, szerintem ha eltérsz egy-két szinárnyalatot az nem lehet gond:) Ovál hajtókaros lánckereked van hozzá? Ja a vázszáma mennyi? sajnos a sárvédők csíkozásáról nincs képem:(
Na ugy haladok a Turával,hogy be van csiszolva,mint a tükör,és ezt a faja felületet el fogom rontani,egy szar fújással! :-))) Kérdésem a következő?Hogy a kéket milyen kékkel fessem bele???Már mint szinügyileg,mert hát kék az van dögivel,világos,sötét?Meg kellene férfi turáról nekem csikozás,betük,meg miegymás!Segitetek???
Sziasztok! Eddig csak read-only tagja voltam a fórumnak, de most szeretnék csatlakozni! :-) Lomtalanításkor tettem szert egy 1942-es Torpedo agyat tartalmazó kerékre. Szétszedtem az agyat, és érdekes dolgokat tapasztaltam (nézd a képet!). A talált agy darabjai a kép alsó részén vannak. A tengelyen és a 4-es számmal jelölt részen rajta vannak az F&S jelölések, de az 1-es 2-es és 3-as számún nincsenek (sajnos nem tudom, mik ezeknek a magyar nevük). Viszont a 3-ason Styria felirat van, ezek szerint a "fékpofa" cserélve lett.
Van nekem viszont egy szétbontott Torpedo agyam is (a képen fölül), ami véletlenül pont ugyanúgy 1942-es évjáratú, mint az, amit kukáztam. Itt csak az 1-es és a 3-as alkatrészen van F&S jelölés, a 4-esen és a tengelyen viszont nincs, ráadásul a tengelyen lévő fix kónusz mérete se ugyanaz, mint az alsó tengelyen lévőé (pedig ennek sokkal jobb állapotú a futófelülete).
Arra gondoltam, hogy a két agyból csinálok egy "eredeti" 1942-es Torpedó agyat. Viszont az a problémám, hogy a F&S tengelyre (az alsó) nem megy fel az F&S féknek a szétnyomó bigyója (3-as alkatrész "Actuator")!!! Ez normális?
Úgy hogy most ott tartok, hogy csak az 1-es, 2-es és 4-es alkatrészem lesz F&S, meg a tengely, és a 3-as alkatrész pedig a Styria-é lesz.
Még két kérdés: az 1-es alkatrészről hogyan lehet leszedni a vázhoz rögzítő kart (amin a Torpedo felirat van)? És hogyan lehet az agytestből kiszedni a baloldali golyóskoszorút?