Szemembe a Citarok egy kalap szart sem értek, IKARUS-os létemre a csuklós volvók jobban tetszettek... Legalább ma a Búzán 280-asok száma kicsivel több volt, végre minőségek. :)
A HYG-652 először alsóvadászi telephelyes volt, a régi LMU-409-LVG-285 fordát járta amit jelenleg az LSV-292 jár, amikor az ARC-ok jöttek akkor Hidasnémetibe került a vonatpótlós fordára Hidasnémeti-Abaújszántó vonalra. Talán októberbe lekerült onnan, nem tudom mi ment a helyére. Azóta mindenféle fordát jár, volt már kiadva a baktakéki NZM-440 helyére vagy Boldogkőváraljára a JMN-864 helyére. Jelenleg Telkibányán van a PIG-499-es fordáján.
PSD-133 - Járatkövetőn semmi (szerintem KMR-008 vagy HNF-494)
PSD-134 - CCX-865
KEZ-570 - CCX-875
IIP-855 - JLZ-528
JIW-412 - JOB-699
HPF-267 - BPR-184
FLZ-197 12:45-ös járatát a JIW-412 pótolta félig, onnan valami felment Szilasra, gyanítom, hogy jelenleg nincs fent Szalonnán semmi, majd reggel rohannak ki valamivel, vagy kimarad a járata.
Reggeltől folyamatosan cserélgették le a PSD-ket, este már nem láttam egyet sem belőlük. A 125-ös helyére délutánra a 183-as jutott, ha minden igaz az egyik sajóládi Conecto kerül ideiglenesen a fordájára.
Ezért kéne ellenőrizni az információk valóságtartalmát... Mert sokszor a sofőrök mondanak a legnagyobb hülyeséget. 5 perc guglizással meg lehet találni a választ arra, hogy nincs Cegléden 3 tengelyes Setra. Ezért nem kéne többek közt ezt a topikot sem teleküldeni mindenféle pletykával, mert a fals infók terjednek a leggyorsabban. Plusz kevésbé égeti be magát az ember.
Ma 15:30 fele láttam, 26-os főút TESCO-nál, egy Kecskeméti (DAKK) csuklós Volvót, haladt kifelé Kbarcika felé.
Sajnos teljesen tökéletes képet hírtelen nem tudtam csinálni, mert a hátam mögül jött és nem vettem észre csak mikor elhaladt mellettem,így gyorsa telo előkapással csak így sikerült :D Valamennyire azért kiverhető Hátul a Kecskeméti címer van.
Most ezeket ki fogja pontosan kapni ? melyik üzemegység?