Keresés

Részletes keresés

Zsocab Creative Commons License 2008.06.27 0 0 8439
Ez a Krenfi is magyar?
Előzmény: krajcsy (8436)
ado88 Creative Commons License 2008.06.27 0 0 8438

Szerintetek melyik a legjobb festékszóró a piacon ami tartós,jól tapad és masszív felületet eredményez?

csep-el Creative Commons License 2008.06.27 0 0 8437

Köszi!

Kiragasztaottam szalaggal,ilyen biztos kezem azért nincs.

 

 

A hátsó villán hogy legyen a csik???Este huznám azt is,de nem tudom,hogy milyen.

 

Azért nem vettem olyan tollat,mert van itthon aranyporom,meg lakkom.Amugy náztem tollat,de nem volt a boltba.

Előzmény: Dave_ (8432)
krajcsy Creative Commons License 2008.06.27 0 0 8436

Szia!

 

Melyik környéken volt az a Krajcsovics cég? Egy ilyen táblám nekem is van, de csak a táblát adták el, a kerékpárt nem. Én szarvasi vagyok és a családnevem Krajcsovicz. Lehet, hogy ráhajtok arra a biciklire !!

Előzmény: madzagos (8426)
r4hu Creative Commons License 2008.06.26 0 0 8435
én ilyen lakk-filctollal tervezem, több méretben és hegytípusban lehet kapni az "ÁPISZ"-ban, dekorboltokban, művészellátókban stb., előnye hogy nem kell mártogatni, amíg van benne anyag, egyenletes nyomásra, egyenletesen jön ki a cucc, csak biztos kéz kell hozzá, és előtte természetesen próbahúzás.
aranyban-ezüstben biztos van, de jobb helyeken több színben is piros, kék stb.
(de ugye nem a sima, vagy szeszes filctoll hanem amiben golyó van, ugyanúgy mint a spray kannákban, és az eleje ki-be jár, attól függően mennyire nyomod, annyira jön ki a festék. na)
Előzmény: csep-el (8429)
tatumadar Creative Commons License 2008.06.26 0 0 8434
Gyáááááááááááááááááááááááááááááádegyönyörűűűűűűűűűűűűűűűűű!
Előzmény: csep-el (8429)
tatumadar Creative Commons License 2008.06.26 0 0 8433
Leszóltuk a Johnsont, hogy nem magyar. Nézzétek a feliratot! Cycles! Ez korszellem ezek szerint.

Amúgymeg gyönyörűek!
Előzmény: madzagos (8426)
Dave_ Creative Commons License 2008.06.26 0 0 8432
Szép lett! Maszkoltad, vagy csak úgy szabad kézzel húztad?
Előzmény: csep-el (8429)
csep-el Creative Commons License 2008.06.26 0 0 8431
Köszi! Ezt a kéket én kevertem!Ugy látszik sikerült! :-)
Előzmény: jumba (8430)
jumba Creative Commons License 2008.06.26 0 0 8430

Nagyon szép lett!

én is ugyanezt a kéket használom

Előzmény: csep-el (8429)
csep-el Creative Commons License 2008.06.26 0 0 8429
Még nincs kész,a néhol befolyt részek feketével korigálva lesznek,nem fog látszódni,amugy meg ez az első csikozásom! Aranypor szintelen lakkba keverve.
Előzmény: csep-el (8427)
jumba Creative Commons License 2008.06.26 0 0 8428
És mivel csíkoztad ha szabad tudni?
Előzmény: csep-el (8427)
csep-el Creative Commons License 2008.06.26 0 0 8427

Helló!

Teszek,de még nincs kész!A család szerint K..... a jó lesz,én látom benne a hibákat,de azért jó!El merném vinni bárhová!A függőleges csőn is voltak arany keretek,ezt azért nem kérdeztem,mert ez nekem látszott.

Előzmény: jumba (8425)
madzagos Creative Commons License 2008.06.26 0 0 8426

Köszi szépen, de a problémám az, hogy a vázban nincs WM és a vázszám sem  betűvel kezdődik. Az első villa is gyanús. It a környékünkön a Krajcsovics cég a KRENFI-ken kívül rakott össze Csodákat is de ahoz a vázakat a WM től vette.

 

És ízelítőül egy két KRENFI relikvia.

Előzmény: jumba (8411)
jumba Creative Commons License 2008.06.26 0 0 8425
Képet teszel majd fel?
Előzmény: csep-el (8421)
jumba Creative Commons License 2008.06.26 0 0 8424
-.-"
Előzmény: Zsocab (8420)
sys4096 Creative Commons License 2008.06.25 0 0 8423

Szerintem úgy van jól az ék, ahogy az alábbi ábrán látható. Személyes tapasztalat alapján is (nadrágszár). De nem akarok vitatkozni, mindenki úgy ékel ahogy neki tetszik:)

 

 

Előzmény: Zsocab (8419)
csep-el Creative Commons License 2008.06.25 0 0 8422
Szerintem kereket vagy veterán börzén találsz,vagy sürün járj a MÉH telepre.
Előzmény: Kitus (8413)
csep-el Creative Commons License 2008.06.25 0 0 8421

Helló!

Köszi,jó ,hogy irtad,mert pont ma csikoztam le,és jól jött a méret!A hátsó villa és az első villa még a kérdéses,de az elsőt azt,nagyjából tudom,csak azt nem,hogy négyzet,vagy 3szögbe végződik a csik allja.

Előzmény: *BOTOND* (8414)
Zsocab Creative Commons License 2008.06.25 0 0 8420
Na de miért ne az eredetit tegye belé, ha talál? Még gumit is kapni hozzá, sztem a 2000 Ft-os ár is kibírható egyszer :-D.
Előzmény: jumba (8416)
Zsocab Creative Commons License 2008.06.25 0 0 8419
Nem mindegy! Amikor az adott hajtókar hátrafelé áll, az ék anyájának alulra kell esnie. (Így elérhető, hogy az esetlegesen szoruló csapágy befelé tolja az éket és ne kifelé.)
Előzmény: jumba (8415)
yoleeka Creative Commons License 2008.06.25 0 0 8418

Valamelyik hozzászólásomban említettem, hogy levelezek az országos levéltárral, a kapott anyagból kigyűjtöttem a kerékpározásra vonatkozó levéltári címeket.

 

33e/3.     Csepeli gyártmányú kerékpárok védjegye     1935

 

33mIII/8.                Kiss Imre "Családi kerékpár" szabadalma: tervek, műszaki iratok, számítások        1947

 

33mIV/26.              A Törley pezsgőgyár és a Dreher–Haggenmacher Első Magyar Részvényserfőzde budafoki    raktárépületének igénybevétele kerékpárok tárolására               1948

 

696.         Kerékpárgyártás: külföldi kerékpárgyárak tanulmányozása; behozatali vámok, állami kedvezmények engedélyezése; megállapodás az Austro–Daimler–Puch Werke céggel; kerékpár és motorkerékpár gyártási szabadalmak vásárlása; gyártási adatok; segédmotoros kerékpárok gyártása; katonai kerékpárok rendelése         1927–1944

 

731.         Kerékpárok, motorkerékpárok, mezőgazdasági gépek és tűzhelyek szóvédjegyeinek lajstromozása 1929–1946

 

736.         Az Agrarglobus Mezőgazdasági Gépkereskedelmi Rt. Kerékpáreladási megbízásai             1929–1933

 

742.         Kerékpárok és alkatrészek szállítása a posta részére    1929

 

793.         Beck Márton (Budapest) megbízása kerékpárok és varrógépek bizományi eladásával         1930–1934

 

800.         Kerékpáralkatrészek ármegállapítása, árjegyzékek        1930–1931

 

802.         Ausztria autó-, kerékpár- és motorkerékpár bevitele    1931

 

803.         Kerékpáralkatrész-nagykereskedők kartellegyezménye              1931

 

817.         Kerékpárok, motorkerékpárok és varrógépek garanciális javítása             1931–1939

 

822.         Géber Miksa (Budapest) megbízása kerékpáralkatrész-rendelések felvételével      1931

 

823.         Wolfner Gyula és Társa (Újpest): kerékpárnyereg-bőrkészítő gépek kölcsönzése                1931

 

855.         Kerékpárláncok eladásának kontingentálása: megállapodás Márkus Lajos Láncgyárával  1932–1938

 

934.         Munk Endre (Budapest) megbízása kerékpárok és alkatrészek eladásával              1935–1943

 

965.         Gara Pál (Budapest) megbízása kerékpárok és kerékpáralkatrészek bizományi eladásával   1936–       1940

 

972.         Schweitzer Henrik (Budapest): árengedmények biztosítása kerékpáralkatrészekre                1936–1937

 

973.         Beck Márton (Budapest): duplacsöves kerékpárok és kerékpárvázak rendelése; kimutatások az évi költségeiről, vásárlásairól 1936–1937

 

978.         Engedmények kerékpárkereskedőknek; Bíró Jenő kerékpárkereskedő tisztességtelen versenye       1937–1938

 

991.         Hercz és dr. Bíró (Budapest) kerékpárgyártási üzemének megszüntetése és megbízása Weiss Manfréd gyártmányú kerékpárok és alkatrészek eladásával        1937–1940

 

1016.       Radó Mór és Társa (Budapest) megbízása kerékpárok és alkatrészek bizományosi eladásával          1938–1940

 

1028.       A Kerékpár- és Motorkerékpár Kereskedelmi Kft. megbízása kerékpárok és kerékpáralkatrészek eladásával  1939

 

1049.       Nemes János (Nagyvárad) megbízása kerékpárok és segédmotoros kerékpárok forgalombahozásával           1940–1941

 

1059.       Simon György (Érsekújvár) megbízása kerékpárok és kerékpáralkatrészek eladásával         1941

 

1060.       özvegy dr. Ajkai Istvánné megbízása kerékpárok és kerékpáralkatrészek eladásával           1941–1942

 

1257.       Kerékpáralkatrészek egységes forgalmának szabályozása: kerékpárkereskedők kartellegyezménye 1930–1931

 

1260.       Kerékpáralkatrész nagykereskedők egyezménye: ülésjegyzőkönyv         1931

 

33/58.     Kerékpárokra alkalmazható karabélytartó szabadalma: megállapodás, levelezés    1930–1932

 

33a/7.     Sződy Ferenc kerékpár-nyeregfeszítőék szabadalma   1931–1933

 

33a/44.   Kerékpárok és varrógépek elzálogosításának engedélyezése    1932

 

33c/36.   Kerékpárlámpa-gyártási licencszerződés        1934

 

tatumadar Creative Commons License 2008.06.25 0 0 8417
Elvileg mindegy. Gyakorlatilag nekem az jött be, hogyha a hajtókar előre néz, akkor van felül a feje, alul a csavar. Így nem kapja el a gatyaszáramat ;)
Előzmény: *BOTOND* (8414)
jumba Creative Commons License 2008.06.25 0 0 8416
Szerintem egy egyszerű 28-as Csepel kerék is megteszi, csak a keresztmetszetre figyelj
Előzmény: Kitus (8413)
jumba Creative Commons License 2008.06.25 0 0 8415
Igen, mindegy, csak arra figyelj h ha mondjuk balról felül van az anya, akkor jobbról alul legyen.
Előzmény: *BOTOND* (8414)
*BOTOND* Creative Commons License 2008.06.25 0 0 8414
hali.
a moffok töve is arany festékkel van kihúzva. legalábbis a homlokcsőnél.

az alsó és felsővázcsövön is arany csík van, mintegy felezi a vázcsöveket hosszában,
az alsócsövön: 4.5cm-re a mufftól, a felsőcsövön: 4cm-re kezdődik a csík.

ezeknek a csíkoknak a végeit a csövek felsöszakaszán egy-egy csík köti össze,
a jobboldali csík végét a csö baloldalán lévő csík végével.

...stb... de remélem a napokban segít valamelyik cimbi abban, hogy a többi
részletet láthatóvá tegyem.

igen a sárvédő gömbölyített.
a láncvédö a hajtókar fogaskerekének az ívét követi.

volna egy olyan kérdésem, hogy a hajtómű éket mindegy-é milyen irányból
rakom bé?
Előzmény: csep-el (8407)
Kitus Creative Commons License 2008.06.25 0 0 8413
Sziasztok! Még egyzer megprobálom feltölteni képeket, remélem hogy sikerült.
Most a bicikli darabokban van, még szügségem van a második kerék és egy szép bör nyereg. Szerintem egy szép karbid lámpa is jó lenne (van egy tartó) de ez most nem fontos.
Megnéztem, de nem találtam a WM betüt, a vason van csak a Johnson lógó, Johnson írás, és a szám D2777.
Most kezdödik a kerék-keresés. Van még ötlettek, hol találhatok egyet?
Christoph

bicikliírás
Zsocab Creative Commons License 2008.06.24 0 0 8412
A 26-os drótperemes kerekek nem eredetiek, 28-as gumifalcos felni való rá. Ezen kívül még hiányzik a láncvédő róla.
Előzmény: madzagos (8410)
jumba Creative Commons License 2008.06.24 0 0 8411
Igen, ez szerintem is egy Csoda amit bevonultattak, akkoriba sokszor volt ilyen.
Előzmény: madzagos (8410)
madzagos Creative Commons License 2008.06.24 0 0 8410

Köszi !  Íme a kép.

Azt mondták ez katonai bicaj de mások azt, hogy "vonultatott". Ezért van a vágott sárvédő és a fegyvertartó. Lehet nem látszik a képen de piros fehér zománcos csoda tábla van rajta, most ugyan levettem, alatta sárga festés. A nyereg alatt a pumpatartónál is egy kb 8 cm-es sárga sáv van, mint a kék csodánál, csak ez sárga. 

Előzmény: csep-el (8408)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!