Keresés

Részletes keresés

jumba Creative Commons License 2008.06.27 0 0 8448

Mi mondtuk h CSODA , mostmár biztos az! A rágányolt festék megőrizte az eredetit:o)

Előzmény: madzagos (8447)
madzagos Creative Commons License 2008.06.27 0 0 8447

Merthogy a kulimájsz alatt ezt találtam !

És kész a krómozás! :-)

Előzmény: madzagos (8446)
madzagos Creative Commons License 2008.06.27 0 0 8446

Szivesen ! Majd még elmegyek egyszer, hátha azóta kerültek elő fényképek stb...

 

És egy kérdés mindenkihez !

 

Gyártottak ugyan olyan festésű Csepel Csodát mint a Csep-el kerója csak a kék helyett sárga sávokkal ???  

Előzmény: krajcsy (8445)
krajcsy Creative Commons License 2008.06.27 0 0 8445

Köszi az infót!

 

Amiről én szereztem meg a nyaktáblát, az egy női vázas kerékpár, majd ha látom még megpróbálom lefényképezni!

Előzmény: madzagos (8444)
madzagos Creative Commons License 2008.06.27 0 0 8444

Szia ! A KRENFI cég ma is működik, csak már nyomdagépekkel foklalkozik. A kerékpár gyártással és forgalmazással foglalkozó Krajcsovics Endrének  Békéscsabán volt a műhelye és a boltja. Külön krómozó, csiszoló,festőműhelyek, kerékpár és motorkerékpár szervize stb.... Aztán jött az államosítás....  Sajnos én sem tudtam semmit erről a bicajról míg a MÉH telepre pont akkor hoztak egy ilyet amikor kint voltam. Még a gumik is megvoltak rajta.  Az öreg bácsi (volt vagy hetven) könnyes szemmel mondta hogy ez volt élete első saját bicaja, és a Krajcsovics bácsinál vették (ez volt  a nyom). Ekkor kezdtem utánna érdeklődni. A nyaktáblát levettem, és kértem a fiúkat, hogy másnapig ne bántsák a bicajt. Ez hiba volt mert úgy ledarálták mint a pinty. Azóta sikerült beszélnem az unokával, onnan vannak az infóim. Sajnos olyan képet amin ilyen gép van még nem sikerült szereznem, de gyüjtőknél tudom, hogy van egy két példány.

 

Előzmény: krajcsy (8436)
yoleeka Creative Commons License 2008.06.27 0 0 8443
r4hu Creative Commons License 2008.06.27 0 0 8442
mindegyik festékket többször, legaláb kétszer kell fújni, betartva a száradási időt, minnél (minél?...) több vékony rétegben, annál (anál?...) jobb, persze szereti az ember az azonnali eredményt, de ez, ebben az esetben nem működik, legbrutálisabbb biciklifestő-élményem volt mikor telibefújtam a vázat ACRYL festékkel aztán egy hónap után sem száradt meg, legpozitívabb meg az volt, mikor elsőre nem is fedett, csak rá-"ködöltem", aztán óránként még párszor.
ugye
Előzmény: Zsocab (8440)
krajcsy Creative Commons License 2008.06.27 0 0 8441
Igen! Ahogy madzagos szaki írta a WM-től vették a vázakat.
Előzmény: Zsocab (8439)
Zsocab Creative Commons License 2008.06.27 0 0 8440
Ha flakonos aerosolosra gondolsz, attól az Isten mentsen meg! Rendkívül roszak a tapasztalataim vele. A Neolux nekem saját magát marta fel a második réteg felvitelekor, a Maestro meg véhonyan fed és nagyon sérülékeny. Most ott tartok, hogy a feketére fényezett NIK vázamat kénytelen vagyok átszórni Supralux Astralin-nal, mert minden kis behatásra karcolódik a Maestro. Én 3990-ért vettem egy kompakt, elektromos festékszórót, természetesen kínait. Ezzel kísérlezetem, jónak tűnik, csak megfelelően fel kel hígítai a szórni kívánt festéket és el kell találni a teljesítményt.
A supralux viszont bevált, mert vastagon és egyenletesen fed, valamint eléggé ellenáll a karcolódásnak is
Előzmény: ado88 (8438)
Zsocab Creative Commons License 2008.06.27 0 0 8439
Ez a Krenfi is magyar?
Előzmény: krajcsy (8436)
ado88 Creative Commons License 2008.06.27 0 0 8438

Szerintetek melyik a legjobb festékszóró a piacon ami tartós,jól tapad és masszív felületet eredményez?

csep-el Creative Commons License 2008.06.27 0 0 8437

Köszi!

Kiragasztaottam szalaggal,ilyen biztos kezem azért nincs.

 

 

A hátsó villán hogy legyen a csik???Este huznám azt is,de nem tudom,hogy milyen.

 

Azért nem vettem olyan tollat,mert van itthon aranyporom,meg lakkom.Amugy náztem tollat,de nem volt a boltba.

Előzmény: Dave_ (8432)
krajcsy Creative Commons License 2008.06.27 0 0 8436

Szia!

 

Melyik környéken volt az a Krajcsovics cég? Egy ilyen táblám nekem is van, de csak a táblát adták el, a kerékpárt nem. Én szarvasi vagyok és a családnevem Krajcsovicz. Lehet, hogy ráhajtok arra a biciklire !!

Előzmény: madzagos (8426)
r4hu Creative Commons License 2008.06.26 0 0 8435
én ilyen lakk-filctollal tervezem, több méretben és hegytípusban lehet kapni az "ÁPISZ"-ban, dekorboltokban, művészellátókban stb., előnye hogy nem kell mártogatni, amíg van benne anyag, egyenletes nyomásra, egyenletesen jön ki a cucc, csak biztos kéz kell hozzá, és előtte természetesen próbahúzás.
aranyban-ezüstben biztos van, de jobb helyeken több színben is piros, kék stb.
(de ugye nem a sima, vagy szeszes filctoll hanem amiben golyó van, ugyanúgy mint a spray kannákban, és az eleje ki-be jár, attól függően mennyire nyomod, annyira jön ki a festék. na)
Előzmény: csep-el (8429)
tatumadar Creative Commons License 2008.06.26 0 0 8434
Gyáááááááááááááááááááááááááááááádegyönyörűűűűűűűűűűűűűűűűű!
Előzmény: csep-el (8429)
tatumadar Creative Commons License 2008.06.26 0 0 8433
Leszóltuk a Johnsont, hogy nem magyar. Nézzétek a feliratot! Cycles! Ez korszellem ezek szerint.

Amúgymeg gyönyörűek!
Előzmény: madzagos (8426)
Dave_ Creative Commons License 2008.06.26 0 0 8432
Szép lett! Maszkoltad, vagy csak úgy szabad kézzel húztad?
Előzmény: csep-el (8429)
csep-el Creative Commons License 2008.06.26 0 0 8431
Köszi! Ezt a kéket én kevertem!Ugy látszik sikerült! :-)
Előzmény: jumba (8430)
jumba Creative Commons License 2008.06.26 0 0 8430

Nagyon szép lett!

én is ugyanezt a kéket használom

Előzmény: csep-el (8429)
csep-el Creative Commons License 2008.06.26 0 0 8429
Még nincs kész,a néhol befolyt részek feketével korigálva lesznek,nem fog látszódni,amugy meg ez az első csikozásom! Aranypor szintelen lakkba keverve.
Előzmény: csep-el (8427)
jumba Creative Commons License 2008.06.26 0 0 8428
És mivel csíkoztad ha szabad tudni?
Előzmény: csep-el (8427)
csep-el Creative Commons License 2008.06.26 0 0 8427

Helló!

Teszek,de még nincs kész!A család szerint K..... a jó lesz,én látom benne a hibákat,de azért jó!El merném vinni bárhová!A függőleges csőn is voltak arany keretek,ezt azért nem kérdeztem,mert ez nekem látszott.

Előzmény: jumba (8425)
madzagos Creative Commons License 2008.06.26 0 0 8426

Köszi szépen, de a problémám az, hogy a vázban nincs WM és a vázszám sem  betűvel kezdődik. Az első villa is gyanús. It a környékünkön a Krajcsovics cég a KRENFI-ken kívül rakott össze Csodákat is de ahoz a vázakat a WM től vette.

 

És ízelítőül egy két KRENFI relikvia.

Előzmény: jumba (8411)
jumba Creative Commons License 2008.06.26 0 0 8425
Képet teszel majd fel?
Előzmény: csep-el (8421)
jumba Creative Commons License 2008.06.26 0 0 8424
-.-"
Előzmény: Zsocab (8420)
sys4096 Creative Commons License 2008.06.25 0 0 8423

Szerintem úgy van jól az ék, ahogy az alábbi ábrán látható. Személyes tapasztalat alapján is (nadrágszár). De nem akarok vitatkozni, mindenki úgy ékel ahogy neki tetszik:)

 

 

Előzmény: Zsocab (8419)
csep-el Creative Commons License 2008.06.25 0 0 8422
Szerintem kereket vagy veterán börzén találsz,vagy sürün járj a MÉH telepre.
Előzmény: Kitus (8413)
csep-el Creative Commons License 2008.06.25 0 0 8421

Helló!

Köszi,jó ,hogy irtad,mert pont ma csikoztam le,és jól jött a méret!A hátsó villa és az első villa még a kérdéses,de az elsőt azt,nagyjából tudom,csak azt nem,hogy négyzet,vagy 3szögbe végződik a csik allja.

Előzmény: *BOTOND* (8414)
Zsocab Creative Commons License 2008.06.25 0 0 8420
Na de miért ne az eredetit tegye belé, ha talál? Még gumit is kapni hozzá, sztem a 2000 Ft-os ár is kibírható egyszer :-D.
Előzmény: jumba (8416)
Zsocab Creative Commons License 2008.06.25 0 0 8419
Nem mindegy! Amikor az adott hajtókar hátrafelé áll, az ék anyájának alulra kell esnie. (Így elérhető, hogy az esetlegesen szoruló csapágy befelé tolja az éket és ne kifelé.)
Előzmény: jumba (8415)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!