Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

atompyka Creative Commons License 2010.03.17 0 0 5135
Szerintem válts szervízt. Merre lax/jársz?

1.,3.
Rádugták a KÜTYÜ-t? Vagy elsunnyogták?
Ezek sztem roppant banális hibák lesznek, valami érzékelőkoszolódás vagy vezetékszakadás vagy ellenállásmeghalás. Léghőmérséklet, vízhőmérséklet érzékelője, vagy akármi egyéb bizbasz. :-)
Egyébként volt olyan érzésem nekem is nemrég, hogy hosszabbanfriss a motor, mint régen, mintha a termosztát halódna, de még nem konkrét, csak érzés.

Én (de nekem már rég nem garis az autóm sem kor, sem km alapján!) előbb nézetnék hibakódot, majd, ha nem ír ki semmi értelmeset, levenném az akkusarut pár órára, hogy resetelődjön a motvez számítója, hátha elfelejt valami beidegződést. :-)

(Nekem megint jött a katos hibakód, kiolvastuk (hogy neme máse miatte világít a sárgafény), majd levettem iccakára a sarut. Azóta megfiatalodott az autóm, sokkal kellemesebb. Kérdeztem hozzáértő cimborákat (szervizest is), hogy nem valami kényszerképzet-e, mind aszondja, hogy simán belefér.)


2.
Idéntől a B1 ablak nekem is macerálódik, van, hogy lefelé menet aut. módban megáll félúton. Ideig-óráig segít rajta a vájúba fújt WD40 (a szilikont rühellem), száraz meleg időben semmi baja. Aszonták, következő 10ezresen szétkapják az ajtót, megpróbálnak mindent jól megkenni.
Előzmény: kismiki (5133)
gombfoci Creative Commons License 2010.03.17 0 0 5134
nem jó a szervíz szvsz.

Mivel garis az autó, járj a nyakukra a 3. hibával, hátha sikerül egy idő után kicseréltetni az elektronikát. (Milyen motor van benne? - nekem az 1.5 benzin a legnagyobb hidegben se pörgette 1600-on a motort az elektronika üresben/szivítóval.)
Előzmény: kismiki (5133)
kismiki Creative Commons License 2010.03.17 0 0 5133

Szervusztok Márkatársak! Rég jártam itt, minden rendben volt a géppel, de most picit viszket. A második éves szervízre januárban került sor, kb 25ekm van az autóban. 3 hibát jeleztem a szervízben, ebből felet javítottak meg.

 

1. A szellőzés-fűtés-hűtés automata rendszere beállítástól függetlenül, össze-vissza működött. A fűtés pl alig-alig, külső +5 fok hőmérséklet alatt nagykabátban kellett autózni. A szervízben pollenszűrőt cseréltek, azóta a fűtés kielégítő, de a rendszer működése hullámzó, azonos beállítás mellet (GS modell, automata rendszer) változó. 50%

 

2. A bal első ablak menet közben ropog, nyikorog, a többi ablak néma. Szervízben, szemmel látható, több helyen befújták "zajmentesítő" szprével, semmi nem változott. A lakatosok vezetője kérdésemre "Hát ez ilyen, nincs benne sín, kispórolták, bowdenen lóg az egész szerkezet. A többi ablak is zörögni fog hamarosan. Ha teljesen kitisztítjuk és megkenjük, néhány hétig hallgat majd ismét zörögni kezd" választ adta. 0%

 

3. Az alapjárat hideg és melegedő motornál magas. Hideg indításnál 1600/perc a fordulatszám és csak a teljes bemelegedés után áll be 700/perc körül. Régebben a vízhőmérséklet visszajelző mutatója 1-2 percen belül megmozdult és már megvolt az alapjárat, most a teljes bemelegedésig, a teljes üzemmeleg állapot eléréséig pörög a gép, 2-3-szor annyi ideig, mint régebben. A hibafelvevő válasza: "A motorvezérlő elektronika gyári beállítású, nincs hozzáférésünk." 0%

 

Kétségeim vannak. Egy jó hírű, japán (nevű) gyár megkímélten és keveset használt modellje 2 évesen már javíthatatlan hibákkal küzd? Megfelelő szervízben jártam? A szervízember szavaival élve, "Hát ez ilyen?"

 

  

biro72 Creative Commons License 2010.03.14 0 0 5132
Köszönöm a tippet!
atompyka Creative Commons License 2010.03.12 0 0 5131
Dehogynem, még az izzón is. Csak nem kell kívülről láthatónak lennie.
Előzmény: IXU (5126)
t.lantos Creative Commons License 2010.03.12 0 0 5130

markaszerviz, unix, stb.

regi kipattint, uj berak, orul.

 

Előzmény: biro72 (5129)
biro72 Creative Commons License 2010.03.12 0 0 5129
Tisztelt SX4 Tulajdonosok!


Külső, fűthető visszapillantóhoz szeretnék tükörlapot venni. Tudnátok segíteni, hogy hol szerezhetem be, és hogyan cserélhetem ki?

A választ előre is köszönöm.

Péter
kkn Creative Commons License 2010.03.11 0 0 5128
Bent is folyamatosan ellenőrzik, havonta a laborosok kivesznek pár autót, és végignyálazzák a kiemelt alkatrészeket ( lámpák, üvegek, fékalkatrészek, stb. ), hogy rajtuk van-e, és helyes a jóváhagyási szám.
Előzmény: IXU (5126)
t.lantos Creative Commons License 2010.03.11 0 0 5127

Fel kell meg most is.

 

Előzmény: IXU (5126)
IXU Creative Commons License 2010.03.11 0 0 5126
Köszönöm az infót, eddig azért jól látható helyen volt.... már az motoszkált a fejem ben, hogy már nem szükséges feltüntetni, hogy szabványos?
t.lantos Creative Commons License 2010.03.11 0 0 5125

Van abban. A tetejen a fekebe muanyagba belenyomva.

De jol eldugva.

 

Előzmény: IXU (5123)
atompyka Creative Commons License 2010.03.11 0 0 5124
Hogy mivel néztük-é meg? Okával? Az egy Zsiguli-féle, nem?

Sztem belül, a műanyagon találod, bár nem néztem.
Előzmény: IXU (5123)
IXU Creative Commons License 2010.03.10 0 0 5123
Sziasztok!

Szeretném megkérdezni, hogy megnéztétek-é már okával a lámpáitokat az SX4-gyen???
Ugyanis egyetlen lámpában sem találtam azt a bizonyos E jelzést.....
Répabáró Creative Commons License 2010.03.07 0 0 5122
NGK IFR6J-11 4500ft.

amíg a készlet tart.
bleaksmile73 Creative Commons License 2010.03.05 0 0 5121
Yó-hogy!
Előzmény: atomaki (5120)
atomaki Creative Commons License 2010.03.03 0 0 5120
Akartad mondani kazashi = KIZASHI. Így már yó :)
Előzmény: bleaksmile73 (5119)
bleaksmile73 Creative Commons License 2010.03.03 0 0 5119
www.suzuki.ch avagy www.kazashi.ch
Hát...kedves márkatársak!A fent említett linkre kattintva már látszik, hogy betette a lábát Európába a Kazashi.
Sok szerencsét a típusnak!
Nálam már elindult a visszaszámlálás!Már csak 4-5 évet kell várnom egy jól megkímélt német példányra!:)
dertom Creative Commons License 2010.02.18 0 0 5118
Üdv.
Érdeklődnék az SX4 vonohorog után.Jólenne tudni,hogy a szedáné vagy az ötajtósé.
Nem írtad menyibe kerül,és milyen gyártmány.Örülnék ha tudnál képet küldeni róla.
Előzmény: robi42 (5116)
SX4fan Creative Commons License 2010.02.06 0 0 5117
Megjelent a Totalcaron egy újabb cikk az E85 használatról. Az 5 nappal azelőtti válogatással együtt jó áttekintést ad a bioetalon mai helyzetéről.

Gondolom mindenki azt olvassa, azért nem ír senki...
:-)))
karesz2 Creative Commons License 2010.01.30 0 0 5115
És, mivelhogy tankolhatunk E-t és benyát is és ekkor bármilyen arányban keveredhet, ezért ÖNMŰKÖDŐEN áll a kívánt keverékhez a mocivezérlés, nem pedig átkapcsoló!
karesz2 Creative Commons License 2010.01.30 0 0 5114
A Vezess.hu-n volt egy cikk Forddal kapcsolatban, még az üzemanyagszivattyú is más, lehet valami a veszélyességében. És az is, hogy egyik márka bírja, másik nem. Nem az én autóm lesz kísérleti.
Állítólag minden benyában van valamennyi.
Előzmény: SX4fan (5100)
Pityorka Creative Commons License 2010.01.29 0 0 5113
Van pótkeréktartály is. Az nem vesz el annyi helyet, bár tényleg soká térül meg a gázszett ára, viszont sok autózásnál hamar visszahozza, mivel a gáz még mindig ~150 Ft körül van. (Pont nemrég volt téma a TC-n.)
Előzmény: Szendegúz (5112)
Szendegúz Creative Commons License 2010.01.29 0 0 5112
Pontosan így látom én is! A garanciát semmiképpen nem akarom elveszíteni, tehát kivárok, azt minden további nélkül el tudom képzelni, hogy egyszer egy ráérő Suzuki mérnök, aki a való világban él, megtervez egy átalakító szettet a mostani autókhoz, esetleg pár év múlva már eleve így adják ki az autókat.

A gázos átalakítást illetően: Egyrészt nagyon sokára térül meg, (viszonylag keveset használom az autót) másrészt képzeljetek el egy gáztartályt a ebben a "hatalmas" csomagtartóban...
Előzmény: SX4fan (5111)
SX4fan Creative Commons License 2010.01.29 0 0 5111
A gyárak abban érdekelt, hogy ne változtass semmit. Majdnem mindegy, mit kérdezel tőlük, a válasz ugyan az: ne nyúlj hozzá, használd úgy, ahogy ők legyártották, különben elromlik. Ha mégis átalakítod, az már a te felelősséged lesz. És ez a lényeg! Elhárították magukról a felelősséget...
Előzmény: t.lantos (5110)
t.lantos Creative Commons License 2010.01.28 0 0 5110
Ezzel a hozzaallassal egyetlen problema van : jelenleg a sima benzinben is minimum 4,4% biotartalom (vagyis etanol) van. Az nem bantja?
Előzmény: Szendegúz (5108)
SX4fan Creative Commons License 2010.01.28 0 0 5109
Még van a gázüzemre történő átállás. Abban nem gondolkodtál? Arról is jókat írnak, csak drágább az átállás, lassabban térül meg.
Előzmény: Szendegúz (5108)
Szendegúz Creative Commons License 2010.01.28 0 0 5108
A Magyar Suzuki Rt Szervizosztálya válasza érdeklődésemre:
"A bioetanol megtámadja a gumi és műanyag alkatrészeket, tönkre fogja tenni a motort. Jelenleg még egyik autó sincs felkészítve erre az üzemanyagra"
Ez ugyan szöges ellentétben van az eddig általam elolvasott cikkekkel, de részemről a téma lezárva, maradok a benzinnél...
gombfoci Creative Commons License 2010.01.28 0 0 5107
akkor inkább nézz szét más suzukis fórumokon, itt nem pörög annyira az élet.
Előzmény: Szendegúz (5106)
Szendegúz Creative Commons License 2010.01.28 0 0 5106
Köszi, off autóval már találtam egész használható leírásokat, de azért egy márkatárs véleménye még nagyon hiányzik...
Előzmény: gombfoci (5104)
atompyka Creative Commons License 2010.01.28 0 0 5105
Be kelletett fújnom védénegyvennel (azért azzal, mert a szilikont utálom) az ablaksíneket a balegyen, mert lefelé menet meg-megállt az üveg. Azóta műxik, mint régen...

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!