Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

tamásbá63 Creative Commons License 2011.05.08 0 0 1863

Gondolom Neki is tetszik a Duster,cikk pedig csak be lett illesztve.Én még nem olvastam eddig.Vagy nem emlékezem???

2010.09.03-as írás.

Előzmény: club1 (1861)
KiGab Creative Commons License 2011.05.08 0 0 1862

Igen, kereskedő csak nem Dacia. Ez egy blogbejegyzés tavaly őszről emlékeim szerint. Én is olvastam, nem tudom hogy és miért került be ide most.

Viszont már tudom, hol vegyek láncfűrészt!

Előzmény: club1 (1861)
club1 Creative Commons License 2011.05.08 0 0 1861

Te valami kereskedő vagy? Csak mert a leírásból semmi újat nem tudtunk meg, a "tesztvezetésed" is kicsit gáz saját képek nélkül...

Előzmény: Kiefer (1860)
Kiefer Creative Commons License 2011.05.08 0 0 1860

Duster tesztvezetés

Már a múlt héten elmentem, hogy megnézzem a Dacia Dustert, és rögtön le is fixáltam egy tesztvezetési időpontot a mai napra, de a külsővel, és a belsővel már akkor megismerkedtem:
A Dacia Duster egy szé... izé, egy SUV. Ez elmletileg a Sport Utility Vehicle (azaz a "sportos-haszon-jármű") kifejezést takarja. Namármost a csúcsmodell az 1.5 DCi, egy terepjárónak tűnő kasztniban, az alap pedig az 1.6 benzin. Ebből hogy lesz sport? Mert ugye, a többi SUV (az SX4-et én nem tekintem annak) azért rendelkezik nyomatékkal, és lóerőkkel bőven, ennek meg a legerősebb változata is csak 110 ló, de ugyan ez a motor van 85 LE-vel felszerelve is, igaz az csak 2WD, ez pedig 4WD. A benzinest meg se említsük, mert arról a motorról jót még nem olvastam.
A megfejtés egyszerű, ez nem sport kocsi, ezzel járj sportolni! Nem arra való, hogy Pécs-Orfű szakaszon BMW-t alázz, kivéve, ha fel akarsz menni a lapisi kilátóhoz, mert ott kétségtelen, hogy 2x gyorsabban felérsz, mint a akármelyik BMW (az X-szériának ugye nem nyomjuk, csak aszfalton). Szóval, ha Te hegymászó vagy, akkor ezzel a kocsival jutsz el a legközelebb a kiindulóponthoz; ha úszó vagy, nyugodtan lemehetsz vele a partra, nem lesz gond a kijutással; vagy állj ki a móló szélére, rögzíts egy szörfdeszkát a tetőcsomagtartóra, és ugorj onnan fejest (ezt a gyári prospektusban láttam). Ha haszon(gép)jármű részről annyit, hogy több cucc elfér benne, mint a FIAT Pandában, mégis sokan vesznek Pandát haszongépjárműnek. Miután ezt is tisztáztuk, nézzük mivel is állunk szemben.
Az autó külső megjelenése szerintem határozottan pofás, de még a legnagyobb ellenzék sem tagadhatja, hogy egyedi. A hátulján erősen látszik, hogy a Logan MCV a fő donor, de szemből már meglehetősen sajátos, markáns, erőteljes arcot láthatunk. Én szerencsére a csúcsmodelt próbálhattam ki, másikat mondjuk még véletlenül sem vennék. Miért? Mert ha már terepjáró kinézetű autót veszünk, akkor az tudjon haladni a terepen, vagy éppen télen a hóban, ehhez pedig nem árt a 4x4, ami viszont csak a csúcshoz jár, illetve kapható benzinesben is, de attól mentsen meg az ég (kétszer annyit fogyaszt, ráadásul benzinből, és aki már vezetett olyat, az nagyon panaszkodik az erőtlenségre). Talán, ha lenne rajta egy turbó, de így... A motorok egyébként kivétel nélkül Renault motorok.
Viszont, aki alá néz a Dacianak, az bizony már a terepjáróiról méltán elhíresült Nissan (X-Trail) hajtásával találkozhat szembe. Az alap Duster egyébként a Logan futóművét kapta, kisebb finomhangolást követően. Az összkerékhajtás egyébként ugyan úgy kapcsolható, mint az X-Trail, vagy a Qashkai. A fékezésről elől tárcsa-, hátul dobfék gondoskodik. Hogy ez kinek jó, kinek sem, azt mindenki döntse el maga, viszont ezt a kasznit simán megfogja. Azt, hogy most először rendelhető menetstabilizáló a Dacia kínnálatában, csak halkan jegyzem meg.
A csomagtartóról sokat nem lehet mondani, szép nagy, négyszázsoksok literes, teljes értékű pótkerékkel, és a hátsó üléseket előredöntve ~1600 litert kapunk. A roló nem olyan, mint a konkurenciákban, vagy akár csak a kombikban, sajnos a "feltekerőt" kispórolták, ez mégsem zavaró.
Miután kicsodálkoztuk magunkat a külsőn, üljünk be.
Itt megjegyezném, hogy sok jót nem olvastam a beltérről, mindenki mondta, hogy puritán, furcsa, gagyi, és legfőképpen kopogós, ezért úgy nyitottam ki az ajtót, hogy fel voltam készülve a legrosszabbra, már láttam magam előtt a régi kemény-LEGO-műanyag borítást, és szinte csukott szemmel huppantam a viszonylag kényelmes vezetőülésbe. Kinyitottam a szemem, és meglepődtem. Körülnéztem, és megállapítottam, nincs ezzel semmi baj. Jó-jó, a kapcsolók gagyik, de tartósságot sugallnak, és szerintem még 15 év múlva is ugyan ilyen állapotúak lesznek. Minden olyan, mint egy szerszámboltban: az anyagválasztás nem a szépséget, hanem a funkciót szolgálja. Megtapperolom a műszerfalat, és felsikoltok: ez olyan, mint a Swiftem! (Persze a próbakör után visszaűlve a kocsimban azt is megtapperoltam, és tévedésem nyugtáztam, a Swift egy erős kategóriával finomabb anyagokat használ. A különbség olyan, mint amikor az én autómból átülök a főnököm 5-ös BMW-jébe, ha megfogom az anyagot, kézzel érzem a különbséget, de a minta itt is ugyan az, a szem nem látja, hogy puhább. Aki tapperolja, annak pedig rá kell csapni a kezére.)
Nagylevegő, megfogom a kormányt. Hmm, nem is rossz, ilyen jó fogású műanyagot nem is tudom, hogy mikor láttam. Ja, hogy ez a bőr? Az már más. Egyáltalán nem természetellenes, csak a bőrborítástól mást vártam, ez kemény bőr.
A váltóról nem sok mindent mondhatok el, kinézete, fogása egyértelmű Renault tulajdont sugall, olvasmányaimból is csak annyit tudok, hogy nincs felező, helyette van extrém-rövid egyes. Majd meglátjuk. Kulcs, gyújtás, izzítás, pöccröff. Mit vártál? Ez egy modern autó, pöccre indul. Különben is, a szervizes ismerőstől annyit hallottam, hogy a Dacia a legjobban összerakott Renault. Bökök egy egyest, elindulok, de olyan finoman, amilyen finoman csak tudok, mert emlékszem, amikor utoljára 7,5t-s teherautóval akartam elindulni, aminek tényleg rövid volt az egyese, akkor háromszor fulladtam le egymás után. Finom vagyok, mintha szűzlányt simogatnék, de természetesen teljesen feleslegesen. Ezt a szerkezetet az átlagembernek találták ki, itt nem kell finomkodni. Ugyan úgy indul, mint bármely diesel, csak nehezebben fullad le, és nem lehet vele sokáig huzatni. Különben is, én anno úgy tanultam, hogy az egyes arra való, hogy elindítsa az autót, gyorsítani már ott a kettes. Na itt ugyan az a helyzet.
Elindulunk, az emelkedőnél áll a sor, indulás előtt simán lehet kuplungal tartani a kocsit, ami nem csoda, terepen sokkal többet is ki kell bírnia. Indulás után kényalmas gyorsítás, majd háromban kicsit odaléptem, és ismét csak csodálkoztam. Ez megy! Van benne élet! Ekkora kaszni, és érzésre jobban gyorsul, mint a Swiftem! Nem hiába, a turbó az turbó. Bekapcsolom a klímát (a régi Daciánál ez azt jelentette, hogy letekerem az ablakot, de itt rendes klíma van), és nem vettem észre hatalmas teljesítményesést. Azért aki emelkedőn akar előzni 70-nél, ilyenkor kapcsolja ki, amolyan fordított SPM-fokozatként.
Ami viszont feltűnő, az az, hogy van benne szélzaj. Azt hittem, nincs rendesen feltekerve az ablak, aztán ránéztem az órára, már 130-al mentünk! Észre sem vettem, pedig a hatodikat már 60 felett is simán elviseli. Valahogy el van ez találva. A szélzaj pedig ennél a tempónál nem csoda egy ekkora járműben. (Mondjuk az ASX-ben nem volt, de ne feledjük, hogy az ~2MFt-tal húzósabb!) Mentünk kicsit, előztünk is, teljesen személyautóként használható.
Az előzésről jut eszembe, hogy aki ilyet vesz, keressen egy jó autóvillamosságis embert! Az index hangja - mert nem kattogása, hanem hangja van - borzalmas! Első alkalommal azt hittem, nem vagyok bekötve, és azért csipog a kocsi, és miután konstatáltam, hogy nem ez a helyzet, elkezdtem keresni a hibajelzés lehetségesforrását! Éppeszű ember nem rak ilyen sípolást autóba, kivéve, ha valami világkatasztrófára kívánja felhívni a figyelmet! Mindenesetre megkérdeztem, ha kiköttetem ismerőssel, az nem jár garanciavesztéssel.
Elmentünk Hirdig, visszafelé viszont nem bírtam magammal, lekanyarodtam a homokbánya felé. Az értékesítő csak annyit mondott: csak finoman, mert ezt az autót már eladtuk. Természetesen finom voltam, és nőies, nem is akartam mást, csak egy kicsit porolni, ha már ez a kocsi neve. Egy rövid földesút-szakaszon mentem be az erdő széléhez, persze kettőben alapjáraton. Igazából csak arra voltam kíváncsi, hogy hallok-e valami nyugtalanító hangot, vagy érzek-e valami furát a kormányon. Természetesen nem volt semmi fura. Mit is vártam? Azt hittem, talán majd alattam szétesik a kocsi, amikor profi autós újságírók sárban dagonyászva közdötték maguk fel a siratófalakon, akkor majd egy olyan úton, ahol személyautóval is simán lehet menni, ott majd elakadok? Hát nem. Annyira meg sem kottyant a terep, hogy visszafelé már lendületesebben mentem, szándékosan keresve egy-két gödröt, néhányat pedig szándékosan hirtelen kormánymozdulattal kikerülve. Az eredmény ugyan az, meg sem kottyant a Dusternek. Keményebb terep kellene, de hát azt most nem szabad, pedig tudok egy-két jó helyet a környéken...
Az úton visszafelé sem történt semmi rendkívüli extra, az egyetlen ami feltűnt, hogy milyen erős motorfék van a kocsiban, és hogy a viszonylag rövid egyesnek köszönhetően a kereszteződésekben egyel magasabb fokozatban kell kanyarodni, mint ahogy azt egy benzines, pörgetést kedvelő kisautótól megszoktam az elmúlt egy évben.
Mikor leparkoltam a márkakereskedés előtt, még feltűnt, hogy milyen hihetetlen kezes a kocsi parkoláskor, pedig meg is kellett fordulnom majdnem teljesen. Egy ekkora kocsiban ösztönösen tükörből tolattam, és ez csak hazafelé tűnt fel, amikor belegondoltam, hogy "milyen is a kilátás hátra? Hát ezt nem is tudom, mert nem néztem hátra."
Most, hogy visszagondolok, valahogy az autó mérete miatt még a belső visszapillantót sem használtam. Ez még a kisteherautós időkből maradhatott bennem, hogy hiába is néznék hátra, nem látnék mást, csak a ponyvát, ezért végig a külső, méretes, és jól használható tükröket használtam.
Ha egy szóban kellene összefoglalnom, hogy mit is gondolok az autóról, akkor rögtön rávágnám: kell! De alapból kinek javasolnám ezt az autót? Bárkinek, akinek fontos az ár, aki új autót venne, de nem csak annak, aki szereti a SUV-okat, hanem annak is, aki a kombik felé kacsingat. Rengeteg cuccot el lehet benne pakolni, a hátul ülőknek is van helyük, és ha pecázni akarunk, simán mehetünk vele a töltésig, sőt akár a töltésre is. Fontos tudni, hogy ez már nem az a régi Dacia, amit úton-útfélen szerelni kell, ez egy teljesen nyugati autó, spórolós, puritán belsővel, de modern, fiatalos külsővel! Viszik is, mint a cukrot: ha most befizetem a foglalót (kb. 200eFt), akkor jövő tavaszra meg is kapom az autóm.
Az ára 2,7MFt-tól indul az 1.6 benzinmotorral fronthajtással, és a 110 lovas 4x4-es diesel is már 3,99-ért kapható. A klímával is felszerelt legmagasabb felszereltségű Exception is megáll 4,5 millió forint körül, persze ehhez még rendelhetünk néhány extrát, de a nagyja már benne van.
Jelen pillanatban ott tartok, hogy a szívem szakad meg érte, hogy nem vehetem meg, de az egyetlen dolog, amivel vigasztalom magam már hetek (hónapok?) óta, hogy talán majd az első facelift megérkezik 2-3-4 év múlva, amiben orvosolják a gyermekbetegségeit, a csak idővel kibukó típushibáit (már ha lesznek ilyenek), és a belsejét is megáldják legalább Swift minőségű anyagokkal, és olyan szép designal, mint a kocsi külseje. Addig legfeljebb letörlök egy-egy könycseppet az arcomról, valahányszor szemebe jön velem egy példány, márpedig biztosan sok lesz belőle.

UPDATE:

Megtaláltam a számomra legszimpatikusabb színt is (a szürke mellett):
Dacia Duster Blue Navy
Magyarul azt hiszem tengerész kék, vagy valami hasonló neve lesz...

UPDATE 2 - DACIA DUSTER OFF-ROAD TESZT!

Egy jó kis videó zenével, ahol kap egy kis terepet is:



Egy hosszabb videó, ahol sokak számára idegesítő lehet a zene, de a terepezés 4:30-tól magáért beszél:


Tovább »

forrás: Blogspot.com

Ezüst Dusteres Creative Commons License 2011.05.08 0 0 1859

Szia!

 

Köszönöm a leírást!

Előzmény: fagy53 (1850)
julius65 Creative Commons License 2011.05.08 0 0 1858

Sziasztok!

 

Légterelőket szeretnék venni a dusira az ablakokra.

 

Ki honnan, mennyiért vett már ilyet, illetve hogyan váltak be.? (Méretpontossság, felszerelhetőség)

Fre Duster Creative Commons License 2011.05.08 0 0 1857

A gondolat nem rossz, de vannak hátulütői.

Én is gondolkodtam hasonlón és kicsit beleástam magam a témába.

A motorháztető elejére, a küszöbökhöz és a csomagtér küszöbhöz terveztem fóliát.

Végül nem lett megcsináltatva az ár miatt csak az ablakokat fóliáztattam.

Egyébként itt csináltattam: http://nyarifolia.hu/

Javaslom átnézésre a kavicsvédő fólia linket.

A küszöbökre és a csomagtartó élére a bauhausban vettem átlátszó öntapadó fóliát. Méretre vágtam és felragasztottam.

Viszonylag jó lett az eredmény, de azt érdemes tudni, hogy a profilos elemekre 3d fólia kell különben gyűrődni fog.

A kasztnira pedig olyan fólia javasolt ami uv álló, karcálló és 3d-s, amit csak a karosszériafólia tud. Ha mezei fólia kerül fel, akkor alatta a festés máshogy fog fakulni a felülete pedig karcolódni fog.

 

üdv:

FD

Előzmény: Szerzet (1856)
Szerzet Creative Commons License 2011.05.08 0 0 1856
Tudjátok, én min gondolkodom? Valami átlátszó fóliát raknék az oldalára, a kényes helyekre. Ajtók, sárvédők, ilyesmi. Nagyon karcolják a bokrok...
fagy53 Creative Commons License 2011.05.07 0 0 1855

Ugyanarról, de én tévedtem és neked van igazad, egy szűk százas az anyag + a szerelés.Ez utóbbi nálam nem lett volna ajándék...

Előzmény: KiGab (1854)
KiGab Creative Commons License 2011.05.07 0 0 1854

150 eFt? Most megyek kifizetni, a papírokon nekem 96.890 Ft van. (szerelés souvenir). Ez ennyi volt januárban, ennyi most is. 8 műanyag elem + kipufogóvég + élvédő.

Biztos ugyanarról beszélünk? Dacia Duster Styling Pack? ;)

Előzmény: fagy53 (1853)
fagy53 Creative Commons License 2011.05.07 0 0 1853

150 e a listaár annál a packnál, így nem 30e kellett volna ráfizetnem, ráadásul nem kell az ajtóra védőelem. A kipufogó vég meg kijön párezerből...

Az ívédők sem esztétikai szempontból kellenek, tetszik nekem anélkül is a Duster!

Az enyémnek műanyag kartervédője van jelenleg, párszor leért már a hasa, de nem látszik rajta semmi. Egészen más ha kövek húzzák meg, de szerintem a fém alig véd jobban mint a műanyag, ha nagy a puff alulról, akkor az a fémet is viszi. Mindenképpen szükség van rá, de hogy utólag beszerezhető-e és feltehető a 4x2-re, azt nem tudom. Nekem helyből fém lesz és a kardános kihajtás miatt más egy kicsit az a rész is, mint a kétkerekesnek. Egyelőre nem tervezem, hogy sziklás utakon autózzam elég a bakhátas földút és a hóbordás út, de az ördög nem alszik és ez az autó éppen arról szól, hogy bármilyen a jövőben adódó feladatot meg tudjon oldani, amit egy átlagos személyautó nem tud. Ezt annak ismeretében mondom, hogy 80%-ban aszfalton fogom használni, de azt a 20%-ot baromira fogom élvezni...!!

Előzmény: KiGab (1851)
FECO4444 Creative Commons License 2011.05.07 0 0 1852

Szia,

 

Az enyémen (4x2-es dCi Arctic) lemezből van, 1 mm es vaslemez. Elméletileg a 4x2-esre műanyagot szerelnek a 4x4-esekre meg fémet. Én befeküdtem az autó alá és megkopogtattam.

 

üdv:

feco4444

Előzmény: KiGab (1851)
KiGab Creative Commons License 2011.05.07 0 0 1851

+30 ezer, ha az ajtókra is kérsz, valamint krómkipufogó vég és csomagtér-ajtó élvédő jár hozzá. Nekem legalábbis ennyiből jött ki.

 

Ami érdekes, hogy először elkezdte a kereskedő az elemeket egyenként beárazva összeadni, a 8 műanyag szerelés nélkül 130 eFt-ra jött ki. Ha csomagban kéred a két plusz kiegészítővel, akkor lényegesen olcsóbb. (Styling pack).

 

Viszont ma felmerült egy ötlet, lehet utólag a 2x4-esre fém kartervédőt (azt hiszem így hívják) rendelni? Ami alulról védi a motort. A mostani személyautónkon van, a rajta lévő horzsolások, horpadások azt mutatják nem feleslegesen. (Kárpátok elhanyagolt hegyi útjai)

Előzmény: fagy53 (1848)
fagy53 Creative Commons License 2011.05.07 0 0 1850

Üdv!

 

A két váltó teljesen más, de nekem jelenleg a Scenic-ben hasonló  van mint a tied. Ki ugyan még nem vágta a rükit menet közben, de beletenni néha csak dupla kuplunggal lehet.

Volt azonban hasonló problémája másnak régebben a Scenic topikban és  a szervízben egy egyszerű beállítással orvosolták pillanatok alatt, gondolom nálad is ez lenne a megoldás, hogy ha legközelebb útbaejted a szervízt, akkor ezt a gondodat okvetlen említsd meg!

Előzmény: Ezüst Dusteres (1849)
Ezüst Dusteres Creative Commons License 2011.05.07 0 0 1849

Szia!

 

A 4x2 azért másabb mint a 4x4 mert "csak" jobbra oldalra és hátra kell tolni a sebességváltót nem fölhúz és balra előre mint a 4x4-nél. Azért lehet ez a gond mert nem tolom be kellően.

 

Az egyes pontot kipróbálom. ( "1) Minden autón elő szokott fordulni, hogy a kuplungpedált kicsit feljebb kell engedni a korrekt hátramenetbe kapcsoláshoz. Tehát nem padlóig benyomni." )

 

Ezt leszámítva a váltó amúgy nagyon szépen és korrekten működik.

 

( Nekem 5 évig garanciális )

Előzmény: Szerzet (1846)
fagy53 Creative Commons License 2011.05.07 0 0 1848

Üdv!

 

A szalonban rendeltem, ahol az autót is. 67 ezer a szereléssel együtt, ebben a 4db ívvédő van benne, az ajtóra nem kértem mert az ott csak látványelem szerintem és nem véd semmitől. Ez az egyetlen dolog amit ott megrendeltem, hogy így vehessem majd át az autót.

Előzmény: Törölt nick (1847)
Törölt nick Creative Commons License 2011.05.07 0 0 1847

Szia fagy53 !

 

Hol rendelted az elemeket, és mennyibe kerül ? Kösz

Előzmény: fagy53 (1835)
Szerzet Creative Commons License 2011.05.07 0 0 1846
Nekem 8 (4+4), de még soha nem fordult elő.

Ha "izomból" kell betenni az baj, ha csak picit akad, azt foghatjuk a bejáratásra.

1) Minden autón elő szokott fordulni, hogy a kuplungpedált kicsit feljebb kell engedni a korrekt hátramenetbe kapcsoláshoz. Tehát nem padlóig benyomni.

2) Ha nem tudod eléggé hátrahúzni a kart, az a váltóbovden helytelen beállítására utalhat, de nem hinném, hogy maga a váltó rossz.

3) Olyannal is találkoztam már, hogy maga a váltóbox (a kar körüli műanyag elem) vagy az elcsúszva beszerelt kulissza akadályozta a kar szabad mozgását.

Ezek csak általánosságok, nem speciálisan a Dusterre vonatkoznak.

Bízom benne, hogy csak az 1) pont vonatkozik Rád.

Ha mégsem - tudod: 3 évig garanciális. A Renault szervizekben örömmel megcsinálják.

Előzmény: Ezüst Dusteres (1840)
fagy53 Creative Commons License 2011.05.06 0 0 1845

Ez a baki már korábban is megvolt! A most megjelent májustól érvényes árlistában változatlanul csak a 110 LE dízelhez lehet ASR/ESP-t rendelni...

Előzmény: tamásbá63 (1844)
tamásbá63 Creative Commons License 2011.05.06 0 0 1844

Ha jól értelmezem már a 4x2 benzineshez is lehet ESP-ét rendelni.http://www.dacia.hu/dacia-valasztek/duster/tervezo/index.jsp?stepTo=3&modelKey=79H&userPriceType=TTC

CsA Creative Commons License 2011.05.06 0 0 1843

Ezt ma sikerült lekapni Murony közelében a 47-es út mellett (bocs a minőségért, telefonnal menet közben). Nem semmi látvány volt egyben látni ennyi új Dustert... :-)

 

aaapapamaci Creative Commons License 2011.05.06 0 0 1842

Remélem,ez egy elszigetelt eset és nem kell kompromisszumokat vállalnunk, mert, hogy ólcsó! Eddig,még csak jókat hallottam a dusterról. Szerintem/remélem/ a jövő héten az enyém is megjön!

Előzmény: aaapapamaci (1841)
aaapapamaci Creative Commons License 2011.05.06 0 0 1841

Ha kiugrik sebességből,az semmiképpen nem jó, még akkor sem,ha másnak is kiugrik!

Előzmény: Ezüst Dusteres (1840)
Ezüst Dusteres Creative Commons License 2011.05.06 0 0 1840

Sziasztok!

 

Benzines 4x2-est használóktól kérdezem: Hátramenetnél szokott kiugrani a hátrameneti sebességből?

 

Azért kérdezem mert nekem napi kb. 2x kiugrik a hátrameneti sebességből miután mentem kb. 0,5 métert hátrafelé. Utánna erőteljesen izomból hátratol és utánna nem ugrik ki a hátrameneti sebességből.

 

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2011.05.06 0 0 1839

Sziasztok!A találkozót én komolyan gondoltam,de senki nem jelezte a konkrét szándékát!Az "én is elmegyek" hozzászólásokra nem nagyon lehet komolyan alapozni.Én feldobtam egy dátumot,de lehet máskor is,ha érdekel Benneteket egy Velencei-tó körüli túra bármikor meg lehet csinálni.Vannak konkrét elképzeléseima a programokról,de tudni kéne hányan jöttök el???Nem akarnék beégni,ha aztán csak 3-4 autó jön el...!Estére dobok fel ötleteket,ha komolyan gondoljátok!!!

Előzmény: FECO4444 (1832)
fagy53 Creative Commons License 2011.05.06 0 0 1838

Kösz, reméltem...!

Előzmény: KiGab (1837)
KiGab Creative Commons License 2011.05.06 0 0 1837

Ha jól tudom ragasztják

Előzmény: fagy53 (1835)
pandur26 Creative Commons License 2011.05.06 0 0 1836

Na a hangszórókat és a rádiót már meg is vettem bele. Sztem egész jó (Pioneer ts-g1311i 4 db és Pioneer DEH-2300 UBB) remélem jó lesz bele. Szerdán viszem is h beszereljék nekem :)

fagy53 Creative Commons License 2011.05.06 0 0 1835

Üdv!

 

Én is rendeltem ívvédő elemeket és kíváncsi lennék a rögzítésükre, ha tudod írd meg légyszíves! Ragasztják, fúrják, patentolják, stb....

 

 

Előzmény: KiGab (1834)
KiGab Creative Commons License 2011.05.06 0 0 1834

Reggeli vizit az újszülöttnél:

Minden rendben van, jövő hét kedd-szerda magasságában hazahozhatjuk. Ügyesek, korrektek a rajta ügyködők. :)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!