Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

TommTomm Creative Commons License 2010.10.05 0 0 177

Nagyon nem mindegy, hol kivel tuningoltatsz. Nekem egy ismerősöm ajánlotta az ATC-t még a Puntómhoz. Hát több, mint bevállt. Elsőre olyan lett, amilyennek kell és azóta is jó! Jó erős és semmivel sincs több füstje, mint gyárilag! Írtam is róla itt:

http://forum.index.hu/Article/showResultList?o=4&aq_text=&aq_cre=&user_id=957527&topic_id=&forum_id=0&aq_ext=0&t=9128494

Meg nagyon normálisak az emberek a cégnél! Teljesen nyugati szinvonal. Előtte átvizsgálják az autót és padon is megmérik. Szóval nincs rossz meglepi, ha meglesz a Dusterem én tuti azt is elviszem és csakis oda. A Daciaklubnak is talán nem véletlenül partnere. www.daciaklub.hu

Egyedül ez után fürkésztem már hónapok óta, hogy lesz-e majd tuning a Dusterhez, de most végre megnyugodtam! :)

 

Haj de várom már azt a kocsit. Jól felcsigáztatok!!! :DDD


 

Előzmény: Órarugópattanó (176)
Órarugópattanó Creative Commons License 2010.10.05 0 0 176
Nekem jelenleg Megane II van. A motor ugyanaz mint a Dusteré. 106 pacis az igaz, de 4 pacit nagyon könnyű találni egy mai dieselen. Szóval 1-2 éve úgy döntöttem, hogy beruházok egy tuningra. Féltem az írt promramtól, inkább kinéztem azt a "dobozt" amire azt ígérték, hogy nem nő a károsanyagkibocsátás. 100valahány ezer lett volna, de nem ez volt a baj. Egyszerűen nem volt érezhető a gyorsulás, hiába próbálta az ember tekergetni a kütyüt. Aztán mégis programos tuning lett a vége. Ment mint állat, nagyon tetszett eleinte. Tudtam ugyan hogy nőni fog a korom, de ez minden képzeletet felülmúlt. Normál gyorsításnál nem mertem a tükörbe nézni, olyan fekete volt mindem mögöttem. Volt még egy gond vele. A gyorsítás nem volt mindíg egyenletes, hanem néha három ütésszerű módon történt, mindíg ugyanazokon a fordulatokon. Gondoltam ez nem jó jel, a kettős tömegű lendkerék miatt. Lehetett volna próbálkozni a program javításával, de inkább visszarakattam az eredeti programot. Szóval óvatosan a tuninggal.
Előzmény: TommTomm (175)
TommTomm Creative Commons License 2010.10.05 0 0 175

Szintén zenész. Nekem az új céges autóm lesz a Duster. Elején furcsán néztem a főkönkre amikor ilyeneket vásárolt, de elmentem aztán megnézni a szalonba és most már alig várom. Még két hónap ha minden igaz és érkezik. A legjobb íhr, hogy lehet tuningolni is ott ahol már a Fiatomat is nagyon klasszul megcsinálták. De hogy van ez szerintetek, hogy a 86 lóerősnek megadott dci már gyárilag is több?

http://www.atc.hu/blog/dacia_duster_1-5dci_chiptuning

Előzmény: tittiritti papa (174)
tittiritti papa Creative Commons License 2010.10.03 0 0 174

Kerkuska!

Én 58 éves vagyok, de hidd el, amikor mentem az autóért, a gyomromban volt egy gombóc. Nekem is volt már sok autóm, még dáciám is a 80-as években, aztán voltak terepjáróim is, de azért egy új autó izgalomba hozza a "férfi embert". remélem két hét múlva felraksz képeket a gépedről.
A neten már láttam renault emblémás dustert.
Előzmény: Törölt nick (172)
tittiritti papa Creative Commons License 2010.10.03 0 0 173

Szia!

A kézikönyvben nem található leírás a gázlómélységről, /a kezelési útmutatóban a 4x4-re vonatkozó leírás szerintem nem elégséges, főleg azoknak nem, akiknek most van először terepes autójuk/ de a teszteknél több helyen is megtalálható, hogy 350 mm a gázlómélység. Ennek az autónak szerintem ez elegendő.
A szervízciklusa 30000 km, vagy 2 év amelyiket elöbb eléri. Megkérdeztem egy helyi szakit, aki azt mondta, hogy az olajcserét nem árt 15000-nél megcsinálni. Hát majd meglátjuk, addig még másoknak a tapasztalatát is olvashatjuk remélem hamarosan.
Előzmény: Órarugópattanó (171)
Törölt nick Creative Commons License 2010.10.03 0 0 172
Sziasztok! Még pontosan két hetet kell várnom a járgányra,a családom szerint 44 évesen úgy várom már, mint a gyerekek a mikulást !!!Volt már jó pár autóm de Dacia még nem, a kereskedő szerint gyártják már Renault emblémával is,de azok keletre kerülnek.Hacsak véletlenül egy nem téved el....
Órarugópattanó Creative Commons License 2010.10.03 0 0 171
Papa!
A kézikönyvben van arról említés, hogy mennyi a gázlómélység? És ami még érdekelne: tényleg 30ezer a szervíz-ciklus? Előre is köszi.
FECO4444 Creative Commons License 2010.10.02 0 0 170
Szia tittiritti papa,

Köszi a sok infót! Várom a további "jelentést"! :-)

Üdv:
feco4444
Előzmény: tittiritti papa (163)
FECO4444 Creative Commons License 2010.10.02 0 0 169
tittiritti papa,

Köszi a sok infót! Várom a további "jelentést" :-)

Üdv:

feco4444
Előzmény: tittiritti papa (163)
hopkins81 Creative Commons License 2010.10.02 0 0 168
Kecskeméten, de pont lehetősége volt a szalonnak egy dízelest rendelni,ambiance felszereltséggel,ami novemberben jön meg. Nekem is pont olyan kellett volna, felhívott az értékesítő, és meg is rendeltük.
Előzmény: Órarugópattanó (167)
Órarugópattanó Creative Commons License 2010.10.02 0 0 167
Úgylátszik elég nagy a külömbség a szállításban, ami a felszereltséget függvénye. Én aug közepén rendeltem, 4x4 dieselt, legmagasabb felszereltséggel, és jövő március közepére ígérték. Mindezt Budakalászon. Te hol rendelted meg?
Előzmény: hopkins81 (166)
hopkins81 Creative Commons License 2010.10.02 0 0 166
még jó hogy kétszer küldtem el szinte ugyanazt a szöveget. először azt írta ki hogy nem sikerült. a technika ördöge
hopkins81 Creative Commons License 2010.10.02 0 0 165
Sziasztok! Már én is nagyon várom a Dustert, ami ha minden igaz november közepén érkezik meg. Vezettem tesztautót, a 85 lovas dízelt, tetszett, úgyhogy azt rendeltük meg. Örülök,hogy magánszemély véleményét is lehet olvasni, nem csak a teszteket.
Tittiritti papa nem akarsz a népítéletbe is beírni? Legalább nem csak az ázsiai túra lenne fent. :) üdv
hopkins81 Creative Commons License 2010.10.02 0 0 164
sziasztok! augusztus elejen rendeltem meg a Dustert,ha minden jol megy november közepen meg is erkezik. Jo mar olvasni maganszemelytől is velemenyt,nem csak a teszteket.Vezettem tesztautot,1,5 dci 85 lovast,tetszett,azt is rendeltem meg.
tittiritti papa Creative Commons License 2010.09.28 0 0 163

Szia Fecó!

Most megint az előző autómhoz hasonlítom, /SSANYONG FAMYLI/, ebben 90-nél már nem lehetett beszélgetni, akkora volt a zaj.
A dusterban 130-ig a motorzaj kevés, e fölött már zajos, de nem kellemetlen, inkább 120-130-nál a menet zaj erősödik, a szél és a gumik.
A fogyasztása a fedélzeti számítógép szerint a mostani átlag 6,3 ebben van hosszú, és rövid táv is. Majd a következő tankolás után csinálok egy saját számítást is.
Az üzemanyag szintjelzője nem a legjobb, minden inditás után mást mutat, most amikor a Baumgartnernél jártam, megemlítettem, de csak mosolyogtak rajta. Én sem tartom nagy hibának, mert mire ürül a tank, mindig beáll normálisra, számitógép pedig jól mutatja , hogy hány km-t mehetsz még.
Előzmény: FECO4444 (162)
FECO4444 Creative Commons License 2010.09.28 0 0 162
Szevasztok,

Pont erre voltam kíváncsi, én is a 130-150 -es tempót szoktam tartani. Nem túl hangos a motor ilyen sebességnél?

Nem számítok semmi csúcs technikára, főleg ennyi pénzért.
Még teszt vezetésen sem voltam, ezért vagyok kíváncsi mások tapasztalatára.
Mennyi a fogyasztása? Tartja a könyvben leírtakat?

Köszönök minden infót!

Üdv:
feco4444
Előzmény: tittiritti papa (159)
tittiritti papa Creative Commons License 2010.09.28 0 0 161
Ez a hír ma jelent meg.

http://www.napi.hu/default.asp?cCenter=article.asp&nID=459717&place=hirstart
GToni Creative Commons License 2010.09.28 0 0 160
Kösz! A terepes rész nagyon érdekelne, főleg így, hogy már több típussal is volt tapasztalatod. :-)
Előzmény: tittiritti papa (159)
tittiritti papa Creative Commons License 2010.09.28 0 0 159

Szevasztok!

Az autópályán? Nem tudom mire vagy konkrétan kiváncsi, de jól fekszi az utat, tartja a tempót és hatodikban még érezhetően húz az autó. Általában betartom a szabályokat -nem mindig- ezért a 130-at csak egyszer léptem túl, megpróbáltam, hogy mennyit megy. 150-et mentem vele rövid ideig.
Egyébként azt javasolták Baumgartnernél, hogy kb 7000 km-ig ne pörgessem 2500-
3000 fölé.
A klimát eleinte nehezen állítottam be, vagy túl hideg volt, vagy nem éreztem semmit, de már rájöttem, és jónak tartom, de nem csúcs technika.
Egyet vegyünk tudomásul, ez az autó maga sem egy csúcs technika, de az árával most nem tud versenyezni egyik márka sem.
A tükrökből én jól látok, tükörből is tolatok, úgy vagyok ezzel is, hogy minden megszokás kérdése, az előző autómon kétszer ekkora tükör volt, de már észre sem veszem a különbséget.
Már írtam, hogy több terepjáróm is volt, ezt is hamarosan befogom terepre is, mert erdész vagyok, de egyenlőre még sajnálom.
Előzmény: GToni (158)
GToni Creative Commons License 2010.09.28 0 0 158
Szia! Engem meg az érdekelne, mennyire vagy megelégedve a külső tükrökkel?
FECO4444 Creative Commons License 2010.09.28 0 0 157
Szia tittiritti papa,

Hogy viselkedik az autópályán? Milyen maximális sebességgel mentél már?
Klímával hogy vagy megelégedve?

Üdv:
feco4444
Előzmény: tittiritti papa (156)
tittiritti papa Creative Commons License 2010.09.27 0 0 156

Köszönöm a tanácsokat, ezért is jó ez a fórum, itt lehet egymástól tanulni.

Ez nem az én autóm, ezt netről vettem le, és tettem a nyilat rá. Valószínű ez egy
teszt autó.
Előzmény: FECO4444 (155)
FECO4444 Creative Commons License 2010.09.27 0 0 155
tittiritti papa,

Jó azt tudni hol található. De ugye ez a kép nem a Te dustredről készült, mert az ásványkék?

üdv:
feco4444
Előzmény: tittiritti papa (153)
Indy_ Creative Commons License 2010.09.27 0 0 154
Azért a 90.000 km-es csereperiódust még véletlenül se tartsd ám be! :) Ha jót szeretnél a motornak, minimum minden olajcserekor kapjon új légszűrőt is.
Előzmény: tittiritti papa (153)
tittiritti papa Creative Commons License 2010.09.25 0 0 153
Igen igazad van a levegőszürő telítettségét a motor burkolatán jelzi egy szerkezet. sárga nyíllal jelöltem. Az enyémben még alap helyzetben van.
Előzmény: Órarugópattanó (152)
Órarugópattanó Creative Commons License 2010.09.25 0 0 152
Nekem úgy rémlik, hogy a levegőszűrő telítettségét jelzi valami. Mintha a Kőváriék ázsia túrájában olvastam volna....
Előzmény: tittiritti papa (151)
tittiritti papa Creative Commons License 2010.09.24 0 0 151
Szia Fecó!

Én már többször kivettem az autóból a kalaptartót. Ha magasabb dolgot szállítottam, vagy át dobtam az ülésen, de akkor nagyot kitakar a visszapillantóból. Gondolkoztam, azon, hogy az ablakrolóhoz hasonló szerkezettel meg lehetne oldani, majd talán valaki kitalálja és lehet rá külön rendelni. pár ezer forintos darab. Nagyon gyenge megoldás így.
FECO4444 Creative Commons License 2010.09.23 0 0 150
Szia tittiritti papa,

Köszi az infót a pollenszűrőröl. Közben felhívott a kereskedő a renault Baum.-tól, ő is ezt mondta (utánnanézett).

Még egy kérdés: a "kalaptartó"-val hogy boldogulsz? Szerintem ez a leggyengébb dolog ebben az autóban. Ezt tényleg kis ráfordítással megcsinálhatták volna rendesen.
Esetleg valaki tud erre valami normális megoldást?

Üdv:

feco4444
Előzmény: tittiritti papa (149)
tittiritti papa Creative Commons License 2010.09.23 0 0 149

Ma megtörtént a visszahívásos, vezeték cseréje.
Megkérdeztem a polenszűrőt, jobb oldalon van a műszerfal alatt, és egyszerűen csak ki kell húzni, és cserélni. De a telítetséget nem jelzi, ezt rosszul tudtam.
tittiritti papa Creative Commons License 2010.09.21 0 0 148
Szevasztok!

kerkuska, köszi a gratulácíót, és neked is lesz hamarosan, mert gyorsan megy az idő.
Igen olyan sokat kell várni, mint szocban. A nyolcvanas években nekem is volt daciám, három évet hajtottam, ha jól emlékszem 50 000 km-rel adtam el, de jó volt, és csak apróbb hibái voltak.
A gumival kapcsolatban: Continental Crosscontact 215/65 R 16 98H M-S van rajta.
Mikor vásároltam az eladó nem tudta, hogy ez milyen, de már utána néztem, és ide másolom amit találtam róla.
"Amit a(z) CONTINENTAL CrossContact Winter termékről tudni kell:
Aszimmetrikus mintázatú, nagyteljesítményű, téli terepjáró gumiabroncs
- Speciális mintázat, jó oldaltartás kanyarban, síkos útfelületen
- Megnövelt mintázati merevség, kiváló úttartás és stabilitás száraz úton
- Rövid fékút, kiváló tapadás és magas aquaplaning ellenállás
- Egyenletes kopás, magas futásteljesítmény "

Nem hangos, stabil is, és tegnap próbáltam először terepen, erdei út, emelkedővel, és az emelkedők kanyarokkal. határozottan állítom szuperül viselkedett. Visszafele megálltam a legmeredekebb részen, és tolattam vele, ki sem rúgott.
Több terepjáróm volt már, ha összehasonlítom őket akkor terepen az UAZ volt a legjobb, de ezt mindenki tudja.
A Duster, a tesztek alapján is jól viselkedett. Egyenlőre nagyon megvagyok elégedve.

Poen: Tegnap belefutottam egy rendőri razziába, 5-en igazoltattak!!! A papirjaimat meg sem nézték, minden csak az autóval foglalkoztak, azt mondták ilyen autót még nem állítottak meg, had nézzék meg.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!