Keresés

Részletes keresés

Aconcagua Creative Commons License 2007.06.30 0 0 16670

 

   Szia Subcy!

 

    Mindenkinek megvan a maga keresztje. Nekem is. Mindenkinek testre van szabva a saját keresztje, csak annyira nehéz, amennyi ereje van cipelni. Senkinek sem könnyebb, sem nehezebb, testreszabott.

 

    A legnagyobb gondom most az, hogy nem vagyok harmóniában önmagammal és a világgal. Ez nagyon összetett dolog, nem részletezem. Változnom, fejlődnöm kell sokmindenben.

 

   De az élet állandó fejlődés, változás.

 

   Nyitott, fejlődésre és változásra kész vagyok, hittel és reménnyel teli!

 

   Nálam mindig az első lépés nehéz, meg a többi. Sokszor elindulok, visszaesek, vegetálok, aztán megint elindulok, stb. Folytonos újrakezdő vagyok! Most éppen egy lemerült energiaállapotban vegetálok, de lépésre készen! Indulásra készen, csak lépnem kell! Mint mindig sokmindenben. De szerintem sokan vannak ezzel így!

 

   Szóval elvagyok, mint a befőtt, ha nincsenek gondjaim, csinálok magamnak.

Keveset cselekszem bárminek is az érdekében. De tudom, hogy a mélypont után elkezdődik a felemelkedés. Én most kis hullámvölgyben voltam, vagyok, de érzem a változás szelét! Nemsokára megint elindulok!

Előzmény: subcy (16669)
subcy Creative Commons License 2007.06.30 0 0 16669

Én sem nagyon értelek ám :- Miért nem vagy harmóniában önmagaddal? És miért nem tudsz változtatni? Ez szerintem csak rajtad áll :-D Mivel foglalkozol?

Nekem van egy ismerősöm. Hasonlóan gondolkodik. Ő tele van pénzzel és nem Ő kereste meg, hanem ölébehullott.

Előzmény: Aconcagua (16665)
Aconcagua Creative Commons License 2007.06.30 0 0 16668

 

   Szia Psp!

 

   Mi az élet értelme szerinted?

Előzmény: Törölt nick (16666)
Aconcagua Creative Commons License 2007.06.30 0 0 16665

 

 

   Szia kedves Psp!

 

   Én már leírtam, hogy miért nem csinálom az MLM-et. Nincs semmi motivációm, hogy csináljam és ezért nem is  vagyok hajlandó megfizetni az MLM- siker árát sem.