Üdv az újaknak! Végre kezd újra hasznossá válni a fórum! Az ablakalkatrész beszerzés érdekelne!!!
Máté: sajna rossz hírem van. Még sem volt benne a lámpába a magasság állító! Azt hittem a kerek fedél alatt van, de ott nincs semmi. Amúgy xenon trafó van rajta 2 db meg izzók, amiből mind rossz :( a xenont nem próbáltam, de az ha jó akkor is használt és ki tudja mennyit bír. Tartaléknak jó max.
Ha kell valakinek 225/55-16 téligumi 4 db egy huszasért akkor szóljon. 2 db 4mm-es és 2 db 5-6mm-es futóval.
Csak kíváncsiság képpen. Mennyit költöttél a kötelező dolgokon kívül a verdádra, 3 év távlatában (kopó és olaj dolgokon kívül)? ----3.0 i VS. 2.2 HDI-----
Nekem bő 2 év tapasztalata alapján a 2.2HDI-re kellet pluszban költenem:
Egy 2001.04. havi 3.0 V6-osom van, automata váltón kívül minden benne van.
Használtan vettem három éve, átlagban havi 4000 km-t megyek, a fogyasztása átlag 11 liter.
Már nem viszem mindig márkaszervizbe, ha vmi gond van.
A két első ablakemelőm nekem is meghalt (vicces ez a popszegecses-műanyagos megoldás), és persze nem dobódtam fel a szakszerviz 70 ezres árajánlatától.
Körbetárcsáztam a cimborákat és 10.000 Ft-ból megúsztam a dolgot.
Külföldön rendeltem egy Golf IV.-es javítókészletet (40 Euro), amiben megtalálható ez a problémás kb.4*4cm-es alkatrész, ráadásul fémből-örök darab!
A készlet többi részét a szerelő megtartotta és így a javításért nem kért pénzt.
Ha van cd-s Navi lemezetek (2002 utáni Mo. ill. EU), akkor az érdekelne engem is.
Nekem egy 2001-es Mo.-Szlovákia-Csehország lemezem van, ha kéri vki, szívesen lemásolom és elküldöm. Természetesen ingyen.
Hali mindenkinek! ma próbáltam a 4007 est, 1 turbós 2,2 HDi vel - hát nagyon megmozgatja azt a kasznit, még 6.ban is simán húz száz felett, a mitsus belso muanyagok kicsit gagyik a helykínálat átlagos, feltunoen jól fekszik uton, kevésbé billeg, oldalszélre nagyon érzékeny...osszességében tetszett de, hogy kellene e? a motorja a 607esembe igen. Más : valakinek tippje bár már kérdeztem a mono display tuningolásra-javításra nincs?
sziasztok. Érdeklődöm valaki jártas e a 406-osok világában egy philips gyári fejegységhez egy cd tárat vettem ,de nem akar müködni ehez keresek egy hozzá értő embert aki megtudná nézni? ha van valakinek tippje megköszönném,illetve ha valki jártas esőérzékelő hiba megállapitásban illetve javitásban ? tippeket is előre köszönöm és üdv.
"A legfrissebb pletykák szerint az öregecske 607-es utódja már kétféle karosszériával érkezik. A megszokott négyajtós szedán mellett állítólag egy kombi kivitel is fejlesztés alatt áll, elsőként a márka történetében."
Most hétvégén hozzák meg a téli kerekeket: Pirelli Winter 210 Sottozero, 225/50/17. Utána érdeklődtem, és létezik hozzá 17"-os lemezfelni. Annak a vásárlása viszont marad a következő szezonra.
Ottofon! Mi a helyzet a lámpaállítóval?
Ez azoknak szól akik újak itt a fórumon:
Kérlek tegyetek fel 1-2 képet az autótokról! Engem nagyon érdekelne, nem tudom a többiek hogy vannak ezzel. Előre is köszi.
Augusztus óta boldog tulajdonosa vagyok egy 2003-as 3.0-s V6-nak. Nem bántam meg. 7000 km-re az átlagfogyasztás 10.9, város 12-14, országút 8.5, autópálya 10-11.
Amiért írok, az a következő.
Szeptemberben vettem a kocsihoz téligumi garnitúrát lemezfelnire szerelve (használtan - 1 telet futott szinte új gumikkal).
A mai nap elmentem, hogy felrakatom és ekkor derült ki, hogy mivel nakem elöl Brembo fékek vannak, így ez az én autómra nem jó!
Tehát van egy eladó téligumi garnitúrám felnire szerelve, a mai nap centirozva.
Gumi: UNIROYAL MS Plus55 - 225/55/R16
Felni: 7J16H2 (és még a következő számok vannak rajta - ET39, R1-1397, W25 01)
Ára: 130.000.-
Ha valakit érdekel, akkor hivjon: 06-70-3686940 (Bp., XVIII.)
Gondolom évi 10.000 -et akartál írni. 100.000-nél évenete kb. 800.000.- ft a különbség....ha csak 3L a fogyi különbség. Részecskeszűrőre kb. 1 ft/km-ert lehet kalkulálni.
Más.
A tartályt a tócsából vetted észre? Nekem is gyanúsan fogy (lámpamosós egyébként), de olya mintha a felső része fogyna el hamarabb aztán beáll és nem láttam tócsát még.
Más.
A kuplung milyen hibát produkált? Nekem a pedál huppan be néha 1-1.5 cm (ilyenkor rövidül a pedál játéka, de normálisan kiemel amúgy), de lábbal magam felé tudom húzni aztán jó egy darabig. A pedál rásegítő rugó tört el (ez biztos) csak nem tudom, hogy ennyi-e a hiba vagy komolyabb. Neked mik a tüneteid?
üdv a rég nem látott hallott márka-társaknak és az újoncoknak is!
Zagloba, nekem 2.2 benzinesem van annak az átlagfogyasztása 10.5 vegyesben, országúton 7,5-10,0 liter 90-150km/h között.
Az elmúlt hónapok termése.
elrepedt szélvédőmosó-tartály (hogy hogy a francba repedt el, nem értem), javítani nem lehet, csere volt. ( a szivárgó víz szétcseszte a vizszint visszajelzőt is mint utóbb kiderült, csere csak később) kiégett a klímacsapcsolók mögötti izzók némelyike, csere.
Fentiek 33e Ft brutto. rá egy hétre a műszerfal világítás ment ki (vízhő mögött és a km óra mutatója) Meguntam, és a létező összes izzót cseréltettem plusz kerékcsere télire (megőrzési díjjal együtt) a végösszeg 12eFt brutto. Kell cserélnem kuplungot (113e km van a verdában) kb egy 100-as lesz. Aztán jön a 120000-es szervíz.
A dízel ellenében tudom ajánlani a benzinest évi 100000 km alatti futásnál főleg a használt gépeknél. A fogyasztási különbséget megspórolod a szervízen. A FAP szűrő itt majdnem mindenkinél szívás és előbb utóbb a turbó is az lesz. A dízelt 20000 km-ként kell szervízeltetni a benyást 30000km. Valószínüleg a dízel használtban többet futott bármit is mutat az óra (5-6 éves dízelnél 200e km az átlag. E futás átlag alatt nem vesz dízelt az ember) tehát a futómű és egyébként az autó maga is használtabb mint egy benzines.
Kb 5 év átagos használata alatt pont a 6 éves autóm ára a diferencia az üzemanyag fogyasztásban! (2.2 HDI Vs. 3.0 V6)
Részvétem.
Más.
Nekem volt omegám gázos, gyűlöltem! Csak a majd fél millás cuccok a jók, de olyat ki tesz bele? Állandóan le fulladt, gyenge volt (jó csak 2.0-ás volt),nyomaték szegény,visszadurrogott....stb.
Szerintem diesel. A hsználtautó tele van 2001-es 2.2 HDI-vel 3 misi körül. Hogy le mentek az árak.....
Köszi! Bár igazán dizel párti vagyok! És ilyet is keresgélek! Láttam 1 gázos 3000-est és elgondolkodtam rajta! Városba nem sokat járok inkább kintre kellene!
Elsősorban Halacs márkatárstól szeretnék segítséget kérni az alábbi gondommal; a 406-fórumban ajánlottak téged:
"Még mindíg a fránya turbo-vezérléssek küzdök, ha tudnátok segíteni...
Szóval alaptünet, nem megy a turbo. Mágnesszelepet kiiktatva a vákkumcsöveket egyenesen összekötve minden ok, megy mint a golyó. Szóval nem a turbo a hibás. Viszont így meg nincs szabályozása a turbonyomásnak, következésképp egy kövér gázra vagy nagyobb sebességnél kivillan a hibajel.(150-160-nál)
csak kipróbáltam...:)
Új mágnesszelep beépítve, ugyanaz, nem megy a turbo. Alapjáraton nyitott motorháztetővel lehúzva az elmenő vákuumcsövet a mágnesszelepről még van vákuum, tehát turboszelep még zár. Ha megyek vele, meg lomha mint a láma, turbo nem megy.
Gondolom a mágnesszelep vezérlésénél van a hiba.
A kérdésem: tudja valaki milyen feltételektől függ, hogy a motorvezérlés engedje a turbot pörögni? (Vagyis ne nyissa ki az elkerülő szelepet)
A turbonyomás értéke az egyik feltétel, az evidens, de van még több is? (az meg rendben van, hála a diag. műszernek azt tudom mérni.)
Ha valaki okos ebben kérem segítsen!
(Természetesen néhány szervízben már jártam, de ők eddig se jutottak el a milliós számítógépeikkel...)
Ha nem jön össze, azon gondolkodom beépítek egy sima lefújó szelepet és kihagyom a mágnesszelepet.
Okozhat ez valami gondot?
Ha bárki is tud segíteni ötlettel nagyon megköszönném.
A kocsit törötten vettem, de rendbe hoztam. Semmi rendkívüli a szokásos báézsmetál, vajbőr, fullos, kivéve GPS. Monochrom képernyős. De mint írtam törött volt, saját magam hoztam rendbe, nem eladásra. Sajna a két első légzsák kakukk! Sok autóm volt már de ez a legjobb mindközött.
Peugetot 607 vs. Róka csata! Az eredmény egy halott (ez volt a róka-valaha)! Azonban a
z autó sem úszta meg ép bőrrel, ezért keresek egy db jobb első ködlámpát, meg a lökháríító nem túl vészes, de ha van nagyon olcsón, azt is szívesen megveszem! Tud valaki ezekben segíteni! Meg a téli gumi még mindig aktuális nálam! Azt is keresek, ha az itt hirdetettek még nem keltek el!
Na ezt nem tudtam, viszont én enélkül cseréltem elemet és semmi gond nincs vele. amúgy nem logikus, mert ez azt feltételezi hogy a távirányító folyamatosan áramot igényel azaz elég hamar lemerülne! De az inicializálás nem rossz, mert nagy ritkán előfordul hogy valami miatt nem tudom kinyitni vele az ajtót és olyankor kulccsal nyitom majd üvölt a riasztó és gyorsan tráadom a gyujtás és elnémul. Az a fura hogy akkor van ez ha egy bizonyos helyen parkolok. Szerintem valami zavarhatja 433 MHz-en a távnyitó jelét!!!
Nekem is 3000-V6-om van, az egyik motorom nekem is halott. Vigyázni kell a kivételnél, mert könnyen letörik az állító rudazat. Ki kell venni az égőt, az újjaddal benyulsz és a foncsort végállásba kell nyomni felfelé! A motort kilazítani, fél fordulattal és egy kicsit jobra lelfelé dőnteni. Könnyen kijön. A Vaterán vettem egy motort, 5000-ért, új ára 25000, de átvágtak, mert rossz volt. A fickó többet is árult, de lehet, hogy azok is rosszak. Kézzel is be lehet állítani egy imbusz kulcsal. Egyszer beállítod és amig nem kapsz egyet addig is jó.