Keresés

Részletes keresés

by-169 Creative Commons License 2006.01.12 0 0 5144
Micsoda? A Bx-en reklám jó látok én?
Előzmény: Soldato (5135)
k.novotny Creative Commons License 2006.01.12 0 0 5143

Feltételezem, hogy a helységet elég nehéz lesz megtalálnom, hiszen a neve átalakult, elöszőr, legyel, ukrán, orosz, majd ismét ukrén névre

 

De vagy egy 1910-görüli KuK katonai térképem, megpróbálom legalább behatárolni

Előzmény: k.novotny (5140)
VM1 Creative Commons License 2006.01.12 0 0 5142

Az újhelyen lévő két Bh kocsi ügyében ezt a választ kaptam az egyik MÁV illetékestől:

 

Tisztelt Uram!

Levelét továbbítottam a MÁV Historiabizotság Jármű Albizottságához.

Az az ha ők is jónak látják lehet megmenekülnek.

by-169 Creative Commons License 2006.01.12 0 0 5141
028-as Ax álldogál ottan.
Előzmény: nohabpeti (5137)
k.novotny Creative Commons License 2006.01.12 0 0 5140
Köszönöm, és javitottam
Előzmény: wrn3060 (5139)
wrn3060 Creative Commons License 2006.01.12 0 0 5139

A cég hivatalos neve: "Galizische Karpathen-Petroleum Actien-Gesellschaft vorm. Bergheim und M. Garvey". Légy szíves a táblázatodban javítani, ill. kiegészíteni.

De ettől függetlenül nem tudom, hogy hova való (a kiszállítási könyv sajna nem tartalmzza).

Előzmény: k.novotny (5120)
M62 127 Creative Commons License 2006.01.12 0 0 5138
Egy infó: Bzx 675 rev: 06.01.06. balassagyarmati honállomásítású, egy másik új Bzx-el (676) jár együt a Palóc Ic-ben, de annak nem jegyeztem fel a dátumát.
nohabpeti Creative Commons License 2006.01.12 0 0 5137

Jó múltkor Debrecenben átutazva láttam ott a fth-ban egy Ax-et álldogállni,de olyan magas volt a kerítés,hogy a számozást eltakarta.Tudja valaki,hogy melyik?

Köszönöm.

BahnScorper Creative Commons License 2006.01.12 0 0 5136

Ez valami CIWL-háló, a kéttengelyes kocsi meg egy 3. osztályú Donnerbüchsen...

 

A reklámos kocsikról: volt egy By Schöller-reklámmal, 1992-93 magasságában sokáig volt a Drava belföldi kocsija, amikor az a Déliből járt.

Előzmény: RhB (5118)
Soldato Creative Commons License 2006.01.11 0 0 5135

Bár nem nekem szólt a kérés,kettő képet találtam én is reklámos kocsikról:

az első kép fotósának az engedélyét bírom a képpel történő garázdálkodásra (a fotón pózoló személyét is),a másodikat úgy kaptam egy kollégámtól,sajnos nem ismerem a készítőt,így utólagos engedélyével:

Előzmény: P.stephenson (5130)
Chemotox Creative Commons License 2006.01.11 0 0 5134
Csak úgy. Ma szombathelyről.
scsabi Creative Commons License 2006.01.11 0 0 5133
Nem tudom pontosan, állítólag nem átmenő vonókészülékes kocsinál a vonókészülék helyigénye miatt. Ez bőven lehet UL.
A forgóváz bekötési helyzete meghatározott, mert a szerkezet csak látszólag szimmetrikus. Tuskófékes forgóváznál a mechanikus fékszerkezet fixpontja, tárcsafékes kocsinál a forgóváz-léghálózat csatlakozói adottak, emiatt nem fordítható át alapvetően a forgóváz. (legalábbis üzemszerűen, mert láttam én már fordítva (no nem bekötött csak) alárakott forgóvázzal járművet mozogni akár nagyobb távolságon is.
Előzmény: gumidani (5129)
czzf50 Creative Commons License 2006.01.11 0 0 5132
Volt vagy (minimum) 17 db......meg még Bx, meg Bzx is ezen felül

RhB, ez melyik kocsi?
Előzmény: P.stephenson (5130)
RhB Creative Commons License 2006.01.11 0 0 5131

Beletúrtam... (Beszkennelve csak ez van, de otthon még túrkálok egy kicsit.)

 

Előzmény: P.stephenson (5130)
P.stephenson Creative Commons License 2006.01.11 0 0 5130
Erhábé mester!

Te vagy az utolsó reményem. Égre földre keresek fotót a 80-as 90-es évekből, amin reklámos Bhv, By van. Én kettőre emlékszem: volt egy Hungária biztosítós, meg egy Szobi szörpös. Nem turnál bele az archívumos dobozodba? :-)


P.s
Előzmény: RhB (5118)
gumidani Creative Commons License 2006.01.11 0 0 5129

Ez csak a tömeg csökkentése céljából alakult így? Vagy más oka is van?

Még egy forgóvázas kérdés. Általában meg van-e határozva a forgóvázaknak a kocsivég felőli része, vagy mindegy hogyan kötik be őket? 

Előzmény: scsabi (5128)
scsabi Creative Commons License 2006.01.11 0 0 5128
Nem. Lehet hajtásház bármelyiken. A 85-ös az alap Kaláka III-as, a 87-esen a mellvas szelvénymagassága 150 mm helyett 120 mm.
Előzmény: gumidani (5123)
3325_noszvaj Creative Commons License 2006.01.11 0 0 5127
Lefotóztam, azért köszi!
Előzmény: Törölt nick (5121)
k.novotny Creative Commons License 2006.01.11 0 0 5126

Péntek?

Előzmény: RhB (5125)
RhB Creative Commons License 2006.01.11 0 0 5125

Hétvége felé, hogy vagy net közelben???

 

Hétvégén olyan távolságban vagyok a nettől, mint Makó Jeruzsálemtől...

Előzmény: k.novotny (5120)
gumidani Creative Commons License 2006.01.11 0 0 5124
Előzmény: gumidani (5123)
gumidani Creative Commons License 2006.01.11 0 0 5123

Ez meg nem új fővizsgás:

A 87-es típusú forgóváz csak a generátor hiányában tér el a 85-östől?

amicus Creative Commons License 2006.01.11 0 0 5122

Már játszott, de köszönöm. A 07.06. a következő K4 vizsga időpontja.

OFF Akkor is észreveszem, ha csak ebbe az egy topikba írod be :-)

Előzmény: Törölt nick (5121)
Törölt nick Creative Commons License 2006.01.11 0 0 5121

Friss fővizsgás kocsit láttam!

 

Ha volt már akkor bocs.

 

50 55 20-37 310-9

 

B

 

REV Dk 05.01.06.

 

Teljesen ujra volt festve.

A kötelező fővizsgás táblázatban egyetlen dátum szerepelt:

.... 07.06

 

5502 érkezett meg, és a 5503-al ma 18.47 kor a V43 1302 mozdonnyal besorozott szerelvénnyel fog megérkezni a Keleti pályaudvarra

k.novotny Creative Commons License 2006.01.11 0 0 5120

Tudom, hogy egy kicsit itt OFF

 

de keresek egy céget 1897-ből

 

Galiciai Kárpát Petroleum Rt

 

a nevéből betudtam határolni elhelyezkedési területét, de azért kéne a helység neve is ami nincs meg

 

 

Hétvége felé, hogy vagy net közelben???

ON

Előzmény: RhB (5119)
RhB Creative Commons License 2006.01.11 0 0 5119
Oda csak akkor írok, ha otthon felejtettem a pénztárcámat. :-))) Bár ha valaki ezeket a kocsikat mind megveszi, automatikusan átminősül kispénzűnek...
Előzmény: k.novotny (5116)
RhB Creative Commons License 2006.01.11 0 0 5118

Gyomirtó szerelvény, 2. folytatás és a vég...

 

Néhány kép egy dögös faoldalú kocsiról, 30 55 117 6477-4 Ypl.

 

 

 

Előzmény: RhB (5117)
RhB Creative Commons License 2006.01.11 0 0 5117

Gyomirtó szerelvény, 1. folytatás:

 

Egy-egy kép a szerelvény első feléről és a második feléről, majd a közepéről.

 

 

Sajnos a szerelvény végén lévő kocsiról csak ennyi van, ha még hátramentem volna azt is lefotózni, a társaság többi tagja a helyszínen meglincselt volna...

 

 

Sajnos erről is csak ez az egy fotó van, a pályaszámot pedig fedje jótékony homály. Talán 30 55 117 6026-9 ????????

Előzmény: RhB (5115)
k.novotny Creative Commons License 2006.01.11 0 0 5116
Csak azt nem értem, hogy ezek után, hogy a kis pénzű modellvasutasok clubjában hogyan szerepelsz:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Előzmény: RhB (5112)
RhB Creative Commons License 2006.01.11 0 0 5115

Mivel a Teherkocsis topikban újból felmerült a gyomirtó szerelvény (a szerkocsiból kialakított tartálykocsikról már tettem fel oda képet a #376-os hozzászólásban), felmerült bennem a gondolat, hátha érdekel valakit a szerelvény többi része is. És mivel én q***va rendes csávó vagyok, ezért felteszek egy pár képet ide. Most. Nektek.

 

A képek 1985-86 körül készültek, sajnos már sötétedett és siettünk is, ezért a körbefotózás alapossága és minősége némi kívánnivalót hagy maga után. Szóval ne hányjatok a szememre, én már hánytam... :-)))

 

Először pár kép a sprickoló kocsiról (30 55 117 7360-1 Yp):

 

 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!